Рішення виконкому міської ради від 23.10.2014

БАРАНІВСЬКА МІСЬКА РАДА

БАРАНІВСЬКОГО РАЙОНУ

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

від 23 жовтня 2014 р.                                                                                    №184

Про стан готовності господарського  

комплексу міста до роботи в осінньо-

зимовий період 2014-2015 років

Заслухавши та обговоривши доповідь заступника міського голови В.А.Гнилориби про стан готовності господарського комплексу міста до роботи в осінньо-зимовий період 2014 –2015 років, виконком міської ради зазначає, що в місті виконано ряд заходів щодо підготовки до зими.

Зокрема, проведено обстеження всіх котелень об’єктів соціальної сфери міста та виконано обсяги робіт щодо їх пуску. Однак у зв’язку із сприятливими погодними умовами та з метою економії коштів на енергоносії дещо перенесено терміни початку опалювального сезону на об’єктах міської інфраструктури. Відтак опалювальний сезон розпочато лише в дошкільному навчальному закладі «Сонечко» та Будинку дитячої творчості, тобто в навчальних закладах, де перебувають діти. Наразі там забезпечується відповідний температурний режим. У решті установ соціальної сфери комунальної власності міста опалення приміщень  розпочнеться лише після суттєвого зниження температури повітря.

Варто зауважити, що всі об’єкти соціальної сфери міста належним чином підготувалися до роботи в осінньо-зимових роботах. Проведено поточні ремонти приміщень, утеплення кімнат тощо.

У цьому році заплановано також впровадження ряду заходів щодо переходу котелень на альтернативні види палива. Так, найближчим часом буде замінено твердопаливний котел у міському ФОКу на потужніший, з тим щоб дана будівля повністю опалювалася дровами. Котел, який раніше використовувався для підігріву води у душових кімнатах, буде передано на баланс КП «Баранівка міськводоканал» для потреб міської лазні. Наразі виготовляється проектно-кошторисна документація на реконструкцію нежитлового приміщення, прилеглого до котельні, від якої опалюється адмінбудівля міської ради і міський будинок культури, під паливну із встановленням твердопаливного котла.

Виконано значні обсяги робіт з капітального ремонту комунальних доріг. Зокрема, за рахунок коштів відповідної державної субвенції зроблено ямковий ремонт центральних вулиць, капітальний ремонт дороги на вул.Некрасова та проводяться роботи з капітального ремонту доріг у південній частині міста (вулиці Зоряна, Сонячна, Південна тощо). За рахунок коштів бюджету розвитку (295064,79грн.) проведено капітальний ремонт дорожнього покриття (шляхом підсипання гравійно-щебеневою сумішшю) на вулицях Б.Хмельницького, Спортивній, Польовій, Корольова, Пушкіна, Мічуріна та 4-ому провулку Кірова.

 Певні обсяги робіт виконано й у галузі благоустрою міста. Зокрема, повним ходом іде підготовка до роботи в осінньо-зимовий період мереж вуличного освітлення (уже замінено близько 40 електролампочок, які вийшли з ладу, встановлено додаткові світильники). Проведено капітальний ремонт мереж нічного освітлення на вулицях Леніна (від перехрестя з вулицею Котовського до шлюзу), Старченка, Гагаріна, Степанюка, Б.Хмельницького, Леваневського, І.Франка, Комсомольській (від вулиці Ново-Комсомольської до виїзду з Баранівки). Видалено 16 аварійних дерев на вулицях міста (біля гідроспоруди, у мікрорайоні Заріччя та ін.). Продовжуються роботи з благоустрою міського парку та скверів, зокрема, їх очищення від опалого листя. Крім того, у міському парку потрібно ще провести часткове підрізання гілля дерев, що заважає руху пішоходів на частині тротуару на вулиці Леніна.

Комунальним підприємством «Баранівка міськводоканал» виконано ряд заходів щодо підготовки мереж водопостачання й водовідведення та очисних споруд міста до роботи в осінньо-зимових умовах. Ця робота буде продовжуватися й надалі.

Виконкомом міської ради проведено роботу щодо забезпечення твердим паливом пільгових категорій громадян. Так, складено списки осіб, які мають право на дану пільгу, зібрано відповідні документи та передано їх в управління праці і соціального захисту населення Баранівської РДА.

Певні обсяги робіт виконані й у плані підготовки до опалювального періоду житлового фонду комунальної власності міста. Зокрема, працівниками Баранівської дільниці Новоград-Волинського управління по експлуатації газового господарства проведено обстеження газових мереж у багатоквартирних житлових будинках Баранівки. Керівником ОСББ «Надія» обстежено багатоповерхові будинки, які перебувають на балансі цієї організації. Нині завершується оформлення паспортів готовності до опалювального періоду 10 таких будинків.

Варто зазначити, що в більшості будинків комунального житлового фонду мешканці утеплили підвальні приміщення, вікна, комунікації, провели поточний ремонт під’їздів, фарбування газових та водо-каналізаційних комунікацій. Зокрема, жителі багатоквартирного будинку на вулиці Дзержинського,26 замінили вхідні двері в окремих під’їздах, утеплили свої підвальні приміщення, відремонтували димово-вентиляційні канали та провели частковий ремонт даху. На жаль, не всі жителі багатоповерхівок відповідально поставилися до цієї роботи. Тому власникам квартир таких будинків керівництвом ОСББ «Надія» вручено повторні повідомлення про необхідність утеплення приміщень загального користування та їх належну підготовку до функціонування в осінньо-зимових умовах.    

З метою забезпечення безперебійної роботи об’єктів господарського комплексу міста в осінньо-зимовий період 2014-2015 років, керуючись ст.30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет міської ради

В И Р І Ш И В :

1.Інформацію заступника міського голови В.А.Гнилориби про стан готовності господарського комплексу міста до роботи в осінньо-зимовий період 2014–2015 років взяти до відома.

2.Рекомендувати керівникам підприємств, організацій та установ міста забезпечити стабільну роботу підпорядкованих об’єктів в осінньо-зимовий період 2014-2015 років.

3.Керівникам закладів соціальної сфери комунальної власності міста (Власюк А.Д., Туровська С.М., Шляхтенко В.В., Драган О.М.):

  • на належному рівні забезпечити стабільну роботу своїх установ в осінньо-зимовий період 2014-2015 років;
  • призначити відповідальних працівників за утримання та обслуговування електричного й газового обладнання з відповідною освітою та групою допуску, провести необхідний інструктаж;
  • вжити заходи щодо забезпечення пожежної безпеки на підвідомчих об’єктах у період опалювального сезону 2014-2015 років.

4.Директору КП «Баранівка міськводоканал» Зарембі В.Г.:

  • забезпечити стабільну роботу комунального підприємства в осінньо-зимовий період 2014-2015 років;
  • вжити заходи щодо недопущення виникнення надзвичайних ситуацій у житлово-комунальному господарстві міста, зокрема, на водо- та каналізаційних мережах, очисних спорудах тощо;           
  • забезпечити утримання в постійній готовності комунальної техніки та обладнання підприємства на випадок дій при несприятливих погодних умовах;
  • вжити заходи щодо забезпечення пожежної безпеки на всіх підвідомчих об’єктах.

5.Відділу житлово-комунального господарства та благоустрою міської ради:

  • продовжити грейдерування та поточний ремонт вулиць м.Баранівка відповідно до прийнятої програми;
  • спільно з філією «Баранівський райавтодор» забезпечити належне утримання комунальних доріг міста в осінньо-зимовий період 2014-2015 років;
  • забезпечити достатню кількість сипучих матеріалів для боротьби з ожеледицею;
  • забезпечити належне функціонування мереж вуличного освітлення в осінньо-зимових умовах.

6.Керівнику ОСББ «Надія» Костецькій О.Д. спільно з Баранівською дільницею Новоград-Волинського УЕГГ продовжити проведення роз’яснювальної роботи серед населення щодо безпечного використання газу в побуті та дотримання правил експлуатації й технічного обслуговування газового обладнання.

7.Спеціалісту міської ради Пасічник К.Г. продовжити роботу щодо забезпечення твердим паливом пільгових категорій громадян.

8.Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови з  питань діяльності виконавчого органу ради В.А.Гнилорибу.

 

Міський голова                                                                             А.Душко

Заступник міського голови -

керуюча справами виконкому                                                  О.Бабінець

 

БАРАНІВСЬКА МІСЬКА РАДА

БАРАНІВСЬКОГО РАЙОНУ

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

від 23 жовтня 2014 р.                                                                                   №185

Про стан роботи виконкому міської ради  

із зверненнями громадян за 9 місяців 2014 року

Заслухавши інформацію заступника міського голови-керуючої справами виконкому Бабінець О.П. про стан роботи міськвиконкому із зверненнями громадян, виконавчий комітет міської ради зазначає, що в міській раді проводиться відповідна робота на виконання Закону України «Про звернення громадян» та Указів Президента України щодо розгляду звернень громадян.

Зокрема, значна увага звертається на організацію прийому громадян посадовими особами міської ради. Рішенням виконкому від 20.12.2013р. №264 затверджено дні та години прийому громадян керівництвом міської ради у 2014 році. Звичайно, досить часто прийом здійснюється й поза встановленим графіком, адже громадські проблеми, які потребують негайного вирішення, можуть виникати в будь-які моменти. У виконкомі міської ради налагоджено облік усіх звернень, що надходять на розгляд, та контроль за їх вирішенням. Здійснюється також електронний облік звернень громадян, завдяки чому значно покращилася робота із заявами, скаргами та пропозиціями жителів міста, посилився контроль за їх виконанням. Щоквартально звіти про розгляд звернень громадян подаються в Баранівську райдержадміністрацію.

За 9 місяців 2014 року на особистому прийомі в міського голови та заступника міського голови побували 71 громадян міста, у секретаря ради та заступника міського голови-керуючої справами виконкому – 75 осіб. З питань звернень (заяв) громадян протягом 9 місяців 2014 року прийнято більше 120 рішень виконкому, що стосувалися в основному надання дозволів на будівництво приміщень, узаконення самочинно збудованих об’єктів, надання матеріальної допомоги на покращення соціально-побутових умов, вирішення житлових та інших питань.

Незважаючи на вжиті заходи щодо посилення уваги до забезпечення життєвих потреб найбільш незахищених верств населення, все ще продовжує надходити велика кількість звернень від жителів міста на адресу міської ради. Так, за 9 місяців 2014 року надійшло й було опрацьовано 248 пропозицій, заяв і скарг громадян, у тому числі 15 колективних звернень. Для порівняння: за аналогічний період минулого року надійшло 194 пропозиції, заяви і скарги громадян, у тому числі 24 колективних звернення. Отже, у порівнянні з минулим роком кількість звернень дещо збільшилася. Це пов’язано насамперед із складною суспільно-політичною ситуацією в країні, оскільки останнім часом до міської ради за наданням матеріальної та іншої допомоги стали масово звертатися члени сімей мобілізованих військовослужбовців-учасників АТО.

Загалом до міськвиконкому звернулися 566 чол. (за 9 місяців 2013 року – 512 осіб).  Серед них – 1 інвалід Великої Вітчизняної війни, 5 інвалідів загального захворювання та 2 багатодітні сім’ї.

У зверненнях громадян порушено 249 питань різної тематики, що на 55 більше, ніж за відповідний період 2013 року. Найбільша кількість звернень стосувалася питань соціального захисту населення (114), комунального й дорожнього господарства, благоустрою (44) та сільського господарства (38). Усе ще великою залишається кількість звернень з житлових питань (23). Лише по одному зверненню надійшло з питань торгівлі і громадського харчування, забезпечення законності й охорони правопорядку та питань роботи місцевих органів влади і управління. По 3 звернення надійшло з питань промисловості та екологічної безпеки, 7 звернень – з питань науки, освіти, роботи навчальних закладів, 13 звернень – з інших питань.

Більшість звернень громадян було задоволено (149) або надано правову консультацію щодо порядку вирішення тих чи інших питань (94). 5 звернень поставлено на додатковий контроль. Це переважно звернення з питань ремонту доріг, а також окремі земельні спори. При наявності відповідного фінансування або ж рекомендацій інших служб щодо шляхів їх вирішення ці звернення будуть повторно розглянуті.

З метою забезпечення виконання вимог Закону України «Про звернення громадян» та Указу  Президента України «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», керуючись пп.1 п.б ч.1 ст. 38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», розпорядженням голови райдержадміністрації від 01.08.11. №197 з даного питання, виконавчий комітет міської ради

В И Р І Ш И В:

1.Інформацію заступника міського голови-керуючої справами виконкому О.П.Бабінець про стан роботи виконкому міської ради із зверненнями громадян за 9 місяців 2014 року взяти до відома.

2.Вважати роботу із зверненнями громадян одним із пріоритетних завдань керівництва Баранівської міської ради, обов’язком її посадових осіб та службовців.

3.Посилити персональну відповідальність посадових та службових осіб міської ради за забезпечення системності в роботі із зверненнями, а також за усунення причин, що спричиняють обґрунтовані звернення громадян до органів влади всіх рівнів.

4.Заступнику міського голови В.А.Гнилорибі:

  • Зосередити увагу керівників установ соціальної сфери комунальної власності міста, посадових осіб міської ради на забезпеченні виконання Закону України «Про звернення громадян» та  Указів  Президента України щодо розгляду звернень громадян.
  • Продовжити роботу щодо забезпечення належної організації прийому громадян з особистих питань.

5.Заступнику міського голови-керуючій справами виконкому О.П.Бабінець:

  • Спільно з керівниками структурних підрозділів міської ради здійснювати постійний контроль за розглядом звернень громадян, дотриманням встановлених термінів їх розгляду, вирішенням проблем жителів міста.
  • Значну увагу приділяти вирішенню питань, порушених у зверненнях ветеранів війни та інвалідів, одиноких престарілих громадян, які проживають у складних матеріальних умовах.
  • Щоквартально інформувати міськвиконком та райдержадміністрацію про стан роботи із зверненнями громадян.

6.Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови-керуючу справами виконкому О.П.Бабінець.

 

Міський голова                                                                            А.Душко

Заступник міського голови -

керуюча справами виконкому                                                  О.Бабінець

 

БАРАНІВСЬКА МІСЬКА РАДА

БАРАНІВСЬКОГО РАЙОНУ

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

від 23 жовтня 2014 р.                                                                                          №186

Про стан виконання міського бюджету

та Програми економічного і соціального

розвитку м. Баранівка за 9 місяців 2014 року

Заслухавши інформацію головного спеціаліста з питань бухгалтерського обліку-головного бухгалтера міської ради Дем’янюк О.Ю. про стан виконання міського бюджету та Програми економічного і соціального розвитку м. Баранівка за 9 місяців 2014 року, виконком міської ради зазначає, що протягом січня-вересня до загального фонду міського бюджету надійшло 2664794,23грн. податків, зборів та інших платежів, що на 118619,23грн. більше від планових показників. Поряд із цим, надійшла дотація в сумі 179996,44грн. (-7340,45грн. до плану) та субвенція на фінансування позашкільної освіти в сумі 522725грн. Загалом надходження загального фонду міського бюджету станом на 01.10.2014 року становили 4797988,78грн., що на 111278,78грн. більше від запланованих показників. Зокрема, перевиконано план надходжень прибуткового податку з громадян (+41650,63грн.), плати за землю та використання природних ресурсів (+60979,63грн.), держмита (+2126,29грн.), місцевих податків і зборів (+756,46грн.), фіксованого сільськогосподарського податку (+115грн.) та інших надходжень (12991,22грн.).

Надходження спеціального фонду міського бюджету за 9 місяців 2014 року становлять 3054417грн., що на 418789грн. більше від запланованих показників. Зокрема, забезпечено виконання багатьох статей доходної частини спеціального фонду, серед яких – надходження від продажу землі (+30789грн.), екологічного податку (+2180грн.), торгового патенту АЗС (+7535грн.). До спеціального фонду повністю надійшли також кошти державної субвенції на ремонт доріг (388305грн.; при плані – 498734грн.) та субвенції на інвентаризацію земель (+300000грн.). Поряд із цим, не виконано план надходжень єдиного податку (-142596грн.) та збору за першу реєстрацію транспортних засобів (-4972грн.). Варто зазначити, що за звітний період до міського бюджету надійшло 706806грн. власних надходжень, що на 32% вище відповідного минулорічного показника.

Усі ці кошти були спрямовані відповідно до Бюджетного кодексу на фінансування установ і закладів соціальної сфери міста, благоустрій, утримання доріг тощо. Зокрема, незважаючи на вкрай напружену фінансову ситуацію, пов’язану з недостатнім фінансуванням окремих галузей міського господарства, повною мірою було забезпечено видатки на утримання дошкільного навчального закладу, управління, Будинку дитячої творчості, будинку культури, міського фізкультурно-оздоровчого комплексу, а також відділу благоустрою. При цьому, на жаль, виникла певна розбалансованість між доходною й видатковою частинами міського бюджету. Зокрема, перевищення видатків над доходами становить 194283грн. Тому нині першочерговим завданням є оптимізація видатків та вжиття жорстких заходів з метою економії коштів.

Певну роботу проведено міськвиконкомом на виконання Програми економічного і соціального розвитку м. Баранівка на 2014 рік. Так, виконано ряд заходів у сфері покращення інвестиційної політики міста. Розроблено інвестиційний проект, який відповідно до рішення державної Конкурсної комісії допущено до участі у Всеукраїнському конкурсі проектів та програм розвитку місцевого самоврядування. У рамках проекту «Малі міста – магніт для інвестора», що співфінансується за рахунок коштів МЗС Республіки Польща, розроблено інвестиційний паспорт Баранівки, який наразі перекладається на англійську мову та невдовзі буде розміщений на офіційному веб-сайті міської ради, а наше місто внесено на англомовну інвестиційну карту України, яка впродовж року буде розповсюджуватися на міжнародних заходах економічного характеру (інвестиційні ярмарки, виставки тощо). Баранівська міська рада бере також активну участь у програмі ЕАРТС (Територіальне співробітництво країн Східного партнерства), у рамках якої заплановане написання й реалізація спільного українсько-білоруського проекту.

Значні обсяги робіт виконані в галузі житлово-комунального, дорожнього господарства та благоустрою. З метою забезпечення стабільної роботи КП «Баранівка міськводоканал» виділено кошти в сумі 195430грн. на поповнення статутного фонду цього підприємства. Виготовлено проектно-кошторисну документацію на будівництво підвісного мосту через р.Случ. Замовлено виготовлення документації з Генерального плану м.Баранівки, нині проводиться збір вихідних даних. Проведено капітальний ремонт скверу по вул.Дзержинського з влаштуванням вхідних воріт на територію храму Різдва Богородиці. Завершено роботи з капітального ремонту мереж нічного освітлення на вулицях Леніна (від перехрестя з вулицею Котовського до шлюзу), Старченка, Гагаріна, Степанюка, Б.Хмельницького, Леваневського, І.Франка, Комсомольській (від вулиці Ново-Комсомольської до виїзду з Баранівки). За рахунок коштів державної субвенції на ремонт доріг (план – 498734грн., надійшло – 388305грн., недофінансовано – 110429грн.) зроблено ямковий ремонт центральних вулиць, капітальний ремонт дороги на вул.Некрасова та проводяться роботи з капітального ремонту доріг у південній частині міста (вулиці Зоряна, Сонячна, Південна тощо). За рахунок коштів бюджету розвитку (295064,79грн.) зроблено капітальний ремонт дорожнього покриття (шляхом підсипання гравійно-щебеневою сумішшю) на вулицях Б.Хмельницького, Спортивній, Польовій, Корольова, Пушкіна, Мічуріна та 4-ому провулку Кірова.

За рахунок коштів бюджету розвитку поновлено матеріальну базу відділу ЖКГ та благоустрою. Зокрема, придбано снігоочисник тротуарний, рекламні конструкції (сіті-лайт, білборд), біотуалет, кунг (для облаштування робочого місця диспетчера-планувальника міського сміттєзвалища), баки для сміття, електронне табло (рухомий рядок), флагшток, альтанку та інші предмети довгострокового використання. Встановлено в’їзний знак «Баранівка» при в’їзді в місто на Житомирському шосе.

Дещо поновлено матеріально-технічну базу закладів соціальної сфери міста. Так, придбано матеріали довгострокового використання, у тому числі вбрання сцени та польову кухню, для потреб міського будинку культури ім.А.Пашкевича, ряд предметів довгострокового використання для потреб апарату міської ради, ФОКу, інтерактивну дошку та ноутбук для забезпечення гурткової роботи міського Будинку дитячої творчості.

У найближчих планах – завершення робіт за проектом «Водопостачання та водовідведення південної частини м.Баранівка» та виконання інших заходів, передбачених Програмою.  

З метою забезпечення виконання рішень сесії міської ради 6-го скликання Про затвердження міського бюджету на 2014 рік» та «Про затвердження Програми економічного і соціального розвитку м.Баранівка на 2014 рік», розпорядження голови Баранівської райдержадміністрації від 31.01.2014р. №18 «Про стан виконання державного та місцевих бюджетів протягом 2013 року», рішення виконкому від 24.04.2014 р. №57 «Про стан виконання міського бюджету та Програми економічного і соціального розвитку м. Баранівка за І-й квартал 2014 року», керуючись ст.28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет міської ради

В И Р І Ш И В:

1.Інформацію головного спеціаліста з питань бухгалтерського обліку-головного бухгалтера міської ради Дем’янюк О.Ю. про стан виконання міського бюджету та Програми економічного і соціального розвитку м.Баранівка за 9 місяців 2014 року (згідно з додатками 1,2,3,4) взяти до відома.

2.Затвердити звіт про виконання доходної та видаткової частин загального фонду міського бюджету за перше півріччя 2014 року (згідно з додатком 1).

3.З метою забезпечення збалансованого соціально-економічного розвитку території м.Баранівка, ефективного використання бюджетних коштів, проведення своєчасних платежів та виконання зобов’язань внести зміни до видаткової частини спеціального фонду міського бюджету, а саме: викласти в новій редакції Перелік об’єктів, фінансування яких передбачено проводити у 2014 році за рахунок коштів бюджету розвитку (згідно з додатком 4).

4.Виконавчому апарату міської ради відповідно до своїх повноважень:

  • забезпечити виконання доходної та видаткової частини міського бюджету, а також Програми економічного і соціального розвитку м. Баранівка на 2014 рік;
  • активізувати роботу щодо збільшення надходжень до міського бюджету за рахунок усіх джерел;
  • здійснювати жорсткий контроль за надходженням плати за землю, вживати суворі заходи адміністративного впливу до боржників;
  • вживати заходи по виявленню та залученню до оподаткування суб’єктів господарювання, які користуються землею без належного юридичного оформлення;
  • вжити дієві заходи щодо ефективного використання комунального майна, оформити договори оренди з метою надходження додаткових коштів;
  • проводити роботу щодо недопущення виникнення заборгованості по заробітній платі в установах, закладах та підприємствах комунальної власності міста;
  • сприяти розвитку малого підприємництва, активізувати роботу у сфері залучення інвестицій;
  • продовжити здійснення заходів щодо реформування житлово-комунальної сфери шляхом проведення оптимальної тарифної політики, розширення мережі комунальних послуг; 
  • проводити роботу щодо поліпшення торгівельного обслуговування населення міста;
  • забезпечувати належний правопорядок та санітарний стан у м. Баранівка.

5.Заступнику міського голови-керуючій справами виконкому О.П.Бабінець:

  • щоквартально виносити на розгляд виконкому питання про стан виконання міського бюджету та Програми економічного і соціального розвитку міста на 2014 рік.

6.Керівникам закладів, установ та підприємств комунальної власності територіальної громади міста постійно здійснювати суворий контроль за використанням енергоресурсів та здійсненням заходів з енергозбереження.

7.Дане рішення винести на розгляд і затвердження чергової сесії міської ради.

8.Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчого органу ради В.А.Гнилорибу.

 

Міський голова                                                                               А.Душко

Заступник міського голови -

керуюча справами виконкому                                                     О.Бабінець

 

БАРАНІВСЬКА МІСЬКА РАДА

БАРАНІВСЬКОГО РАЙОНУ

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

від 23 жовтня 2014 р.                                                                                   №189

Про заходи щодо підготовки та відзначення

в м.Баранівка 70-ї річниці визволення України

від фашистських загарбників

З  метою відзначення в Баранівці 70-ї річниці визволення України від фашистських загарбників, увічнення безсмертного подвигу нашого народу, вшанування ветеранів Великої Вітчизняної війни, пам’яті полеглих, збереження героїчних традицій минулого, керуючись пп.8 ст.36 та пп.3 п.б ч.1 ст.38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет міської ради

В И Р І Ш И В:

1.Заходи щодо підготовки та відзначення в м. Баранівка 70-ї річниці визволення України від фашистських загарбників – затвердити (додаються).

2.Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчого органу ради В.А.Гнилорибу.

 

Міський голова                                                                              А.Душко

Заступник міського голови -

керуюча справами виконкому                                                   О.Бабінець

 

Додаток до рішення виконкому

від 23.10.2014р. №189

 

Заходи     

щодо підготовки та відзначення в м.Баранівка 70-ї річниці визволення України від фашистських загарбників

1.Підготувати і провести в м.Баранівка заходи із вшанування учасників Великої Вітчизняної війни та покладання квітів до пам’ятника загиблим воїнам на майдані Волі.

О.В.Кухтюк – спеціаліст міської ради;

В.В.Шляхтенко – директор міського Будинку культури.

28 жовтня 2014 року.

2.Провести роботу щодо упорядкування пам’ятників та пам’ятних знаків, споруджених на честь учасників Великої Вітчизняної війни, із широким залученням представників органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, навчальних закладів, підприємств усіх форм власності, об’єднань громадян міста. 

Відділ житлово-комунального господарства та благоустрою міської ради (В.А.Савчук).

Жовтень 2014 року.

3.Провести в навчальних закладах уроки мужності, лекції, зустрічі з ветеранами війни, представниками громадських організацій ветеранів, а також членами сімей померлих та загиблих у роки Великої Вітчизняної війни, інші заходи, присвячені 70-й річниці визволення України від фашистських загарбників.

Керівники навчальних закладів міста (за згодою).

Жовтень 2014 року.

4.Організувати проведення виставок творів мистецтва, фотографій і плакатів воєнних років, документів та архівних матеріалів у музеях, меморіальної та історичної літератури в бібліотеках міста.

Керівники музейних та бібліотечних закладів міста (за згодою).

Жовтень 2014 року.

5.Спільно з районною організацією ветеранів організувати відвідування ветеранів Великої Вітчизняної війни 1941-1945 років, у тому числі тих, які перебувають на лікуванні у районній лікарні.

О.В.Кухтюк – спеціаліст міської ради.

Жовтень 2014 року.

 

Заступник міського голови -

керуюча справами виконкому                                                                  О.Бабінець

 

БАРАНІВСЬКА МІСЬКА РАДА

БАРАНІВСЬКОГО РАЙОНУ

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

від 23 жовтня 2014 р.                                                                                    №190

Про затвердження заходів щодо профілактики

грипу та гострих респіраторних вірусних

інфекцій в епідсезон 2014-2015 років

З метою профілактики грипу та ГРВІ на території м. Баранівка, запобігання виникненню тяжких ускладнень, індивідуального захисту осіб з груп ризику, на виконання постанови Державної санітарно-епідеміологічної служби України №13 від 22.09.2014р. «Про забезпечення санітарно-гігієнічних та протиепідемічних заходів щодо профілактики грипу і гострих респіраторних вірусних інфекцій», керуючись ст.ст.ст.32,38,40 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законом України «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення», виконавчий комітет міської ради

В И Р І Ш И В:

1.Заходи щодо профілактики грипу та гострих респіраторних вірусних інфекцій в епідсезон 2014-2015 років – затвердити (додаються).

2.Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчого органу ради В.А.Гнилорибу.

 

Міський голова                                                                                    А.О.Душко

Заступник міського голови -

керуюча справами виконкому                                                           О.Бабінець

                                                                                                                                 

Додаток до рішення виконкому

від 23.10.2014р. №190

Заходи     

щодо профілактики грипу та гострих респіраторних вірусних інфекцій

в епідсезон 2014-2015 років

1.При наявності відповідного фінансування забезпечити придбання вакцини проти грипу (Ваксігрип, Флюарикс, Інфлувак) для проведення профілактичних щеплень працівникам міського дошкільного навчального закладу «Сонечко» (особи з груп ризику).

А.Д.Власюк – завідувач ДНЗ «Сонечко»

О.Ю.Дем’янюк – головний бухгалтер міської ради.

Листопад 2014 року.

2.Забезпечити дотримання необхідного температурного режиму в установах та закладах комунальної власності міста. 

Керівники установ і закладів комунальної власності міста.

Протягом осінньо-зимового періоду 2014-2015 років.

3.У разі ускладнення епідемічної ситуації запровадити посилений протиепідемічний режим та забезпечити проведення дезінфекції в установах і закладах комунальної власності міста.

Керівники установ і закладів комунальної власності міста.

Протягом осінньо-зимового періоду 2014-2015 років.

4.Вжити заходи щодо забезпечення дошкільного навчального закладу «Сонечко» необхідними засобами та обладнанням (термометрами, бактерицидними випромінювачами, дезінфекційними та антисептичними засобами, засобами особистої гігієни та індивідуального захисту).

А.Д.Власюк – завідувач ДНЗ «Сонечко»

О.Ю.Дем’янюк – головний бухгалтер міської ради.

Листопад 2014 року.

5.Запроваджувати, у разі ускладнення епідемічної ситуації з грипу та ГРВІ, посилений протиепідемічний у місцях масового перебування людей (автостанція), навчальних закладах, закладах культури і освіти, на підприємствах тощо.

Керівники відповідних підприємств і закладів міста.

Протягом осінньо-зимового періоду 2014-2015 років.

6.Спільно з Новоград-Волинським міжрайонним управлінням Держсанепідслужби у Житомирській області проводити санітарно-освітню роботу серед населення про заходи індивідуальної й колективної профілактики грипу та ГРВІ, необхідності своєчасного звернення за медичною допомогою у разі появи ознак захворювання.

Керівники підприємств, організацій, установ і закладів міста.

Протягом осінньо-зимового періоду 2014-2015 років.

 

Заступник міського голови -

керуюча справами виконкому                                                                О.Бабінець

 

 

 

Друк E-mail