Рішення виконкому міської ради від 19.03.2015
БАРАНІВСЬКА МІСЬКА РАДА
БАРАНІВСЬКОГО РАЙОНУ
ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ
від 19 березня 2015 р. №45
Про затвердження заходів щодо
проведення в м. Баранівка двомісячника
санітарної очистки і благоустрою
З метою приведення території Баранівки в належний санітарний стан та поліпшення стану довкілля, керуючись Законами України «Про благоустрій населених пунктів», «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення», ст.30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет міської ради
В И Р І Ш И В:
1.Провести в м. Баранівка з 20 березня до 20 травня 2015 року двомісячник санітарної очистки та благоустрою міста під назвою «За чисте довкілля».
2.Провести 4 квітня 2015 року загальноміський суботник у рамках всеукраїнської екологічно-просвітницької акції «Зробимо Україну чистою! – 2015».
3.Заходи щодо проведення в м. Баранівка двомісячника санітарної очистки і благоустрою міста – з а т в е р д и т и. (Додаються).
4.Рекомендувати керівникам підприємств, установ та організацій Баранівки до 11 квітня 2015 року привести в належний санітарний стан прилеглі території.
5.Рекомендувати керівництву підприємств, установ та організацій міста до 11 квітня 2015 року провести упорядкування клумб, які знаходяться на їхній території або прилягають до їхніх адмінбудинків. Забезпечити посів, висадку квітів, посадку дерев та декоративних кущів на клумбах.
6.Керівнику ОСББ «Надія» Костецькій О.Д. звернутися до голів вуличних та будинкових комітетів щодо залучення жителів міста до робіт з наведення належного санітарного стану на прибудинкових та прилеглих до будинків територіях.
7.Відділу житлово-комунального господарства та благоустрою Баранівської міської ради (Савчук В.А.) забезпечити виконання вищезгаданих заходів та щотижня інформувати керівництво міськвиконкому про хід їх виконання.
8.Вважати таким, що втратило чинність, рішення виконкому міської ради від 20.03.2014р. №36 з даного питання.
9.Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчого органу ради В.А.Гнилорибу.
Міський голова А.Душко
Заступник міського голови -
керуюча справами виконкому О.Бабінець
Додаток до рішення виконкому
від 19.03.2015 №45
ЗАХОДИ
щодо проведення двомісячника
санітарної очистки та благоустрою міста
1.Забезпечити підготовку та проведення в м. Баранівка заходів двомісячника санітарної очистки та благоустрою міста під назвою «За чисте довкілля» та всеукраїнської екологічно-просвітницької акції «Зробимо Україну чистою! – 2015», спрямованих на поліпшення стану навколишнього природного середовища, а саме: озеленення і благоустрій території міста, очищення водних джерел, збереження природно-заповідних та інших об’єктів благоустрою. Встановити на території Баранівки єдиний санітарний день – четвер
В.А.Савчук – начальник відділу ЖКГ та благоустрою;
Л.А.Радзевіл – майстер з благоустрою.
20 березня-20 травня 2015 року.
2.Забезпечити проведення в місті загальноміського суботника в рамках всеукраїнської екологічно-просвітницької акції «Зробимо Україну чистою! – 2015».
В.А.Савчук – начальник відділу ЖКГ та благоустрою;
Л.А.Радзевіл – майстер з благоустрою.
04 квітня 2015 року.
3.Провести прибирання та благоустрій міських кладовищ.
О.Б.Хохлюк – спеціаліст міської ради;
Л.А.Радзевіл – майстер з благоустрою.
До 11 квітня 2015 року.
4.Провести благоустрій території біля пам’ятника загиблим воїнам та пам’ятного знака «Баранівці – 430», інших пам’ятників, пам’ятних знаків та братських могил.
Л.А.Радзевіл – майстер з благоустрою.
Постійно протягом квітня-травня 2015 року.
5.Забезпечити наведення належного санітарного стану на міському сміттєзвалищі. Здійснити заходи щодо ліквідації стихійних сміттєзвалищ.
В.А.Савчук – начальник відділу ЖКГ та благоустрою;
Л.А.Радзевіл – майстер з благоустрою.
Протягом квітня 2015 року.
6.Провести розчистку й упорядкування наявних природних джерел та берегів р.Случ і р. Душнівка, а також скверів міста.
Л.А.Радзевіл – майстер з благоустрою.
Протягом квітня 2015 року.
7.Провести очистку мереж зливової каналізації, водостічних канав та інших природних і штучних споруд відведення дощових і талих вод.
В.А.Савчук – начальник відділу ЖКГ та благоустрою
Протягом березня-квітня 2015 року.
8.Організувати проведення санітарної очистки та благоустрою міського парку й стадіону, зокрема, підрізання дерев та посадку саджанців.
О.М.Драган – директор міського стадіону.
До 11 квітня 2015 року.
9.Зобов’язати громадян міста провести упорядкування територій біля їхніх приватних помешкань та постійно проводити рейди-перевірки вулиць на предмет дотримання Правил благоустрою та санітарного стану. З цією метою активізувати діяльність осіб, уповноважених складати протоколи про адміністративні правопорушення.
В.А.Савчук – начальник відділу ЖКГ та благоустрою;
О.Б.Хохлюк – спеціаліст міської ради.
Квітень 2015 року.
10.Провести підрізання дерев, які перешкоджають руху пішоходів по тротуарах, та видалення старих дерев, що втратили свої функції і несуть загрозу для життєдіяльності людей.
В.А.Савчук – начальник відділу ЖКГ та благоустрою;
О.Б.Хохлюк – спеціаліст міської ради.
До 11 квітня 2015 року.
11.Забезпечити посів, висадку квітів, посадку дерев та декоративних кущів на клумбах біля об’єктів соціальної сфери міста. З цією метою придбати за рахунок коштів міського бюджету саджанці дерев, кущів, насіння та розсаду квітів.
В.А.Савчук – начальник відділу ЖКГ та благоустрою;
Л.А.Радзевіл – майстер з благоустрою;
О.Ю.Дем’янюк – головний бухгалтер.
До 19 квітня 2014 року.
12.Провести санітарну очистку вулиць міста, здійснити ямковий та поточний ремонт доріг (у межах відповідних кошторисних призначень), заміну пошкоджених дорожніх знаків, поновити дорожню розмітку, провести ремонт мереж вуличного освітлення.
В.А.Савчук – начальник відділу ЖКГ та благоустрою;
О.Б.Хохлюк – спеціаліст міської ради.
Протягом квітня-травня 2015 року.
13.Спільно з Баранівським районним центром зайнятості провести роботу щодо залучення до громадських робіт з благоустрою міста безробітних, які перебувають на обліку в РЦЗ (за рахунок коштів Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування на випадок безробіття та співфінансування з міського бюджету).
В.А.Гнилориба – заступник міського голови;
К.Г.Пасічник – спеціаліст міської ради з питань організаційно-кадрової роботи.
Квітень-травень 2015 року.
14.Провести фарбування огорожі та побілку бордюрів тротуарів у центральній частині міста.
Л.А.Радзевіл – майстер з благоустрою.
До 11 квітня та до 8 травня 2015 року.
15.Провести ремонт, облаштування, чистку й дезінфекцію громадських колодязів (за наявності відповідного фінансування).
Л.А.Радзевіл – майстер з благоустрою;
О.Д.Костецька – керівник ОСББ «Надія»
Квітень-травень 2015 року.
16.Щотижня проводити рейди-перевірки за станом виконання заходів місячника санітарної очистки та благоустрою міста.
В.А.Савчук – начальник відділу ЖКГ та благоустрою.
Протягом квітня-травня 2015 року.
Заступник міського голови -
керуюча справами виконкому О.Бабінець
БАРАНІВСЬКА МІСЬКА РАДА
БАРАНІВСЬКОГО РАЙОНУ
ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ
від 19 березня 2015 р. №46
Про стан медичного обслуговування
населення міста
Заслухавши інформацію доповідачів про стан медичного обслуговування населення міста, виконком міської ради зазначає, що медична допомога жителям Баранівки надається Баранівською центральною районною лікарнею та Баранівським центром первинної медико-санітарної допомоги у відповідності до Закону України «Про охорону здоров’я».
Штат Баранівського ЦПМСД повністю укомплектований кваліфікованими кадрами. Денний стаціонар ЦПМСД розрахований на 113 ліжок. На базі ЦПМСД функціонує Баранівська амбулаторія загальної практики сімейної медицини, яка надає медичні послуги населенню Баранівки. На обліку в Баранівській АЗПСМ перебуває понад 15000чол. Первинну допомогу населенню міста надають 15 лікарів та 19 працівників середнього медичного персоналу. До штату цієї медичної установи входить також 18 інших працівників, у тому числі й адмінперсонал. Потужність Баранівської АЗПСМ – 125 відвідувань за зміну. У 2014 році загальна кількість відвідувань Баранівської АЗПСМ становила 50682, з них на дому – 3900. Денний стаціонар амбулаторії розрахований на 20 ліжок. У 2014 році на денному стаціонарі було проліковано 1728 чол. Поряд із цим, основною проблемою Баранівської АЗПСМ все ще залишається відсутність необхідного оснащення, хоча матеріальна база впродовж 2014 року була дещо поновлена. Так, лікарі забезпечені тонометрами, термометрами, є кардіограф, однак ще потрібно придбати певне лабораторне та інше обладнання.
У відповідності до чинного законодавства діяльність Баранівської ЦРЛ та Баранівського ЦПМСД спрямована на:
- розвиток та удосконалення медичної допомоги населенню, в першу чергу – профілактику захворювань;
- забезпечення доступності і якості усіх видів медичної допомоги;
- реалізацію національних програм, спрямованих на охорону здоров’я.
У місті діють програми протидії СНІДу, профілактики та боротьби з туберкульозом, вірусними гепатитами, онкологічними захворюваннями та ряд інших. За сприяння міської ради рекламні постери з соціальною рекламою щодо профілактики тих чи інших захворювань безкоштовно розміщуються на сіті-лайтах у центрі міста. Спеціалістами міської ради спільно з відповідними районними службами проводиться роз’яснювальна робота з батьками дітей, які проживають у функціонально-неспроможних сім’ях, щодо негайного звернення до медичних установ у випадку проявів у дітей перших симптомів тієї чи іншої хвороби. При цьому все ще високим залишається рівень розповсюдженості онкологічних та серцево-судинних захворювань. Високою залишається й захворюваність на мозкові інсульти та інфаркти.
Охорона материнства й дитинства – один із найважливіших пріоритетів у роботі медичних закладів міста. У Баранівці проживає більше 2300 дітей. За останні роки збільшилася питома вага хронічної патології в загальній захворюваності дітей, що у свою чергу зумовлює високий рівень їх інвалідності. Так, у м. Баранівка проживає більше 60 дітей-інвалідів віком до 16 років. Діти проходять лікування в дитячому відділенні ЦРЛ та дитячій обласній лікарні.
Звичайно, ряд питань ще потребують вирішення. Головною проблемою є недостатнє фінансування, з якого більше 80% витрачається на заробітну плату й комунальні послуги. Для надання якісних і кваліфікованих медичних послуг необхідні також кошти на придбання сучасного медичного обладнання й апаратури. Потребує невідкладного вирішення й питання забезпечення Баранівської ЦРЛ висококваліфікованими кадрами.
Беручи до уваги все вищесказане, керуючись ст.32, пп.6 п.б ч.1 ст.34 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законом України «Про охорону здоров’я», виконавчий комітет міської ради
В И Р І Ш И В:
1.Інформацію про стан медичного обслуговування населення міста взяти до відома.
2.Виконавчому апарату міської ради:
- сприяти постановці на квартирний облік при виконкомі міської ради медичних працівників, котрі зареєстровані на території міста й потребують поліпшення житлових умов;
- спільно з органами виконавчої влади та місцевого самоврядування районного й обласного рівня продовжити організаційну роботу щодо придбання службового житла медичним працівникам на вторинному ринку за рахунок бюджетних коштів;
- підняти клопотання перед органами виконавчої влади вищого рівня щодо створення можливостей (шляхом забезпечення відповідного фінансування) для проходження лікування й реабілітації учасників АТО на базі районних лікарень.
3.Рекомендувати в.о. головного лікаря Баранівської ЦРЛ Козир В.Б. та головному лікарю Баранівського центру первинної медико-санітарної допомоги Сусу В.С.:
- забезпечити виконання національних та регіональних програм, спрямованих на охорону здоров’я населення;
- постійно проводити роботу щодо покращення якості медичних послуг;
- продовжити роботу по комплектуванню відділень ЦРЛ та амбулаторій ЦПМСД лікарями відповідно до штатного розпису;
- продовжити роботу щодо надання якісних медичних послуг пільговим категоріям населення, зокрема, учасникам бойових дій та інвалідам війни.
4.Начальнику відділу ЖКГ та благоустрою міської ради Савчуку В.А.:
- сприяти Баранівській ЦРЛ та Баранівському ЦПМСД у розміщенні зовнішньої соціальної реклами щодо пропаганди здорового способу життя, профілактики захворювань тощо на рекламних конструкціях типу «сіті-лайт», розміщених у центрі міста;
- систематично проводити обстеження функціонально-неспроможних сімей міста;
- проводити з батьками дітей, які проживають у функціонально-неспроможних сім’ях, роз’яснювальну роботу щодо негайного звернення до медичних установ у випадку проявів у дітей перших симптомів тієї чи іншої хвороби.
5.Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови-керуючу справами виконкому О.Бабінець.
Міський голова А.Душко
Заступник міського голови -
керуюча справами виконкому О.Бабінець
БАРАНІВСЬКА МІСЬКА РАДА
БАРАНІВСЬКОГО РАЙОНУ
ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ
від 19 березня 2015 р. №47
Про проведення в м. Баранівка заходів,
пов’язаних з Міжнародним днем пам’яті
жертв радіаційних аварій і катастроф та
29-ми роковинами Чорнобильської катастрофи
З метою проведення в м.Баранівка заходів, пов’язаних із Міжнародним днем пам’яті жертв радіаційних аварій і катастроф та 29-ми роковинами Чорнобильської катастрофи, вшанування ліквідаторів аварії на ЧАЕС, керуючись пп.3 п.б ч.1 ст. 38, пп.6 п.б ч.1 ст.34 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законом України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», виконком міської ради
В И Р І Ш И В:
1.Провести в м.Баранівка заходи, пов’язані з Міжнародним днем пам’яті жертв радіаційних аварій і катастроф та 29-ми роковинами Чорнобильської катастрофи, та затвердити їх перелік згідно з додатком 1.
2.Затвердити кошторис витрат на проведення вищезгаданих заходів (згідно з додатком 2).
3.Головному спеціалісту з питань бухгалтерського обліку-головному бухгалтеру міської ради Дем’янюк О.Ю. провести відповідні розрахунки згідно з кошторисом.
4.Контроль за виконанням вищезазначених заходів покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчого органу ради В.А.Гнилорибу.
Міський голова А.Душко
Заступник міського голови -
керуюча справами виконкому О.Бабінець
Додаток 1 до рішення виконкому
від 19.03.2015 №47
ПЛАН
заходів, пов’язаних із Міжнародним днем
пам’яті жертв радіаційних аварій і катастроф
та 29-ми роковинами Чорнобильської катастрофи
1.Провести обстеження матеріально-побутових умов проживання інвалідів, одиноких пенсіонерів, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, посилити увагу до повсякденних потреб постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи громадян, зокрема, щодо поліпшення їх соціального забезпечення, вишукати можливості для надання їм матеріальної допомоги.
В.А.Савчук – начальник відділу ЖКГ та благоустрою;
О.Ю.Дем’янюк – головний бухгалтер міської ради
Квітень 2015 року.
2.Спільно з громадською організацією «Чорнобиль-94» провести зустрічі з ліквідаторами аварії на ЧАЕС та постраждалими від наслідків Чорнобильської катастрофи з метою виявлення соціальних проблем та вжиття заходів щодо їх розв’язання.
В.А.Гнилориба – заступник міського голови;
К.Г.Пасічник – спеціаліст міської ради
Квітень 2015 року.
3.При наявності відповідних коштів забезпечити надання матеріальної допомоги ліквідаторам аварії на ЧАЕС та вдовам загиблих і померлих ліквідаторів аварії на ЧАЕС.
О.П.Бабінець – заступник міського голови-керуюча справами виконкому;
О.Ю.Дем’янюк – головний бухгалтер міської ради
Квітень 2015 року.
4.Спільно із Службою цивільного захисту в Баранівському районі забезпечити проведення благоустрою території, прилеглої до пам’ятного знака ліквідаторам Чорнобильської катастрофи.
В.А.Савчук – начальник відділу ЖКГ та благоустрою;
Л.А.Радзевіл – майстер з благоустрою
До 11 квітня 2015 року.
5.З метою вшанування жертв Чорнобильської катастрофи спільно із Службою цивільного захисту в Баранівському районі забезпечити проведення мітингу та покладання квітів біля пам’ятного знака ліквідаторам Чорнобильської катастрофи.
К.Г.Пасічник – спеціаліст міської ради;
В.В.Шляхтенко – директор МБК ім. А.Пашкевича
24 квітня 2015 року.
6.Вручити ліквідаторам аварії на ЧАЕС, які проживають у м. Баранівка, квіти з нагоди Міжнародного дня пам’яті жертв радіаційних аварій і катастроф, нагородити грамотами та цінними подарунками кращих активістів громадської організації «Чорнобиль-94». В.А.Гнилориба – заступник міського голови;
К.Г.Пасічник – спеціаліст міської ради
24 квітня 2015 року.
6.Організувати книжкові виставки «Чорнобиль – біль і скорбота».
Керівники бібліотечних закладів міста.
Квітень 2015 року.
7.Організувати та провести в навчальних закладах міста засідання за круглим столом, уроки пам’яті, тематичні книжкові виставки, фотовиставки, конкурси літературних творів, плакатів, малюнків, літературних композицій на тему Чорнобильської трагедії.
Керівники навчальних закладів міста.
Квітень 2015 року.
8.Спільно з відділом у справах сім’ї, молоді та спорту Баранівської райдержадміністрації провести спортивні заходи з нагоди вшанування жертв Чорнобильської катастрофи.
О.М.Драган – директор міського стадіону.
Квітень 2015 року.
Заступник міського голови -
керуюча справами виконкому О.Бабінець
БАРАНІВСЬКА МІСЬКА РАДА
БАРАНІВСЬКОГО РАЙОНУ
ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ
від 19 березня 2015 р. №48
Про план роботи виконкому міської ради
на ІІ квартал 2015 року
З метою ефективного впровадження заходів щодо покращення життєдіяльності територіальної громади міста, організації планової роботи виконкому, обговоривши пропозиції заступника міського голови-керуючої справами виконкому щодо розгляду на засіданнях виконкому у IІ кварталі 2015 року основних та контрольних питань, виконком міської ради
В И Р І Ш И В:
1.План роботи виконкому міської ради на ІІ квартал 2015 року – затвердити. (Додається).
2.Зобов’язати керівників структурних підрозділів та спеціалістів міської ради забезпечити виконання визначених заходів у встановлені строки.
3.Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови-керуючу справами виконкому О.П.Бабінець.
Міський голова А.Душко
Заступник міського голови -
керуюча справами виконкому О.Бабінець
Додаток до рішення виконкому від 19.03.2015 №48
ПЛАН
роботи виконкому Баранівської міської ради
на ІІ квартал 2015 року
І.Перелік питань для розгляду на засіданні виконкому
1) Про хід виконання заходів двомісячника санітарної очистки та благоустрою міста.
Підготовка матеріалів: В.А.Савчук
До 22 квітня 2015 року
Доповідач: В.А.Гнилориба
23 квітня 2015 року
2) Про стан роботи виконкому міської ради із зверненнями громадян за І квартал 2015 року.
Підготовка матеріалів: Л.В.Мартинюк
До 22 квітня 2015 року
Доповідач: О.П.Бабінець
23 квітня 2015 року
3) Про стан виконання міського бюджету та Програми економічного і соціального розвитку міста за І квартал 2015 року.
Підготовка матеріалів: В.А.Гнилориба, О.Ю.Дем’янюк
До 22 квітня 2015 року
Доповідачі: О.Ю.Дем’янюк, В.А.Гнилориба
23 квітня 2015 року
4) Звіт директора комунального підприємства Баранівської міської ради «Баранівка міськводоканал» про роботу підприємства у І кварталі 2015 року.
Підготовка матеріалів: В.Г.Заремба
До 22 квітня 2015 року
Доповідачі: В.Г.Заремба
23 квітня 2015 року
5) Про організацію оздоровлення та відпочинку дітей і підлітків міста в літній період 2015 року.
Підготовка матеріалів: К.Г.Пасічник
До 20 травня 2015 року
Доповідач: О.П.Бабінець
21 травня 2015 року
6) Про стан дотримання земельного та природоохоронного законодавства на території міської ради.
Підготовка матеріалів: О.Г.Шевчук
До 17 червня 2015 року
Доповідач: О.Г.Шевчук
18 червня 2015 року
7) Про організацію охорони, реставрації та використання пам’яток історії, культури, архітектури та містобудування, парків і скверів на території міської ради.
Підготовка матеріалів: О.В.Кухтюк, В.А.Савчук
До 17 червня 2015 року
Доповідач: О.П.Бабінець
18 червня 2015 року
ІІ.Перелік розпоряджень голови Баранівської райдержадміністрації та рішень виконкому міської ради для перевірки їх виконання в порядку контролю
1.Розпорядження голови Баранівської райдержадміністрації:
- від 25.07.2014 №178 «Про розгляд звернень громадян, які надійшли до райдержадміністрації протягом І півріччя 2014 року».
Підготовка матеріалів: О.П.Бабінець
Квітень
- від 27.01.2015 №23 «Про хід виконання Програми економічного і соціального розвитку району за 2014 рік».
Підготовка матеріалів: О.Ю.Дем’янюк
Квітень
- від 05.06.2014 року №136 «Про підготовку об’єктів господарського комплексу району до роботи в осінньо-зимовий період 2014/2015 року».
Підготовка матеріалів: В.А.Гнилориба
Травень
- від 05.12.2012 №396 «Про відзначення в районі 70-ї річниці визволення України від фашистських загарбників та 70-ї річниці Перемоги у Великій Вітчизняній війні».
Підготовка матеріалів: О.В.Кухтюк
Травень
2.Рішення виконкому міської ради:
- від 22.01.2015 №1 «Про підсумки роботи із зверненнями громадян, що надійшли до виконавчого комітету міської ради у 2014 році».
Підготовка матеріалів: О.П.Бабінець
Квітень
- від 22.01.2015 №2 «Про підсумки виконання міського бюджету та Програми економічного і соціального розвитку м. Баранівка за 2014 рік».
Підготовка матеріалів: О.Ю.Дем’янюк
Квітень
- від 25.12.2014 року №223 «Звіт директора КП «Баранівка міськводоканал» про роботу комунального підприємства у 2014 році».
Підготовка матеріалів: В.Г.Заремба
Квітень
- від 23.10.2014 №184 «Про стан готовності господарського комплексу міста до роботи в осінньо-зимовий період 2014-2015 років».
Підготовка матеріалів: В.А.Гнилориба
Травень
3. Організаційно-масові заходи
1.Взяти участь у підготовці і проведенні заходів, пов’язаних з Міжнародним днем пам’яті жертв радіаційних аварій і катастроф та 29-ми роковинами Чорнобильської катастрофи.
В.А.Гнилориба
К.Г.Пасічник
О.Ю.Дем’янюк
24 квітня 2015 року
2.Підготувати і провести в м. Баранівка День Перемоги.
В.А.Гнилориба
О.П.Бабінець
О.Ю.Дем’янюк
К.Г.Пасічник
В.В.Шляхтенко
9 травня 2015 року
3.Взяти участь у підготовці та проведенні заходів до Дня скорботи – 22 червня.
В.А.Гнилориба
К.Г.Пасічник
В.В.Шляхтенко
22 червня 2015 року
4.Взяти участь у підготовці та проведенні Дня молоді та Дня Конституції України.
В.А.Гнилориба
К.Г.Пасічник
В.В.Шляхтенко
26 червня 2015 року
5.Забезпечити проведення засідань комісій виконкому (адміністративної, житлової), координаційної ради органу опіки й піклування.
В.А.Гнилориба, О.П.Бабінець
За окремими планами.
6.Прийом громадян з особистих питань, розгляд їх звернень.
Керівництво міськвиконкому.
Постійно.
Заступник міського голови -
керуюча справами виконкому О.Бабінець
БАРАНІВСЬКА МІСЬКА РАДА
БАРАНІВСЬКОГО РАЙОНУ
ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ
від 19 березня 2015 р. №49
Про затвердження нового складу
евакуаційної комісії міської ради
З метою забезпечення організованого проведення евакуаційних заходів у разі загрози або виникнення надзвичайних ситуацій на території міста, відповідно до Положення про порядок проведення евакуації населення в разі загрози або виникнення надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2001 року N 1432, враховуючи той факт, що в штатному розписі міської ради та її установ і структурних підрозділів відбулися кадрові зміни, керуючись Законами України «Про Цивільну оборону України», «Про захист населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру», постанови Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2001 року №1432, ст.36 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет міської ради
В И Р І Ш И В:
1.Затвердити новий персональний склад евакуаційної комісії міста Баранівки згідно з додатком.
2.Голові евакуаційної комісії міста в термін до 1 квітня 2015 року затвердити функціональні обов'язки членів евакуаційної комісії.
3.Вважати таким, що втратив чинність, додаток 2 до рішення виконкому міської ради від 21.03.2013р. №49 «Про затвердження Положення про евакуаційну комісію міста та її складу, а також Положення про порядок організації проведення евакуації населення м.Баранівка».
4.Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчого органу ради В.А.Гнилорибу.
Міський голова А.Душко
Заступник міського голови -
керуюча справами виконкому О.Бабінець
БАРАНІВСЬКА МІСЬКА РАДА
БАРАНІВСЬКОГО РАЙОНУ
ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ
від 19 березня 2015 р. №52
Про проведення оплачуваних громадських робіт
на території Баранівської міської ради у 2015 році
З метою залучення безробітних громадян, які перебувають на обліку в Баранівському районному центрі зайнятості, до оплачуваних громадських робіт, на виконання Програми економічного і соціального розвитку м.Баранівка на 2015 рік, Програми зайнятості населення на території Баранівської міської ради на 2015 рік, керуючись ст. ст.30,34 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст.31 Закону України «Про зайнятість населення», Постановою Кабінету Міністрів України від 20.03.2013 року №175 «Про затвердження Порядку організації громадських та інших робіт тимчасового характеру», виконавчий комітет міської ради
В И Р І Ш И В:
1.Спільно з Баранівським районним центром зайнятості забезпечити організацію та проведення протягом 2015 року оплачуваних громадських робіт на території Баранівської міської ради.
2.Залучити до участі в громадських роботах з благоустрою міста та ремонту закладів соціальної сфери 45 чол. з числа безробітних, що перебувають на обліку в Баранівському районному центрі зайнятості.
3.Затвердити такі види робіт, які можуть застосовуватися під час організації громадських робіт та мають суспільно корисну спрямованість, відповідають потребам та соціальному розвитку міської ради:
- ліквідація несанкціонованих сміттєзвалищ;
- благоустрій, озеленення та впорядкування території міста Баранівки;
- благоустрій кладовищ;
- упорядкування братських могил, пам’ятників, місць поховання загиблих захисників Вітчизни та інших пам’яток культурної спадщини;
- виконання робіт по догляду за криницями загального користування;
- упорядкування придорожніх смуг;
- підсобні та ремонтні роботи з капітального ремонту закладів соціальної сфери, які перебувають у комунальній власності територіальної громади м. Баранівка (міський дошкільний навчальний заклад «Сонечко», міський стадіон та фізкультурно-оздоровчий комплекс, міський будинок культури ім.А.Пашкевича тощо);
- інші доступні види трудової діяльності.
4.У зв’язку з обмеженим фінансуванням закладів соціальної сфери комунальної власності міста і відділу житлово-комунального господарства та благоустрою Баранівської міської ради витрати на оплату праці учасників громадських робіт (з нарахуваннями) здійснювати за рахунок коштів міського бюджету та коштів Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування на випадок безробіття рівними частинами пропорційно сумі витрат на їх організацію.
5.Співфінансування організації громадських робіт у випадку залучення зареєстрованих безробітних здійснювати за рахунок коштів міського бюджету, передбачених на ці цілі.
6.Уповноважити міського голову А.О.Душка укласти з Баранівським районним центром зайнятості договір про організацію громадських робіт та їх фінансування та укласти з особами, котрі беруть участь у громадських роботах, строкові трудові договори в письмовій формі із занесенням запису до трудової книжки відповідно до чинного законодавства про працю.
7.Спеціалісту міської ради з питань бухгалтерського обліку-головному бухгалтеру міської ради О.Ю.Дем’янюк своєчасно та в повному обсязі здійснювати оплату праці безробітних, залучених до участі в громадських роботах (при наявності відповідного фінансування).
8.Відділу житлово-комунального господарства та благоустрою Баранівської міської ради (Савчук В.А.), керівникам закладів соціальної сфери комунальної власності міста (Власюк А.Д., Драган О.М., Шляхтенко В.В.) на належному рівні забезпечити організацію оплачуваних громадських робіт на об’єктах, що перебувають у їх віданні, здійснювати постійний контроль за проведенням цих робіт.
Міський голова А.Душко
Заступник міського голови -
керуюча справами виконкому О.Бабінець
БАРАНІВСЬКА МІСЬКА РАДА
БАРАНІВСЬКОГО РАЙОНУ
ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ
від 19 березня 2015 р. №53
Про стан освоєння в м.Баранівка субвенції
з державного бюджету на будівництво,
реконструкцію, ремонт та утримання вулиць
і доріг комунальної власності у 2014 році
Заслухавши інформацію про стан освоєння в м.Баранівка субвенції з державного бюджету на будівництво, реконструкцію, ремонт та утримання вулиць і доріг комунальної власності, виконком міської ради зазначає, що загальна протяжність комунальних доріг міста становить 109,87км, з них: з універсальним покриттям – 33,95км (30,9%), з твердим покриттям – 26,27км (23,9%), решта (45,2%) – з ґрунтовим покриттям. Більше 70% доріг потребують ремонту, оскільки через недостатнє фінансування галузі постійно порушуються терміни їх ремонту, внаслідок чого асфальтне покриття зазнає деформації, виникають вибоїни та ями.
Протягом 2014 року міськвиконкомом вживалися заходи щодо освоєння вищезгаданої субвенції з державного бюджету, які були виконані в повному обсязі. Зокрема, за рахунок коштів державної субвенції на ремонт доріг (план – 498734грн., надійшло – 492726,80грн., недофінансовано – 6007,20грн.) зроблено ямковий ремонт центральних вулиць Баранівки, капітальний ремонт дороги на вул.Некрасова та ремонт доріг у південній частині міста (вулиці Зоряна, Сонячна, Південна тощо).
На жаль, подібні обсяги ремонтно-будівельних робіт у сфері дорожнього господарства не відповідають вимогам часу, адже через недостатнє фінансування в місті не збудовано жодного кілометра нових доріг, а також не відремонтовано покриття на багатьох вулицях. Крім того, термін експлуатації відремонтованих ділянок не перевищує й року, оскільки у зв’язку з економією коштів на дорогах з асфальтним покриттям здебільшого проводиться ямковий ремонт, тоді як ці дороги вже давно потребують повного капітального ремонту.
З метою ліквідації зазначених недоліків та поліпшення експлуатаційного утримання та стану автомобільних доріг комунальної власності м.Баранівка, на виконання розпорядження голови Баранівської райдержадміністрації від 25.02.2015р. №48 «Про стан освоєння в районі субвенції з державного бюджету місцевим на будівництво, реконструкцію, ремонт та утримання вулиць і доріг комунальної власності», керуючись ст.30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет міської ради
В И Р І Ш И В:
1.Відділу житлово-комунального господарства та благоустрою міської ради (Савчук В.А.):
- до 01.04.2015 року розробити заходи з ремонту та приведення в належний стан доріг і вулиць на підвідомчій території та подати відповідну інформацію в райдержадміністрацію;
- першочергово проводити ремонт доріг, що мають соціально-економічне значення для забезпечення належного функціонування транспортного руху в місті (у межах відповідного фінансування);
- забезпечувати в місті належне зимове утримання комунальних доріг (у межах відповідного фінансування);
- до 01.05.2015 року забезпечити належний санітарний стан смуги відведення автомобільних доріг на підвідомчій території;
- забезпечити до 15.05.2015 року проведення поточного (ямкового) ремонту центральних доріг комунальної власності міста (за наявності відповідного фінансування).
2.Головному спеціалісту з питань бухгалтерського обліку-головному бухгалтеру міської ради Дем’янюк О.Ю. передбачити в міському бюджеті кошти на ремонт та утримання доріг комунальної власності (за наявності відповідних надходжень) та здійснювати постійний контроль за їх використанням.
3.Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчого органу ради Гнилорибу В.А.
Міський голова А.Душко
Заступник міського голови -
керуюча справами виконкому О.Бабінець
БАРАНІВСЬКА МІСЬКА РАДА
БАРАНІВСЬКОГО РАЙОНУ
ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ
від 19 березня 2015 р. №54
Про затвердження заходів щодо підготовки
та проведення в м. Баранівка Великодніх
свят і поминальних днів
З метою збереження й поширення на території м.Баранівка споконвічних українських традицій, привернення уваги громадськості міста до народних обрядів та звичаїв, виховання молоді міста в дусі християнської моралі, керуючись пп.3 п.б ч.1 ст.38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет міської ради
В И Р І Ш И В:
1.Заходи щодо підготовки та проведення в м. Баранівка Великодніх свят і поминальних днів у квітні 2015 року – затвердити (додаються).
2.Контроль за виконанням вищезазначених заходів покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчого органу ради В.А.Гнилорибу.
Міський голова А.Душко
Заступник міського голови –
керуюча справами виконкому О.Бабінець
Додаток до рішення виконкому
від 19.03.2015 №54
ЗАХОДИ
щодо підготовки та проведення в м. Баранівка
Великодніх свят і поминальних днів
1.Провести необхідні роботи з благоустрою та наведенню порядку на міських кладовищах, упорядкувати братські могили та окремі захоронення полеглих воїнів.
Л.А.Радзевіл – майстер з благоустрою;
Л.Ю.Кольосов – працівник кладовища.
До 11.04.2015 року
2.Розмістити привітання міського голови з Великодніми святами на веб-сайті міської ради.
В.Ф.Назарчук – інженер-програміст міської ради
До 11.04.2015 року
3.Розмістити на рекламних конструкціях типу «сіті-лайт», встановлених на вулицях Леніна і Дзержинського, Великодні вітання міського голови та міськвиконкому.
В.А.Савчук – начальник відділу ЖКГ та благоустрою
До 11.04.2015 року
4.Провести поточний ремонт громадського туалету на міському кладовищі по вулиці Першотравенській.
Л.А.Радзевіл – майстер з благоустрою;
Л.Ю.Кольосов – працівник кладовища.
До 11.04.2015 року
5.Провести видалення аварійних зелених насаджень на кладовищах міста.
О.Б.Хохлюк – спеціаліст міської ради;
Л.А.Радзевіл – майстер з благоустрою.
До 11.04.2015 року
6.Провести в навчальних закладах міста уроки народознавства, книжкові виставки, виховні заходи з нагоди Великодніх свят.
Керівники навчальних закладів міста (за згодою).
Квітень 2015 року
Заступник міського голови –
керуюча справами виконкому О.Бабінець
БАРАНІВСЬКА МІСЬКА РАДА
БАРАНІВСЬКОГО РАЙОНУ
ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ
від 19 березня 2015 р. №61
Про розгляд протоколу №1 засідання надзвичайної
протиепізоотичної комісії при виконкомі міської ради
від 02.03.2015 року «Про введення карантинних обмежень
у м.Баранівка у зв’язку із захворюванням тварин на сказ»
Розглянувши протокол №1 засідання надзвичайної протиепізоотичної комісії при виконкомі міської ради від 02.03.2015р. «Про введення карантинних обмежень у м.Баранівка у зв’язку із захворюванням тварин на сказ», беручи до уваги той факт, що на території м.Баранівка в угіддях Баранівського УТМР (обхід №3, урочище «Очисні споруди», яке розташоване за 300м від міста) 22.02.2015 року була знешкоджена червона лисиця, хвора на сказ, керуючись ст. ст. ст. 43,44,48 Закону України «Про ветеринарну медицину», пп.2 п.б ч.1 ст.38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Інструкцією про заходи по боротьбі із сказом тварин, затвердженою наказом Головного управління ветеринарної медицини з Держветінспекцією Мінсільгосппроду від 15.03.1994р. №5, зареєстрованою в Міністерстві юстиції України 31.03.1994р. за №54/263, виконавчий комітет міської ради
В И Р І Ш И В:
1.Протокол №1 засідання надзвичайної протиепізоотичної комісії при виконкомі міської ради від 02.03.2015р. «Про введення карантинних обмежень у м.Баранівка у зв’язку із захворюванням тварин на сказ» – затвердити.
2.У зв’язку з виявленням на території міста захворювання на сказ ввести в м.Баранівка та прилеглій до нього території в радіусі 3км карантинні обмеження.
3.Заборонити на період дії карантинних обмежень на території м.Баранівка та прилеглій до нього території в радіусі 3км промисловий ліцензійний відстріл диких тварин, їх відловлювання та вивезення.
4.Відділу житлово-комунального господарства та благоустрою міської ради (Савчук В.А.):
- проінформувати населення міста про виявлене захворювання на сказ та вжити заходи перестороги щодо недопущення поширення цього захворювання;
- з метою запобігання поширенню сказу серед бродячих собак (котів) вжити заходи щодо відлову безпритульних тварин та влаштування їх у тимчасові притулки, а також провести на території міста знешкодження хворих бродячих собак;
- забезпечити виконання Комплексного плану заходів щодо ліквідації захворювання тварин на сказ у м.Баранівка, затвердженого протоколом №1 засідання надзвичайної протиепізоотичної комісії при виконкомі міської ради від 02.03.2015р., та інформувати про хід його виконання міського голову й державну надзвичайну протиепізоотичну комісію при районній державній адміністрації.
5.Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчого органу ради В.А.Гнилорибу.
Міський голова А.Душко
Заступник міського голови -
керуюча справами виконкому О.Бабінець
БАРАНІВСЬКА МІСЬКА РАДА
БАРАНІВСЬКОГО РАЙОНУ
ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ
від 19 березня 2015 року №66
Про затвердження тарифів (цін) на послуги
з виготовлення ксерокопій формату А4, які
надаються відділом житлово-комунального
господарства та благоустрою міської ради
З метою покращення якості обслуговування жителів м.Баранівки, беручи до уваги усні прохання громадян щодо необхідності надання додаткової платної послуги з виготовлення ксерокопій формату А4 в адміністративній будівлі міської ради, оскільки найближчі пункти ксерокопіювання знаходяться в радіусі 100-300м, що створює певні незручності при поданні документів до установ, розміщених в адмінбудівлі, враховуючи калькуляцію витрат на зазначені послуги, розроблену спеціалістом міської ради з економічних питань, та середню вартість даної послуги у м.Баранівка, беручи до уваги різке підвищення вартості обслуговування копіювальної техніки (заправка картриджа, заміна комплектуючих тощо) та підвищення цін на матеріали (папір), керуючись постановою Кабінету Міністрів України від 17.05.2002 р. № 659 «Про затвердження переліку груп власних надходжень бюджетних установ, вимог щодо їх утворення та напрямків використання», п.2 ч.а ст.28 та ст.40 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет міської ради,
В И Р І Ш И В:
1.Затвердити для відділу житлово-комунального господарства та благоустрою міської ради такі тарифи (ціни) на додаткові платні послуги з виготовлення ксерокопій формату А4:
- однобічна копія – 0,80 грн./шт.;
- двобічна копія – 1,40 грн./шт.
2.Встановити, що надання послуги з виготовлення ксерокопій формату А4 та стягнення відповідної плати здійснюється паспортистом і касиром відділу ЖКГ та благоустрою міської ради.
3.Кошти, отримані за послугу з виготовлення ксерокопій формату А4, направляти на оплату праці паспортиста й касира відділу благоустрою, заправку картриджа, придбання паперу, тонерів та інших матеріалів, необхідних для надання цієї послуги та її обліку.
4.У відповідності до додатку №1 Постанови Кабінету Міністрів України від 17.05.2002р. №659 «Про затвердження переліку груп власних надходжень бюджетних установ, вимог щодо їх утворення та напрямків використання» кошти, одержані від плати за послугу з виготовлення ксерокопій формату А4, зараховувати до доходів міського бюджету по розподілу спеціального фонду бюджету, як власні надходження бюджетних установ.
5.Попередні тарифи (ціни) на зазначені послуги, затверджені рішенням виконкому від 27.10.2011р. №256, вважати такими, що втратили чинність.
6.Врахувати, що тарифи (ціни), затверджені цим рішенням, встановлені з урахуванням всіх податків та обов’язкових платежів і вступають в дію з дня їх оприлюднення.
7.Начальнику відділу ЖКГ та благоустрою міської ради Савчуку В.А. довести дані тарифи (ціни) до відома споживачів у порядку, передбаченому чинним законодавством України.
Міський голова А.Душко
Заступник міського голови -
керуюча справами виконкому О.Бабінець