Рішення виконкому міської ради від 19.06.2014

Опубліковано у Рішення Виконавчого комітету

БАРАНІВСЬКА МІСЬКА РАДА

БАРАНІВСЬКОГО РАЙОНУ

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

від 19 червня 2014 р.                                                                                       №99

Про стан дотримання земельного та

природоохоронного законодавства

на території міської ради        

Заслухавши та обговоривши інформацію спеціаліста міської ради з питань земельних ресурсів Сус Наталії Володимирівни про стан дотримання земельного та природоохоронного законодавства на території міської ради, виконком міської ради зазначає, що в м. Баранівка проводиться певна робота з даного питання.

На території Баранівки функціонують такі сільськогосподарські підприємства: Баранівське сільськогосподарське підприємство №1, ТОВ «Форест-Полісся-10», ТОВ «Інком-молоко», ТОВ «Агрополісся-12» та ТОВ «Укрпласта». По Баранівському сільськогосподарському підприємству №1 укладено договорів оренди із власниками паїв на площу 101,4932га. ТОВ «Форест-Полісся-10» укладено договорів оренди на загальну площу 203,1463га. ТОВ «Інком-молоко» укладено договори оренди земельних ділянок (паїв) на площу 11,7091га. Товариством з обмеженою відповідальністю «Агрополісся-12» укладено договорів на право користування земельними часками (паями) на загальну площу 157,2752га (у 2013 році - 74,6337га). Прийнято розпорядження щодо передачі в користування 129га невитребуваних земельних паїв Баранівському сільськогосподарському підприємству №1 та ТОВ «Укрпласта».  На землях запасу Баранівської міської ради укладені договори оренди земельних ділянок сільськогосподарського призначення з Нечипоруком В.А.  на площу 6,0га для ведення особистого селянського господарства (термін дії договору закінчився 19.01.2012р.), фермерським господарством «Новія-ВГ» на площу 3,8766га (термін дії договору закінчився 05.02.2012р.) та Ігнатовим В.В.  на площу 11,9286га (термін дії договору – до 05.11.2030р.). Отже, у порівнянні з минулим роком вдалося досягти певних результатів щодо раціонального використання земель сільськогосподарського призначення.

Міськвиконкомом здійснюється постійний контроль за використанням земель комунальної власності. Загалом міською радою укладено 91 договір оренди земельних ділянок комунальної власності, у тому числі: 50 договорів – з фізичними особами, 41 – з юридичними особами. При цьому не укладено жодного договору оренди землі для особистого селянського господарства, сінокосіння та випасання худоби. З метою посилення контролю за використанням земель для сінокосіння й випасання худоби на даний час завершується робота по виготовленню землевпорядної документації по інвентаризації земель комунальної власності Баранівської міської ради, передбачених для зазначених цілей.

Здійснюється також контроль за поновленням діючих договорів оренди. Більшість суб’єктів господарювання міста вчасно поновлюють договірні відносини, однак окремі з них ігнорують це питання, внаслідок чого міський бюджет втрачає відповідні кошти. Так, на даний час не поновлено договори оренди землі з ФОП Чубарем Романом Івановичем (0,0036га на вул.Степанюка), ТОВ «Баранівський молокозавод», НВП «Енергія-М». Усім вказаним суб’єктам надіслано відповідні попередження й претензії.

З вимогою оформити правовстановлюючі документи на земельні ділянки під об’єктами нерухомого майна спеціалістами міської ради з питань земельних ресурсів неодноразово проводилася претензійна робота з такими суб’єктами господарської діяльності, як: ТОВ «Пелог», ТОВ «Тріостар» та  ін. Наразі готуються відповідні позовні заяви в судові інстанції.

Варто зазначити, що внаслідок проведеної претензійної роботи укладено договір оренди земельної ділянки під об’єктами нерухомості з гр.Кравчук Г.О., на розгляд і затвердження чергової сесії міської ради надійшов проект відведення земельної ділянки для обслуговування об’єктів нерухомості ПСП «Арко МД» (Кобилянський М.Д.).

На жаль, усе ще великою в місті залишається заборгованість по земельному податку та орендній платі за землю фізичних та юридичних осіб. Найбільшими боржниками по земельному податку та орендній платі серед юридичних осіб є збанкрутілі підприємства міста, у тому числі ТОВ «Баранівський фарфоровий завод».

У 2013 році міськвиконкомом не здійснювався продаж земельних ділянок несільськогосподарського призначення на земельних торгах (аукціонах). Тому в цьому році за рахунок коштів міського бюджету було виготовлено експертно-грошову оцінку 5-и земельних ділянок комунальної власності, які заплановано продати на земельних торгах (аукціонах). Земельні аукціони заплановано провести у вересні-жовтні поточного року.  

У цьому році здійснювався також продаж земельних ділянок несільськогосподарського призначення під об’єктами нерухомості, які перебувають у приватній власності. Зокрема, продано земельні ділянки для таких фізичних осіб-підприємців (під їхніми об’єктами нерухомості): Леонець В.М. (2237грн.), Лисюк С.М (3002грн.), Процко О.М. (121478грн., з розстроченням платежу на 2 роки).

З метою забезпечення дотримання водоохоронного законодавства проведені роботи по встановленню меж у натурі (на місцевості) захисної прибережної смуги вздовж річки Случ (у районі вул. Набережна). Усі громадяни, які використовують земельні ділянки в межах даної смуги, попереджені про обмежене використання та заборону розорювання земель.

З  метою дотримання чинного законодавства щодо охорони й використання земельних ресурсів у м. Баранівка, враховуючи все вищесказане та керуючись п.б пп.1 ст. 33 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та ст. ст. 91, 140, 144  Земельного Кодексу України, виконавчий комітет міської ради

В И Р І Ш И В:

1.Інформацію спеціаліста міської ради з питань земельних ресурсів Сус Н.В. з даного питання взяти до відома.

2.Спеціалістам міської ради з питань земельних ресурсів Сус Н.В та Шевчук О.Г.:

3.Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчого органу ради В.А.Гнилорибу.

Міський голова                                                                           А.Душко

Заступник міського голови -

керуюча справами виконкому                                                 О.Бабінець

 

БАРАНІВСЬКА МІСЬКА РАДА

БАРАНІВСЬКОГО РАЙОНУ

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

від 19 червня 2014 р.                                                                                       №100

Про організацію охорони, реставрації

та використання пам’яток історії, культури,

архітектури та містобудування, паркових

комплексів на території міської ради

Заслухавши та обговоривши доповідь заступника міського голови-керуючої справами виконкому О.П.Бабінець про організацію охорони, реставрації та використання пам’яток історії, культури, архітектури та містобудування, паркових комплексів на території міської ради, виконком міської ради зазначає, що Баранівці проводиться певна робота з цього питання.

Нині на території міста знаходиться близько 30 різноманітних пам’ятників та пам’яток історії, культури, архітектури, у тому числі 7 об’єктів культурної спадщини, які включені до державного реєстру як пам’ятки історії та монументального мистецтва місцевого значення. За окремими з них, які мають історичну цінність, постійно проводиться догляд. Так, здійснюється  благоустрій території біля пам’ятника загиблим воїнам на площі Волі, біля пам’ятника Лесі Українці, що знаходиться в мікрорайоні міста під назвою Заріччя, біля пам’ятного знака «Баранівці –430», біля братської могили учасників громадянської війни у міському парку. Цьогоріч планується провести роботи з капітального ремонту та благоустрою території, прилеглої до пам’ятного знака «Баранівці –430».

Як відомо, у зв’язку із складною суспільно-політичною ситуацією в країні та пов’язаною з цим  високою соціальною напругою серед населення в багатьох населених пунктах України пройшов так званий «ленінопад», коли повної руйнації зазнали пам’ятники В.І.Леніну. У Баранівці це питання було вирішено у законному руслі. Так, було прийнято рішення сесії міської ради (до речі, на прохання місцевої партійної організації КПУ) щодо демонтажу пам’ятника В.І.Леніну та М.Горькому на вулиці Першотравенській, бюста В.І.Леніну на вулиці Леніна та пам’ятника В.І.Леніну на вулиці Леніна (у центральному сквері). На виконання цих рішень був проведений відповідний демонтаж (з дотриманнях правил техніки безпеки  та ін.). Нині ж вирішується питання щодо продажу демонтованого пам’ятника В.І.Леніну. Кошти від продажу будуть спрямовані на придбання та встановлення інших монументальних скульптур на території міста.

Поряд із цим, за ініціативи місцевих організацій ВО «Батьківщина» та ВО «Свобода» на майдані Волі поряд з братською могилою загиблих воїнів був встановлений пам’ятний знак Героям Майдану. Також оголошено конкурс на кращий ескізний проект погруддя Т.Г.Шевченка, яке планується встановити в центральному сквері міста. Тож Баранівка поповнюється новими об’єктами культурної спадщини.

У полі зору виконкому міської ради постійно знаходиться також питання озеленення м.Баранівка. Систематично проводиться прибирання території міського парку, скверів та вулиць м. Баранівка, розчищення їх від старих зелених насаджень та висадка нових саджанців дерев.

Виконком міської ради значну увагу приділяє благоустрою міського парку відпочинку та міського стадіону. Щорічно в міському бюджеті передбачаються кошти на їх утримання. Постійно проводиться робота щодо їх благоустрою. У минулих роках було проведено капітальний ремонт трибун стадіону, встановлено альтанки, вхідну арку в парково-спортивний комплекс ім.В.Хоменка.

Певна увага звертається й на створення нових рекреаційних місць. Так, у минулому році було облаштовано місце відпочинку громадян на березі річки Случ, де встановлені альтанки, «грибки», лавки, гойдалки, пісочниці, місця для вогнищ (барбекю) тощо. З червня-місяця дане місце відпочинку знову почало функціонувати. Функціонує й облаштоване в минулому році місце відпочинку для подорожніх поряд із в’їзним знаком у Баранівку з боку Новограда-Волинського.

Звичайно, ряд пам’яток історії та монументального мистецтва перебувають у незадовільному стані й потребують капітального ремонту. Серед них – братська могила загиблих на майдані Волі. На жаль, у міському бюджеті відсутні кошти на проведення реставраційно-ремонтних робіт.

З  метою належної організації  охорони, реставрації та використання пам’яток історії, культури, архітектури та містобудування, паркових комплексів на території м. Баранівка, враховуючи все вищесказане та керуючись пп.5 п.б ст. 31, пп.10 п.б ст.32 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,  виконавчий комітет міської ради

В И Р І Ш И В:

1.Інформацію заступника міського голови-керуючої справами виконкому О.П.Бабінець з даного питання взяти до відома.

2.Роботу виконкому міської ради щодо організації охорони, реставрації та використання пам’яток історії, культури, архітектури та містобудування, паркових комплексів на території м.Баранівка пам’яток історії, культури, архітектури та містобудування, паркових комплексів на території м. Баранівка вважати задовільною.

3.Відділу житлово-комунального господарства та благоустрою міської ради (Савчук В.А.):

4.Директору міського стадіону Драгану О.М.:

5.Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчого органу ради В.А.Гнилорибу.

Міський голова                                                                           А.Душко

Заступник міського голови -

керуюча справами виконкому                                                О.Бабінець

 

БАРАНІВСЬКА МІСЬКА РАДА

БАРАНІВСЬКОГО РАЙОНУ

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

від 19 червня 2014 р.                                                                                         №101

Про проведення в м. Баранівка

свята Івана Купала  

З метою розвитку в м. Баранівка народних традицій і звичаїв, привернення уваги громадськості міста до народних обрядів, керуючись пп.3 п.б ч.1 ст.38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,  виконавчий комітет міської ради

В И Р І Ш И В:

1.Провести 06 липня 2014 року у місці відпочинку біля кладки через річку Случ свято Івана Купала.

2.Директору міського будинку культури ім. А.Пашкевича Шляхтенку В.В. до 01.07.2014р. підготувати сценарій проведення свята Івана Купала (театралізованого дійства та концертно-розважальної програми).

3.Спеціалісту міської ради з гуманітарних питань Кухтюк О.В. провести організаційну роботу щодо забезпечення торгівельного обслуговування учасників свята, громадського порядку та чергування медичних працівників під час святкування Івана Купала.

4.Відділу житлово-комунального господарства та благоустрою міської ради (Савчук В.А.):

5.Затвердити кошторис витрат для проведення свята в загальній сумі 7000 грн. (Додається.)

6.Виділити з міського бюджету (ст.110502 «Культурно-мистецькі програми») кошти в сумі 7000грн. (сім тисяч гривень) на проведення свята Івана Купала.

7.У випадку погіршення суспільно-політичної ситуації на Сході України (продовження бойових дій, людські втрати тощо) скасувати проведення вищезгаданих святкових заходів.

8.Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови В.А.Гнилорибу.

Міський голова                                                                             А.Душко

Заступник міського голови -

керуюча справами виконкому                                                   О.Бабінець

 

БАРАНІВСЬКА МІСЬКА РАДА

БАРАНІВСЬКОГО РАЙОНУ

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

від 19 червня 2014 р.                                                                                       №106

Про затвердження Порядку визначення розміру

плати за тимчасове використання місць (для

розміщення об’єктів зовнішньої реклами), які

перебувають у комунальній власності

територіальної громади міста Баранівки

 Керуючись пп.7 п.а ст.30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст.22 Закону України «Про благоустрій населених пунктів», ст.16 Закону України «Про рекламу», постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2003р. №2067, п.5.1 та п.5.2 Правил розміщення зовнішньої реклами на території м.Баранівка, затверджених рішенням 11-ї сесії Баранівської міської ради 6-го скликання від 28.10.2011 року №497, виконавчий комітет міської ради

В И Р І Ш И В:

1.Затвердити Порядок визначення розміру плати за тимчасове використання місць (для розміщення об’єктів зовнішньої реклами), які перебувають у комунальній власності територіальної громади міста Баранівки, згідно з додатком 1.

2.Затвердити форму типового договору на право тимчасового користування місцями (для розміщення зовнішньої реклами), які перебувають у комунальній власності територіальної громади м.Баранівки, згідно з додатком 2.

3.Заступнику міського голови-керуючій справами виконкому забезпечити оприлюднення цього рішення на офіційному веб-сайті міської ради та в місцевих ЗМІ.

4.Встановити, що дане рішення набуває чинності з 1 липня поточного року, але не раніше його офіційного оприлюднення на офіційному веб-сайті міської ради та в місцевих ЗМІ.

5.Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчого органу ради В.А.Гнилорибу.

 

Міський голова                                                                           А.Душко

Заступник міського голови -

керуюча справами виконкому                                                О.Бабінець

 

 

Додаток 1 до рішення виконкому

від 19.06.2014 року №106

ПОРЯДОК

визначення розміру плати за тимчасове використання місць

для розміщення об’єктів зовнішньої реклами, які перебувають у комунальній власності територіальної громади міста Баранівки

1.Плата за право тимчасового використання місць (для розташування  рекламних засобів), які перебувають у комунальній власності територіальної громади Баранівської міської ради (далі – плата), складається з базових тарифів (табл. 1).        

2.Плата не враховує податок на додану вартість та інші податки, які повинні бути обчислені додатково відповідно до законодавства. 

Табл. 1. Базові тарифи



з/п

Вид рекламного засобу

Одиниця виміру
за кв. м.

Плата за місяць
у відсотках від мін. зарплати

1.

Щит, що стоїть окремо

за 1кв. м.

1 %

2.

Щит на фасаді будинку         

за 1кв. м.

1 %

3.

Щит на тимчасовій споруді, паркані, на території будмайданчика  

за 1кв. м.

1 %

4.

Тимчасова виносна спеціальна конструкція

за 1кв. м.

1 %

5.

Тумба, об’ємно-просторова конструкція, що стоять окремо

за 1кв. м.

1 %

6.

Рекламна вивіска, напис на будинку (будівлі), споруді    

за 1кв. м.

1 %

7.

Телефонна кабіна, урна, лава, інші елементи зовнішнього благоустрою, які використовуються як рекламоносії      

за 1кв. м.

1 %

8.

Прапор, парасоля, намет, які використовуються як рекламоносії

за 1кв. м.

1 %

 

3.Розповсюджувач зовнішньої реклами не звільняється від плати за право тимчасового використання місць для розташування рекламного засобу при відсутності рекламного засобу.

4.У випадку розміщення рекламоносіїв складної конфігурації розрахунок сплачуваної площі здійснюється у межах описаного  прямокутника  (зовнішні габарити).

При підрахунку площі рекламоносія плата за неповний квадратний метр береться, як за повний.

5.Місячний розмір плати, визначений відповідно до базових тарифів, зазначається в договорі про надання в користування місць, які перебувають у комунальній власності, для розташування спеціальних конструкцій, що укладається з розповсюджувачем зовнішньої реклами.( Типовий договір  додається в додатку 2 до цього рішення.)

6.Плата за використання місць вноситься авансом не пізніше 25 числа місяця, що передує звітному. При укладенні нового договору про надання в користування місць, які перебувають у комунальній власності, для розташування спеціальних конструкцій плата вноситься авансом не менш, як за один місяць.

7.За користування місцями для розміщення транспарантів-перетяжок, що встановлюються над проїжджою частиною вулиць та шляхів, а також інших видів тимчасових спеціальних конструкцій, що розміщуються терміном до одного місяця, плата стягується з розрахунку, як за повний місяць.

8.За тимчасове користування місцями, на яких розташовані вивіски, плата не встановлюється та не стягується.

При розміщенні однією особою на одному фасаді будівлі (споруди) декількох вивісок плата не стягується лише за умови використання одного місця.

 

Заступник міського голови -

керуюча справами виконкому                                                       О.Бабінець

 

Додаток 2 до рішення виконкому

від 19.06.2014 року №106

 

ТИПОВИЙ ДОГОВІР
на право тимчасового користування місцями
для розміщення об’єктів зовнішньої реклами

м.Баранівка

« ___ »  ____________ 20__ року

 

Баранівська міська рада (надалі – «Міська рада»), в особі міського голови _________________________________________, що діє на підставі Закону України «Про місцеве самоврядування», з однієї сторони, та __________________­_____________________ (надалі – «Користувач»), з другої сторони, які надалі разом іменуються «Сторони», а кожен окремо – «Сторона», уклали цей Договір про наступне:

 

1. Терміни в Договорі

1.1. Терміни, що застосовуються в цьому Договорі, вживаються у значенні відповідно до Закону України «Про рекламу», Типових правил розміщення зовнішньої реклами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2003 р. № 2067, Правил розміщення зовнішньої реклами на території м.Баранівка, затверджених рішенням 11-ї сесії Баранівської міської ради 6-го скликання від 28.10.2011 року №497.

2. Предмет Договору

2.1. Міська рада надає «Користувачу» у тимчасове платне користування місце (місця) площею ___ кв. м., що перебуває (перебувають) у комунальній власності, для розміщення зовнішньої реклами за адресою: ___________________________________________________, згідно зі схемою (ескізом) місць розташування об’єктів зовнішньої реклами, що додається, і на терміни відповідно до виданих дозволів на розміщення зовнішньої реклами в межах м.Баранівка, згідно з Правилами розміщення зовнішньої реклами в м. Баранівка, чинними на час видачі дозволів.
2.2. «Користувач» використовує надані місця за цільовим призначенням, сплачує вартість користування місцями з дня отримання пріоритету або дозволу на розміщення зовнішньої реклами та звільняє у триденний термін місця, на яких термін дії дозволів припинений (закінчився).
2.3. До отримання «Користувачем» дозволів на розміщення зовнішньої реклами Міська рада надає «Користувачу» за його заявою пріоритет на місце розташування рекламного засобу.
2.4. За встановлений Міською радою пріоритет «Користувач» справляє плату за тимчасове користування місцем під розміщення зовнішньої реклами.
2.5. Дозволи на розміщення зовнішньої реклами та встановлені пріоритети є невід’ємною частиною цього договору.

3. Права та обов’язки Сторін

3.1. Міська рада має право:
3.1.1. Здійснювати контроль за дотриманням «Користувачем» чинного законодавства з питань зовнішньої реклами, Правил розміщення зовнішньої реклами у місті Баранівці, положень цього договору.
3.1.2. Здійснювати обстеження встановлених рекламних конструкцій «Користувачем».
3.1.3. Розірвати цей договір, та силами Міської ради здійснити за рахунок «Користувача» демонтаж спеціальної конструкції у випадку заборгованості більше, ніж три місяці, передбачених розділом 4 цього договору.
3.1.4. Відмовити «Користувачу» в продовжені строку дії пріоритету чи дозволу у випадках, передбачених законодавством України та Правил розміщення зовнішньої реклами у місті Баранівці.
3.1.5. Ставити питання про розірвання Договору у випадку та порядку, передбачених чинним законодавством України.
3.1.6. Вимагати внесення змін до умов Договору відповідно до вимог чинного законодавства.

3.2. Міська рада зобов’язується:
3.2.1. Не надавати місця у тимчасове користування іншим особам протягом дії дозволів чи пріоритетів «Користувача».
3.2.2. Не перешкоджати розміщенню рекламних засобів встановлених згідно з Правилами розміщення зовнішньої реклами у м. Баранівці.
3.2.3. Не втручатися у форму та зміст реклами.

3.3. «Користувач» має право:
3.3.1. Вимагати передачі йому у встановлений термін місця для розміщення спеціальних конструкцій відповідно до виданих дозволів.
3.3.2. Використовувати надані йому місця для розміщення на них рекламних засобів з дотриманням положень цього договору та Правил розміщення зовнішньої реклами в м.Баранівці.

3.4. «Користувач» зобов’язаний:
3.4.1. Не розміщувати рекламоносії з порушенням вимог Закону України «Про рекламу», «Про благоустрій населених пунктів», Правил розміщення зовнішньої реклами.
3.4.2. Утримувати рекламні засоби в належному естетичному та технічному стані.
3.4.3. Своєчасно та в повному обсязі сплачувати суму за встановлений пріоритет, або за розміщення зовнішньої реклами згідно з дозволами за розрахунковими тарифами, що діють на день сплати.
3.4.4. Встановлювати рекламні конструкції відповідно до погодженого в установленому порядку проекту, без пошкодження архітектурних деталей, конструктивних елементів будівель та споруд, підземних та наземних комунікацій, елементів благоустрою та озеленення, з забезпеченням безпеки населення при підключенні конструкції до електричної мережі, утримувати їх в належному технічному і санітарному стані та впорядковувати місця для їх розташування, забезпечити технічну міцність і стійкість спеціальної конструкції.
3.4.5. За свій рахунок усувати можливі пошкодження зелених насаджень у зоні установки рекламоносіїв та/або комунікацій, що пролягають у цьому місці.
3.4.6. Відшкодовувати в повному обсязі балансоутримувачу місця матеріальну шкоду, що заподіяна місцю розташування рекламної конструкції з вини «Користувача».
3.4.7. Демонтувати в 3-денний термін спеціальні конструкції, після закінчення терміну дії дозволу на розміщення зовнішньої реклами, при його скасуванні, розірванні або закінченні терміну дії цього договору, а також у разі виникнення нагальної потреби для реконструкції, ремонту чи будівництва місця розташування спеціальної конструкції або зміни містобудівної ситуації.

3.5. Після отримання «Користувачем» дозволу на розміщення зовнішньої реклами плата за користування місцем, що перебуває у комунальній власності, проводиться незалежно від того, чи використовує його «Користувач», чи тимчасово не використовує.
3.5.1. Після проведення демонтажних робіт привести місце розміщення рекламного засобу до належного стану.
3.5.2. У тижневий термін листом повідомити міську раду про зміни адреси для листування, банківського рахунку, зміну назви, зміну коду ЄДРПОУ або реорганізацію.

4. Форма плати за користування та порядок розрахунків

4.1. Плата за користування місцем, що перебуває у комунальній власності, для розміщення зовнішньої реклами, а також за встановлений пріоритет визначається на підставі тарифів, затверджених виконавчим комітетом Баранівської міської ради, згідно з переліком конструкцій (чи адресною програмою, яка надається «Користувачем» щомісячно для узгодження), а також бухгалтерського розрахунку.
4.2. Організація щомісячно перераховує загальну суму плати за користування в сумі ____________________ грн.* не пізніше 25 числа місяця, що передує звітному, на розрахунковий рахунок _______________________, код ЄДРПОУ 04344386, одержувач «Баранівська міська рада», МФО 811039 ГУДКУ у Житомирській області,  згідно з формулою розрахунку:
П = S х Т,
де S - площа горизонтальної/вертикальної проекції рекламного засобу;
Т – тариф за тимчасове користування місцями, які перебувають у комунальній власності, для розташування спеціальних рекламних конструкцій (мін. з/пл. х 1%);
4.3. У разі нерозміщення рекламного засобу через зміну містобудівної ситуації, здійснення реконструкції, ремонту, будівництва на місці розташування конструкції плата не нараховується. При цьому витрати, пов'язані з демонтажем/монтажем рекламо носія, проводяться за рахунок розповсюджувача зовнішньої реклами.
4.4. На час розміщення соціальної реклами, а також інформації до державних та міських свят, застосовується знижка 100% від суми оплати за рекламні засоби, на яких розміщуються вказані сюжети. Розміщення соціальної реклами «Користувачем» здійснюється за узгодженням з міським головою.

5. Відповідальність Сторін

5.1. При невиконанні зобов’язань за Договором винна Сторона відшкодовує іншій Стороні заподіяну шкоду відповідно до чинного законодавства.
5.2. У випадку прострочення платежів, передбачених у п.4.2. цього Договору, «Користувач» сплачує на користь Міської ради пеню від суми простроченого платежу за кожен день прострочення, в розмірі подвійної облікової ставки Національного банку України, що діятиме в період, за який нараховується пеня.
5.3. У випадку самовільного встановлення рекламних засобів, несвоєчасного демонтажу конструкції після закінчення терміну дії дозволу або цього договору «Користувач» сплачує Міській раді штраф у розмірі 50 гривень за кожен день самовільного встановлення і відшкодовує вартість демонтажних робіт зазначених рекламоносіїв.

6. Форс – мажор

6.1. Сторони звільняються від відповідальності за невиконання зобов’язань по Договору, якщо таке невиконання зумовлене обставинами непереборної сили, які не могла передбачити жодна зі Сторін. У разі виникнення таких обставин Сторона, для якої вони зумовили неможливість виконання зобов’язань за Договором, повідомляє іншу Сторону в п’ятиденний термін.
6.2. У випадку, коли обставини непереборної сили діятимуть більше двох місяців, кожна зі Сторін має право припинити дію Договору шляхом письмового повідомлення іншої Сторони.
6.3. Обставинами непереборної сили вважаються: війна чи воєнні дії, повстання, мобілізація, епідемії, пожежі, вибухи, дорожні та природні катастрофи, а також інші події, котрі визнані компетентними державними органами як обставини непереборної сили.

7. Термін дії Договору

7.1. Договір набирає чинність з моменту отримання «Користувачем» пріоритету чи дозволу на розміщення зовнішньої реклами та діє до моменту закінчення терміну дії пріоритету чи дозволу.
7.2. Заява на пролонгацію договору подається в міську раду за місяць до моменту закінчення терміну дії пріоритету чи дозволу.
7.3. Заява на внесення змін або скасування дозволу подається Користувачем в Міську раду за місяць для внесення відповідних змін або скасування дозволу.

7.4. Договір достроково припиняє дію:
7.4.1. За взаємною згодою Сторін.
7.4.2. Якщо рішенням виконавчого комітету Баранівської міської ради «Користувачу» відмовлено в наданні дозволу на розміщення зовнішньої реклами, або дозвіл анульовано рішенням виконавчого комітету Баранівської міської ради.
7.4.3. За рішенням суду.
7.4.4. У випадку невиконання Користувачем зобов’язань, передбачених п.3.4.1.,3.4.2., 3.4.4, 3.4.5. Договору, - за ініціативою Міської ради.

8. Прикінцеві положення

8.1. У разі виникнення між Сторонами суперечок щодо виконання або тлумачення Договору, вони намагатимуся вирішити їх шляхом переговорів. При недосягненні порозуміння спір передається на розгляд до Господарського суду Житомирської області.
8.2. Усі зміни, доповнення та додатки до цього Договору мають однакову з ним юридичну силу, якщо вони підписані Сторонами або їхніми уповноваженими представниками, і являють собою невід’ємну частину Договору.
8.3. Після підписання Договору всі попередні погодження, переговори та листування як в усній, так і в письмовій формі, що стосуються його предмету, втрачають силу.
8.5. Цей Договір складений при повному розумінні Сторонами його умов та термінології українською мовою у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, - по одному для кожної із Сторін.

Термін дії договору з___________________по__________________
Продовжено з___________________по________________________
Продовжено з___________________по________________________

9. РЕКВІЗИТИ ТА ПІДПИСИ СТОРІН:

 

«Сторона 1»:

 

«Сторона 2»:

 

 

 

Баранівська міська рада

 

____________________________

Місцезнаходження:

вул. Леніна,20, м.Баранівка,

Житомирська область, 12701

 

код ЄДРПОУ 04344386, р/р________________________,

МФО 811039

ГУДКУ в Житомирській області.

 

Місцезнаходження:

______________________________________

Адреса для листування: _____________________________________,
_____________________________________

р/р _________________________________ в _____________________________________,

МФО ________________________________

Код ЄДРПОУ _________________________

ІНП _________________________________

 

 

 

 

Міський голова

 

___________________

 

 

 

__________________ /________________/

 

__________________ /_________________/

       (підпис)                               (ПІП) 

 

           (підпис)                               (ПІП) 

М.П.

 

М.П.

* - плата за тимчасове користування місцем під розміщення зовнішньої реклами змінюється із зміною встановленого законодавством розміру мінімальної заробітної плати.

Заступник міського голови -

керуюча справами виконкому                                                           О.Бабінець

 

БАРАНІВСЬКА МІСЬКА РАДА

БАРАНІВСЬКОГО РАЙОНУ

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

від 19 червня 2014 р.                                                                                       №107

Про заборону стихійної торгівлі

в невстановлених місцях на

території Баранівської міської ради

З метою недопущення порушень правил благоустрою та забезпечення безпеки дорожнього руху на території м.Баранівка, враховуючи звернення громадян щодо наведення належного порядку на вулицях міста, керуючись Законами України «Про благоустрій населених пунктів», «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення», «Про захист прав споживачів», пп.2 п.б ст.30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет міської ради

В И Р І Ш И В:

1.Заборонити здійснювати стихійну торгівлю та проводити підприємницьку діяльність з рук на вулицях, зупинках, тротуарах, перехрестях, прилеглих ділянках до ринків,  у тому числі на вулицях Старченка, Першотравенській  та Дзержинського, уздовж доріг та в інших невстановлених місцях на території міської ради.

2.Визначити місцями торгівлі на території Баранівської міської ради лише обладнані для цього місця:   

3.Рекомендувати Баранівському РВ УМВС, місцевим органам санітарно-епідеміологічної служби, управлінню ветеринарної медицини в Баранівському районі спільно з відділом житлово-комунального господарства та благоустрою міської ради встановити належний контроль за дотриманням цього рішення та вживати відповідні заходи адміністративного впливу до осіб, які здійснюватимуть стихійну торгівлю в невстановлених місцях.

4.Заступнику міського голови-керуючій справами виконкому О.П.Бабінець довести дане рішення до відома жителів Баранівки через засоби масової інформації.

5.Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчого органу ради В.А.Гнилорибу.

Міський голова                                                                           А.Душко

Заступник міського голови -

керуюча справами виконкому                                                О.Бабінець

 

БАРАНІВСЬКА МІСЬКА РАДА

БАРАНІВСЬКОГО РАЙОНУ

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

від 19 червня 2014 р.                                                                                       №119

Про розгляд акта ревізії міського бюджету

та фінансово-господарської діяльності

Баранівської міської ради за період

з 01.03.2011р. по 01.03.2014р.

Заслухавши доповідь головного спеціаліста з питань бухгалтерського обліку-головного бухгалтера міської ради Дем’янюк Олену Юріївну, яка ознайомила присутніх з актом ревізії міського бюджету та фінансово-господарської діяльності Баранівської міської ради за період з 01.03.2011р. по 01.03.2014р. від 12.06.2014р. №63-09/119, виконком міської ради зазначає, що в ході проведення ревізії всі виявлені порушення в частині проведення капітальних видатків, зазначені в акті №63-09/117, а також порушення щодо нарахування заробітної плати, відшкодування недоотриманої допомоги за листками тимчасової непрацездатності працівникам установ Баранівської міської ради (акт №63-09/119), щодо закупівлі та списання продуктів харчування для потреб ДНЗ (№63-09/117), були усунуті в повному обсязі. Крім того, у процесі проведення ревізії на вимогу контролюючих органів було внесено зміни до Методики розрахунку і порядку використання плати за оренду комунального майна територіальної громади міста та до кошторису спеціального фонду з метою проведення видатків на оплату праці за рахунок коштів від наданих платних послуг (акт №63-09/119), подано заявку до Новоград-Волинського відділення ФСС з ТВП щодо відшкодування недоотриманої допомоги за листками тимчасової непрацездатності працівникам установ Баранівської міської ради на загальну суму 18319,06грн. На виконання п.11 листа Новоград-Волинської об’єднаної державної фінансової інспекції №63-17/1119 проводиться претензійно-позовна робота з приводу відшкодування ДП «Пропан» зайво отриманих коштів за продукти нафтоперероблення газоподібні (пропан-бутан) в сумі 6701,67грн. У ході проведення ревізії розроблено графік розстрочення платежу при продажу земельних ділянок  комунальної власності з дотриманням вимог ПКМУ №381 у частині обов’язкового використання індексу інфляції. На виконання акта №63-09/119 подано документи в судову інстанцію щодо стягнення заборгованості з ФОП Ільчук Н.В. із внесення плати за придбану земельну ділянку комунальної власності. Нині проходить судовий розгляд даної справи.    

З метою забезпечення належного виконання рішення сесії міської ради 6-го скликання «Про затвердження міського бюджету на 2014 рік», недопущення в подальшому виявлених у ході ревізії фінансових та інших порушень, керуючись ст.28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет міської ради

В И Р І Ш И В:

1.Інформацію головного спеціаліста з питань бухгалтерського обліку-головного бухгалтера міської ради Дем’янюк О.Ю. про хід проведення ревізії міського бюджету та фінансово-господарської діяльності Баранівської міської ради за період з 01.03.2011р. по 01.03.2014р. та акт ревізії №63-09/119 від 12.06.2014р. узяти до відома.

2.Попередити посадових та інших осіб, які допустили порушення, виявлені в ході ревізії, про недопущення в подальшому подібних помилок та обов’язковість дотримання вимог чинного законодавства при здійсненні видатків з міського бюджету.

3.Спеціалісту міської ради з питань юридичного забезпечення Загорській О.С. спільно з іншими спеціалістами та працівниками міської ради (відповідно до посадових обов’язків) продовжити претензійно-позовну роботу щодо відшкодування ДП «Пропан» зайво отриманих коштів за продукти нафтоперероблення газоподібні (пропан-бутан) в сумі 6701,67грн. 

4.Головному спеціалісту з питань бухгалтерського обліку-головному бухгалтеру міської ради Дем’янюк О.Ю. посилити контроль за дотриманням цінових меж, які зазначаються в договорах купівлі-продажу.

5.Рекомендувати сесії міської ради створити комісію з числа депутатів з метою посилення контролю за фінансуванням капітальних видатків на будівельні роботи, зокрема щодо здійснення контролю за відповідністю фактичних обсягів виконаних ремонтно-будівельних робіт обсягам, зазначеним у проектно-кошторисній документації та актах виконаних робіт.

6.Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчого органу ради В.А.Гнилорибу.

Міський голова                                                                              А.Душко

Заступник міського голови -

керуюча справами виконкому                                                   О.Бабінець

 

Друк