Рішення виконкому міської ради від 25.12.2014

БАРАНІВСЬКА МІСЬКА РАДА

БАРАНІВСЬКОГО РАЙОНУ

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

від 25 грудня 2014 р.                                                                               №222

Про стан боротьби зі злочинністю, профілактики

правопорушень та охорони громадського порядку

на території міської ради

Заслухавши та обговоривши інформацію старшого дільничного інспектора Баранівського РВ УМВС Матата Віктора Степановича про стан боротьби зі злочинністю та профілактики правопорушень на території міської ради, виконком міської ради зазначає, що підрозділом міліції Баранівського РВ УМВС України в Житомирській області здійснюється комплекс заходів щодо реалізації завдань, визначених Президентом України, Міністерством внутрішніх справ України та керівництвом УМВС. Зокрема, проводиться значна робота щодо забезпечення правопорядку й громадської безпеки м. Баранівка.

На даний час на території Баранівки здійснюють діяльність у сфері профілактики правопорушень та боротьби зі злочинністю 3 дільничних інспектори. Упродовж 2014 року ними було складено 363 протоколи про адміністративні правопорушення (Для порівняння: у 2013 році складено 367 протоколів). З них: 17 протоколів про порушення антиалкогольного законодавства, пов’язані з виготовленням, зберіганням та збутом самогону, 94 – щодо насильства в сім’ї, 119 – інші правопорушення. Крім того, упродовж 2013 року на території міста скоєно 116 кримінальних правопорушень, у тому числі 23 особливо тяжких злочини. У результаті розслідування направлено до суду 46 кримінальних справ, по інших випадках продовжуються слідчі дії. Дільничними інспекторами міліції особлива увага звертається на осіб, котрі раніше вчиняли злочини, та на осіб, які зловживають спиртними напоями. Проводиться також профілактична робота з населенням.  

Баранівським РВ УМВС значна увага звертається на безпеку дорожнього руху,  особливо на проведення профілактичної та роз’яснювальної роботи у цій сфері. Так, проводяться тематичні виступи з безпеки дорожнього руху. З метою зниження аварійності, підвищення безпеки доріг постійно здійснюється моніторинг причин та умов вчинення дорожньо-транспортних пригод. Визначено місця концентрації ДТП, розроблено додаткові заходи з підвищення умов безпеки дорожнього руху, видано приписи щодо їх усунення.

У Баранівці створено й діє громадське формування «Порядок у місті», члени якого чергують в місцях проведення загальноміських масових заходів з метою запобігання порушенням громадського порядку. На засіданні виконавчого комітету 21.08.2014 року прийнято рішення про реєстрацію ще одного громадського формування з охорони громадського порядку «Баранівка-Правопорядок». Тож у Баранівці створено необхідні умови для підтримки правоохоронних органів у сфері забезпечення громадської безпеки. Налагоджена взаємодія Баранівського РВ УМВС з керівництвом зареєстрованих громадських формувань. Систематично проводиться навчання особового складу цих громадських формувань щодо порядку дій у випадку виникнення НС, надання допомоги потерпілим тощо.

Певна робота щодо профілактики злочинності проводиться і в навчальних закладах міста, де відбуваються різноманітні виховні заходи з правової освіти школярів, зустрічі з працівниками правоохоронних органів, ведеться індивідуальна виховна робота. У культурно-освітніх закладах Баранівки щорічно проводяться заходи в рамках Всеукраїнського тижня правових знань. Певна робота здійснюється і в трудових колективах. Так, кадровиками роз’яснюються норми чинного законодавства про працю. Спеціалістом міської ради з питань юридичного забезпечення надається первинна правова допомога населенню міста, роз’яснення норм Цивільного та Сімейного кодексів України, Кодексу України про адміністративні правопорушення та інших чинних законодавчих актів. 

Усе більше молодих людей залучається до занять спортом, у гуртках художньої самодіяльності на базі міського ФОКу, Будинку дитячої творчості, будинку культури ім.А.Пашкевича. З цією метою проводиться робота щодо зміцнення матеріально-технічної бази цих закладів.

Спільно зі службою у справах дітей Баранівської райдержадміністрації забезпечується своєчасне виявлення неблагополучних сімей, їх облік та систематична перевірка умов утримання та виховання в них неповнолітніх, надання їм адресної допомоги. Здійснюється також контроль за додержанням вимог актів законодавства щодо захисту майнових прав неповнолітніх. Запроваджено облік неповнолітніх осіб з неблагополучних сімей, схильних до вчинення правопорушень, обмін інформацією стосовно цих осіб між зацікавленими організаціями для забезпечення проведення цілеспрямованої виховної та роз’яснювальної роботи серед них, своєчасного реагування на вчинені ними правопорушення.

Посилено контроль за додержанням правил торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами. Під час видачі дозволів на здійснення такої торгівлі погоджується відповідний розпорядок роботи торгових точок.

На жаль, недостатнім є контроль за дотриманням Правил благоустрою міста. Тому особам, уповноваженим виконавчим комітетом міської ради на укладання протоколів про адміністративні правопорушення у сфері благоустрою, потрібно активізувати роботу щодо здійснення рейдів вулицями міста та виявлення відповідних правопорушень.

Питання боротьби зі злочинністю та профілактики правопорушень систематично розглядаються на засіданнях постійних комісій міської ради, сесії та виконкому, апаратних нарадах міського голови.

Поряд з цим, варто зазначити, що в місті, на жаль, не налагоджена координація роботи установ та організацій, які здійснюють заходи щодо попередження злочинності. Тому, незважаючи на всі вжиті заходи, рівень злочинності практично не знижується. Є випадки крадіжок державного, комунального, колективного та особистого майна, інших кримінальних злочинів. У цьому році невідомими викрадено альтанку, що знаходиться біля в’їзного знака в Баранівку з боку Новограда-Волинського, 9 туй біля адмінбудинку міської ради, пошкоджено сіті-лайт на майдані Волі. Щоденно викрадаються кришки з каналізаційних люків, решітки дощової каналізації, інші елементи благоустрою. Тож правоохоронним органам і міській раді ще є над чим працювати.

Виходячи з усього вищесказаного, керуючись пп.2 п.а ч.1 ст.38, ст.381, пп.2 п.б ст. 30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет міської ради

В И Р І Ш И В:

1.Інформацію представника Баранівського РВ УМВС України в Житомирській області про стан боротьби зі злочинністю та профілактики правопорушень на території міської ради взяти до відома.

2.Відділу житлово-комунального господарства та благоустрою Баранівської міської ради (Савчук В.А.):

  • Посилити контроль за дотриманням Правил благоустрою м. Баранівка, покращити роботу щодо виявлення порушень у цій сфері та вживати до порушників заходи адміністративного впливу.
  • Спільно з Баранівським РВ УМВС та членами громадських формувань «Порядок в місті» (Оханський Ю.М.), «Баранівка-Правопорядок» (Кундельський В.М.) проводити рейди-перевірки роботи кафе, барів, залів комп’ютерних ігор та інших місць масового відпочинку молоді, які знаходяться на території міста, на предмет дотримання Правил благоустрою, погодженого виконкомом режиму роботи, правил реалізації алкогольних напоїв і тютюнових виробів тощо.

3.Спеціалісту міської ради з гуманітарних питань Кухтюк О.В.:

  • Постійно здійснювати обстеження функціонально-неспроможних та кризових сімей міста з метою вивчення умов проживання та виховання дітей, вчасно виявляти факти неналежного виконання батьківських обов’язків та інформувати про них службу у справах дітей Баранівської райдержадміністрації.
  • З метою запобігання негативним проявам серед неповнолітніх, особливо пияцтва, наркоманії, дитячої бездоглядності і безпритульності, спільно з органами внутрішніх справ, відділом райдержадміністрації з питань молоді і спорту виявляти дітей, які жебракують, вчиняють правопорушення або стали жертвами злочинної діяльності дорослих.

4.Секретарю ради Шикулі З.П. та заступнику міського голови-керуючій справами виконкому Бабінець О.П.:

  • Систематично розглядати на засіданнях сесій та виконкому міської ради питання про стан правопорядку та профілактики злочинності на території м. Баранівка.
  • Здійснювати контроль за додержанням вимог актів законодавства щодо захисту майнових прав неповнолітніх.
  • Вживати заходи щодо виявлення фактів незаконного відчуження майна, яке належить неповнолітнім.

5.Спеціалісту міської ради з питань земельних ресурсів Шевчук О.Г.:

  • Продовжити роботу щодо інформування населення в частині заборони посівів наркотичних рослин та профілактиці наркоманії на території міської ради.

6.Керівнику ОСББ «Надія» Костецькій О.Д.:

  • Продовжити роботу щодо паспортизації під’їздів багатоповерхових житлових будинків, гуртожитків з метою вирішення питання запровадження їх охорони, технічного захисту за рахунок коштів їх мешканців.
  • Постійно здійснювати заходи щодо проведення обліку житла,  де проживають особи похилого віку, самотні, ті, що визнані недієздатними, психічно хворі, інші особи, які потребують опіки, та хворі на алкоголізм і наркоманію з метою запобігання фактам знущання над ними, незаконного відчуження їх житла.

7.Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови  з питань діяльності виконавчого органу ради В.А.Гнилорибу.

Міський голова                                                                              А.Душко

Заступник міського голови -

керуюча справами виконкому                                                   О.Бабінець

 

БАРАНІВСЬКА МІСЬКА РАДА

БАРАНІВСЬКОГО РАЙОНУ

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

від 25 грудня 2014 р.                                                                                      №223

Звіт директора КП «Баранівка міськводоканал»

про роботу комунального підприємства у 2014 році

Заслухавши звіт директора комунального підприємства Баранівської міської ради «Баранівка міськводоканал» про роботу підприємства у 2014 році, виконком міської ради зазначає, що, незважаючи на значні капітальні вкладення з міського бюджету та залучення додаткових коштів з різних джерел, підприємство все ще залишається збитковим. Наразі підприємство надає послуги з централізованого водопостачання, водовідведення, виконує будівельно-ремонтні роботи, здійснює видобуток корисних копалин (піску). Станом на 01.12.2014 року валовий дохід по КП «Баранівка міськводоканал» становить 1477830,71грн. з урахуванням ПДВ. Для порівняння: станом на 01.12.2013р. - 1310990грн. з ПДВ.

На підприємстві упроваджено ряд заходів з енергозбереження, завдяки чому споживання електроенергії скоротилося на 11,5%. Однак у зв’язку з підвищенням тарифів на енергоносії витрати на електроенергію (у грошовому еквіваленті) залишилися на рівні минулорічних.

Підприємством проведено оптимізацію використання транспортних засобів та спецтехніки, що дало можливість зменшити кількість витрат ПММ, у тому числі: ДП – на 19,7%, бензину – на 40%. Однак у зв’язку з підвищенням цін на паливно-мастильні матеріали витрати підприємства на їх придбання зросли.

Протягом 2014 року на підприємстві було проведено оптимізацію робочих місць, що дало можливість зменшити фонд заробітної плати в порівнянні з минулим роком на 6,5%. Середня заробітна плата на підприємстві в порівнянні з минулим роком зросла і становить 1979грн. (у 2013р. – 1764грн.).

На даний час КП «Баранівка міськводоканал» надає послуги водопостачання та водовідведення 957 споживачам серед населення, а також ряду підприємств, установ, організацій міста. У 2014 році зросло споживання води населенням на 3,7% та на 5,3% збільшилася кількість послуг водовідведення для населення. При цьому споживачі ІІ групи скоротили споживання води на 1%, а послуги водовідведення збільшили на 10%. Собівартість послуг водопостачання наразі становить 10,09грн./м3 при тарифі для населення 6,02грн./м3 і для ІІ групи споживачів – 7,00грн./м3. Собівартість послуг водовідведення складає 16,32грн./м3 при тарифі для населення 7,18грн./м3 і для ІІ групи споживачів – 12,00 грн./м3. Відтак надання послуг водопостачання та водовідведення є збитковим. Першопричиною збитковості є висока собівартість послуг водопостачання та водовідведення. Різниця в тарифах на послуги, надані населенню в минулі роки, становить 537314,00грн. На жаль, ці кошти не відшкодовуються в повній мірі. Зокрема, відповідно до акта фінансової інспекції цю заборгованість зменшено на 123699грн. Крім того, 145002грн. надійшли по взаємозаліку відповідно до постанови КМУ №30, а ще на суму 119614грн. зареєстровано договори на виконання вимог постанови КМУ №30.

Дохід КП «Баранівка міськводоканал» від інших видів діяльності у 2014 році у порівнянні з 2013 роком дещо збільшився, а саме: послуги ринку – на 5%. Крім того, було реалізовано 2681,5м3 піску, у результаті чого отримано 133270,55грн. При цьому дохід від послуг лазні зменшився на 22%, послуги готелю – на 9%, автопослуги – на 32%. Звичайно, із збільшенням доходу збільшилося й податкове навантаження. Так, у 2014 році підприємством було сплачено 36403,42грн. податків і зборів. З них: 11143,24 – збір на використання надр (вода), 5406,38грн. – збір на використання надр (пісок), 3260,64грн. – збір на водокористування, 791,52грн. – екологічний збір, 200,08грн. – туристичний збір, 15601,56грн. – земельний податок. У 2013 році плата за вказані види податків і зборів становила 13873,09грн. Отже, податкове навантаження із зазначених видів оподаткування зросло на 38,1%.  Крім того, у 2014 році підприємством сплачено до Пенсійного фонду 305тис.грн. На жаль, виникла заборгованість із сплати податку на доходи фізичних осіб, яка на даний час складає 181,0 тис. грн.

Беручи до уваги все вищесказане, враховуючи важкий фінансово-господарський стан підприємства, необхідність вжиття негайних та дієвих заходів щодо стабілізації його діяльності, керуючись пп.3 п.«а» ст.29, п.2 ч.2 ст.52 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет міської ради

В И Р І Ш И В:

1.Звіт директора КП «Баранівка міськводоканал» Заремби В.Г. про роботу комунального підприємства у 2014 році взяти до відома.

2.Директору КП «Баранівка міськводоканал» Зарембі В.Г.:

  • забезпечувати збільшення доходів підприємства від інших видів діяльності (проведення ремонтно-будівельних робіт, продаж будівельного піску, надання послуг ринку, готельних послуг, послуг з приватизації квартир комунальної власності і т. ін.) за рахунок залучення нових клієнтів та своєчасного перегляду калькуляцій на дані послуги у випадку збільшення рівня мінімальної заробітної плати, енергоносіїв, запчастин та матеріалів тощо;
  • постійно проводити претензійну роботу з боржниками;
  • забезпечити посилений контроль за роботою водіїв, які працюють на транспортних засобах підприємства, для виконання плану збору плати за надані житлово-комунальні та транспортні послуги.

3.Головному спеціалісту з питань бухгалтерського обліку-головному бухгалтеру міської ради Дем’янюк О.Ю. при розробці проекту міського бюджету на 2015 рік передбачити відповідні видатки на поповнення статутного фонду, фінансову підтримку КП «Баранівка міськводоканал», а також на відшкодування різниці в тарифах на послуги водопостачання та водовідведення (при наявності відповідного фінансування).

4.Щоквартально заслуховувати на засіданнях виконавчого комітету звіт директора КП «Баранівка міськводоканал» Заремби В.Г. про роботу комунального підприємства (з представленням детального економічного аналізу роботи підприємства у розрізі видів діяльності).

5.Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови  з питань діяльності виконавчого органу ради В.А.Гнилорибу.

 

Міський голова                                                                              А.Душко

Заступник міського голови -

керуюча справами виконкому                                                    О.Бабінець

 

БАРАНІВСЬКА МІСЬКА РАДА

БАРАНІВСЬКОГО РАЙОНУ

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

від 25 грудня 2014 р.                                                                              №224

Звіт про роботу адміністративної комісії

при виконкомі міської ради у 2014 році

Заслухавши та обговоривши звіт спеціаліста міської ради з питань юридичного забезпечення, секретаря адміністративної комісії при виконкомі міської ради Загорської О.С. про роботу даної комісії, виконком міської ради зазначає, що адміністративна комісія при виконкомі міської ради 6-го скликання функціонує в новому складі (голова, заступник, секретар та 6 членів) з 29.08.2012 року.

У своїй роботі адмінкомісія керується Кодексом України про адміністративні правопорушення (КУпАП), Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», іншими нормативно-правовими актами, а також розробленими і затвердженими Правилами благоустрою м. Баранівка, за порушення яких передбачено адміністративну відповідальність. Адміністративна комісія уповноважена розглядати адміністративні справи по тридцяти  шести статтях вищезгаданого Кодексу.

На виконання Кодексу України про адміністративні правопорушення рішенням виконкому від 29.08.2012 року були призначені 4 особи, уповноважені складати протоколи про адміністративні правопорушення. За кожною з даних осіб було закріплене певне коло питань.

Засідання адміністративної комісії проводяться в міру потреби (при надходженні відповідних протоколів). Протягом 2014 року адмінкомісія розглянула 29 протоколів про адміністративні правопорушення (Для порівняння: у 2013 році було розглянуто 33 протоколи). З них: 23 протоколи надійшли з Баранівського РВ УМВС України в Житомирській області та 6 протоколів – з інспекції з благоустрою м. Києва.

За результатами розгляду було винесено 2 постанови про накладення адміністративного стягнення у вигляді штрафу (51грн.) за ст.183 КУпАП (завідомо неправдивий виклик міліції) та 23 постанови про накладення адміністративного стягнення у вигляді попередження. Серед них: 2 постанови за ст.181-1 КУпАП (зайняття проституцією), 20 постанов за ст.175-1 КУпАП (куріння тютюнових виробів у невстановлених місцях), 1 постанова за ст.154 КУпАП (порушення привал тримання собак і котів). За ст.152 КУпАП (порушення Правил благоустрою) винесено 4 постанови адмінкомісії про закриття адміністративної справи за малозначністю вчиненого правопорушення та винесено правопорушникам усне зауваження.

Беручи до уваги все вищезазначене, з метою забезпечення додержання законності та правопорядку на території м. Баранівка, керуючись пп.4 п.б ч.1 ст. 38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет міської ради

В И Р І Ш И В:

1.Інформацію спеціаліста міської ради з питань юридичного забезпечення, секретаря адміністративної комісії при виконкомі міської ради Загорської О.С. про роботу даної комісії взяти до відома.

2.Роботу адміністративної комісії міськвиконкому визнати задовільною.

3.Адміністративній комісії при виконкомі міської ради (Гнилориба В.А.):

3.1. Продовжити роботу щодо забезпечення своєчасного, всебічного та об’єктивного з’ясування обставин кожної справи, причин та умов, що спричинили вчинення адміністративних правопорушень, виховання громадян міста в дусі додержання законів.

3.2.  Активізувати інформаційну та роз’яснювальну роботу серед населення міста з питань, які належать до функцій комісії відповідно до чинного законодавства

4.Щомісячно заслуховувати на нарадах, які проводяться міським головою, звіти посадових осіб, котрим надані повноваження на складання протоколів про адміністративні правопорушення за ст.152 КУпАП, про проведену роботу щодо запобігання та виявлення правопорушень у сфері благоустрою.

5.Контроль за виконанням даного рішення покласти на міського голову А.О.Душка.

 

Міський голова                                                                             А.Душко

Заступник міського голови -

керуюча справами виконкому                                                  О.Бабінець

 

БАРАНІВСЬКА МІСЬКА РАДА

БАРАНІВСЬКОГО РАЙОНУ

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

від 25 грудня 2014 р.                                                                              №226

Про затвердження Плану діяльності

виконавчого комітету Баранівської

міської ради з підготовки проектів

регуляторних актів на 2015 рік

З метою здійснення повноважень, визначених Законом України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» (ст.7), удосконалення правового регулювання господарських відносин на території міста, керуючись ст.52 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет міської ради

В И Р І Ш И В:

1.Затвердити План діяльності виконавчого комітету Баранівської міської ради з підготовки проектів регуляторних актів на 2015 рік. (Додається.)

2.Зобов’язати розробників регуляторних актів у випадку потреби прийняття рішень, не передбачених планом, у визначений законом термін подавати пропозиції заступнику міського голови-керуючій справами виконкому Бабінець О.П. для внесення змін та доповнень до плану.

3.Спеціалісту міської ради з гуманітарних питань Кухтюк О.В. оприлюднити дане рішення в місцевих засобах масової інформації.

4.Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови-керуючу справами виконкому О.П.Бабінець.

 

Міський голова                                                                             А.Душко

Заступник міського голови -

керуюча справами виконкому                                                  О.Бабінець

 

Додаток до рішення виконкому

від 25.12.2014 року №226

 

П Л А Н

діяльності виконавчого комітету Баранівської міської ради

з підготовки проектів регуляторних актів на 2014 рік

п/п

Назва регуляторного акту

 

Цілі  прийняття

Термін

виконання

Відповідальний за розробку

1.

Про затвердження Порядку надання та зміни адрес об’єктам нерухомості

Впорядкування нумерації об’єктів нерухомості

І півріччя

Заступник міського голови-керуюча справами виконкому

2.

Про погодження тарифів на платні послуги ринку «Колос» КП «Баранівка міськводоканал»

З метою упорядкування тарифів на послуги ринку

І півріччя

КП «Баранівка міськводоканал»

3.

Про порядок утримання підприємствами, установами та організаціями прилеглих територій

Організація належного утримання та раціонального використання прилеглих територій

ІІ півріччя

Відділ житлово-комунального господарства та благоустрою міської ради

4.

Про правила утримання тварин у місті Баранівка

Встановлення єдиних вимог  до утримання та поводження з тваринами

ІІ півріччя

Відділ житлово-комунального господарства та благоустрою міської ради

Заступник міського голови -

керуюча справами виконкому                                                                   О.Бабінець

 

БАРАНІВСЬКА МІСЬКА РАДА

БАРАНІВСЬКОГО РАЙОНУ

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

від 25 грудня 2014 р.                                                                                   №227

Про план роботи виконкому міської ради 

на І квартал 2015 року

З метою ефективного впровадження заходів щодо покращення життєдіяльності територіальної громади міста, організації планової роботи виконкому, обговоривши пропозиції заступника міського голови-керуючої справами виконкому щодо розгляду на засіданнях виконкому у I кварталі 2015 року основних та контрольних питань, виконавчий комітет міської ради

В И Р І Ш И В:

1.План роботи виконкому міської ради на І квартал 2015 року – затвердити. (Додається).

2.Делегувати міському голові А.О.Душку право вносити оперативні зміни та доповнення до плану роботи виконкому міської ради (при необхідності).

3.Зобов’язати керівників структурних підрозділів та спеціалістів міської ради забезпечити виконання визначених заходів у встановлені терміни.

4.Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови-керуючу справами виконавчого комітету О.П.Бабінець

Міський голова                                                                              А.Душко

Заступник міського голови -

керуюча справами виконкому                                                    О.Бабінець

 

Додаток до рішення виконкому

від 25.12.2014 року №227

 

ПЛАН

роботи виконкому Баранівської міської ради

на І квартал 2015 року

І.Перелік питань для розгляду на засіданні виконкому:

1) Про підсумки роботи із зверненнями громадян, що надійшли до виконавчого комітету міської ради у 2014 році.

Підготовка матеріалів:  Л.В.Мартинюк

      До 21 січня 2015 року

Доповідач:                        О.П.Бабінець

                                           22 січня 2015 року

2) Про підсумки виконання міського бюджету та Програми економічного і соціального розвитку міста за 2014 рік.

Підготовка матеріалів:  В.А.Гнилориба, О.Ю.Дем’янюк

       До 21 січня 2015 року

Доповідач:                         О.Ю.Дем’янюк

                                            22 січня 2015 року

3) Про упорядкування списків громадян, які перебувають на квартирному обліку при виконкомі міської ради.

Підготовка матеріалів:  О.В.Кухтюк

                                            До 18 лютого 2015 року

Доповідач:                         О.В.Кухтюк

                                            19 лютого 2015 року

4) Про проведення в м. Баранівка місячника санітарної очистки та благоустрою.

Підготовка матеріалів:  В.А.Савчук, Л.А.Радзевіл

                                            До 18 березня 2015 року

 

Доповідач:                         О.П.Бабінець

                                                                                                                 19 березня 2015 року

5) Про стан медичного обслуговування населення міста.

Підготовка матеріалів:  О.В.Кухтюк

До 18 березня 2015 року

Доповідач:                      О.П.Бабінець

                                         19 березня 2015 року

ІІ.Перелік розпоряджень для перевірки їх виконання в порядку контролю:

1.Розпорядження голови райдержадміністрації:

  • від 25.07.2014р. №177 «Про стан виконання Програми економічного і соціального розвитку району за І півріччя 2014 року».

Підготовка матеріалів: О.Ю.Дем’янюк

                                                        Січень

  • від 31.01.2014р. №15 «Про звернення громадян у 2013 році та забезпечення виконання в районі вимог законодавства України щодо розгляду звернень громадян».

Підготовка матеріалів: О.П.Бабінець

                                                       Січень

  • від 28.02.2011 №61 «Про хід виконання районної комплексної програми охорони навколишнього природного середовища на 2010-2015 роки».

Підготовка матеріалів: В.А.Гнилориба

                                                       Березень

2.Рішення виконкому міської ради:

  • від 23.10.2014р. №185 «Про стан роботи виконкому міської ради із зверненнями громадян за 9 місяців 2014 року».

Підготовка матеріалів: О.П.Бабінець

                                                       Січень

  • від 23.10.2014р. №186 «Про стан виконання міського бюджету та Програми економічного і соціального розвитку м. Баранівка за 9 місяців 2014 року».

Підготовка матеріалів: О.Ю.Дем’янюк

                                                       Січень

  • від 21.03.2014 №37 «Про стан медичного обслуговування населення міста».

Підготовка матеріалів: О.В.Кухтюк

                                                       Березень

  • від 19.06.2014 №99 «Про стан дотримання земельного та природоохоронного законодавства на території міської ради».

Підготовка матеріалів: О.Г.Шевчук

                                                       Березень

3. Організаційно-масові заходи:

  • Взяти участь у підготовці і проведенні заходів з нагоди Дня вшанування учасників бойових дій на території інших держав.

В.А.Гнилориба

О.В.Кухтюк

О.Ю.Дем’янюк

13 лютого 2015 року

  • Взяти участь у підготовці і проведенні Міжнародного жіночого дня – 8 Березня.

О.П.Бабінець

О.В.Кухтюк

В.В.Шляхтенко

5-6 березня 2015 року

  • Забезпечити проведення засідань комісій виконкому (адміністративної, житлової, з питань будівництва), координаційної ради органу опіки й піклування, молодіжної ради.

                                                            В.А.Гнилориба, З.П.Шикула, О.П.Бабінець

        За окремими планами.

  • Прийом громадян з особистих питань, розгляд їх звернень.

Керівництво міськвиконкому.                                            

Постійно.

Заступник міського голови -

керуюча справами виконкому                                                    О.Бабінець

 

БАРАНІВСЬКА МІСЬКА РАДА

БАРАНІВСЬКОГО РАЙОНУ

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

від 25 грудня 2014 р.                                                                                   №228

 Про графік особистого прийому громадян

посадовими особами міської ради на 2015 рік

Відповідно до пп.1 п.б ч.1 ст.38, ст. ст.40, 52 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та на виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 13.08.02 р. №700/2002 «Про додаткові заходи щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення», виконавчий комітет міської ради

В И Р І Ш И В:

1.Графік особистого прийому громадян посадовими особами міської ради на 2015 рік – затвердити. (Додається.)

2.Заступнику міського голови-керуючій справами виконкому О.П.Бабінець довести вищезгаданий графік прийому громадян до відома населення м.Баранівка шляхом його розміщення на інформаційному стенді міської ради.

3.Визнати таким, що втратило чинність, рішення виконкому міської ради від 20.12.2013 №264 «Про графік особистого прийому громадян посадовими особами міської ради на 2014 рік».

Міський голова                                                                             А.Душко

Заступник міського голови -

керуюча справами виконкому                                                  О.Бабінець

Додаток до рішення виконкому

 від 25.12.2014 року №228

ГРАФІК

особистого прийому громадян посадовими особами міської ради на 2015 рік

/прийом проводиться: понеділок-четвер – з 800 до 1715, п’ятниця – з 800 до 1600/

Міський голова

Душко Анатолій Олександрович – вівторок, п’ятниця

Заступник міського голови

Гнилориба Вадим Анатолійович – понеділок, четвер

Заступник міського голови-керуюча справами виконкому

Бабінець Оксана Павлівна – вівторок, п’ятниця

Секретар міської ради

Шикула Зінаїда Петрівна – понеділок, четвер

 

Заступник міського голови -

керуюча справами виконкому                                              О.Бабінець

 

БАРАНІВСЬКА МІСЬКА РАДА

БАРАНІВСЬКОГО РАЙОНУ

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

від 25 грудня 2014 р.                                                                                    №233

Про встановлення дорожніх знаків

на території м. Баранівка

З метою створення комфортних умов для стоянки автомобілів, якими керують особи з ураженням опорно-рухового апарату, а також на виконання вимоги ДАІ №31 від 15.11.2013 року, враховуючи клопотання ВДАІ Баранівського РВ УМВС у Житомирській області від 20.11.2014р. №388, керуючись ст.30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законом України «Про дорожній рух», виконавчий комітет міської ради

В И Р І Ш И В:

1.Встановити на території м. Баранівка такі дорожні знаки:

  • 5.39. «Зона стоянки» у поєднанні з інформаційними табличками 7.17. «Інваліди» на перехресті вулиць Старченка та Першотравенська (з правого боку);
  • 5.40. «Кінець зони стоянки» у поєднанні з інформаційними табличками 7.17. «Інваліди» на вулиці Старченка на відстані 20м в напрямку вулиці Набережної (з правого боку).

2.Головному спеціалісту міської ради з питань бухгалтерського обліку-головному бухгалтеру міської ради Дем’янюк О.Ю. виділити з міського бюджету кошти на придбання вищезгаданих дорожніх знаків (при наявності відповідного фінансування). 

3.Відділу житлово-комунального господарства та благоустрою міської ради (при наявності відповідного фінансування) придбати та встановити вищезгадані дорожні знаки відповідно до п.1 даного рішення виконкому.

4.Вважати таким, що втратило чинність, рішення виконкому міської ради від 21.11.2013 року №228 «Про встановлення дорожніх знаків на території м.Баранівка».

5.Контроль за виконанням цього рішення покласти на начальника відділу житлово-комунального господарства та благоустрою міської ради Савчука В.А.

Міський голова                                                                     А.Душко

Заступник міського голови -

керуюча справами виконкому                                           О.Бабінець

 

БАРАНІВСЬКА МІСЬКА РАДА

БАРАНІВСЬКОГО РАЙОНУ

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

від 25 грудня 2014 р.                                                                              №244

Про визначення місць для розміщення засобів

пересувної дрібно-роздрібної торгівлі на

території м.Баранівки на період новорічних

і різдвяних свят та проведення святкових

продовольчих ярмарків

З метою покращення торгівельного обслуговування населення Баранівки, упорядкування роботи об’єктів дрібно-роздрібної торгівлі на період новорічних і різдвяних свят, недопущення підняття цін на продукти харчування в передноворічний період, попередження стихійної торгівлі на території міста, розглянувши клопотання Баранівського ДЛМГ щодо відведення місця для виїзної торгівлі ялинками й соснами в передноворічний період, а також звернення групи підприємців міста щодо проведення передноворічних та передріздвяних продовольчих ярмарків, керуючись пп.8 п.а, пп.2 п.б ст.30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», постановами Кабінету Міністрів України від 22.08.2007 року №1065 «Про вдосконалення виставково-ярмаркової діяльності в Україні», від 14.05.2008 року «Деякі питання виставково-ярмаркової діяльності», від 29.07.2009 року №868 «Деякі питання організації діяльності продовольчих, непродовольчих та змішаних ринків», розпорядження Кабінету Міністрів України від 13.05.2009 року №516-р «Питання проведення продовольчих ярмарків», виконавчий комітет міської ради

В И Р І Ш И В:

1.Визначити такі місця для розміщення засобів пересувної дрібно-роздрібної торгівлі на території м.Баранівка на період різдвяних і новорічних свят з 25.12.2014р. до 07.01.2015р. включно:

1.1.торгівля ялинками та соснами:

- майданчик біля міської новорічної ялинки на майдані Волі.

1.2.торгівля новорічною атрибутикою, подарунками, сувенірами та іграшками:

- майданчик біля міської новорічної ялинки на майдані Волі.

2.Провести новорічні й різдвяні продовольчі ярмарки на майдані Волі (територія, прилегла до магазину «Меркурій») 30-31 грудня 2014 року та 5-6 січня 2015 року.

3.Заборонити суб’єктам підприємницької діяльності всіх форм власності здійснювати продаж піротехнічних засобів та спиртних напоїв на об’єктах пересувної торгівлі, а також на лотках і прилавках під час проведення новорічних ярмарків.

4.Відділу житлово-комунального господарства та благоустрою міської ради (Савчук В.А.):

4.1.підготувати дислокацію торгових місць на святкову торгівлю ялинками, соснами, новорічною атрибутикою, подарунками та іграшками у вищевказаних місцях відповідно до поданих підприємствами чи підприємцями заяв;
4.2.розмістити учасників ярмарків відповідно до даного рішення та поданих ними заяв з урахуванням дотримання санітарних і ветеринарних правил та норм при реалізації товарів населенню;

4.3.на період торгівлі забезпечити контроль за дотриманням суб’єктами господарювання всіх форм власності вимог чинного законодавства у сфері торгівлі.

5.Рекомендувати Баранівському РВ УМВС України в Житомирській області забезпечити охорону громадського порядку та безпеку дорожнього руху під час проведення новорічних і різдвяних ярмарків та в межах наданих повноважень систематично здійснювати заходи щодо недопущення торгівлі в місцях, не передбачених переліком місць, затверджених даним рішенням.

6.Координацію роботи щодо виконання даного рішення покласти на відділ житлово-комунального господарства та благоустрою міської ради (Савчук В.А.), контроль – на заступника міського голови з питань діяльності виконавчого органу ради Гнилорибу В.А.

Міський голова                                                                             А.Душко

Заступник міського голови -

керуюча справами виконкому                                                  О.Бабінець

 

Друк E-mail