Рішення виконкому міської ради від 22.01.2015

БАРАНІВСЬКА МІСЬКА РАДА

БАРАНІВСЬКОГО РАЙОНУ

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

від 22 січня 2015 р.                                                                                    №1

Про підсумки роботи із зверненнями

громадян, що надійшли до виконавчого

комітету міської ради у 2014 році

Заслухавши інформацію заступника міського голови-керуючої справами виконкому О.П.Бабінець про стан роботи виконкому міської ради із зверненнями громадян, виконком міської ради зазначає, що виконавчим апаратом міської ради проводиться відповідна робота на виконання Закону України «Про звернення громадян» та Указів Президента України щодо розгляду звернень громадян.

Велика увага звертається на організацію прийому громадян відповідальними працівниками виконкому. Рішенням виконкому затверджено дні та години прийому громадян керівництвом міської ради. У виконкомі міської ради налагоджено облік усіх звернень, що надходять на розгляд, та контроль за їх вирішенням. Здійснюється також електронний облік звернень громадян. У своїй роботі зі зверненнями громадян виконком міської ради керується Законом України «Про звернення громадян» (із чинними змінами й доповненнями), Указом Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Інструкцією з діловодства, відповідними розпорядженнями та дорученнями голови районної державної адміністрації, міського голови, іншими нормативними документами з цього питання.

Протягом 2014 року на особистому прийомі в міського голови та заступника міського голови побувало 97 громадян міста, у секретаря ради та керуючої справами виконкому – 100 осіб. З питань звернень (заяв) громадян у 2014 році прийнято більше 200 рішень виконкому, що стосувалися в основному надання дозволів на будівництво приміщень, узаконення самочинно збудованих об’єктів, надання матеріальної допомоги, вирішення житлових та інших питань.

 Незважаючи на вжиті заходи щодо посилення уваги до забезпечення життєвих потреб найбільш незахищених верств населення, все ще продовжує надходити велика кількість звернень від жителів міста на адресу міської ради. У 2014 році надійшло й було опрацьовано 302 пропозиції, заяви і скарги громадян, у тому числі 21 колективне звернення. Для порівняння: у 2013 році надійшла 261 пропозиція, заява і скарга громадян, у тому числі 30 колективних звернень. Отже, у порівнянні з минулим роком кількість звернень дещо збільшилася.

Загалом до міськвиконкому звернулися 686 чол. (у 2013 році – 642 особи). Серед них – 74 ветерани праці, 1 інвалід Великої Вітчизняної війни, 5 інвалідів загального захворювання, 6 дітей війни, 2 багатодітні сім’ї.

У зверненнях громадян порушено 303 питання різної тематики, що на 42 більше, ніж за 2013 рік. Найбільша кількість звернень стосувалася питань соціального захисту населення (133) та комунального й дорожнього господарства, благоустрою (54). Усе ще великою залишається кількість звернень з питань сільського господарства (48) та житлових питань (31). Лише по одному зверненню надійшло з питань торгівлі, забезпечення законності та охорони правопорядку та з питань роботи місцевих органів влади і управління; 3 звернення з питань екологічної безпеки, 7 звернень з питань освіти, у тому числі 1 – з питань транспортного підвезення школярів, 3 звернення – з питань промисловості, будівництва, 21 звернення з інших питань.

Варто зауважити, що у порівнянні з минулим роком збільшилася кількість звернень громадян Баранівки, які були надіслані на розгляд міськвиконкому органами державної влади вищого рівня. Так, за звітний період надійшло 5 звернень – з Баранівської райдержадміністрації, 1 звернення – з Баранівської районної ради, 7 звернень – з Житомирської облдержадміністрації, 2 звернення – від народного депутата України, 2 звернення – з Житомирської обласної ради, 1 звернення від представника уповноваженого верховної Ради України з прав людини, звернення – з прокуратури у Баранівському районі.

Більшість звернень громадян було задоволено (175) або надано правову консультацію щодо порядку вирішення тих чи інших питань (123). 4 звернення поставлено на додатковий контроль.

Разом з тим виконком міської ради зазначає, що через обмеженість бюджетних коштів ряд питань, що пов’язані із наданням матеріальної допомоги, газифікації, благоустрою, вирішуються не в повній мірі у зв’язку з відсутністю відповідного фінансування. Саме тому ці питання поставлені на додатковий контроль з метою їх вирішення в наступного році (за умови відповідного фінансування).

З метою забезпечення виконання вимог Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», керуючись пп.1 п.б ч.1 ст.38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», розпорядженням голови Баранівської райдержадміністрації від 25.07.2014 року №177 з даного питання, виконавчий комітет міської ради

В И Р І Ш И В:

1.Інформацію заступника міського голови-керуючої справами виконкому О.П.Бабінець про підсумки роботи із зверненнями громадян, що надійшли до виконавчого комітету міської ради у 2014 році, узяти до відома.

2.Вважати роботу із зверненнями громадян одним із пріоритетних завдань керівництва Баранівської міської ради, обов’язком її посадових осіб та службовців.

3.Посилити персональну відповідальність посадових та службових осіб міської ради за забезпечення системності в роботі із зверненнями, а також за усунення причин, що спричиняють обґрунтовані звернення громадян до органів влади всіх рівнів.

4.Заступнику міського голови з питань діяльності виконавчого органу міської ради В.А.Гнилорибі:

  • Зосередити увагу керівників установ соціальної сфери комунальної власності міста, посадових осіб міської ради на забезпеченні виконання Закону України «Про звернення громадян» та  Указів  Президента України щодо розгляду звернень громадян.
  • Продовжити роботу щодо забезпечення належної організації прийому громадян з особистих питань.

5.Заступнику міського голови-керуючій справами виконкому О.П.Бабінець:

  • Спільно з керівниками структурних підрозділів міської ради здійснювати постійний контроль за розглядом звернень громадян, дотриманням встановлених термінів їх розгляду, вирішенням проблем жителів міста.
  • Щоквартально інформувати міськвиконком та райдержадміністрацію про стан роботи із зверненнями громадян.

6.Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови-керуючу справами виконкому О.П.Бабінець.

Міський голова                                                                              А.Душко

Заступник міського голови -

керуюча справами виконкому                                                   О.Бабінець

 

БАРАНІВСЬКА МІСЬКА РАДА

БАРАНІВСЬКОГО РАЙОНУ

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

від 22 січня 2015 р.                                                                                             №2

Про підсумки виконання міського бюджету

та Програми економічного і соціального

розвитку міста за 2014 рік

Заслухавши інформацію головного спеціаліста з питань бухгалтерського обліку-головного бухгалтера міської ради Дем’янюк О.Ю. про підсумки виконання міського бюджету та Програми економічного і соціального розвитку м. Баранівка за 2014 рік, виконком міської ради зазначає, що протягом 2014 року до загального фонду міського бюджету надійшло 3630238,22грн. податків, зборів та інших платежів, що на 131059,78грн. менше від планових показників. Поряд із цим, надійшла дотація вирівнювання в сумі 2159165грн. та субвенція на фінансування заходів позашкільної освіти в сумі 681190грн., а також додаткова дотація в сумі 35600грн. Загалом надходження загального фонду міського бюджету у 2014 році становили 6506,193тис.грн., що на 131,069 тис. грн. менше від запланованих показників. Для порівняння: минулорічні надходження загального фонду склали 6531,766тис.грн. (при виконанні доходної частини на 90%). Зокрема, у 2014 році не виконано план надходжень прибуткового податку з громадян (-100388,77грн.) та плати за землю (-48094грн.). При цьому перевиконано планові надходження державного мита (+11068,95грн.), місцевих податків і зборів (+2013,52грн.), фіксованого сільськогосподарського податку (+81грн.), а також інші надходження (+4259,62грн.).

До спеціального фонду міського бюджету надійшло 3699451,28грн., у тому числі державна субвенція на ремонт доріг (492726,80грн.; при плані – 498734грн.) та субвенція на інвентаризацію земель (+302477грн.), а також власні надходження в сумі 973284,19грн. (+123284,19грн. до плану) та благодійні внески в сумі 79449,41грн. Поряд із цим, забезпечено виконання багатьох статей доходної частини спеціального фонду, серед яких – надходження від продажу землі (+312109,71грн.), продажу комунального майна (+266750грн.), єдиного податку (+67917,61грн.), торгового патенту АЗС (+11791,21грн.), податку на нерухоме майно (+4589,34грн.), кошти пайової участі на розвиток інфраструктури (+2901грн.), збору за першу реєстрацію транспортного засобу (+739,87грн.). При цьому не виконано план надходжень екологічного податку (-208,79грн.), а також не надійшли кошти на відшкодування різниці в тарифах (272383,67грн.).

Усі ці кошти були спрямовані відповідно до Бюджетного кодексу України на фінансування установ і закладів соціальної сфери міста, благоустрій, утримання доріг тощо. Зокрема, незважаючи на вкрай напружену фінансову ситуацію, пов’язану з недостатнім фінансуванням окремих галузей міського господарства, повною мірою було забезпечено видатки на оплату праці та енергоносії дошкільного навчального закладу, управління, Будинку дитячої творчості, будинку культури ім.А.Пашкевича, міського стадіону, а також відділу благоустрою. При цьому, на жаль, виникла заборгованість зі сплати видатків за окремими договірними зобов’язаннями.

Певну роботу проведено міськвиконкомом на виконання Програми економічного і соціального розвитку м. Баранівка на 2014 рік. Зокрема, значні обсяги робіт виконані в галузі житлово-комунального, дорожнього господарства та благоустрою. З метою забезпечення стабільної роботи КП «Баранівка міськводоканал» виділено кошти в сумі 351483,25грн. на поповнення статутного фонду цього підприємства. Виділено також кошти в сумі 156053,25грн. на поповнення статутного фонду КП «Баранівка-очисні споруди», що перебуває на стадії ліквідації у зв’язку з банкрутством. Завдяки цьому погашено заборгованість з виплати заробітної плати працівникам підприємства-банкрута. Виготовлено проектно-кошторисну документацію на будівництво підвісного мосту через р.Случ. Замовлено виготовлення документації з Генерального плану м.Баранівки, нині проводиться збір вихідних даних. Виготовлено також проектно-кошторисну документацію на капітальний ремонт зливової каналізації міста. Проведено капітальний ремонт скверу по вул.Дзержинського з влаштуванням вхідних воріт на територію храму Різдва Богородиці. Виконано роботи з капітального ремонту мереж нічного освітлення на вулицях Леніна (від перехрестя з вулицею Котовського до шлюзу), Старченка, Гагаріна, Степанюка, Б.Хмельницького, Леваневського, І.Франка, Комсомольській (від вулиці Ново-Комсомольської до виїзду з Баранівки). За рахунок коштів державної субвенції на ремонт доріг (план – 498734грн., надійшло – 492726,80грн., недофінансовано – 6007,20грн.) зроблено ямковий ремонт центральних вулиць, капітальний ремонт дороги на вул.Некрасова та ремонт доріг у південній частині міста (вулиці Зоряна, Сонячна, Південна тощо). За рахунок коштів бюджету розвитку (295064,79грн.) зроблено капітальний ремонт дорожнього покриття (шляхом підсипання гравійно-щебеневою сумішшю) на вулицях Б.Хмельницького, Спортивній, Польовій, Корольова, Пушкіна, Мічуріна та 4-ому провулку Кірова.

За рахунок коштів бюджету розвитку поновлено матеріальну базу відділу ЖКГ та благоустрою. Зокрема, придбано снігоочисник тротуарний, рекламні конструкції (сіті-лайт, білборд), біотуалет, кунг (для облаштування робочого місця диспетчера-планувальника міського сміттєзвалища), баки для сміття, електронне табло (рухомий рядок), флагшток, альтанку та інші предмети довгострокового використання. Встановлено в’їзний знак «Баранівка» при в’їзді в місто на Житомирському шосе.

Дещо поновлено матеріально-технічну базу закладів соціальної сфери міста. Так, придбано матеріали довгострокового використання, у тому числі вбрання сцени та польову кухню, для потреб міського будинку культури ім.А.Пашкевича, ряд предметів довгострокового використання для потреб апарату міської ради, ФОКу (металоконструкція, тамбурний блок, кущоріз, твердопаливний котел і т.ін.), інтерактивну дошку та ноутбук для забезпечення гурткової роботи міського Будинку дитячої творчості.

У найближчих планах – завершення робіт за проектом «Водопостачання та водовідведення південної частини м.Баранівка» та завершення робіт з реконструкції нежитлового приміщення по вулиці Тищика під паливну із встановленням твердопаливного (пелетного) котла.  

Беручи до уваги все вищесказане, на виконання рішення виконкому від 24.04.2014 р. №57 «Про стан виконання міського бюджету та Програми економічного і соціального розвитку м. Баранівка за І-й квартал 2014 року», керуючись ст.28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет міської ради

В И Р І Ш И В:

1.Інформацію головного спеціаліста з питань бухгалтерського обліку-головного бухгалтера міської ради Дем’янюк О.Ю. про стан виконання міського бюджету та Програми економічного і соціального розвитку м.Баранівка за 2014 рік (згідно з додатками 1-6) взяти до відома.

2.Затвердити звіт про виконання доходної та видаткової частин загального фонду міського бюджету за 2014 рік (згідно з додатком 1).

3.Затвердити звіт про використання коштів бюджету розвитку у 2014 році (додаток 6).

4.Виконавчому апарату міської ради відповідно до своїх повноважень:

  • Розробити проект міського бюджету та Програми економічного і соціального розвитку м.Баранівка на 2015 рік на розгляд чергової сесії міської ради та забезпечити їх безумовне виконання;
  • активізувати у 2015 році роботу щодо збільшення надходжень до міського бюджету за рахунок усіх джерел;
  • упродовж 2015 року здійснювати жорсткий контроль за надходженням плати за землю, вживати суворі заходи адміністративного впливу до боржників;
  • вживати заходи по виявленню та залученню до оподаткування суб’єктів господарювання, які користуються землею без належного юридичного оформлення;
  • вжити дієві заходи щодо ефективного використання комунального майна, оформити договори оренди з метою надходження додаткових коштів;
  • проводити роботу щодо недопущення виникнення заборгованості по заробітній платі в установах, закладах та підприємствах комунальної власності міста;
  • сприяти розвитку малого підприємництва;
  • продовжити здійснення заходів щодо реформування житлово-комунальної сфери шляхом проведення оптимальної тарифної політики, розширення мережі комунальних послуг; 
  • проводити роботу щодо поліпшення торгівельного обслуговування населення міста;
  • забезпечувати належний правопорядок та санітарний стан у м.Баранівка.

5.Заступнику міського голови-керуючій справами виконкому О.П.Бабінець щоквартально виносити на розгляд виконкому питання про стан виконання міського бюджету та Програми економічного і соціального розвитку міста на 2015 рік.

6.Керівникам закладів, установ та підприємств комунальної власності територіальної громади міста постійно здійснювати суворий контроль за використанням енергоресурсів та здійсненням заходів з енергозбереження.

7.Дане рішення винести на розгляд і затвердження чергової сесії міської ради.

8.Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови  з питань діяльності виконавчого органу ради В.А.Гнилорибу.

Міський голова                                                                              А.Душко

Заступник міського голови -

керуюча справами виконкому                                                   О.Бабінець

 

БАРАНІВСЬКА МІСЬКА РАДА

БАРАНІВСЬКОГО РАЙОНУ

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

від 22 січня 2015 р.                                                                                       №4

Про встановлення плати за

користування рекламними

конструкціями комунальної

власності м. Баранівка

З метою належної експлуатації рекламних конструкцій, що перебувають у комунальній власності територіальної громади м.Баранівка, керуючись ст.ст.29,30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет міської ради

В И Р І Ш И В:

1.Встановити таку плату за користування рекламними конструкціями, які перебувають у комунальній власності територіальної громади м.Баранівка, для розміщення на них зовнішньої реклами:

  • білборд – 1000грн./міс./1 сторона;
  • сіті-лайт – 500грн./міс./1 сторона.

2.Вважати таким, що втратило чинність, рішення виконкому міської ради від 21.08.2014р. №162 «Про встановлення плати за користування рекламними конструкціями комунальної власності м.Баранівка».

3.Дане рішення винести на розгляд і затвердження чергової сесії міської ради.

4.Контроль за виконанням даного рішення покласти на відділ житлово-комунального господарства та благоустрою міської ради (Савчук В.А.).

 

Міський голова                                                                              А.Душко

Заступник міського голови -

керуюча справами виконкому                                                   О.Бабінець

 

БАРАНІВСЬКА МІСЬКА РАДА

БАРАНІВСЬКОГО РАЙОНУ

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

від 22 січня 2015 р.                                                                                          №5

Про відзначення в м. Баранівка

Дня вшанування учасників бойових

дій на територіях інших держав

З метою відзначення в м.Баранівка Дня вшанування учасників бойових дій на територіях інших держав, збереження традицій українського народу та виховання молоді в дусі патріотизму, керуючись п.8 ст.36  Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет міської ради

В И Р І Ш И В:

1.Спільно з районною спілкою воїнів-інтернаціоналістів провести 13-15 лютого 2015 року в м.Баранівка громадські заходи з нагоди вшанування учасників бойових дій на територіях інших держав, у рамках яких організувати мітинг та покладання квітів до пам’ятника загиблим воїнам-інтернаціоналістам.

2.Спеціалісту міської ради з гуманітарних питань Кухтюк О.В. до 06 лютого 2015 року провести уточнення списків воїнів-інтернаціоналістів, які проживають на території ради.

3.Нагородити грамотами та подяками за активну громадську діяльність окремих членів Баранівської районної спілки воїнів-інтернаціоналістів (за поданням голови спілки).

4.Затвердити кошторис витрат на проведення вищезгаданих заходів (згідно з додатком).

5.Головному спеціалісту міської ради з питань бухгалтерського обліку-головному бухгалтеру міської ради Дем’янюк О.Ю. провести відповідні розрахунки згідно з кошторисом.

6.Рекомендувати керівникам навчальних закладів міста організувати проведення зустрічей з учасниками бойових дій на територіях інших держав, сім’ями загиблих.

7.Рекомендувати керівникам бібліотечних закладів міста облаштувати фотостенди, книжкові виставки, присвячені учасникам бойових дій на території інших держав, наочні матеріали військово-патріотичної тематики.

8.Рекомендувати Баранівському РВ УМВС України в Житомирській області забезпечити охорону громадського порядку під час проведення масових заходів з нагоди Дня вшанування учасників бойових дій на територіях інших держав.

9.Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчого органу ради В.А.Гнилорибу.

 

Міський голова                                                                             А.Душко

Заступник міського голови -

керуюча справами виконкому                                                  О.Бабінець

 

БАРАНІВСЬКА МІСЬКА РАДА

БАРАНІВСЬКОГО РАЙОНУ

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

від 22 січня 2015 р.                                                                                       №6

Про стан виконання в м.Баранівка

районної Програми підтримки розвитку

малого підприємництва на 2013-2014 роки

Заслухавши інформацію заступника міського голови-керуючої справами виконкому міської ради Бабінець О.П. про стан виконання в м.Баранівка районної Програми підтримки розвитку малого підприємництва на 2013-2014 роки, виконком міської ради зазначає, що мале підприємництво є прогресуючою сферою господарської діяльності міста. У Баранівці створені належні умови для його розвитку. Однак у зв’язку з економічною кризою та важким фінансовою ситуацією в країні кількість суб’єктів малого підприємництва в м.Баранівка дещо скоротилася у порівнянні з попередніми роками. Так, станом на 01.01.2015 року в місті зареєстровано близько 400 суб’єктів підприємницької діяльності-фізичних осіб. Основним джерелом фінансування малого підприємництва є власні кошти та кредити банків.

Поряд з цим, з кожним роком у місті розширюється асортимент товарів і послуг, що сприяє насиченню споживчого ринку міста практично всіма їх видами. Останнім часом у Баранівці зростає кількість суб’єктів господарювання-товаровиробників, які займаються виготовленням меблів, виробів з деревини, столярних виробів, тротуарної плитки, швейним виробництвом та ін.

Незважаючи на складну фінансово-економічну ситуацію, частка надходжень до міського бюджету від суб’єктів малого підприємництва збільшилася і складає 36,2% від загальної суми надходжень. Так, у 2014 році до міського бюджету лише єдиного податку надійшло 2042805,61 грн., не говорячи вже про надходження податку з доходів фізичних осіб, земельного податку та орендної плати за землю під об’єктами комерційної та іншої нерухомості. Для порівняння: у 2013 році питома вага малого бізнесу у валовому виробництві міста становила  33,3%, у 2012 році – 32%, у 2010 році – 18,3%, у 2008 році –  15,4 %, у 2007 році – лише 11,2 %.

Представники малого та середнього бізнесу беруть активну участь у житті міста. Зокрема, складають 27% від загального складу міської ради, входять до складу виконавчого комітету. Міськвиконкомом у 2014 році погоджено розпорядок роботи для 14 суб’єктів малого бізнесу, надавалися консультації щодо порядку відведення земельних ділянок, оформлення дозвільних документів на будівництво приміщень, оформлення права власності на об’єкти комерційної нерухомості тощо.

У місті діє така інфраструктура малого й середнього бізнесу: 3 банки («Райффайзен Банк Аваль», «Приватбанк», Ощадбанк), кредитні спілки («Добробут» та ЖВ «Альянс Україна»), ПП «Агросервіс Баранівка», районне споживче товариство, громадські юридичні приймальні, реєстраційний та дозвільний офіси.

Поряд із цим, залишається ряд проблем, що стримують розвиток малого й середнього бізнесу:

  • складний економічний стан у державі: інфляція, спад виробництва, слабка правова захищеність підприємців;
  • недостатня фінансова підтримка з боку держави;
  • високі ставки кредитних ресурсів;
  • недосконалість нормативно-правового забезпечення для підприємництва;
  • відсутність фінансування програми підтримки малого та середнього підприємництва;
  • низький рівень середньомісячної заробітної плати у сфері підприємництва;
  • високі податки, що змушує деяких суб’єктів малого та середнього підприємництва залишатися в тіні.

З метою закріплення позитивних тенденцій та подальшого розвитку малого й середнього бізнесу, на виконання розпорядження голови Баранівської райдержадміністрації від 22.12.2014р. №318 «Про стан виконання Програми підтримки розвитку малого підприємництва у Баранівському районі на 2013-2014 роки», керуючись ст.30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет міської ради

В И Р І Ш И В:

1.Інформацію заступника міського голови-керуючої справами виконкому міської ради Бабінець О.П. про стан виконання в м.Баранівка районної Програми підтримки розвитку малого підприємництва на 2013-2014 роки взяти до відома.

2.Виконавчому апарату міської ради:

  • сприяти розвитку малого й середнього бізнесу в місті;
  • сприяти використанню незадіяних виробничих площ та земельних ділянок під організацію підприємницької діяльності;
  • забезпечувати висвітлення інвестиційних пропозицій;
  • надавати консультативну допомогу суб’єктам господарювання щодо ведення господарської діяльності на території міста в сучасних умовах.

3.Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчого органу ради В.А.Гнилорибу.

 

Міський голова                                                                              А.Душко

Заступник міського голови -

керуюча справами виконкому                                                   О.Бабінець

 

БАРАНІВСЬКА МІСЬКА РАДА

БАРАНІВСЬКОГО РАЙОНУ

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

від 22 січня 2015 р.                                                                                    №7

Про заходи щодо проведення

в м.Баранівка Міжнародного

дня пам’яті жертв Голокосту

З  метою вшанування пам’яті жертв Голокосту, привернення уваги громадськості міста до цієї пам’ятної дати, запровадженої рішенням Генеральної Асамблеї ООН від 1 листопада 2005 року (Резолюція № 60/7), керуючись пп.3 п.б ч.1 ст. 38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет міської ради

В И Р І Ш И В:

1.Заходи щодо проведення в м.Баранівка Міжнародного дня пам’яті жертв Голокосту – затвердити (додаються).

2.Виконавчому апарату міської ради забезпечити виконання вищезгаданих заходів.

3.Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчого органу ради В.А.Гнилорибу.

 

Міський голова                                                                                  А.Душко

Заступник міського голови -

керуюча справами виконкому                                                       О.Бабінець

 

Додаток до рішення виконкому

від 22.01.2015  №7

 

ЗАХОДИ

щодо проведення в м.Баранівка

Міжнародного дня пам’яті жертв Голокосту

1.Провести в м.Баранівка покладання квітів до пам’ятних знаків жертвам голокостів у зв’язку з проведенням Міжнародного дня пам’яті жертв Голокосту.

В.А Гнилориба – заступник міського голови;

К.Г.Пасічник – спеціаліст міської ради.

27 січня 2015 року

2.Організувати та провести в культурно-освітніх закладах міста тематичні години, інформаційні вісники, уроки пам’яті, виставки літератури на тему: «Голокост: хронологія знищення».                          

Керівники культурно-освітніх закладів міста.

Січень-лютий 2015 року

3.Обладнати в бібліотеках міста тематичні виставки-експозиції: «Бабин яр: склепіння болю й горя», «Трагедія, яка не повинна повторитися».                              

Керівники бібліотечних закладів міста.

Січень-лютий 2015 року

4.Провести упорядкування пам’ятників та пам’ятних знаків жертвам голокостів, споруджених на території міста .                                

В.А.Савчук – начальник відділу ЖКГ та благоустрою;

Л.А.Радзевіл – майстер з благоустрою.

До 27 січня 2015 року

Заступник міського голови -

керуюча справами виконкому                                                                 О.Бабінець

 

БАРАНІВСЬКА МІСЬКА РАДА

БАРАНІВСЬКОГО РАЙОНУ

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

від 22 січня 2015 р.                                                                                    №8    

Про забезпечення безкоштовним харчуванням

за рахунок коштів міського бюджету дітей-вихованців

міського ДНЗ «Сонечко», чиї батьки є учасниками АТО,

та дітей військовослужбовців, загиблих під час проведення АТО

З метою соціальної підтримки учасників АТО, членів їхніх сімей та членів сімей військовослужбовців, загиблих під час проведення антитерористичної операції, керуючись ст.34 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет міської ради

В И Р І Ш И В:

1.Забезпечити за рахунок коштів міського бюджету безкоштовним харчуванням дітей-вихованців міського дошкільного навчального закладу «Сонечко», чиї батьки є безпосередніми учасниками АТО (на період перебування в зоні АТО), та дітей військовослужбовців, загиблих під час проведення АТО.

2.Затвердити Порядок забезпечення безкоштовним харчуванням за рахунок коштів міського бюджету дітей-вихованців міського ДНЗ «Сонечко», чиї батьки є безпосередніми учасниками АТО (на період їх перебування в зоні АТО), та дітей військовослужбовців, загиблих під час проведення АТО (додається).

3.Адміністрації міського ДНЗ «Сонечко» (Власюк А.Д.) щомісячно інформувати міську раду про кількість вихованців закладу, які забезпечуються безкоштовним харчуванням відповідно до цього рішення.

4.Дане рішення винести на розгляд та затвердження чергової сесії міської ради.

5.Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчого органу ради В.А.Гнилорибу.

 

Міський голова                                                                             А.Душко

Заступник міського голови -

керуюча справами виконкому                                                  О.Бабінець

Додаток до рішення виконкому

від 22.01.2015 року №8

ПОРЯДОК

забезпечення безкоштовним харчуванням за рахунок коштів міського бюджету

дітей-вихованців міського ДНЗ «Сонечко», чиї батьки є безпосередніми учасниками АТО (на період їх перебування в зоні АТО), та дітей військовослужбовців,

загиблих під час проведення АТО

1.Цей Порядок регламентує забезпечення безкоштовним харчуванням за рахунок коштів міського бюджету дітей-вихованців міського ДНЗ «Сонечко», чиї батьки є безпосередніми учасниками АТО (на період перебування в зоні АТО), та дітей військовослужбовців, загиблих під час проведення АТО.

2.Для забезпечення безкоштовним харчуванням дітей дошкільного віку до адміністрації ДНЗ «Сонечко» подаються наступні документи:

  • заява, в якій заявник зазначає, що попереджений про відповідальність за достовірність поданої інформації та про необхідність надання даних щодо завершення терміну перебування в зоні проведення АТО;
  • довідка, яка засвідчує факт перебування учасника антитерористичної операції в зоні проведення антитерористичної операції (для учасника АТО) або документ, який підтверджує право на пільги (для членів сім’ї загиблого військовослужбовця під час проведення антитерористичної операції);
  • копія свідоцтва про народження дитини.

3.Безкоштовне харчування дітей-вихованців міського ДНЗ «Сонечко», чиї батьки є безпосередніми учасниками АТО (на період перебування в зоні АТО), та дітей військовослужбовців, загиблих під час проведення АТО, здійснюється з дати подання одним з батьків відповідної заяви та доданих до неї документів.  

4.Заявник повинен протягом доби повідомити адміністрацію дошкільного навчального закладу про завершення терміну перебування учасника антитерористичної операції в зоні її проведення для припинення безкоштовного харчування; у разі невчасного повідомлення здійснюється перерахунок і оплата за харчування дитини справляється в повному обсязі, без урахування зазначеної пільги.

5.Адміністрація ДНЗ «Сонечко» щомісячно уточнює інформацію про терміни перебування учасника антитерористичної операції в зоні проведення АТО шляхом направлення запиту до Баранівсько-Романівського об’єднаного військового комісаріату.

 

Заступник міського голови -

керуюча справами виконкому                                                        О.Бабінець

 

БАРАНІВСЬКА МІСЬКА РАДА

БАРАНІВСЬКОГО РАЙОНУ

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

від 22 січня 2015 р.                                                                                      №12

Про затвердження переліку підприємств,

об’єктів та видів суспільно корисних робіт

на території Баранівської міської ради, де

будуть відбувати особи, яким судом

призначено громадські роботи

Розглянувши погоджений Баранівським районним підрозділом Новоград-Волинського міжрайонного відділу кримінально-виконавчої інспекції управління державної пенітенціарної служби України в Житомирській області перелік підприємств, об’єктів та видів суспільно корисних робіт на території Баранівської міської ради, де будуть відбувати особи, яким судом призначено громадські роботи, заслухавши інформацію заступника міського голови-керуючої справами виконкому Бабінець О.П. з даного питання, керуючись ст.56 Кримінального кодексу України, ст.ст.301,3211 Кодексу України про адміністративні правопорушення, Кримінально-виконавчим кодексом України, ст.ст.30,38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет міської ради   

В И Р І Ш И В:

1.Затвердити на 2015 рік перелік підприємств, установ, організацій, де будуть відбувати особи, яким судом призначено громадські роботи (згідно з додатком 1).

2.Затвердити на 2015 рік перелік об’єктів та види суспільно корисних робіт на території Баранівської міської ради для відбування безоплатних громадських робіт (відповідно до додатку 2).

3.Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчого органу ради В.А.Гнилорибу.

 

Міський голова                                                                                  А.Душко

Заступник міського голови -

керуюча справами виконкому                                                        О.Бабінець

 

Додаток 1 до рішення виконкому

від 22.01.2015 року №12

ПЕРЕЛІК

підприємств, установ, організацій, де будуть відбувати особи,

яким судом призначено громадські роботи

п/п

Назва підприємства, установи, організації

Прізвище, ім’я, по батькові керівника

Контактні телефони

1.

Баранівська міська рада (м.Баранівка, вул.Леніна,20)

Душко Анатолій Олександрович

31021, 42035

У тому числі, такі установи та заклади, які перебувають на балансі міської ради:

1.1.

міський Будинок культури імені А.Пашкевича (м.Баранівка, вул.Леніна,22)

Шляхтенко В’ячеслав Васильович

42066

1.2.

відділ житлово-комунального господарства та благоустрою міської ради (м.Баранівка, вул.Леніна,20)

Савчук Василь Андрійович

31299

1.3.

міський стадіон та фізкультурно-оздоровчий комплекс (м.Баранівка, вул.Леніна,40-А)

Драган Олександр Миколайович

-

1.4.

дошкільний навчальний заклад «Сонечко» (м.Баранівка, вулиця Дзержинського,58-А)

Власюк Альона Дмитрівна

43433

1.5.

бібліотека (м.Баранівка, вулиця Котляревського,5)

Пилипко Лариса Олексіївна

-

2.

КП «Баранівка міськводоканал»

(м.Баранівка, провулок Кооперативний,2-А)

Заремба Володимир Григорович

31019

 

Заступник міського голови -

керуюча справами виконкому                                                        О.Бабінець

 

Додаток 2 до рішення виконкому

          від 22.01.2015 року №12

ПЕРЕЛІК

об’єктів та види суспільно корисних робіт

на 2015 рік на території Баранівської міської ради

для відбування безоплатних громадських робіт

№ з/п

Місцезнаходження об’єкту та вид об’єкту

Вид робіт (не пов’язаних із шкідливим виробництвом, ризиком для життя та здоров’я, які не потребують спеціальної підготовки та певної кваліфікації)

1.

Кладовища, м. Баранівка, вулиця Першотравенська (римо-католицьке та православні), вул.Леваневського (єврейське)

Благоустрій території

2.

Міський Будинок культури імені А.Пашкевича, м. Баранівка, вул. Леніна,22

Благоустрій зовнішньої та внутрішньої території

3.

Міське сміттєзвалище (р-н с. Зеремля)

Благоустрій території

4.

Міський парк, м. Баранівка, вул. Леніна,40-А

Благоустрій території

5.

Міський стадіон, м. Баранівка, вулиця Леніна,40-А

Благоустрій території

6.

Дитячий майданчик, м. Баранівка, вулиця Леніна

Благоустрій території

7.

Лазня КП «Баранівка міськводоканал», м.Баранівка, пров. Кооперативний,2

Благоустрій внутрішньої та зовнішньої території; порубка дров.

8.

Пам’ятники та пам’ятні знаки в м. Баранівка на майдані Волі та на вул. Леніна

Благоустрій території

9.

Клумби в м. Баранівка на вул. Леніна,20 та на майдані Волі

Благоустрій території

10.

м. Баранівка, вулиці Леніна, Дзержинського, Першотравенська, майдан Волі

Благоустрій території

11.

Дошкільний навчальний заклад «Сонечко», м. Баранівка, корпуси на вул. Леніна,40 та вул. Дзержинського,58-А

Благоустрій внутрішньої та зовнішньої території

12.

Місце відпочинку на березі р. Случ у м.Баранівка

Благоустрій території

13.

Адміністративна будівля міської ради, м.Баранівка, вул. Леніна,20

Благоустрій внутрішньої та зовнішньої території

14.

Бібліотека, м. Баранівка, вул.Котляревського,5

Благоустрій внутрішньої та зовнішньої території

15.

Прибережна смуга річки Случ у межах м.Баранівка

Благоустрій території

16.

Ринок КП «Баранівка міськводоканал», м.Баранівка, вул. Дзержинського (продовольча група) та І.Франка (сільськогосподарська група)

Благоустрій території

17.

Міський фізкультурно-оздоровчий комплекс, м. Баранівка, вул. Леніна,40-А

Благоустрій внутрішньої та зовнішньої території

Заступник міського голови -

керуюча справами виконкому                                                       О.Бабінець

 

БАРАНІВСЬКА МІСЬКА РАДА

БАРАНІВСЬКОГО РАЙОНУ

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

від 22 січня 2015 р.                                                                                        №18

Про встановлення середньої вартості

харчування дітей та розміру батьківської

плати за харчування в міському дошкільному

навчальному закладі «Сонечко» на 2015 рік

З метою забезпечення повноцінним харчуванням вихованців міського дошкільного навчального закладу «Сонечко», у тому числі дітей пільгових категорій, заслухавши інформацію головного спеціаліста з питань бухгалтерського обліку-головного бухгалтера міської ради, члена виконкому Дем’янюк Олени Юріївни про необхідність встановлення середньої вартості харчування дітей у міському дошкільному навчальному закладі «Сонечко» на 2015 рік, а також про встановлення розміру батьківської плати за харчування в даному закладі, керуючись ст.19 Закону України «Про дошкільну освіту», ст.5 Закону України «Про охорону дитинства», Законом України «Про внесення змін та визнання такими, що втратили чинність, деяких законодавчих актів України» від 28.12.2014 №76-VІІІ, постановою Кабінету Міністрів України від 02.02.2011 №116 «Про затвердження порядку надання послуг з харчування дітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах, операції з надання яких звільняються від обкладення податком на додану вартість» (із змінами), наказом Міністерства освіти і науки України від 21.11.2002 №667 «Про затвердження порядку встановлення плати за перебування дітей у державних і комунальних дошкільних та інтернатних навчальних закладах» (із змінами), пп.6 п.«а» ст.32 та ч.1 ст.52 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет міської ради

В И Р І Ш И В:

1.Встановити середню вартість харчування однієї дитини на день (дітодня) у міському дошкільному навчальному закладі «Сонечко» на 2015 рік у розмірі:

  • ясельна група (діти у віці від 0 до 3-х років) – до 17 грн.;
  • дошкільні групи (діти у віці від 3-х до 6-и років) – до 20 грн.

2.Встановити батьківську плату за харчування дітей в  міському дошкільному навчальному закладі «Сонечко»  у розмірі  60%  від фактичної вартості харчування на день (дітодня). Оплату здійснювати за дні відвідування дитиною дошкільного навчального закладу.

3.Зменшити на 50% розмір батьківської плати за харчування дітей у міському ДНЗ «Сонечко» для батьків, які мають трьох і більше дітей.

4.Звільнити від батьківської плати за харчування в міському ДНЗ «Сонечко» дітей таких категорій:

  • із сімей, у яких сукупний дохід на кожного члена сім’ї за попередній квартал не перевищував рівня забезпечення прожиткового мінімуму (гарантованого мінімуму), який щороку встановлюється законом про Державний бюджет України для визначення права на звільнення від плати за харчування дитини у державних і комунальних дошкільних навчальних закладах;
  • дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування;
  • дітей, чиї батьки є безпосередніми учасниками АТО (на період перебування в зоні АТО), та дітей військовослужбовців, загиблих під час проведення АТО (відповідно до рішення виконкому №8 від 22.01.2015).

5.Харчування дітей у міському ДНЗ «Сонечко» здійснювати в межах бюджетних призначень, передбачених у міському бюджеті на  відповідний бюджетний період.

6.Вважати таким, що втратило чинність, рішення виконкому міської ради від 19.06.2014 року №105 «Про затвердження середньої вартості харчування дітодня в міському дошкільному навчальному закладі «Сонечко».

7.Організацію виконання даного рішення покласти на завідувача ДНЗ «Сонечко» А.Власюк та головного спеціаліста з питань бухгалтерського обліку-головного бухгалтера міської ради О.Дем’янюк; контроль за його виконанням – на заступника міського голови з питань діяльності виконавчого органу ради В.Гнилорибу.

 

Міський голова                                                                                    А.Душко

Заступник міського голови –

керуюча справами виконкому                                                          О.Бабінець

 

 

 

Друк E-mail