Рішення виконкому міської ради від 20.11.2014

БАРАНІВСЬКА МІСЬКА РАДА

БАРАНІВСЬКОГО РАЙОНУ

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

від 20 листопада 2014 р.                                                                              №199

Про стан квартирного обліку

в Баранівській міській раді   

Заслухавши інформацію спеціаліста міської ради з гуманітарних питань Кухтюк О.В. про стан квартирного обліку в Баранівській міській раді, виконком міської ради зазначає, що ведення квартирного обліку здійснюється згідно з Правилами обліку громадян, які потребують покращення житлових умов, затверджених Постановою Ради Міністрів УРСР і Укрпрофради від 11.12.1984 р. № 480. При виконкомі міської ради постійно діє житлова комісія, яка є рекомендаційним органом і попередньо розглядає всі питання, пов’язані з квартирним обліком, та виносить їх на затвердження виконавчого комітету.   

Щорічно міською радою проводиться робота щодо впорядкування списків осіб, що перебувають на квартирному обліку. Списки переглядаються і впорядковуються, внаслідок чого громадяни, які покращили свої житлові умови, знімаються з квартирного обліку. У цьому році знято 4 чол. у зв’язку з втратою права перебування на квартирному обліку при виконкомі міської ради (переїзд в іншу місцевість, втрата чинності Постанови Ради Міністрів Української РСР і Укрпрофради №149 від 30.06.1990 року та п.8 Постанови №315 від 14.12.1989 року).

Як відомо, законодавством України з 1 січня 2013 року встановлено новий порядок реєстрації речових прав на нерухомість. Згідно з новими змінами державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно здійснюють реєстраційні служби, які створені й діють при територіальних органах Міністерства юстиції України (раніше ці функції виконували бюро технічної інвентаризації (БТІ), де громадяни отримували довідки про наявність чи відсутність зареєстрованого права власності на нерухомість). Тож враховуючи ці зміни, секретарем житлової комісії готуються відповідні запити в Баранівське районне управління юстиції на одержання витягів з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про наявність чи відсутність зареєстрованого права власності на нерухоме майно осіб, котрі перебувають на квартирному обліку. Варто зазначити, що в більшості особових справ відсутні копії паспортів та ідентифікаційних номерів громадян, оскільки на дату їх постановки на квартирну чергу це не передбачалося. Відтак міська рада не може отримати достовірні дані з Держреєстру.

З цією метою на офіційному сайті міської ради, а також у місцевій пресі постійно публікуються оголошення про необхідність щорічного поновлення документів громадянами, які перебувають на квартирній черзі при виконкомі міської ради. Однак у цьому році лише 5 осіб поновили документи.  

Станом на 20.11.2014р. на квартирному обліку при виконкомі міської ради перебуває 125 чол., у тому числі у списку осіб, які користуються правом першочергового одержання жилих приміщень (п.44 Правил), – 41 чол. У списку осіб, котрі користуються правом позачергового одержання жилих приміщень (п.46), – 16 осіб. Поряд із цим, є окремий список громадян, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС, на якому перебуває 11 чол., та список безквартирних військовослужбовців і учасників бойових дій – 3 чол.

У зв’язку з тим, що в місті не проводиться будівництво чи придбання житла за державні кошти, то громадяни в переважній більшості поліпшують свої житлові умови самостійно.

Поряд з квартирним обліком за місцем проживання громадяни мають право перебувати на квартирному обліку і за місцем роботи. На жаль, упродовж останніх років квартирний облік не ведеться на жодному з підприємств Баранівки.

З метою покращення стану квартирного обліку на підприємствах міста і в Баранівській міській раді та посилення контролю за додержанням житлового законодавства на території м.Баранівка, керуючись пп.7 п.б ст. 30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради

В И Р І Ш И В:

1.Інформацію спеціаліста міської ради з гуманітарних питань Кухтюк О.В. про стан квартирного обліку в Баранівській міській раді взяти до відома.

2.Роботу виконкому міської ради щодо здійснення квартирного обліку визнати задовільною.

3.Заступнику міського голови, голові житлової комісії при виконкомі міської ради В.А.Гнилорибі  забезпечити контроль за веденням квартирного обліку, зокрема, за своєчасним розглядом заяв громадян щодо постановки на квартирний облік та упорядкуванням списків громадян, котрі перебувають на ньому.

4.Спеціалісту міської ради з гуманітарних питань, секретарю житлової комісії Кухтюк О.В.:

4.1.Посилити контроль за дотриманням чинного законодавства під час постановки громадян на квартирний облік при виконкомі міської ради та під час упорядкування списків.

4.2.До 01.02.2015 року завершити упорядкування списків громадян, які перебувають на квартирному обліку при виконкомі міської ради, та винести дане питання на розгляд і затвердження міськвиконкому.

4.3.До 01.02.2015 року завершити роботу щодо упорядкування електронного реєстру громадян, які перебувають на квартирному обліку при виконкомі міської ради.

5.Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчого органу ради В.А.Гнилорибу.

Міський голова                                                                               А.Душко

Заступник міського голови -

керуюча справами виконкому                                                    О.Бабінець

 

БАРАНІВСЬКА МІСЬКА РАДА

БАРАНІВСЬКОГО РАЙОНУ

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

від 20 листопада 2014 р.                                                                              №200

Про проведення новорічних та

різдвяних свят на території м. Баранівка

З метою організації змістовного дозвілля жителів міста в новорічні і різдвяні дні 2014-2015 років, виховання молодого покоління в дусі поваги до народних традицій, національно-культурної самобутності, народних обрядів і звичаїв, керуючись ст.32, пп.3 п.б ч.1 ст.38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет міської ради

В И Р І Ш И В:

1.Заходи щодо проведення новорічних та різдвяних свят на території м.Баранівка – затвердити. (Додаток 1).

2.Утворити робочу групу з підготовки та проведення на території м. Баранівка новорічних і різдвяних свят та затвердити її кількісний і персональний склад згідно з додатком 2.

3.Робочій групі забезпечити виконання вищезгаданих заходів.

4.Головному бухгалтеру міської ради О.Ю.Дем’янюк провести фінансування витрат, пов’язаних з проведенням святкових новорічних і різдвяних заходів, згідно з наданими рахунками в межах відповідних кошторисних призначень на культурно-мистецькі програми.

5.Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчого органу ради В.А.Гнилорибу.

Міський голова                                                                             А.Душко

Заступник міського голови -

керуюча справами виконкому                                                  О.Бабінець

 

Додаток 1 до рішення виконкому від 20.11.2014р. №200

Заходи

щодо проведення новорічних та різдвяних свят

на території м. Баранівка

1.Провести прикрашання та освітлення міської новорічної ялинки біля приміщення кінотеатру на майдані Волі.

В.А.Савчук – начальник відділу ЖКГ та благоустрою;

Л.А.Радзевіл – майстер з благоустрою.

До 19 грудня 2014 року.

2.Виготовити прикраси для міської новорічної ялинки.

С.М.Туровська – директор міського БДТ.

До 17 грудня 2014 року.

3.Підготувати та провести урочисте відкриття міської новорічної ялинки біля кінотеатру на майдані Волі за участю керівних та відповідальних працівників міської ради, районної державної адміністрації та районної ради.

В.В.Шляхтенко – директор міського Будинку культури ім.А.Пашкевича;

В.А.Савчук – начальник відділу ЖКГ та благоустрою;

О.В.Кухтюк – спеціаліст міської ради.

19 грудня 2014 року.

4.Забезпечити встановлення новорічних ялинок у міському дошкільному навчальному закладі «Сонечко», міському Будинку дитячої творчості, міському Будинку культури.

А.Д.Власюк – директор міського ДНЗ «Сонечко»;

С.М.Туровська – директор міського БДТ;

В.В.Шляхтенко – директор міського Будинку культури ім.А.Пашкевича.

Грудень 2014 року.

5.Сприяти проведенню свята Миколая для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування.

О.В.Кухтюк – спеціаліст міської ради.

Грудень 2014 р.

6.Виготовити та розповсюдити оголошення (рекламні афіші) про проведення новорічних і різдвяних свят у м.Баранівка.

В.В.Шляхтенко – директор міського Будинку культури.

Грудень 2014 р.

7.Організувати та провести концертно-розважальну програму «Новорічна вечірка для старих друзів» (новорічні вітання, конкурси, розваги тощо) біля міського Будинку культури ім.А.Пашкевича з нагоди зустрічі Нового року.

В.В.Шляхтенко – директор міського Будинку культури ім.А.Пашкевича.

31 грудня 2014-1 січня 2015 року.

8.Організувати та провести біля міського Будинку культури ім. А.Пашкевича новорічну дискотеку «Феєрверк мелодій».

В.В.Шляхтенко – директор міського Будинку культури ім.А.Пашкевича.

1 січня 2015 року.

9.Забезпечити святкове оформлення новорічною символікою та ілюмінацією вітрин і фасадів магазинів, об’єктів громадського харчування, офісів, установ, підприємств.

Власники та користувачі відповідних об’єктів (за згодою).

До 19 грудня 2014

10.Організувати торгівлю ялинками та новорічними прикрасами, а також святкові ярмарки у центральній частині міста.

В.А.Савчук – начальник відділу ЖКГ та благоустрою;

Л.А.Радзевіл – майстер з благоустрою.

Грудень 2014 року.

11.Провести в міському дошкільному навчальному закладі «Сонечко» і в міському Будинку дитячої творчості новорічні ранки, зустрічі дітей з Дідом Морозом і Снігуронькою (з врученням новорічних подарунків).

А.Д.Власюк – директор міського ДНЗ «Сонечко»;

С.М.Туровська – директор міського БДТ.

Грудень 2014 року.

12.Провести в міському дошкільному навчальному закладі «Сонечко» і в міському Будинку дитячої творчості роз’яснювальну роботу щодо профілактики респіраторних та інфекційних захворювань серед вихованців даних закладів.

А.Д.Власюк – директор міського ДНЗ «Сонечко»;

С.М.Туровська – директор міського БДТ.

До 15 грудня 2014 року.

13.Запропонувати підприємницьким і комерційним структурам, громадським, політичним і релігійним організаціям надати посильну допомогу (новорічні подарунки) дітям-сиротам,  дітям, позбавленим батьківського піклування, а також дітям учасників АТО.

В.А.Гнилориба – заступник міського голови;

О.В.Кухтюк – спеціаліст міської ради.

Грудень 2014 р. – січень 2015 р.

14.Провести в навчальних закладах міста благодійну акцію «Новорічна листівка солдату ЗСУ».

Керівники навчальних закладів міста (за згодою);

С.М.Туровська – директор міського БДТ.

Грудень 2014 р.

15.Провести в м.Баранівка благодійну акцію «Різдвяний кошик для воїнів-земляків».

Громадська рада з підтримки ЗСУ;

Керівники громадських організацій міста (за згодою);

О.В.Кухтюк – спеціаліст міської ради.

Грудень 2014р.-січень 2015р.

16.Провести упорядкування та благоустрій вулиць міста і пам’яток архітектури, а також прикрашання центральних вулиць Баранівки прапорцями, транспарантами, святковою ілюмінацією, розмістити на сіті-лайтах новорічні й різдвяні вітання тощо.

В.А.Савчук – начальник відділу ЖКГ та благоустрою;

Л.А.Радзевіл – майстер з благоустрою.

Грудень 2014 р.

17.Забезпечити проведення у міському фізкультурно-оздоровчому комплексі спортивних змагань з нагоди новорічних і різдвяних свят.

О.М.Драган – директор міського стадіону.

Грудень 2014 р.– січень 2015 р.

18.Розробити й надіслати новорічні вітальні листівки за підписом міського голови для установ, організацій та підприємств міста, міст-побратимів Баранівки тощо.

О.В.Кухтюк – спеціаліст міської ради;

К.Г.Пасічник – спеціаліст міської ради.

Грудень 2014 р.

19.Рекомендувати Баранівському РВ УМВС України в Житомирській області (Кравчук В.М.) та громадським формуванням «Порядок в місті» (Оханський Ю.М.), «Баранівка-правопорядок» (Кундельський В.М.) забезпечити охорону міської новорічної ялинки біля кінотеатру на майдані Волі та громадського порядку під час проведення загальноміських заходів, звернувши особливу увагу на використання петард та інших вибухово-небезпечних предметів.

Грудень 2014 р. – січень 2015 р.

Заступник міського голови -

керуюча справами виконкому                                                                      О.Бабінець

 

Додаток 2 до рішення виконкому від 20.11.2014р. №200

Склад робочої групи

з підготовки та проведення новорічних та різдвяних свят

на території м. Баранівка

ГНИЛОРИБА

Вадим Анатолійович

-

заступник міського голови, голова робочої групи

БАБІНЕЦЬ

Оксана Павлівна

-

заступник міського голови-керуюча справами виконкому, заступник голови робочої групи

ШИКУЛА

Зінаїда Петрівна 

-

секретар міської ради, член робочої групи

ДЕМ’ЯНЮК

Олена Юріївна

-

головний бухгалтер міської ради, член робочої групи

ЗАГОРСЬКА

Оксана Сергіївна

-

спеціаліст міської ради, член робочої групи

ПАСІЧНИК

Катерина Григорівна

-

спеціаліст міської ради, член робочої групи

КУХТЮК

Олена Василівна

-

спеціаліст міської ради, член робочої групи

САВЧУК

Василь Андрійович

-

начальник відділу ЖКГ та благоустрою міської ради , член робочої групи

ШЛЯХТЕНКО

В’ячеслав Васильович

-

директор міського Будинку культури, член робочої групи

 

Заступник міського голови -

керуюча справами виконкому                                                             О.Бабінець

 

БАРАНІВСЬКА МІСЬКА РАДА

БАРАНІВСЬКОГО РАЙОНУ

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

від 20 листопада 2014 р.                                                                              №201

Про затвердження заходів щодо

підготовки та відзначення

в м. Баранівка Дня місцевого

самоврядування

Відповідно до Указу Президента України від 25.11.2000 №1250/2000 «Про День місцевого самоврядування», з метою підтримки органів місцевого самоврядування, відзначення їхньої важливої ролі у здійсненні демократичних перетворень у нашому суспільстві, керуючись пп.3 п.б ч.1 ст.38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет міської ради

В И Р І Ш И В:

1.Заходи щодо підготовки та відзначення в м. Баранівка Дня місцевого самоврядування – з а т в е р д и т и. (Додаються).

2.Затвердити кошторис витрат на проведення вищезгаданих заходів. (Згідно з додатком 2).

3.Головному спеціалісту міської ради з питань бухгалтерського обліку-головному бухгалтеру міської ради Дем’янюк О.Ю. провести відповідні розрахунки згідно з кошторисом.

4.Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови  з питань діяльності виконавчого органу ради В.А.Гнилорибу.

Міський голова                                                                             А.Душко

Заступник міського голови -

керуюча справами виконкому                                                  О.Бабінець

 

Додаток 1 до рішення виконкому від 20.11.2014 №201

Заходи

щодо підготовки та відзначення в м. Баранівка

Дня місцевого самоврядування

1.За участю керівництва міської ради, працівників її виконавчого органу та депутатів міської ради провести покладання квітів до пам’ятника загиблим воїнам на майдані Волі з нагоди відзначення Дня місцевого самоврядування.

В.А.Гнилориба – заступник міського голови;

В.В.Шляхтенко – директор міського Будинку культури ім.А.Пашкевича;

О.В.Кухтюк – спеціаліст міської ради

05 грудня 2014 року

2.Підготувати та провести урочисте зібрання з нагоди Дня місцевого самоврядування за участю депутатів міської ради, членів виконавчого комітету, ветеранів органів місцевого самоврядування.

З.П.Шикула – секретар міської ради;

В.В.Шляхтенко – директор міського Будинку культури ім.А.Пашкевича;

О.В.Кухтюк – спеціаліст міської ради

05 грудня 2014 року

3.Нагородити окремих депутатів міської ради, членів виконкому та працівників міської ради грамотами, подяками та цінними подарунками з нагоди відзначення Дня місцевого самоврядування.

З.П.Шикула – секретар ради;

О.П.Бабінець – заступник міського голови-керуюча справами виконкому;

К.Г.Пасічник – спеціаліст міської ради.

05 грудня 2014 року

4.Підготувати й надіслати вітальні листівки з нагоди Дня місцевого самоврядування колективам міських рад інших міст.

О.П.Бабінець – заступник міського голови-керуюча справами виконкому;

О.В.Кухтюк – спеціаліст міської ради.

До 05 грудня 2014 року

5.Провести в навчальних закладах та бібліотеках міста інформаційні години, конференції, круглі столи, виставки книг на тему: «Становлення й розвиток місцевого самоврядування в Україні».

Керівники навчальних та культурно-освітніх закладів міста (за згодою)

До 05 грудня 2014 року

Заступник міського голови -

керуюча справами виконкому                                                         О.Бабінець 

 

БАРАНІВСЬКА МІСЬКА РАДА

БАРАНІВСЬКОГО РАЙОНУ

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

від 20 листопада 2014 р.                                                                              №202

Про затвердження заходів щодо відзначення

в м. Баранівка Міжнародного дня інвалідів  

З метою відзначення на території м.Баранівка Міжнародного дня інвалідів, проголошеного Генеральною Асамблеєю ООН, та привернення уваги громадськості міста до проблем інвалідів, на виконання розпорядження голови Баранівської райдержадміністрації від 11.11.2014 року №270 «Про відзначення Міжнародного дня інвалідів», керуючись ст.34 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет міської ради

В И Р І Ш И В:

1.Заходи щодо відзначення в м. Баранівка Міжнародного дня інвалідів – затвердити (додаються).

2.Виконавчому апарату та структурним підрозділам міської ради забезпечити виконання затверджених заходів у встановлені терміни.

3.Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчого органу ради В.А.Гнилорибу.

 

Міський голова                                                                             А.Душко

Заступник міського голови -

керуюча справами виконкому                                                  О.Бабінець

 

Додаток до рішення виконкому

від 20.11.2014 №202

ЗАХОДИ     

щодо відзначення в м. Баранівка Міжнародного дня інвалідів

1.З метою поліпшення соціально-побутового обслуговування та надання матеріальної підтримки одиноким інвалідам та сім’ям, що складаються з двох і більше інвалідів, провести обстеження матеріально-побутових умов їх проживання.

О.В.Кухтюк – спеціаліст міської ради.

Листопад-грудень 2014 року.

2.Активізувати співпрацю з підприємствами та установами, благодійними організаціями з метою надання матеріальної підтримки особам з обмеженими фізичними можливостями за рахунок коштів, отриманих від господарської діяльності та благодійних надходжень. 

В.А.Гнилориба – заступник міського голови;

О.В.Кухтюк – спеціаліст міської ради;

Листопад-грудень 2014 року.

3.Спільно з управлінням праці і соціального захисту населення Баранівської райдержадміністрації забезпечити людям з обмеженими фізичними можливостями переважне право на влаштування до будинків-інтернатів та зарахування на соціально-побутове обслуговування до територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг).

О.П.Бабінець – заступник міського голови-керуюча справами виконкому;

О.В.Кухтюк – спеціаліст міської ради.

Постійно.

4.При наявності відповідного фінансування надавати матеріальну допомогу інвалідам з метою поліпшення їх матеріально-побутових умов проживання, придбання ліків.

О.П.Бабінець – заступник міського голови-керуюча справами виконкому;

О.Ю.Дем’янюк – головний бухгалтер міської ради.

Постійно

5.Продовжувати роботу щодо створення вільного доступу для осіб з обмеженими фізичними можливостями до об’єктів соціального та громадського призначення міста.

В.А.Гнилориба – заступник міського голови;

О.В.Кухтюк – спеціаліст міської ради.

Постійно.

6.Провести зустрічі, засідання за круглим столом з громадськими організаціями інвалідів, які займаються проблемами соціального захисту людей з обмеженими фізичними можливостями.

В.А.Гнилориба – заступник міського голови;

О.П.Бабінець – заступник міського голови-керуюча справами виконкому.

Листопад-грудень

7.Спільно з Баранівським районним центром зайнятості організувати надання індивідуальних профінформаційних послуг інвалідам, які звертаються за консультацією до районного центру зайнятості, про стан та потреби ринку праці, зміст основних професій, шляхи й умови профпідготовки та підвищення кваліфікації, можливості працевлаштування, протипоказання у зв’язку зі станом здоров’я.

К.Г.Пасічник  - спеціаліст міської ради;

О.В.Кухтюк – спеціаліст міської ради.

Постійно

8.Спільно з Баранівським районним центром зайнятості відповідно до рекомендацій МСЕК організовувати професійне навчання інвалідів, зареєстрованих в районному центрі зайнятості як безробітні, з метою підвищення конкурентоспроможності та забезпечення ефективної зайнятості.

К.Г.Пасічник  - спеціаліст міської ради;

О.В.Кухтюк – спеціаліст міської ради.

Листопад-грудень

9.Спільно з Баранівським районним центром зайнятості залучати осіб з обмеженими фізичними можливостями до проведення ярмарків вакансій для їх подальшого працевлаштування та задоволення потреб роботодавців у підборі персоналу.

К.Г.Пасічник  - спеціаліст міської ради;

О.В.Кухтюк – спеціаліст міської ради.

Листопад-грудень

 

Заступник міського голови -

керуюча справами виконкому                                                          О.Бабінець

 

БАРАНІВСЬКА МІСЬКА РАДА

БАРАНІВСЬКОГО РАЙОНУ

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

від 20 листопада 2014 р.                                                                              №204

Про затвердження заходів щодо проведення

в м. Баранівка Всеукраїнського тижня права  

З метою підвищення рівня правової культури населення міста, на виконання розпорядження голови Баранівської райдержадміністрації від 04.11.2014 року №265 «Про затвердження районного плану заходів з участі у проведенні у 2014 році Всеукраїнського тижня права», керуючись ст.381 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет міської ради

В И Р І Ш И В:

1.Заходи щодо проведення в м. Баранівка Всеукраїнського тижня права – затвердити (додаються).

2.Спеціалістам міської ради Кухтюк О.В. та Загорській О.С.  забезпечити виконання затверджених заходів.

3.Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчого органу ради В.А.Гнилорибу.

 

Міський голова                                                                             А.Душко

Заступник міського голови -

керуюча справами виконкому                                                  О.Бабінець

 

Додаток до рішення виконкому

від 20.11.2014 №204

ЗАХОДИ     

щодо проведення в м. Баранівка Всеукраїнського тижня права

1.Спільно з відділом освіти Баранівської райдержадміністрації, Баранівським районним управлінням юстиції та Баранівським РВ УМВС України в Житомирській області організувати та провести в навчальних закладах міста тематичні заходи інформаційного, освітнього та виховного характеру (лекції, бесіди, зустрічі за круглим столом, правові конкурси, ігри, змагання тощо).

Керівники навчальних закладів міста (за згодою).

8-13 грудня 2014 року.

2.Забезпечити надання безоплатної первинної правової допомоги населенню з питань реалізації і захисту прав людини. 

О.С.Загорська – спеціаліст міської ради;

8-13 грудня 2014 року.

3.Провести у бібліотечних закладах міста засідання правових клубів та культурно-освітні заходи, орієнтовані на правове виховання дітей та молоді, формування психологічної установки на здоровий спосіб життя, утвердження принципів загальнолюдської моралі, розвиток соціальної активності.

Керівники бібліотечних закладів міста.

8-13 грудня 2014 року.

Заступник міського голови -

керуюча справами виконкому                                                        О.Бабінець

 

БАРАНІВСЬКА МІСЬКА РАДА

БАРАНІВСЬКОГО РАЙОНУ

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

від 20 листопада 2014 р.                                                                                   №205

Про заходи щодо відзначення

в м.Баранівка Дня Гідності та Свободи

Відповідно до Указу Президента України від 13.11.2014 року № 872/2014 «Про День Гідності та Свободи» та з метою утвердження в Україні ідеалів свободи й демократії, збереження й донесення до підростаючого покоління міста об’єктивної інформації про доленосні події в Україні початку XXI століття, а також віддання належної поваги відвазі й мужності громадян, які восени 2004 року та в листопаді 2013 року-лютому 2014 року постали на захист демократичних цінностей, прав і свобод людини й громадянина, національних інтересів нашої держави та її європейського вибору, виховання молоді Баранівки в дусі патріотизму, керуючись пп.8 ст.36 та пп.3 п.б ч.1 ст.38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет міської ради

В И Р І Ш И В:

1.Заходи щодо відзначення в м. Баранівка Дня Гідності та Свободи – затвердити (додаються).

2.Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчого органу ради В.А.Гнилорибу.

 

Міський голова                                                                              А.Душко

Заступник міського голови -

керуюча справами виконкому                                                   О.Бабінець

                                                                                     Додаток до рішення виконкому

від 20.11.2014р. №205

Заходи     

щодо відзначення в м.Баранівка Дня Гідності та Свободи

1.Підготувати і провести в м.Баранівка урочистий мітинг та покладання квітів до пам’ятника загиблим воїнам на майдані Волі з нагоди Дня Гідності та Свободи.

О.В.Кухтюк – спеціаліст міської ради;

В.В.Шляхтенко – директор міського Будинку культури ім.А.Пашкевича.

21 листопада 2014 року.

2.Провести роботу щодо упорядкування пам’ятників та пам’ятних знаків, споруджених на честь учасників Великої Вітчизняної війни, воїнів-інтернаціоналістів та Героїв Небесної Сотні.

Відділ житлово-комунального господарства та благоустрою міської ради (В.А.Савчук).

Листопад 2014 року.

3.Провести в навчальних закладах міста уроки мужності та виховні заходи щодо політичних та суспільних змін в українському суспільстві, теми єдності народу України та цілісності її території.

Керівники навчальних закладів міста (за згодою).

Листопад 2014 року.

4.Організувати в навчальних закладах міста зустрічі з військовослужбовцями-учасниками АТО та продовжити роботу щодо проведення Всеукраїнської акції «Напиши листа українському солдату», «Намалюй малюнок» тощо.

Керівники навчальних закладів міста (за згодою).

Листопад 2014 року.

5.Організувати в бібліотеках міста виставки творів мистецтва, фотографій і плакатів, присвячених  героїзму учасників Революції Гідності та АТО.

Керівники бібліотечних закладів міста (за згодою).

Листопад 2014 року.

6.Провести в навчальних закладах міста виховні години  «Горде ім’я – українець»,  «Україна і Європа», «У нашій рідній Україні ми всі – український народ».

Керівники навчальних закладів міста (за згодою).

Листопад 2014 року.

Заступник міського голови -

керуюча справами виконкому                                                                  О.Бабінець

 

БАРАНІВСЬКА МІСЬКА РАДА

БАРАНІВСЬКОГО РАЙОНУ

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

від 20 листопада 2014 р.                                                                                №207

Про погодження тарифів на платні послуги

ПР «Баранівський ринок»

Відповідно до пп.2 п.а ст.28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», пункту 19 «Правил торгівлі на ринках та торговельних майданчиках міста Баранівка», затверджених рішенням 17-ї сесії міської ради 5-го скликання від 24.10.2008р.,  розглянувши клопотання підприємства райспоживспілки «Баранівський ринок» від 19.11.2014р. №28 щодо погодження тарифів на платні послуги ринку, документи, додані до клопотання, виконавчий комітет міської ради

В И Р І Ш И В:

1.Погодити тарифи на платні послуги, які надаються підприємством райспоживспілки «Баранівський ринок» (додаються).

2.Дирекції ПР «Баранівський ринок» забезпечити оприлюднення даного рішення згідно із ст.12 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».

3.Встановити, що дане рішення набуває чинності після його оприлюднення дирекцією ПР  «Баранівський ринок» відповідно до вимог чинного законодавства.

4.Вважати такими, що втратили чинність, рішення виконкому міської ради від 27.01.2011р. №34 «Про погодження тарифів на платні послуги ПР «Баранівський ринок», від 28.07.2011р. №170 «Про погодження доповнення до тарифів на платні послуги ПР «Баранівський ринок».

5.Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчого органу ради В.А.Гнилорибу.

 

Міський голова                                                                                    А.Душко

Заступник міського голови -

керуюча справами виконкому                                                          О.Бабінець

 

Додаток до рішення №207

від 20.11.2014 року

ТАРИФИ

на платні послуги підприємства райспоживспілки «Баранівський ринок»

(за 1 день торгівлі)

Найменування послуг

Вартість послуг, грн.

За торгівлю фізичні особи сплачують:

  • реалізація продовольчих товарів на критих та відкритих столах 1м.п.х5,50 грн.
  • реалізація продовольчих товарів на критих та відкритих столах 3м.п.х5,50 грн.

5,50

16,50

- реалізація с/г продукції, вирощеної на присадибних ділянках, на критих столах 1м.п.

3,00

- с/г продукції 1м.п. х 3 грн.

- с/г продукції 2м.п. х 3 грн.

3,00

6,00

- с/г продукція на критих та відкритих столах, розсада, вирощена на присадибних ділянках (до 1м.п.)

4,00

- торгівля молокопродуктами (1м.п. у павільйоні)

- торгівля маслом та сирами (1м.п. у павільйоні)

3,00

5,00

- реалізація непродовольчих товарів 1м2 х 5,00 грн.

- реалізація непродовольчих товарів 6м2 х 5,00 грн.

5,00

30,00

- торгівля юридичних та фізичних осіб продовольчими товарами в павільйонах (1м2)

- торгівля юридичних та фіз. осіб продтоварами в павільйонах 2м2 х 3= 6м2 х 5,50 грн.

5,50

33,00

- палатки, кіоски 1м2 х 4,65 грн.

- палатки, кіоски 6м2 (3х2) х 4,65 грн.

- палатки 9м.кв. (3х3) х 4,65

4,65

28,00

42,00

- торгівля м’ясом, м’ясопродуктами 1м.п. х 6,00 грн.

- торгівля м’ясом, м’ясопродуктами 3м.п. х 6,00 грн.

6,00

18,00

- зважування на товарних вагах

4,00

Розруб м’яса за 1кг

-

- прокат санітарного одягу

3,50

- прокат засобів вимірювальної техніки (вага з гирями)

4,00

За в’їзд на територію ринку за 1 день:

- легковий автомобіль

- легковий автомобіль з причепом і бус

- бус

- бус з причепом

 

4,00

6,00

8,00

10,00

- стоянка автомобіля на території ринку

10,00

- бронювання одного торгового місця (за місяць) 2м2

- бронювання торгового місця (за місяць) 6м2=3 торгових місця

15,00

45,00

Заступник міського голови -

керуюча справами виконкому                                                             О.Бабінець

 

БАРАНІВСЬКА МІСЬКА РАДА

БАРАНІВСЬКОГО РАЙОНУ

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

від 20 листопада 2014 р.                                                                                       №217

Про стан виконання

міського бюджету

Заслухавши інформацію головного спеціаліста з питань бухгалтерського обліку-головного бухгалтера міської ради Дем’янюк О.Ю. про стан виконання міського бюджету, виконком міської ради зазначає, що станом на 01.11.2014 року до загального фонду міського бюджету надійшло 2990380,43грн. податків, зборів та інших платежів, що на 91471,43грн. більше від планових показників. Поряд із цим, надійшла дотація в сумі 1791327,48грн. (-6931,52грн. до плану) та субвенція на фінансування позашкільної освіти в сумі 522725грн. (-54925грн.) Загалом надходження загального фонду міського бюджету станом на 01.11.2014 року становили 5304432,91грн., що на 29614,91грн. більше від запланованих показників. Зокрема, перевиконано план надходжень прибуткового податку з громадян (+57044,10грн.), плати за землю та використання природних ресурсів (+15403,24грн.), місцевих податків і зборів (+1023,26грн.), фіксованого сільськогосподарського податку (+181грн.) та інших надходжень (17859,62грн.).

Усі ці кошти спрямовані відповідно до Бюджетного кодексу на фінансування установ і закладів соціальної сфери міста, благоустрій, утримання доріг тощо. Зокрема, незважаючи на вкрай напружену фінансову ситуацію, пов’язану з недостатнім фінансуванням окремих галузей міського господарства, на даний час повною мірою забезпечено видатки на утримання дошкільного навчального закладу, управління, Будинку дитячої творчості, будинку культури, міського фізкультурно-оздоровчого комплексу, а також відділу благоустрою. При цьому, на жаль, виникла певна розбалансованість між доходною й видатковою частинами міського бюджету. Зокрема, перевищення видатків над доходами становить 166015,47грн. Тому нині першочерговим завданням є оптимізація видатків та вжиття жорстких заходів з метою економії коштів.

Зокрема, здійснюється жорсткий контроль за надходженням плати за землю, надсилаються претензії до боржників, а також відповідні клопотання до Баранівського відділення Новоград-Волинської ОДПІ. Вживаються заходи по виявленню та залученню до оподаткування суб’єктів господарювання, які користуються землею без належного юридичного оформлення. Як результат – нині проводиться розподіл земельних ділянок на території колишнього заводу «Случ» між нинішніми власниками виробничих приміщень.

З метою забезпечення виконання рішення сесії міської ради 6-го скликання «Про затвердження міського бюджету на 2014 рік», розпорядження голови Баранівської райдержадміністрації від 31.01.2014р. №18 «Про стан виконання державного та місцевих бюджетів протягом 2013 року», рішення виконкому від 24.04.2014 р. №57 «Про стан виконання міського бюджету та Програми економічного і соціального розвитку м. Баранівка за І-й квартал 2014 року», керуючись ст.28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет міської ради

В И Р І Ш И В:

1.Інформацію головного спеціаліста з питань бухгалтерського обліку-головного бухгалтера міської ради Дем’янюк О.Ю. про стан виконання міського бюджету за 10 місяців 2014 року (згідно з додатками 1,2) взяти до відома.

2.Затвердити звіт про виконання доходної та видаткової частин загального фонду міського бюджету за 10 місяців 2014 року (згідно з додатком 1).

3.З метою забезпечення збалансованого соціально-економічного розвитку території м.Баранівка, ефективного використання бюджетних коштів, проведення своєчасних платежів та виконання зобов’язань внести зміни до видаткової частини спеціального фонду міського бюджету, а саме: викласти в новій редакції Перелік об’єктів, фінансування яких передбачено проводити у 2014 році за рахунок коштів бюджету розвитку (згідно з додатком 2).

4.Виконавчому апарату міської ради відповідно до своїх повноважень:

  • забезпечити виконання доходної та видаткової частини міського бюджету, а також Програми економічного і соціального розвитку м. Баранівка на 2014 рік;
  • постійно проводити роботу щодо збільшення надходжень до міського бюджету за рахунок усіх джерел;
  • здійснювати жорсткий контроль за надходженням плати за землю, вживати суворі заходи адміністративного впливу до боржників;
  • вживати заходи по виявленню та залученню до оподаткування суб’єктів господарювання, які користуються землею без належного юридичного оформлення;
  • вжити дієві заходи щодо ефективного використання комунального майна, оформити договори оренди з метою надходження додаткових коштів;
  • проводити роботу щодо недопущення виникнення заборгованості по заробітній платі в установах, закладах та підприємствах комунальної власності міста;
  • сприяти розвитку малого підприємництва, активізувати роботу у сфері залучення інвестицій;
  • продовжити здійснення заходів щодо реформування житлово-комунальної сфери шляхом проведення оптимальної тарифної політики, розширення мережі комунальних послуг; 
  • проводити роботу щодо поліпшення торгівельного обслуговування населення міста;
  • забезпечувати належний правопорядок та санітарний стан у м. Баранівка.

5.Заступнику міського голови-керуючій справами виконкому О.П.Бабінець:

  • щоквартально виносити на розгляд виконкому питання про стан виконання міського бюджету та Програми економічного і соціального розвитку міста на 2014 рік.

6.Керівникам закладів, установ та підприємств комунальної власності територіальної громади міста постійно здійснювати суворий контроль за використанням енергоресурсів та здійсненням заходів з енергозбереження.

7.Дане рішення винести на розгляд і затвердження чергової сесії міської ради.

8.Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчого органу ради В.А.Гнилорибу.

Міський голова                                                                               А.Душко

Заступник міського голови -

керуюча справами виконкому                                                     О.Бабінець

 

БАРАНІВСЬКА МІСЬКА РАДА

БАРАНІВСЬКОГО РАЙОНУ

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

від 20 листопада 2014 р.                                                                              №218

Про затвердження Інструкції щодо порядку

оформлення матеріалів про адміністративні

правопорушення та примірного протоколу

про адміністративне правопорушення, що

складають уповноважені виконкомом

Баранівської міської ради особи

(регуляторний акт) 

З метою дотримання на території м.Баранівки законності при здійсненні провадження у справах про адміністративні правопорушення, покращення контролю за додержанням Правил благоустрою території міста Баранівка, затверджених рішенням 11-ї сесії Баранівської міської ради VІ скликання № 496 від 28.10.2011 року, керуючись ст.254, ст.256 та п.2 ч.1 ст.255 Кодексу України «Про адміністративні правопорушення», ст.38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет міської ради

В И Р І Ш И В:

1.Інструкцію щодо порядку оформлення матеріалів про адміністративні правопорушення та примірний протокол про адміністративне правопорушення, що складають уповноважені виконкомом Баранівської міської ради особи, – затвердити (додаються).

2.Зобов’язати адміністративну комісію при виконавчому комітеті Баранівської міської ради, уповноважених виконавчим комітетом Баранівської міської ради осіб, які мають право складати протоколи про адміністративні правопорушення, неухильно дотримуватися вимог Інструкції, Кодексу України про адміністративні правопорушення та інших вимог чинного законодавства.

3.Заступнику міського голови-керуючій справами виконкому О.П.Бабінець забезпечити оприлюднення цього рішення на офіційному веб-сайті міської ради чи в місцевих ЗМІ.

4.Встановити, що дане рішення набуває чинності у 15-денний термін з моменту його офіційного оприлюднення на офіційному веб-сайті міської ради або в місцевих ЗМІ.

5.Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчого органу ради В.А.Гнилорибу.

Міський голова                                                                             А.Душко

Заступник міського голови -

керуюча справами виконкому                                                  О.Бабінець

 

Додаток до рішення виконкому

від 20.11.2014 №218

ІНСТРУКЦІЯ

щодо порядку оформлення матеріалів про адміністративні правопорушення

та примірний протокол про адміністративне правопорушення,

що складають уповноважені виконкомом Баранівської міської ради особи

І. Загальні положення

1.1.Порядок провадження у справах про адміністративні порушення визначається Кодексом України про адміністративні правопорушення (далі – КУпАП) та цією Інструкцією. 
1.2.Ця Інструкція передбачає порядок оформлення матеріалів, які складаються при адміністративному провадженні, а також роз'яснює порядок їх обліку.
ІІ. Порядок оформлення адміністративних матеріалів

2.1.Відповідно до вимог ст.255 КУпАП особи, уповноважені виконавчим комітетом Баранівської міської ради особи на складання протоколів про адміністративні правопорушення за відповідними статтями КУпАП (далі – уповноважені особи), складають протокол про адміністративне правопорушення (далі – протокол) (додаток 1) за фактом скоєного правопорушення або невиконання встановлених норм, відповідальність за які передбачена рядом статей КУпАП, повний перелік яких визначається статтями 218 та 219 КУпАП.

2.2.Усі реквізити протоколу заповнюються розбірливим почерком державною мовою.

2.3.Не допускається закреслення чи виправлення відомостей, що заносяться до протоколу, а також внесення додаткових записів після того, як протокол підписано особою, стосовно якої його складено, окрім випадків, передбачених пунктом 3.8. даної Інструкції. У цих випадках у разі виявлення помилки допускаються виправлення за умови запису «Виправленому вірити» та підпису особи, що склала протокол.

2.4.Якщо правопорушення вчинено кількома особами, то протокол про адміністративне правопорушення складається стосовно кожної особи окремо.

2.5.Протокол складається у двох примірниках, один з яких під підпис вручається особі, яка притягається до адміністративної відповідальності.

2.6. При складанні протоколу зазначаються:

  • дата і місце його складення (число, місяць, рік, населений пункт);
  • посада,  прізвище, ім’я, по батькові посадової особи, яка склала протокол;
  • відомості про особу, яка притягається до адміністративної відповідальності (зазначаються повністю): її прізвище, ім’я та по батькові; число, місяць і рік народження; місце народження; місце проживання; місце реєстрації згідно з паспортними даними чи даними адресного бюро; найменування підприємства, де працює; документ, що посвідчує особу (серія, номер паспорта, дата видачі й назва ОВС, що його видав/або серія, номер іншого документа, що посвідчує особу, дата видачі і найменування органу, що його видав, або номер оператора, який здійснював перевірку особи за картотекою адресного бюро); індивідуальний ідентифікаційний номер правопорушника (за винятком громадян України, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття ідентифікаційного номера та мають про це відмітку в паспорті); відомості щодо притягнення особи до адміністративної відповідальності впродовж року (за наявності);
  • місце, час вчинення і суть адміністративного правопорушення;
  • частина відповідної статті (детальніше в додатку 2) та стаття КУпАП, згідно з якою передбачена адміністративна відповідальність за таке правопорушення;
  • прізвища, місця проживання свідків і потерпілих, якщо вони є;
  • пояснення особи, яка притягається до адміністративної відповідальності.

2.7.При складанні протоколу особі, яка притягається до адміністративної відповідальності, роз`яснюються її права, передбачені статтями 55565963 Конституції України, статтею 268 КУпАП, повідомляється, що справу про адміністративне правопорушення буде розглянуто у строки, визначені статтею 277 КУпАП, про що робиться відмітка та ставиться підпис особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, а також повідомляється про час та місце розгляду адміністративної справи (додаток 3), пропонується надати номер засобу телефонного зв’язку.

2.8.Протокол підписується уповноваженою посадовою особою, яка його склала, і особою, яка притягається до адміністративної відповідальності. За наявності свідків і потерпілих протокол може бути підписано також цими особами.

У разі відсутності правопорушника безпосередньо на місці скоєння правопорушення копія протоколу може бути залишена його представнику у присутності двох свідків, про що у протоколі робиться запис.
Представником правопорушника може бути родич, співробітник, підлеглий, керівник, інша особа, яка на підставі відповідного, завіреного належним чином, документу або за своїми функціональними обов’язками, уповноважена представляти інтереси правопорушника. 
Свідками можуть бути громадяни, які досягли повноліття і мають при собі документи, що посвідчують особу, та уповноважені особи.

У разі відмови особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, від підписання протоколу, у ньому робиться запис про це. Відмова порушника від підписання протоколу  не  є  підставою  для припинення провадження у справі про адміністративне правопорушення. У разі відмови порушника отримати протокол, про цей факт робиться запис у протоколі. У цьому випадку до справи про адміністративне правопорушення долучаються обидва екземпляри протоколів.

Особа, яка притягається до адміністративної відповідальності, має право подати пояснення і зауваження щодо змісту протоколу та пояснення по суті адміністративного правопорушення, які додаються до протоколу, а також викласти мотиви відмови від його підписання.

2.9.Особі, стосовно якої складається протокол, пропонується надати по суті вчиненого адміністративного правопорушення письмове пояснення, яке підписується зазначеною особою. Пояснення може додаватися до протоколу окремо, про що робиться запис у протоколі.

2.10.До протоколу долучаються  матеріали та документи, що можуть свідчити про характер вчиненого правопорушення, обставини, які пом'якшують або обтяжують відповідальність порушника. Кожний документ повинен мати свої реквізити (дату,  адресу, назву, підписи тощо), містити достовірну інформацію та відповідати вимогам законодавства.

2.11.У разі вчинення правопорушень невстановленим власником (користувачем) тимчасової споруди (малої архітектурної форми) або встановленим, проте відсутнім під час складання протоколу, одна копія протоколу про адміністративне правопорушення наклеюється на тимчасову споруду (малу архітектурну форму) на фронтальній частині такої тимчасової споруди (малої архітектурної форми), а ще одна копія вручається особисто присутньому власнику (користувачу) або надсилається власникові тимчасової споруди (малої архітектурної форми) поштою (цінним листом з описом вкладення).
Уповноважена особа, яка склала протокол про адміністративне правопорушення, здійснює фотофіксацію наклеєного протоколу на фронтальній частині тимчасової споруди (малої архітектурної форми). При цьому щонайменше на одній з фотографій має бути чітко та розбірливо видно інформацію про номер, серію та дату складання протоколу.
2.12.Матеріали фотофіксації долучаються до протоколу про адміністративне правопорушення, про що в протоколі робиться відповідний запис, а власник (користувач) тимчасової споруди (малої архітектурної форми), що порушив вимоги цих Правил, вважається повідомленим про складення протоколу належним чином.

2.13.Складений протокол, інші матеріали та документи (фотографії), що підтверджують   факт вчинення адміністративного правопорушення, формуються у справу, яка оформляється  в установленому порядку. Справа про адміністративне правопорушення разом із супровідним листом  направляються до адміністративної комісії виконавчого комітету.

2.14.У разі відсутності порушника під час складання протоколу: один екземпляр протоколу направляється на розгляд до адміністративної комісії, у цьому випадку до протоколу додається копія «листа - запрошення для ознайомлення з протоколом та його підписання» (додаток 2 до Інструкції) та підтвердження про його направлення рекомендованою кореспонденцією (фіскальний чек), другий екземпляр направляється порушнику рекомендованою поштовою кореспонденцією. При цьому ніякі відмітки щодо відсутності правопорушника в протоколі не робляться.

ІІІ. Діловодство у справі про адміністративні правопорушення
3.1.Бланки протоколів (згідно з примірною формою) видаються уповноваженим особам секретарем Адміністративної комісії.

3.2.Протокол не пізніше наступного дня після його складання реєструється уповноваженою особою в Журналі реєстрації протоколів (додаток 3 до Інструкції).

3.3.Облік протоколів проводиться в межах кожного календарного року окремо.
3.4.Матеріали справи про адміністративне правопорушення направляються до Адміністративної комісії при виконавчому органі Баранівської міської ради через секретаря комісії, у строк не пізніше 3 (трьох) робочих днів після складання протоколу. 

3.5.До матеріалів справи про адміністративне правопорушення додається супровідно-інформаційний лист, у якому зазначається номер протоколу, дата його складання, П.І.П. особи, яка вчинила правопорушення та короткий зміст, з обов'язковою відміткою про дату надходження на другому примірнику супровідного листа.

3.6.У супровідному листі про передачу матеріалів про адміністративне правопорушення Адміністративній комісії зазначаються:
- коли і ким проводилась перевірка;
- обставини, суть, дані щодо особи, якою вчинено адміністративне правопорушення та/або невиконання вимог чинного законодавства;
- які заходи для усунення виявлених порушень ужито під час перевірки посадовою особою та суб'єктом, що перевірявся, щодо якого складено протокол;
- прохання повідомити автора супровідного листа про результати розгляду справи про адміністративне правопорушення та чи направлено органу державної виконавчої служби постанову на виконання.
3.7.В уповноваженої особи залишаються копії всіх матеріалів адміністративної справи, що передана до Адміністративної комісії. Крім того, уповноважена особа має право запросити повідомлення про результати розгляду адміністративної справи, про сплату адміністративного штрафу (у разі його призначення), матеріали перевірки з цих питань, додатково надані особою документи, пояснення тощо.
Уповноважені особи несуть персональну відповідальність за підготовку матеріалів, що передаються Адміністративній комісії.
3.8.У разі виявлення секретарем Адміністративної комісії в тексті протоколу відсутності необхідних для провадження по адміністративній справі відомостей щодо особи, на яку складено протокол, бланк протоколу повертається уповноваженій особі, що склала протокол, у письмовій формі з підписом про отримання, на доопрацювання. Термін доопрацювання при цьому не може перевищувати 15 (п’ятнадцяти) діб.
3.9.Справи, за якими завершено провадження, зберігаються секретарем Адміністративної комісії згідно з термінами, встановленими чинним законодавством України. 
3.10.Журнал реєстрації протоколів про адміністративні правопорушення зберігається протягом трьох років. 

Заступник міського голови -

керуюча справами виконкому                                                          О.Бабінець

 

Додаток 1

до Інструкції, затвердженої

рішенням виконкому Баранівської міської ради

                                                                              

Примірна форма протоколу

 про адміністративне правопорушення за ст. ____ КУпАП

«___»_____________20____року

Я,______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

                           (посада, прізвище, ім’я,  по батькові особи, яка склала протокол)

керуючись статтями 254, 255, 256 Кодексу України про адміністративні правопорушення, склав (ла) цей протокол про те, що громадянин (ка) ___________________________________ ________________________________________________________________________________        

                                          (прізвище, ім я, по батькові)

«____»_______________ _____року народження громадянство__________________________

місце народження________________________________________________________________

місце проживання________________________________________________________________

місце реєстрації__________________________________________________________________ середньомісячний заробіток _______________________________________________________

осіб на утриманні ________________________________________________________________

чи подавався (лася) протягом року адміністративному стягненню _______________________

_______________________________________________________________________________

                                                             (яким органом, за що)

особа правопорушника засвідчується _______________________________________________

_______________________________________________________________________________

                                                 (вказати документ, ким, коли виданий)

№ телефонного зв’язку правопорушника ____________________________________________

ідентифікаційний № правопорушника_______________________________________________

________________________________________________________________________________

      (дата, місце, час вчинення і суть правопорушення з визначенням характеру порушення)

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Чим порушено п. __ «Правил ...», затвердженого рішенням (Постановою) №________ від ________, що передбачене ст._____ Кодексу України про адміністративні правопорушення.

Свідки правопорушення:

1__________________________адреса____________________підпис________

2__________________________адреса____________________підпис________

Правопорушенням заподіяна матеріальна шкода_________________________

Гр. ______________________________роз’яснено його (її) права, передбачені статтями 55, 56, 59, 63 Конституції України та статтею 268 Кодексу України про адміністративні правопорушення (має право: знайомитися з матеріалами справи, давати пояснення, подавати докази, заявляти клопотання, при розгляді справи користуватися юридичною допомогою адвоката, іншого фахівця у галузі права, який за законом має право на надання правової допомоги особисто чи за дорученням юридичної особи, виступати рідною мовою і користуватися послугами перекладача, якщо не володіє мовою, якою ведеться провадження, оскаржити постанову по справі).

Справа про адміністративне правопорушення розглядається в присутності особи, яка притягається до адміністративної відповідальності. Під час відсутності цієї особи справу може бути розглянуто лише у випадках, коли є дані про своєчасне її сповіщення про місце і час розгляду справи) та повідомлено, що розгляд справи відбудеться «_____»_________________ 20______року у приміщенні _______________________________

________________________________________________________________________________

                                           (прізвище, ініціали та підпис правопорушника)

 

ПОЯСНЕННЯ ПРАВОПОРУШНИКА: ____________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

підпис особи, яка притягається до адміністративної відповідальності_____________________

До протоколу додаються: ________________________________________________________

                               (акт перевірки, пояснення порушника, інші матеріали та докази)

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

заяви клопотання

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Підпис свідків, якщо такі були: 1.___________________  2________________

Підпис особи, яка склала протокол_____________________________________

 

Від пояснення та підпису протоколу відмовився(лася) у присутності свідків:    

1.____________________________________________                

(П.І.Б., місце проживання)                                                                                                                            (підпис)

2.____________________________________________                

(П.І.Б., місце проживання)                                                                                                                            (підпис)

До протоколу додається:      

 

Підпис посадової особи, яка склала протокол            

 

Другий примірник протоколу про адміністративне

правопорушення отримав        

                                                                                                     (дата)                                                                           (підпис)

Примітка. У разі відмови особи, яка вчинила правопорушення, від надання пояснень і підписання протоколу, у  ньому робиться запис про це. Особа, яка вчинила адміністративне правопорушення, має право подати пояснення і зауваження щодо змісту протоколу, які додаються до протоколу, а також викласти мотиви свого відмовлення від його підписання.

Додаток 2

до Інструкції, затвердженої

рішенням виконкому Баранівської міської ради

Нормативно-правова база

Стаття 150 КупАП «Порушення правил користування жилими будинками і жилими приміщеннями»

№ з/р

Фабула адміністративного правопорушення

Пункти Правил

1.

Власником та наймачем (орендарем) квартири:

  • не укладено договір на надання житлово-комунальних послуг, підготовлений виконавцем відповідно до типового договору;
  • не оплачуються надані житлово-комунальні   послуги у строки, встановлені договором або законом;
  • не дотримуються вимоги нормативно-правових   актів у сфері житлово-комунальних послуг, пожежної і газової безпеки, санітарних норм і правил;
  • приміщення житлового будинку використовується не за призначенням, не забезпечується збереження житлових і підсобних приміщень та технічного обладнання;
  • виконано роботи та інші дії, що викликали псування приміщень, приладів та обладнання  будинку, порушили умови проживання громадян;
  • не дотримуються правила утримання тварин в  домашніх умовах;
  • утримання тварин у квартирі, де проживають  співвласники або наймачі (орендарі), без погодження з ними;
  • захаращено сходові клітки, позаквартирні коридори, колясочні, ліфтові шахти, горища,  підвали та інші допоміжні приміщення будинку, не підтримується чистота й порядок в ньому.

Порушено п.7 «Правил користування жилими будинками і жилими приміщеннями», затвердженими постановою КМУ від 24.01.2006р. № 45

2.

Ремонт квартири, викликаний проведенням ремонту житлового будинку, встановленням   додаткового обладнання або іншими причинами не залежними від власника.

Порушено п.8 «Правил користування жилими будинками і жилими приміщеннями», затвердженими постановою КМУ від 24.01.2006р. №45

3.

У приміщеннях житлових будинків заборонено:

  • зберігати вибухонебезпечні чи екологічно шкідливі речовини  і предмети;
  • голосно співати і кричати, користуватися звуковідтворювальною апаратурою та іншими джерелами побутового шуму з двадцять другої до восьмої години;
  • проводити в робочі дні з двадцять першої до восьмої години, а у святкові та неробочі дні  цілодобово ремонтні роботи, що супроводжуються шумом. Власник, наймач (орендар) приміщення, в якому  передбачається проведення ремонтних робіт,  зобов'язаний повідомити мешканців прилеглих  квартир про початок зазначених робіт. За згодою мешканців усіх прилеглих квартир  ремонтні та будівельні роботи можуть проводитися також у святкові та неробочі дні.  Рівень шуму, що утворюється під час проведення  будівельних робіт, не повинен перевищувати санітарних норм;
  • утримувати на  балконах  і лоджіях тварин,  зокрема птицю,  і бджіл.

Порушено п.9 «Правил користування жилими будинками і жилими приміщеннями», затвердженими постановою КМУ від 24.01.2006р. №45

Стаття 152 КУпАП «Порушення державних стандартів, норм і правил у сфері благоустрою населених пунктів, правил благоустрою територій населених пунктів»

1.

Відсутній договір на вивезення побутових відходів у приватному секторі

пп.3.2.5 п.3.2 р.3, п.4.22 р.4 Правил благоустрою території міста Баранівка, затверджених рішенням 11-ї сесії міської ради 6-го скликання від 28.10.2011 №496

2.

Відсутній договір на вивезення побутових відходів у юридичних осіб та суб'єктів підприємницької діяльності.

 

пп.3.2.5 п.3.2 р.3, п.14.1 р.14 Правил благоустрою території міста Баранівка, затверджених рішенням 11-ї сесії міської ради 6-го скликання від 28.10.2011 №496

3.

Немає урни біля входу та виходу з торговельних та інших приміщень у юридичних осіб та суб'єктів підприємницької діяльності.

п.4.14 р.4, п.14.1 р.14 Правил благоустрою території міста Баранівка, затверджених рішенням 11-ї сесії міської ради 6-го скликання від 28.10.2011 №496

4.

Стихійна торгівля. Торгівля без дозвільних документів, виданих у встановленому законом порядку, а також торгівля з рук, машин, землі або іншим чином у не встановлених місцях.

пп.3.3.26 п.3.3 р.3 Правил благоустрою території міста Баранівка, затверджених рішенням 11-ї сесії міської ради 6-го скликання від 28.10.2011 №496

5.

Неналежне утримання урни (несправний й/або неохайний стан) біля входу.

п.4.17 р.4 Правил благоустрою території міста Баранівка, затверджених рішенням 11-ї сесії міської ради 6-го скликання від 28.10.2011 №496

6.

Забруднення довкілля, місць загального користування, засмічування побутовими відходами, недопалками тощо.

Складування на вулицях, газонах та інших територіях загального користування будівельних матеріалів, цегли, труб, піску, ґрунту, щебеню, палива, будівельних, побутових відходів, сміття, відходів тваринництва (гній), будівельних матеріалів, конструкцій, обладнання за межами будівельних майданчиків.

пп.3.3.5, пп.3.3.16, пп.3.3.28 п.3.3 р.3 Правил благоустрою території міста Баранівка, затверджених рішенням 11-ї сесії міської ради 6-го скликання від 28.10.2011 №496

7.

Заборонено:

  • захаращувати територію міста, власні та прилеглі території будівельними, в тому числі сипучими матеріалами, конструкціями, тарою, сільськогосподарською сировиною, сміттям, побутовими відходами, відходами виробництва, накопиченням снігу та криги тощо;
  • самовільно висаджувати дерева, кущі, влаштовувати газони;
  • самовільно проводити земляні, будівельні, монтажні та інші роботи;
  • вивозити і звалювати сміття, будівельні, побутові, харчові відходи, відходи виробництва, траву, гілля, деревину, листя, сніг у не відведених для цього місцях, влаштовувати звалища;
  • очищати дахи від снігу та льоду без встановлення тимчасових огорож на прилеглих до будівель і споруд територіях;
  • використовувати не за призначенням контейнери для збору сміття та твердих побутових відходів;
  • розміщувати оголошення та інформаційно-агітаційні плакати, рекламу, листівки тощо у невизначених спеціально для цього місцях;
  • робити написи, малюнки на стінах будинків, споруд, парканах, тротуарах, шляхах тощо;
  • самовільно розміщувати конструкції, які мають рекламний або інший характер, інформаційно-рекламні плакати, торговельні лотки, кіоски, павільйони;
  • забруднювати, самовільно змінювати межі акваторії та прибережні смуги водних об'єктів при виконанні будівельних та ремонтних робіт;
  • їздити автотранспортом по тротуарах, пішохідних доріжках, газонах, зелених зонах міста та паркуватися на них;
  • спалювати опале листя, сміття, гілки, побутові, промислові та інші відходи на території юридичних осіб, домоволодінь, парків, скверів, садів, рекреаційних зон та інших територіях загального користування;
  • здійснювати миття транспортних засобів, прання білизни, купання тварин в санітарній зоні річок та водойм, біля криниць та водозбірних колонок;
  • захаращувати пожежні проїзди на територіях, прилеглих до житлових будинків;
  • кидати сміття, недопалки, папір, тару, ганчір'я, тощо на вулицях, площах, парках, інших громадських місцях, а також спалювати сміття у контейнерах і урнах;
  • витрушувати одяг, білизну, ковдри, килими, інші речі, виливати рідину, кидати предмети з балкону, лоджій, вікон та сходів будинків, мити балкони та вікна шляхом зливання води;
  • самовільно переобладнувати фасади будівель, споруд, огорожі та їх елементи;
  • здійснювати паркування автотранспорту на газонах та інших не встановлених для цього місцях;
  • без відповідної проектно-кошторисної документації проводити на подвір'ях, вулицях, площах та інших територіях загального користування роботи по прокладанню водопровідних, каналізаційних та інших мереж;
  • розміщувати оголошення, афіші на будинках, стовпах, парканах, деревах та інших, не визначених для цього місцях;
  • виливати рідкі відходи та влаштовувати випуски господарчих стоків на території загального користування міста та у водойми;
  • ходити по газонах, зривати квіти, гілки дерев та кущів на вулицях, в парках, скверах та інших територіях загального користування;
  • самовільно вирубувати та пошкоджувати дерева й кущі на прибудинкових територіях, у парках, скверах, у водоохоронних зонах, місцях відпочинку, у лісопарковій зоні, на інших територіях загального користування;
  • самовільно зносити аварійні та сухостійні насадження;
  • самовільно встановлювати малі архітектурні форми, об'єкти зовнішньої реклами;
  • самовільно встановлювати металеві гаражі та інші збірно-розбірні конструкції;
  • самовільно встановлювати металеві, дерев’яні або з інших матеріалів паркани та огорожі.

 

п.3.3 р.3 Правил благоустрою території міста Баранівка, затверджених рішенням 11-ї сесії міської ради 6-го скликання від 28.10.2011 №496

8.

Спалювання листя, побутового сміття.

пп.3.3.13 п.3.3. р.3 Правил благоустрою території міста Баранівка, затверджених рішенням 11-ї сесії міської ради 6-го скликання від 28.10.2011 №496

9.

Розміщення будівельного сміття на прибудинковій території.

п.4.27 р.4, п.6.5 р.6 Правил благоустрою території міста Баранівка, затверджених рішенням 11-ї сесії міської ради 6-го скликання від 28.10.2011 №496

10.

Куріння тютюнових виробів у невстановлених місцях.

п.3.3 р.3 Правил благоустрою території міста Баранівка, затверджених рішенням 11-ї сесії міської ради 6-го скликання від 28.10.2011 №496

ст. 154 КУпАП «Порушення правил тримання собак і котів»

1.

Недотримання правил тримання домашніх тварин. Забороняється вигулювати й дресирувати домашніх тварин у не відведених для цього місцях. Суворо забороняється вигулювати собак на дитячих майданчиках, на територіях закладів охорони здоров’я, освіти та спорту. Вигулювати собак без наморднику та повідця дозволяється тільки у спеціально відведених для цього місцях або за умов дотримання заходів, які забезпечують  безпеку  людей  та  інших тварин. Власники  домашніх  тварин зобов’язані не допускати забруднення тваринами територій об’єктів благоустрою, прибирати екскременти своїх тварин в усіх випадках, не проводити купання собак в місцях масового відпочинку людей на воді. Забороняється випасати худобу та домашніх птахів, у не відведених для цього місцях.

пп.3.2.22 п.3.2, пп.3.3.18 п.3.3 р.3 Правил благоустрою території міста Баранівка, затверджених рішенням 11-ї сесії міської ради 6-го скликання від 28.10.2011 №496

ст. 155 КУпАП «Порушення правил торгівлі і надання послуг працівниками торгівлі, громадського харчування та сфери послуг, громадянами, які займаються підприємницькою діяльністю»

1.

Відсутність дозвільної документації (свідоцтва про державну реєстрацію, торгівельного патенту, ліцензії, тощо)

п.5 «Порядку провадження торговельної діяльності та          правила торговельного  обслуговування на ринку споживчих товарів», затвердженого постановою КМУ від 15.06.2006   № 833;

2.

Невідповідність стану  приміщення  (місця),  будівлі  та устаткування необхідним  санітарним

нормам;

Відсутність на видному та доступному місці куточка покупця,  в якому  розміщується  інформація про найменування власника або уповноваженого ним органу, книга відгуків та пропозицій, адреси і номери телефонів органів, що забезпечують захист прав споживачів; Відсутність у торгівельній залі копії патенту, ліцензії відповідно до встановлених законодавством вимог.

п.10 «Порядку провадження торговельної діяльності та          правила торговельного  обслуговування на ринку споживчих товарів», затвердженого постановою КМУ від 15.06.2006   № 833;

3.

Незабезпечення торгівельного приміщення обладнанням (холодильним, підйомно-транспортним, ваговимірювальним тощо), реєстраторами розрахункових операцій відповідно до законодавства та нормативних документів.

Засоби вимірювальної техніки, що використовуються у торговельній діяльності,  повинні бути в справному стані, мати повірочне  клеймо та проходити періодичну повірку в установленому законодавством порядку.

п.11 «Порядку провадження торговельної діяльності та          правила торговельного обслуговування на ринку споживчих товарів», затвердженого постановою КМУ від 15.06.2006   № 833;

4.

Відсутність на фасаді торговельного об'єкта вивіски із зазначенням найменування суб'єкта господарювання.

Біля входу до торговельного об'єкта на видному місці розміщується інформація про режим роботи.

п.12 «Порядку провадження торговельної діяльності та          правила торговельного  обслуговування на ринку споживчих товарів», затвердженого постановою КМУ від 15.06.2006   № 833;

5.

Неузгодження режиму роботи торговельного  об'єкта та/чи закладу ресторанного  господарства,  що належать до комунальної власності, з  органами  місцевого  самоврядування  відповідно до законодавства. 

п.13 «Порядку провадження торговельної діяльності та          правила торговельного  обслуговування на ринку споживчих товарів», затвердженого постановою КМУ від 15.06.2006   № 833;

6.

Продаж товарів, що не мають відповідного маркування, етикетування або інструкції про їх застосування (в установлених  випадках), а також належного товарного вигляду, на яких строк  придатності не зазначено або зазначено з порушенням вимог нормативних документів,  строк придатності яких минув, а також тих, що    надійшли без документів, передбачених законодавством, зокрема, які засвідчують їх якість та безпеку.   

п.16 «Порядку провадження торговельної діяльності та          правила торговельного  обслуговування на ринку споживчих товарів», затвердженого постановою КМУ від 15.06.2006   № 833;

7.

Відсутність у документах на товари, що підлягають обов'язковій сертифікації, реєстраційного номеру сертифіката

відповідності чи свідоцтва про визнання відповідності.

п.17 «Порядку провадження торговельної діяльності та          правила торговельного  обслуговування на ринку споживчих товарів», затвердженого постановою КМУ від 15.06.2006   № 833;

8.

Відсутність цінників на товарах у закладах торгівлі, прейскурантів і меню на продукцію, виготовлену в закладі ресторанного господарства.

п. 20 «Порядку провадження торговельної діяльності та          правила торговельного  обслуговування на ринку споживчих товарів», затвердженого постановою КМУ від 15.06.2006   № 833;

9.

Відсутність спецодягу у продавців;

Недотримання принципу товарного сусідства, санітарних норм, норм складування і вимог протипожежної безпеки;

Відсутність журналу реєстрації перевірок.

п.32

п.33

п.38 «Порядку провадження торговельної діяльності та          правила торговельного  обслуговування на ринку споживчих товарів», затвердженого постановою КМУ від 15.06.2006   № 833;

ч.2 ст. 156 КУпАП «Порушення правил торгівлі пивом, алкогольними, слабоалкогольними напоями і тютюновими виробами»

1.

Невідповідність стану приміщення (місця),  будівлі для роздрібної торгівлі алкогольними напоями санітарно-технічним, санітарно-гігієнічним, технологічним, протипожежним та іншим нормам, а також відсутність можливості використання електронних платіжних засобів під час здійснення розрахунків за продані товари відповідно до законодавства. (не менш 20м²)

п.4 «Правил роздрібної торгівлі алкогольними  напоями», затверджених постановою КМУ
від 30 липня 1996 р. № 854

 

2.

Продаж алкогольних напоїв громадянам, які не досягли 18-річного віку. У разі виникнення сумніву щодо віку покупця продаж алкогольних напоїв здійснюється за умови пред'явлення документа, що засвідчує його вік.

п.10 «Правил роздрібної торгівлі алкогольними  напоями», затверджених постановою КМУ
від 30 липня 1996 р. № 854

3.

Продаж пива (крім безалкогольного), алкогольних, слабоалкогольних напоїв або тютюнових виробів особі, яка не досягла 18 років, або продаж тютюнових виробів

ч.2 ст. 156 КУпАП

ст.159 КУпАП «Порушення правил торгівлі на ринках»

1.

Відсутність на торговельному місці продавця (юридичної особи) таблички із зазначенням назви, місцезнаходження і номера телефону   суб'єкта підприємницької діяльності, що організував торгівлю, прізвища, імені та по батькові продавця; копії ліцензії у разі здійснення господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню;      

Відсутність на торговельному  місці  продавця  (фізичної особи - суб'єкта підприємницької діяльності) таблички із зазначенням його прізвища, імені та по батькові, номера свідоцтва про державну реєстрацію як суб'єкта підприємницької діяльності та назви органу, що  здійснив  цю  реєстрацію,  прізвища,  імені,  по батькові його продавця,  копії  документів щодо оподаткування та копія ліцензії у  разі  здійснення  господарської  діяльності,  що підлягає ліцензуванню.

 Відсутність у продавця:

- належним чином оформленої особистої медичної книжки в разі продажу продовольчих товарів (для суб'єктів підприємницької діяльності);

- копії документів, що підтверджують якість та безпеку  продукції та товарів;

- у разі реалізації тропічних  плодів - копії документів,  що   підтверджують їх походження та проходження  фітосанітарного контролю;

- висновок лабораторії ветеринарно-санітарної  експертизи  на ринку в разі продажу продуктів тваринного і  рослинного  походження.

У разі використання торговельного місця на умовах  оренди в продавця повинна бути копія угоди з  адміністрацією ринку про оренду, а на умовах суборенди - копія такої угоди із суб'єктом підприємницької  діяльності  (орендодавцем). 

п.16 «Правил торгівлі на ринках та торговельних майданчиках міста Баранівка», затверджених рішенням Баранівської міської ради

від 24.10.2008р. № 473

 

 

 

Ст. 182  КУпАП «Порушення вимог законодавчих та інших нормативно-правових актів щодо захисту населення від шкідливого впливу шуму чи правил додержання тиші в населених пунктах і громадських місцях»

1.

Перевищення рівнів шуму:

  • впродовж доби на території готелів, гуртожитків, житлових будинків, прибудинкових територій, парків, скверів, зон відпочинку територій мікрорайонів і груп житлових будинків;
  • у нічний час, з 22.00 до 08.00 (проведення салютів, феєрверків, використання піротехніки);
  • у робочі дні з  22.00 до 08.00, у святкові, неробочі дні – цілодобово проведення ремонтних робіт, що супроводжується шумом.

ст. 24 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення»

 

Додаток 3

до Інструкції, затвердженої

рішенням виконкому Баранівської міської ради

Журнал

 реєстрації протоколів про адміністративні правопорушення

 

Почато    «____»__________ 20___р.

Закінчено«____»__________20___р.

 

№ з/п

Дата складання протоколу

Дата та місце

вчинення правопорушення

Відомості про особу, щодо якої складено протокол

 

Посада, прізвище ініціали, особи, що склала протокол

Примітка

 

(П.І.П)

 

Адреса

 

Місце роботи

 

1

2

3

4

5

6

7

8

  

 

Друк E-mail