Рішення виконавчого комітету міської ради від 24 квітня 2014 року

БАРАНІВСЬКА МІСЬКА РАДА

БАРАНІВСЬКОГО РАЙОНУ

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

від 24 квітня 2014 р.                                                                                          №55

Про хід виконання заходів місячника

санітарної очистки та благоустрою міста 

Заслухавши інформацію заступника міського голови В.А.Гнилориби про хід виконання заходів місячника санітарної очистки та благоустрою міста, виконком міської ради зазначає, що в м.Баранівка проведена відповідна робота на виконання завдань, передбачених розпорядженням голови Баранівської райдержадміністрації від 13.03.2014 року №51 «Про проведення заходів із санітарної очистки та благоустрою населених пунктів району» та рішенням виконкому міської ради від 20.03.2014 року №36 «Про затвердження заходів щодо проведення в м. Баранівка місячника санітарної очистки і благоустрою».

Зокрема, приведено в належний санітарний стан майже всі прибудинкові території біля багатоквартирних житлових будинків, ліквідовано 8 несанкціонованих сміттєзвалищ, з яких зібрано та вивезено на міське місце видалення відходів 300м3 сміття. Велику кількість відходів було зібрано уздовж доріг під час проведення загальноміського суботника 12 квітня 2014 року. Поряд із цим, прибрано й упорядковано майже всі комунальні дороги міста (98км), тротуари на вулицях Леніна і Дзержинського, очищено від сміття частину берегів річки Случ, упорядковано 9,2га паркових зон і скверів. Проведено благоустрій п’яти міських кладовищ, братської могили та могили невідомого солдата. Зокрема, за ініціативи власників ТОВ «Баранівський молокозавод» упорядковано територію колишнього єврейського кладовища на вулиці Леваневського.  Найближчим часом (28 квітня) відбудуться урочисті заходи щодо його передачі в комунальну власність міста. Упорядковано всі зупинки громадського транспорту на території міста, зону відпочинку біля в’їзного знака з боку Новограда-Волинського. Найближчим часом на в’їзді в Баранівку з боку Житомира буде встановлено стелу з написом «Баранівка»

Певна увага виконкому була спрямована й на озеленення міста. Так, на березі р.Случ були висаджені верби (понад 350шт.), а жителями міста висаджено берези біля вулиці Набережної.  На центральних клумбах зазеленіли новопридбані кущі самшиту. Значний внесок у відтворення зелених насаджень зробило ДП «Баранівське лісомисливське господарство», за ініціативи та за кошти якого висаджено нові дерева на 220га.

Загалом у місячнику взяли участь більшість підприємств, установ та організацій міста, а також ряд громадян, котрі упорядкували свої прилеглі території, привели їх у належний санітарний стан. Звичайно, не всі громадяни та суб’єкти господарювання долучилися до цієї благородної справи. Тому до порушників Правил благоустрою вживаються заходи адмінвпливу (надсилаються попередження або приписи, складаються протоколи про адміністративні правопорушення). 

На жаль, у зв’язку з відсутністю фінансування не проводилися роботи з капітального та поточного ремонту доріг, нанесення дорожньої розмітки, капітального ремонту мереж вуличного освітлення тощо. За наявності відповідного фінансування ці роботи відразу ж будуть розпочаті.

Беручи до уваги все вищезазначене, на виконання розпорядження голови Баранівської райдержадміністрації від 13.03.2014 року №51 «Про проведення заходів із санітарної очистки та благоустрою населених пунктів району», рішенням виконкому міської ради від 20.03.2014 року №36 «Про затвердження заходів щодо проведення в м. Баранівка місячника санітарної очистки і благоустрою», керуючись ст. 30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради

В И Р І Ш И В:

1.Інформацію заступника міського голови В.А.Гнилориби про хід виконання заходів місячника санітарної очистки та благоустрою міста взяти до відома.

2.Відділу житлово-комунального господарства та благоустрою Баранівської міської ради (Савчук В.А.):

  • продовжити роботу щодо виконання заходів місячника санітарної очистки й благоустрою у травні-місяці 2014 року;
  • посилити контроль за дотриманням Правил благоустрою суб’єктами господарювання та громадянами міста; з цією метою активізувати діяльність осіб, уповноважених складати протоколи про адміністративні правопорушення, проводити рейди-перевірки вулиць міста та притягувати порушників до відповідальності згідно з чинним законодавством;
  • постійно вживати заходи щодо ліквідації стихійних сміттєзвалищ;
  • провести роботу щодо проведення поточного та капітального ремонту комунальних доріг, нанесення дорожньої розмітки тощо;
  • активізувати роботу щодо капітального ремонту та реконструкції мереж вуличного освітлення;
  • упорядкувати місця для купання й відпочинку на березі річки Случ;
  • постійно проводити упорядкування міських кладовищ, місць почесних поховань, братських могил, пам’ятників тощо.

3.Рекомендувати керівникам підприємств, установ та організацій міста незалежно від форм власності:

  • утримувати в належному санітарному стані свої прилеглі території;
  • продовжити роботу щодо упорядкування клумб, які знаходяться на їхній території або прилягають до їхніх адмінбудинків, та забезпечити належне їх утримання.

4.Заступнику міського голови з питань діяльності виконавчого органу ради В.А.Гнилорибі здійснювати постійний контроль за ходом робіт з благоустрою міста та вживати заходи щодо їх покращення.

5.Контроль за виконанням даного рішення покласти на міського голову А.Душка.

Міський голова                                                                             А.Душко

Заступник міського голови -

керуюча справами виконкому                                                  О.Бабінець

 

 

БАРАНІВСЬКА МІСЬКА РАДА

БАРАНІВСЬКОГО РАЙОНУ

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

від 24 квітня 2014 р.                                                                                   №56

Про стан роботи виконкому міської ради  

із зверненнями громадян за І квартал 2014 року

Заслухавши інформацію заступника міського голови-керуючої справами виконкому О.П.Бабінець про стан роботи виконкому міської ради із зверненнями громадян, виконком міської ради зазначає, що виконавчим апаратом міської ради проводиться відповідна робота на виконання Закону України «Про звернення громадян» та Указів Президента України щодо розгляду звернень громадян.

У своїй роботі зі зверненнями громадян виконком міської ради керується Законом України «Про звернення громадян» (із чинними змінами й доповненнями), Указом Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Інструкцією з діловодства, відповідними розпорядженнями та дорученнями голови районної державної адміністрації, міського голови, іншими нормативними документами з цього питання.

Значна увага приділяється питанням організації прийому громадян посадовими особами міської ради. Рішенням виконкому затверджено дні та години прийому громадян керівництвом міської ради. У виконкомі міської ради налагоджено облік усіх звернень, що надходять на розгляд, та контроль за їх вирішенням. Здійснюється також електронний облік звернень громадян та контроль за їх виконанням.

Протягом І кварталу 2014 року на особистому прийомі в міського голови та заступника міського голови побувало 23 громадян міста, у секретаря ради та заступника міського голови-керуючої справами виконкому – 35 осіб. З питань звернень (заяв) громадян у І кварталі 2014 році прийнято більше 40 рішень виконкому, що стосувалися в основному надання дозволів на будівництво приміщень, узаконення самочинно збудованих об’єктів, надання матеріальної допомоги на поховання померлих громадян, котрі не працювали й не отримували інших соціальних виплат, вирішення житлових та інших питань.

 Незважаючи на вжиті заходи щодо посилення уваги до забезпечення життєвих потреб найбільш незахищених верств населення, все ще продовжує надходити велика кількість звернень від жителів міста на адресу міської ради. За І квартал 2014 року надійшло 55 пропозицій, заяв і скарг громадян, у тому числі 5 колективних звернень. Для порівняння: за аналогічний період минулого року надійшло 68 пропозицій, заяв і скарг громадян, у тому числі 8 колективних звернень. Отже, у порівнянні з минулим роком кількість звернень зменшилася.

Загалом до міськвиконкому звернулися 140 чол. (у І кварталі 2013 року – 153 особи).  Серед них – 2 інваліди загального захворювання та 1 багатодітна сім’я.

Найбільша кількість звернень стосувалася соціального захисту населення (14), питань сільського господарства (12) та комунального й дорожнього господарства, благоустрою (11). Усе ще великою залишається кількість звернень з житлових питань (9). Лише 2 звернення надійшло з питань освіти, по одному зверненню з питань промисловості та екологічної безпеки, а також 5 звернень з інших питань.

Більшість звернень громадян було задоволено (24) або надано правову консультацію щодо порядку вирішення порушених у них питань (29). 2 звернення поставлено на додатковий контроль. Це звернення з питань надання матеріальної допомоги та ремонту доріг. При наявності відповідного фінансування ці звернення будуть повторно розглянуті та задоволені.

З метою забезпечення виконання вимог Закону України «Про звернення громадян» та Указу  Президента України «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», керуючись пп.1 п.б ч.1 ст. 38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», розпорядженням голови райдержадміністрації від 30.01.2013. №27 «Про звернення громадян у 2012 році та забезпечення виконання в районі вимог законодавства України щодо розгляду звернень громадян», виконавчий комітет міської ради

В И Р І Ш И В:

1.Інформацію заступника міського голови-керуючої справами виконкому О.П.Бабінець про стан роботи виконкому міської ради із зверненнями громадян за І квартал 2014 року взяти до відома.

2.Відділу житлово-комунального господарства та благоустрою міської ради (Савчук В.А.), спеціалістам міської ради Пасічник К.Г., Загорській О.С., Кухтюк О.В., Сус Н.В., Шевчук О.Г., Хохлюку О.Б.:

  • зосередити увагу на забезпеченні виконання Закону України «Про звернення громадян» та  Указів  Президента України щодо розгляду звернень громадян;
  • продовжити роботу щодо забезпечення належної організації прийому громадян з особистих питань.

3.Заступнику міського голови-керуючій справами виконкому О.П.Бабінець:

  • постійно забезпечувати чіткий контроль за своєчасним розглядом звернень громадян посадовими особами міської ради, дотриманням встановлених термінів їх розгляду;
  • звертати значну увагу на вирішення питань, порушених у зверненнях ветеранів війни та інвалідів, одиноких престарілих громадян, які проживають у складних матеріальних умовах;
  • щоквартально інформувати міськвиконком та райдержадміністрацію про стан роботи із зверненнями громадян.

4.Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови-керуючу справами виконкому О.П.Бабінець.

Міський голова                                                                             А.Душко

Заступник міського голови -

керуюча справами виконкому                                                  О.Бабінець

 

БАРАНІВСЬКА МІСЬКА РАДА

БАРАНІВСЬКОГО РАЙОНУ

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

від 24 квітня 2014 р.                                                                                          №57

Про стан виконання міського бюджету

та Програми економічного і соціального

розвитку м. Баранівка за І-й квартал 2014 року

Заслухавши інформацію головного спеціаліста з питань бухгалтерського обліку-головного бухгалтера міської ради Дем’янюк О.Ю. про стан виконання міського бюджету та Програми економічного і соціального розвитку м. Баранівка за 1-й квартал 2014 року, виконком міської ради зазначає, що протягом січня-березня до загального фонду міського бюджету надійшло 826,682 тис. грн. податків, зборів та інших платежів, що на 128,746 тис. грн. більше від планових показників. Поряд із цим, надійшла дотація в сумі 562,841 тис. грн. (+27,725 тис. грн. до плану) та субвенція в сумі 175,575 тис. грн. Загалом надходження загального фонду міського бюджету станом на 01.04.2014 року становили 1565,098тис. грн., що на 156,471 тис. грн. більше від запланованих показників. Зокрема, виконано план надходжень практично всіх статей доходної частини загального фонду міського бюджету, за винятком надходжень прибуткового податку з громадян (-9019 грн.). При цьому значно перевиконано план надходжень збору за спеціальне використання природних ресурсів, у тому числі плати за землю (+124211грн), державного мита (+7591грн.), місцевих податків і зборів (+2910 грн.) та інших надходжень (+2838 грн.).

До спеціального фонду міського бюджету надійшло 497,685 тис. грн. податків, зборів та інших платежів, що на 5,909 тис. грн. більше від запланованих показників, а також 253,604тис.грн. власних надходжень. Забезпечено виконання практично всіх статей доходної частини спеціального фонду, за винятком надходжень єдиного податку (-6039 грн.) та податку на власність (-959 грн.).

Усі ці кошти були спрямовані відповідно до Бюджетного кодексу на фінансування установ і закладів соціальної сфери міста, благоустрій, утримання доріг тощо. Зокрема, незважаючи на вкрай напружену фінансову ситуацію, пов’язану з недостатнім фінансуванням окремих галузей міського господарства, повною мірою було забезпечено видатки на утримання дошкільного навчального закладу, управління, Будинку дитячої та юнацької творчості, Будинку культури, міського стадіону, а також відділу благоустрою.

Певну роботу проведено міськвиконкомом на виконання Програми економічного і соціального розвитку м. Баранівка на 2014 рік. Підготовлено та розроблено інвестиційний проект «Розширення мережі культурно-спортивних послуг Баранівського міського Будинку дитячої творчості для обдарованих дітей та дітей з обмеженими фізичними можливостями шляхом облаштування спортивно-ігрового, культурно-оздоровчого комплексу «Котигорошко» у м.Баранівка Житомирської області», який прийнято до участі у Всеукраїнському конкурсі проектів та програм розвитку місцевого самоврядування. Розроблено проектно-кошторисну документацію на об’єкти, фінансування яких передбачається здійснювати за рахунок коштів державної субвенції на соціально-економічний розвиток регіонів та за рахунок коштів бюджету розвитку міського бюджету.

Певні роботи виконані і в галузі житлово-комунального, дорожнього господарства та благоустрою. З метою забезпечення стабільної роботи КП «Баранівка міськводоканал» виділено кошти в сумі 70,010 тис. грн. на поповнення статутного фонду цього підприємства. Виготовлено проектно-кошторисну документацію на будівництво підвісного мосту через річку Случ (17891,42грн.), придбано металоконструкцію для потреб ФОК (5152грн.), снігоочисник тротуарний та сіті-лайт для потреб благоустрою на загальну суму 28774грн. Придбано також в’їзний знак «Баранівка», який найближчим часом буде встановлено при в’їзді в Баранівку з боку Житомира. На виготовлення документації з Генерального плану м.Баранівки спрямовано 69608грн. Придбано кунг для облаштування робочого місця диспетчера-планувальника міського сміттєзвалища (9770грн.), баки для сміття (5430грн.), електронне табло (рухомий рядок) та ін.

Дещо поновлено матеріально-технічну базу закладів соціальної сфери міста. Так, придбано матеріали довгострокового використання, у тому числі обладнання сцени та польову кухню, для потреб міського Будинку культури, а також ряд предметів довгострокового використання для потреб міськвиконкому і міського ФОКу.

У найближчих планах – проведення ямкового ремонту доріг з асфальтовим покриттям, поточний ремонт доріг з ґрунтовим покриттям, виконання робіт з капітального ремонту та реконструкції мереж вуличного освітлення, а також вирішення ряду інших питань, передбачених Програмою.

З метою забезпечення виконання рішень сесії міської ради 6-го скликання «Про затвердження міського бюджету на 2014 рік» та «Про затвердження Програми економічного і соціального розвитку м.Баранівка на 2014 рік», керуючись ст. 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет міської ради

В И Р І Ш И В:

1.Інформацію головного спеціаліста з питань бухгалтерського обліку-головного бухгалтера міської ради Дем’янюк О.Ю. про стан виконання міського бюджету та Програми економічного і соціального розвитку м. Баранівка за І-й квартал 2014 року взяти до відома (згідно з додатками 1,3).

2.З метою забезпечення збалансованого соціально-економічного розвитку території м.Баранівка, ефективного використання бюджетних коштів, проведення своєчасних платежів та виконання зобов’язань внести зміни до видаткової частини спеціального фонду міського бюджету, а саме: викласти в новій редакції Перелік об’єктів, фінансування яких передбачено проводити у 2014 році за рахунок коштів бюджету розвитку (згідно з додатком 2).

3.Виконавчому апарату міської ради відповідно до своїх повноважень:

  • забезпечити виконання доходної та видаткової частини міського бюджету, а також Програми економічного і соціального розвитку м. Баранівка на 2014 рік;
  • активізувати роботу щодо збільшення надходжень до міського бюджету за рахунок усіх джерел;
  • здійснювати жорсткий контроль за надходженням плати за землю, вживати суворі заходи адміністративного впливу до боржників;
  • вживати заходи по виявленню та залученню до оподаткування суб’єктів господарювання, які користуються землею без належного юридичного оформлення;
  • вжити дієві заходи щодо ефективного використання комунального майна, оформити договори оренди з метою надходження додаткових коштів;
  • проводити роботу щодо недопущення виникнення заборгованості по заробітній платі в установах, закладах та підприємствах комунальної власності міста;
  • сприяти розвитку малого підприємництва;
  • продовжити здійснення заходів щодо реформування житлово-комунальної сфери шляхом проведення оптимальної тарифної політики, розширення мережі комунальних послуг; 
  • проводити роботу щодо поліпшення торгівельного обслуговування населення міста;
  • забезпечувати належний правопорядок та санітарний стан у м. Баранівка.

4.Заступнику міського голови-керуючій справами виконкому О.П.Бабінець:

  • щоквартально виносити на розгляд виконкому питання про стан виконання міського бюджету та Програми економічного і соціального розвитку міста на 2014 рік.

5.Керівникам закладів, установ та підприємств комунальної власності територіальної громади міста постійно здійснювати суворий контроль за використанням енергоресурсів та здійсненням заходів з енергозбереження.

6.Дане рішення винести на розгляд і затвердження чергової сесії міської ради.

7.Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови  з питань діяльності виконавчого органу ради В.А.Гнилорибу.

Міський голова                                                                               А.Душко

Заступник міського голови -

керуюча справами виконкому                                                     О.Бабінець

 

 

БАРАНІВСЬКА МІСЬКА РАДА

БАРАНІВСЬКОГО РАЙОНУ

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

від 24 квітня 2014 р.                                                                                   №58

Про затвердження заходів щодо

відзначення в м. Баранівка

69-ї річниці з Дня Перемоги

у Великій Вітчизняній війні

З  метою відзначення в м. Баранівка 69-ї річниці з Дня Перемоги у Великій Вітчизняній війні 1941 – 1945 рр., увічнення безсмертного подвигу народу, вшанування ветеранів Великої Вітчизняної війни, пам’яті полеглих, збереження героїчних традицій українського народу, керуючись пп.8 ст.36 та пп.3 п.б ч.1 ст.38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет міської ради

В И Р І Ш И В:

1.Заходи щодо відзначення в м. Баранівка 69-ї річниці з Дня  Перемоги у Великій Вітчизняній війні  – з а т в е р д и т и. (Додаються).

2.Утворити робочу групу з підготовки та проведення в м. Баранівка заходів, пов’язаних з 69-ю річницею з Дня Перемоги у Великій Вітчизняній війні, згідно з додатком 2.

3.Робочій групі забезпечити виконання вищезазначених заходів.

4.Затвердити кошторис витрат у загальній сумі 10000 грн. на проведення вищезгаданих заходів.(Додається).

5.Виділити з міського бюджету зі ст.110502 «Культурно-мистецькі програми» кошти в сумі 10000 грн. (згідно з кошторисом) на відзначення 69-ї річниці з Дня Перемоги у Великій Вітчизняній війні.

6.Головному спеціалісту з питань бухгалтерського обліку-головному бухгалтеру міської ради Дем’янюк О.Ю. провести відповідні розрахунки згідно з кошторисом.

7.Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчого органу ради В.А.Гнилорибу.

Міський голова                                                                                             А.Душко

Заступник міського голови –

керуюча справами виконкому                                                                     О.Бабінець

 

Додаток 1 до рішення виконкому

від 24.04.2014  №58

ЗАХОДИ

щодо відзначення 69-ї річниці

з Дня Перемоги у Великій Вітчизняній війні

1.Забезпечити підготовку та проведення в м. Баранівка урочистих, просвітницьких, культурно-мистецьких заходів з нагоди 69-ї річниці Перемоги у Великій Вітчизняній війні.

О.П.Бабінець – заступник міського голови-керуюча справами виконкому;

О.В.Кухтюк – спеціаліст міської ради;

В.В.Шляхтенко – директор міського Будинку культури.

Травень 2014 року

2.Провести на майдані Волі урочистий мітинг з нагоди відзначення 69-ї річниці з Дня Перемоги у Великій Вітчизняній війні.

В.А.Гнилориба– заступник міського голови;

О.П.Бабінець – заступник міського голови-керуюча справами виконкому;

В.В.Шляхтенко – директор міського Будинку культури.

9 травня 2014 року

3.Організувати за участю громадськості міста покладання квітів до пам’ятника загиблим воїнам на майдані Волі.

В.А.Гнилориба– заступник міського голови.

9 травня 2014 року

4.Забезпечити під час проведення урочистого мітингу з нагоди відзначення Дня Перемоги почесну варту біля пам’ятника загиблим воїнам на майдані Волі.

Керівники навчальних закладів міста.

9 травня 2014 року

5.Організувати та провести на міському стадіоні святковий концерт з нагоди відзначення Дня Перемоги.

В.В.Шляхтенко – директор міського Будинку культури.

9 травня 2014 року

6.Організувати та провести в міському парку відпочинку молодіжну дискотеку з нагоди відзначення Дня Перемоги.

В.В.Шляхтенко – директор міського Будинку культури.

9 травня 2014 року

7.Провести масові спортивні змагання на честь ветеранів Великої Вітчизняної війни та загиблих воїнів.

О.М.Драган – директор міського стадіону.

1-9 травня 2014 року

8.Організувати та провести «Голубий вогник» для ветеранів Великої Вітчизняної війни, організувати на міському стадіоні роботу польової кухні під час святкування Дня Перемоги.

В.А.Гнилориба– заступник міського голови;

В.А.Савчук – начальник відділу ЖКГ та благоустрою міської ради;

О.В.Кухтюк – спеціаліст міської ради;

В.Ф.Назарчук – інженер-програміст міської ради.

9 травня 2014 року

9.Провести в трудових колективах підприємств, установ та організацій міста, а також у навчальних закладах міста святкові заходи з нагоди відзначення 69-ї річниці з Дня Перемоги у Великій Вітчизняній війні.

Керівники підприємств, установ, організацій та навчальних закладів міста.

4-9 травня 2014 року

10.Провести в міському дошкільному навчальному закладі «Сонечко» та в міському Будинку дитячої та юнацької творчості святкові заходи, присвячені 69-й річниці з Дня Перемоги у Великій Вітчизняній війні.

А.Д.Власюк – директор міського ДНЗ «Сонечко»;

С.М.Туровська – директор міського БДЮТ.

4-9 травня 2014 року

11.Підготувати сценарій проведення мітингу та концертно-розважальної програми з нагоди відзначення Дня Перемоги.

В.В.Шляхтенко – директор міського Будинку культури.

До 1 травня 2014 року

12.Виготовити та розповсюдити оголошення (рекламні афіші) про відзначення в м.Баранівка 69-ї річниці з Дня Перемоги у Великій Вітчизняній війні.

В.В.Шляхтенко – директор міського Будинку культури.

До 07 травня 2014 року

13.Розмістити на рекламних конструкціях типу «сіті-лайт», встановлених на вулицях Леніна і Дзержинського, вітання з Днем Перемоги від імені міського голови, депутатського корпусу та виконкому міської ради, керівництва району, депутатів обласної ради від м. Баранівка та Баранівського району, військового комісара тощо.

Л.А.Радзевіл – майстер з благоустрою;

О.В.Кухтюк – спеціаліст міської ради;

1-9 травня 2014 року

14.Забезпечити відвідування ветеранів у стаціонарному відділенні для постійного проживання територіального центру соціального обслуговування керівництвом міської ради із залученням представників молодіжних, громадських організацій, благодійних фондів.

О.П.Бабінець – заступник міського голови-керуюча справами виконкому;

О.В.Кухтюк – спеціаліст міської ради.

                                                                                 7-9 травня 2014 року

15.Спільно з ветеранськими організаціями міста відвідати учасників бойових дій та інвалідів Великої Вітчизняної війни на дому, обстежити умови їх проживання. Підготувати та вручити вітальні листівки, квіти, продуктові набори учасникам бойових дій та інвалідам Великої Вітчизняної війни, які проживають у м. Баранівка, з нагоди відзначення Дня Перемоги.

В.А.Гнилориба– заступник міського голови;

З.П.Шикула– секретар міської ради;

О.В.Кухтюк – спеціаліст міської ради.

7-9 травня 2014 року

16.Провести упорядкування братських могил, пам’ятників та пам’ятних знаків, споруджених у м. Баранівка на честь подій Великої Вітчизняної війни, завершити роботу по благоустрою скверу біля пам’ятника загиблим воїнам на майдані Волі.

В.А.Савчук – начальник відділу ЖКГ та благоустрою міської ради;

Л.А.Радзевіл – майстер з благоустрою.

До 01 травня 2014 року

17.Забезпечити святкове прикрашання центральних вулиць міста до Дня Перемоги.

В.А.Савчук – начальник відділу ЖКГ та благоустрою міської ради;

Л.А.Радзевіл – майстер з благоустрою.

Протягом 7-8 травня 2014 року.

18.Спільно з Баранівським РВ УМВС вжити заходів щодо профілактики правопорушень, охорони громадського порядку в місцях проведення масових заходів з нагоди 69-ї річниці Перемоги.

В.А.Гнилориба– заступник міського голови

9 травня 2014 року

19.Спільно з відділом у справах сім’ї, молоді і спорту Баранівської райдержадміністрації організовувати в бібліотеках, музеях, навчальних закладах, кімнатах бойової слави фотовиставки, виставки документів, книжкової продукції місцевих авторів на військову тематику та періодичних друкованих видань з публікаціями, присвяченими подіям Великої Вітчизняної війни.

Керівники культурно-освітніх закладів міста

Протягом 1-9 травня 2014 року

 

Заступник міського голови -

керуюча справами виконкому                                                              О.Бабінець

 

Додаток 2 до рішення виконкому

від 24.04.2014  №58

СКЛАД РОБОЧОЇ ГРУПИ

з підготовки та проведення в м. Баранівка заходів, пов’язаних з 69-ю річницею з Дня Перемоги у Великій Вітчизняній війні

ГНИЛОРИБА

Вадим Анатолійович 

-

заступник міського голови з питань діяльності виконавчого органу ради, голова робочої групи

БАБІНЕЦЬ

Оксана Павлівна 

-

заступник міського голови-керуюча справами виконкому, заступник голови робочої групи

ШИКУЛА

Зінаїда Петрівна

-

секретар міської ради, член робочої групи

ДЕМ’ЯНЮК

Олена Юріївна

-

головний бухгалтер міської ради, член робочої групи

ПАСІЧНИК

Катерина Григорівна

-

спеціаліст міської ради, член робочої групи

ЗАГОРСЬКА

Оксана Сергіївна

-

спеціаліст міської ради, член робочої групи

КУХТЮК

Олена Василівна

-

спеціаліст міської ради, член робочої групи

САВЧУК

Василь Андрійович

-

начальник відділу житлово-комунального господарства та благоустрою Баранівської міської ради, член робочої групи

 

Заступник міського голови –

керуюча справами виконкому                                                                   О.Бабінець

 

 

БАРАНІВСЬКА МІСЬКА РАДА

БАРАНІВСЬКОГО РАЙОНУ

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

від 24 квітня 2014 р.                                                                                       №61

Про план заходів щодо наповнення

міського бюджету та економного й

раціонального використання

бюджетних коштів у 2014 році

З метою запобігання виникненню ризиків розбалансування міського бюджету у процесі його виконання, збільшення надходжень до міського бюджету, забезпечення економного й раціонального використання бюджетних коштів, створення умов для своєчасної виплати заробітної плати, інших соціально значущих видатків, посилення фінансово-бюджетної дисципліни, на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 01.03.2014 року №156-р «Про заходи щодо збалансування місцевих бюджетів у 2014 році в процесі їх виконання», розпорядження голови від 14.03.2014р. №55 «Про організацію виконання місцевих бюджетів у 2014 році», розпоряджень голови Баранівської райдержадміністрації від 28.03.2014 року №72 «Про план заходів щодо наповнення місцевих бюджетів та економного і раціонального використання бюджетних коштів у 2014 році» та від 11.04.2014 року №84 «Про заходи щодо збалансування місцевих бюджетів у 2014 році», керуючись ст.28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет міської ради

В И Р І Ш И В:

1.Затвердити план заходів щодо наповнення міського бюджету та економного й раціонального використання бюджетних коштів у 2014 році (згідно з додатком).

2.Головному спеціалісту з питань бухгалтерського обліку-головному бухгалтеру міської ради Дем’янюк О.Ю. та спеціалісту міської ради з економічних питань Бондаренко А.В.:

  • забезпечувати дотримання вимог, передбачених ст.77 Бюджетного кодексу України, щодо врахування під час затвердження міського бюджету на 2014 рік у першочерговому порядку потреби в коштах на оплату праці працівників бюджетних установ відповідно до встановлених законодавством умов оплати праці та розміру мінімальної заробітної плати, а також на проведення розрахунків за енергоносії й комунальні послуги, які споживаються бюджетними установами;
  • забезпечувати під час виконання бюджету проведення своєчасної й у повному обсязі оплати праці працівників бюджетних установ та розрахунків за енергоносії й комунальні послуги, які споживаються бюджетними установами, не допускаючи будь-якої простроченої заборгованості з таких виплат (у межах відповідних кошторисних призначень та за наявності відповідних коштів);
  • здійснювати у випадку виникнення заборгованості із заробітної плати, інших соціальних виплат й оплати енергоносіїв та комунальних послуг комплекс конкретних заходів щодо погашення заборгованості із зазначених виплат, забезпечивши використання насамперед не менш як 90% наявних коштів загального фонду міського бюджету;
  • ініціювати доцільність надання пільг із сплати податків та зборів, перегляд ставок плати за оренду землі та комунального майна відповідно до ринкових умов;
  • забезпечити дотримання суворої фінансово-бюджетної дисципліни, запобігати порушенням, що призводять до втрат фінансових ресурсів та майна.

3.Спеціалісту міської ради з питань юридичного забезпечення Загорській О.С. забезпечити укладання договорів за кожним видом енергоносіїв, що споживаються, у межах затверджених обґрунтованих лімітів споживання з урахуванням необхідної жорсткої економії коштів.

4.Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчого органу ради Гнилорибу В.А.

Міський голова                                                                              А.Душко

Заступник міського голови -

керуюча справами виконкому                                                   О.Бабінець

 

Додаток до рішення виконкому

від 24.04.2014 №61

 

План заходів

щодо наповнення міського бюджету та економного й раціонального

використання бюджетних коштів у 2014 році

1.Забезпечувати безумовне виконання завдань з надходження доходів, установлених рішенням міської ради про міський бюджет на 2014 рік.

О.Ю.Дем’янюк – головний спеціаліст з питань бухгалтерського обліку-головний бухгалтер міської ради;

А.В.Бондаренко – спеціаліст міської ради з економічних питань.

Протягом 2014 року.

2.Проаналізувати прийняті рішення про встановлення розмірів єдиного податку та збору за провадження деяких видів підприємницької діяльності та (за потреби) внести на розгляд сесії міської ради проект рішення щодо обґрунтованого збільшення їх розміру. 

А.В.Бондаренко – спеціаліст міської ради з економічних питань.

                                                                                   До 01.05.2014 року.

3.Вжити заходів щодо запровадження на території міської ради місцевих податків і зборів (за наявності об’єктів оподаткування).

А.В.Бондаренко – спеціаліст міської ради з економічних питань.

До 01.05.2014 року.

4.Вжити заходів щодо перегляду укладених договорів оренди землі та комунального майна з метою встановлення розмірів орендної плати відповідно до ринкових умов.

Н.В.Сус, О.Г.Шевчук – спеціалісти міської ради з питань земельних ресурсів.

До 01.05.2014 року.

5.Провести моніторинг рішень міської ради щодо надання суб’єктам господарювання і фізичним особам пільг зі сплати земельного податку чи орендної плати за землю та, у випадку виявлення необґрунтованого надання таких пільг, вжити заходів щодо скасування відповідних рішень.

Н.В.Сус, О.Г.Шевчук – спеціалісти міської ради з питань земельних ресурсів.

До 01.05.2014 року.

6.У встановленому порядку надавати подання на розгляд сесії міської ради на розірвання контрактів з керівниками підприємств комунальної власності, які допустили заборгованість з виплати заробітної плати або не дотримуються графіків її погашення.

В.А.Гнилориба – заступник міського голови.

Протягом року.

7.Своєчасно забезпечувати поновлення грошової оцінки землі, перегляд, у сторону збільшення, ставок орендної плати за землю, поновлення договорів на оренду земельних ділянок.

Н.В.Сус, О.Г.Шевчук – спеціалісти міської ради з питань земельних ресурсів.

Протягом року.

8.Запровадити жорсткий режим економного використання енергоносіїв.

О.Ю.Дем’янюк – головний спеціаліст з питань бухгалтерського обліку-головний бухгалтер міської ради;

А.В.Бондаренко – спеціаліст міської ради з економічних питань.

Протягом 2014 року.

9.Провести скорочення непершочергових (непріоритетних) видатків та інші заходи з економного й раціонального використання бюджетних коштів.

О.Ю.Дем’янюк – головний спеціаліст з питань бухгалтерського обліку-головний бухгалтер міської ради.

Протягом 2014 року.

 

Заступник міського голови –

керуюча справами виконкому                                                                              О.Бабінець

 

БАРАНІВСЬКА МІСЬКА РАДА

БАРАНІВСЬКОГО РАЙОНУ

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

від 24 квітня 2014 р.                                                                                        №63

Про затвердження заходів на виконання

в м. Баранівка районної Програми розвитку

дорожнього руху та його безпеки на 2013-2015 роки

З метою підвищення безпеки дорожнього руху на міських автодорогах загального користування, на виконання рішення 21-ї сесії Баранівської районної ради 6-го скликання від 04.12.2013 року №441 «Про Програму розвитку дорожнього руху та його безпеки по Баранівському району на 2013-2015 роки», керуючись ст.30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет міської ради

В И Р І Ш И В:

1.Заходи на виконання в м.Баранівка районної Програми розвитку дорожнього руху та його безпеки на 2013-2015 роки – затвердити (додаються).

2.Контроль за виконанням вищезазначених заходів покласти на заступника міського голови  з питань діяльності виконавчого органу ради В.А.Гнилорибу.

 

Міський голова                                                                                    А.Душко

Заступник міського голови –

керуюча справами виконкому                                                          О.Бабінець

 

Додаток до рішення виконкому

від 24.04.2014 №63

ЗАХОДИ

на виконання в м.Баранівка районної Програми розвитку дорожнього руху та його безпеки на 2013-2015 роки

1.Продовжити здійснення заходів щодо облаштування систем освітлення доріг загальнодержавного та місцевого значення на території м.Баранівки у межах відповідного фінансування.

В.А.Савчук – начальник відділу ЖКГ та благоустрою.

Протягом 2014-2015 років.

2.Проводити роботу по оновленню або встановленню відсутніх дорожніх знаків на комунальних дорогах за їх необхідності в межах відповідного фінансування. 

В.А.Савчук – начальник відділу ЖКГ та благоустрою.

                                                                                    Постійно протягом 2014-2015 років.

3.Забезпечувати впровадження засобів примусового зниження швидкості  та шумових смуг на комунальних дорогах міста (в межах відповідного фінансування).

В.А.Савчук – начальник відділу ЖКГ та благоустрою.

Протягом 2014-2015 років

 

Заступник міського голови –

керуюча справами виконкому                                                                  О.Бабінець

 

БАРАНІВСЬКА МІСЬКА РАДА

БАРАНІВСЬКОГО РАЙОНУ

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

від 24 квітня 2014 року                                                                       №66

Про затвердження нових тарифів (цін) на послуги

з викачки нечистот асенізаційною машиною, що

надаються КП «Баранівка міськводоканал»  

Керуючись пп.2  п.а ст.28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статтями 14,31 Закону України «Про житлово-комунальні послуги», розглянувши клопотання комунального підприємства «Баранівка міськводоканал» від 09.04.2014 року №55 щодо необхідності затвердження нових тарифів на послуги з викачки нечистот асенізаційною машиною, планову калькуляцію викачки 1м3 нечистот АС-машиною, беручи до уваги той факт, що в м.Баранівка наявні споживачі цих послуг у зв’язку з відсутністю централізованого водовідведення на багатьох вулицях міста, виконавчий комітет міської ради

В И Р І Ш И В:

1.Встановити нові тарифи (ціни) на послуги з викачки нечистот асенізаційною машиною (без врахування паливно-мастильних матеріалів), які надаються комунальним підприємством «Баранівка міськводоканал», відповідно до планової калькуляції викачки 1м3 нечистот АС-машиною в розмірі:

  • для бюджетних установ – 31,27 грн. за 1м3 (з рентабельністю 15%); загалом за одноразову послугу АС-машини (3,6м3) без ПММ – 122,57грн.;
  • для інших підприємств, установ, організацій – 34,00 грн. за 1м3 (з рентабельністю 25%); загалом за одноразову послугу АС-машини (3,6м3) без ПММ – 122,40грн.;
  • для населення – 26,06 грн. за 1м3 (з рентабельністю 5%); загалом за одноразову послугу АС-машини (3,6м3) без ПММ – 93,82грн.;
  • за одноразову послугу АС-машини з ПММ для населення м.Баранівка в розмірі 147,00грн.

2.Попередні тарифи на зазначені послуги, що надаються КП «Баранівка міськводоканал», затверджені рішенням виконкому від 27.01.2011 року №15, вважати такими, що втратили чинність.

3.Врахувати, що тарифи (ціни), затверджені цим рішенням, встановлені з урахуванням всіх податків та обов’язкових платежів і вступають в дію з 01.05.2014, але не раніше офіційного їх опублікування в місцевих засобах масової інформації.

4.Директору КП «Баранівка міськводоканал»» Зарембі В.Г. довести дані тарифи (ціни) до відома споживачів у порядку, передбаченому чинним законодавством України.

Міський голова                                                                          А.Душко

Заступник міського голови -

керуюча справами виконкому                                                  О.Бабінець

 

БАРАНІВСЬКА МІСЬКА РАДА

БАРАНІВСЬКОГО РАЙОНУ

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

від 24 квітня 2014 року                                                                       № 67

Про затвердження тарифів (розцінок) на

послуги гідродинамічної машини, що

надаються КП «Баранівка міськводоканал»  

Керуючись пп.2  п.а ст.28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,  розглянувши клопотання комунального підприємства «Баранівка міськводоканал» від 09.04.2014 року №55 щодо необхідності затвердження тарифів (розцінок) на послуги гідродинамічної машини, планову калькуляцію 1год. роботи гідродинамічної машини, беручи до уваги той факт, що підприємство надає послуги гідродинамічної очистки мереж та має в наявності відповідну техніку, виконавчий комітет міської ради

В И Р І Ш И В:

1.Встановити тарифи (розцінки) на послуги з гідродинамічної очистки мереж гідродинамічної машиною, які надаються комунальним підприємством «Баранівка міськводоканал», відповідно до наданої підприємством планової калькуляції в розмірі 276,00 грн. за 1год. роботи машини (з урахуванням ПММ та рентабельністю 15%).

2.Врахувати, що тарифи (розцінки), затверджені цим рішенням, встановлені з урахуванням всіх податків та обов’язкових платежів і вступають в дію з 01.05.2014, але не раніше офіційного їх опублікування в місцевих засобах масової інформації.

3.Директору КП «Баранівка міськводоканал»» Зарембі В.Г. довести дані тарифи (розцінки) до відома споживачів у порядку, передбаченому чинним законодавством України.

 

Міський голова                                                                          А.Душко

Заступник міського голови -

керуюча справами виконкому                                                  О.Бабінець

 

БАРАНІВСЬКА МІСЬКА РАДА

БАРАНІВСЬКОГО РАЙОНУ

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

від 24 квітня 2014 року                                                                       № 68

Про надання дозволу КП «Баранівка міськводоканал» 

на розміщення стаціонарного пункту (автомата) для

додаткового очищення води і її розливу та затвердження

тарифу (ціни) на доочищену воду  

З метою забезпечення населення м.Баранівка питною водою належної якості, керуючись пп.2 п.а ст.28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», законом України «Про питну воду та питне водопостачання», розглянувши клопотання комунального підприємства «Баранівка міськводоканал» від 09.04.2014 року №55 про надання дозволу на розміщення стаціонарного пункту (автомата) для додаткового очищення води від існуючої системи водопостачання та її розливу в тару індивідуальних споживачів, а також щодо затвердження тарифу (ціни) на 1л доочищеної води, проаналізувавши розроблену підприємством планову калькуляцію 1л доочищеної води, беручи до уваги той факт, що питна вода в більшості громадських та приватних колодязів міста не відповідає чинним санітарним нормам, а одним із шляхів розв’язання проблеми забезпечення населення якісною питною водою є встановлення автоматів для доочистки та розливу питної води, виконавчий комітет міської ради

В И Р І Ш И В:

1.Надати дозвіл КП «Баранівка міськводоканал» на розміщення стаціонарного пункту (автомата) для додаткового очищення води від існуючої системи водопостачання та її розливу в тару індивідуальних споживачів у нежитловому приміщенні (МАФ) на вулиці Леніна,17-А у м.Баранівка, яке перебуває на балансі цього підприємства.

2.Встановити тариф (ціну) на доочищену питну воду, яка буде реалізуватися комунальним підприємством «Баранівка міськводоканал» у вищезгаданому стаціонарному пункті (автоматі) для розливу води на вулиці Леніна,17-А у м.Баранівка, відповідно до наданої підприємством планової калькуляції в розмірі 0,50 грн. за 1л (з рентабельністю 30%).

3.Врахувати, що тариф на доочищену воду, затверджений цим рішенням, встановлено з урахуванням усіх податків та обов’язкових платежів і вступає в дію з 01.05.2014, але не раніше офіційного його опублікування в місцевих ЗМІ.

4.Директору КП «Баранівка міськводоканал»» Зарембі В.Г. довести даний тариф (ціну) до відома споживачів у порядку, передбаченому чинним законодавством України.

 

Міський голова                                                                          А.Душко

Заступник міського голови -

керуюча справами виконкому                                                  О.Бабінець

 

БАРАНІВСЬКА МІСЬКА РАДА

БАРАНІВСЬКОГО РАЙОНУ

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

від 24 квітня 2014 р.                                                                                   №78

Про внесення змін до рішення виконкому

міської ради від 20.12.2013 року №253 «Про

затвердження Плану діяльності виконавчого

комітету Баранівської міської ради з підготовки

проектів регуляторних актів на 2014 рік»

З метою здійснення повноважень, визначених Законом України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» (ст.7), удосконалення правового регулювання господарських відносин на території міста, приведення окремих тарифів на житлово-комунальні послуги до розміру економічно обґрунтованих витрат на ці послуги, керуючись ст.52 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет міської ради

В И Р І Ш И В:

Внести зміни до рішення виконкому міської ради від 20.12.2013 року №253 «Про затвердження Плану діяльності виконавчого комітету Баранівської міської ради з підготовки проектів регуляторних актів на 2014 рік», а саме: доповнити таблицю «План діяльності виконавчого комітету Баранівської міської ради з підготовки проектів регуляторних актів на 2014 рік», розміщену в додатку  до даного рішення, пунктом 5 такого змісту:

п/п

Назва регуляторного акту

 

Цілі  прийняття

Термін

виконання

Відповідальний за розробку

5.

Про нові тарифи на послуги з вивезення  твердих побутових відходів для ІІ та ІІІ груп споживачів

З метою упорядкування тарифів на послуги з вивезення  твердих побутових відходів

І півріччя

Відділ житлово-комунального господарства та благоустрою міської ради

 

 

Міський голова                                                                                  А.Душко

Заступник міського голови -

керуюча справами виконкому                                                        О.Бабінець

 

БАРАНІВСЬКА МІСЬКА РАДА

БАРАНІВСЬКОГО РАЙОНУ

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

від 24 квітня 2014 р.                                                                                №79

Про затвердження розпоряджень

міського голови, прийнятих у період

між засіданнями виконкому

Заслухавши та обговоривши інформацію заступника міського голови-керуючої справами виконкому Бабінець О.П. про затвердження розпоряджень міського голови, прийнятих у період між засіданнями виконкому, керуючись ст.ст.40,52 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет міської ради

В И Р І Ш И В:

1.Затвердити такі розпорядження міського голови, прийняті у період між засіданнями виконкому:

  • розпорядження від 31.03.2014р. №52 «Про надання дозволу на видалення аварійних дерев».

2.Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчого органу ради В.А.Гнилорибу.

 

Міський голова                                                                             А.Душко

Заступник міського голови -

керуюча справами виконкому                                                  О.Бабінець

 

БАРАНІВСЬКА МІСЬКА РАДА

БАРАНІВСЬКОГО РАЙОНУ

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

від 24 квітня 2014 р.                                                                                            №80

Про нові тарифи на послуги з вивезення

твердих побутових відходів для ІІ та ІІІ

груп споживачів (проект регуляторного акту)

Керуючись ст. ст.28,40 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законами України «Про житлово-комунальні послуги», «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», постановою Кабінету Міністрів України №1010 від 26.07.06 «Про затвердження Порядку формування тарифів на послуги з вивезення побутових відходів», з метою приведення тарифів до розміру економічно обґрунтованих витрат на послуги з вивезення твердих побутових відходів, виконавчий комітет міської ради

В И Р І Ш И В:

1.Розпочати процедуру розгляду та прийняття рішення виконавчого комітету міської ради як проекту регуляторного акту такого змісту:

«1.Встановити нові тарифи на послуги з вивезення твердих побутових відходів, що надаються відділом житлово-комунального господарства та благоустрою Баранівської міської ради, для ІІ та ІІІ груп споживачів (бюджетні установи, організації та інші споживачі, за винятком населення) на рівні собівартості цих послуг згідно з додатком.

2.Попередні тарифи на вищезазначені послуги, що надаються відділом житлово-комунального господарства та благоустрою Баранівської міської ради, для ІІ та ІІІ груп споживачів, затверджені рішенням виконкому від 21.03.2013 року №46, вважати такими, що втратили чинність.

3.Врахувати, що тарифи, затверджені цим рішенням, встановлені з урахуванням всіх податків та обов’язкових платежів та вступають в дію з 01.06.2014р., але не раніше офіційного їх опублікування в місцевих засобах масової інформації.»

2.Заступнику міського голови-керуючій справами виконкому О.П.Бабінець:

  • забезпечити оприлюднення й обговорення даного рішення та аналізу регуляторного впливу згідно з вимогами чинного законодавства;
  • опрацювати надані зауваження та пропозиції й винести проект рішення про погодження виконавчим комітетом міської ради в терміни, передбачені чинним законодавством.

3.Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови  з питань діяльності виконавчого органу ради В.А.Гнилорибу.

Міський голова                                                                            А.Душко

Заступник міського голови -

керуюча справами виконкому                                                  О.Бабінець

 

Додаток до рішення виконкому

від 24.04.2014 №80

ТАРИФИ

на послуги з вивезення твердих побутових відходів,

що надаються відділом житлово-комунального господарства та благоустрою міської ради для ІІ та ІІІ груп споживачів

№ п/п

Групи споживачів

Тарифи на послуги з вивезення твердих побутових відходів (збирання, приймання і захоронення),                  грн./м3, у т.ч. ПДВ

У т.ч. тарифи на послуги із зберігання (захоронення) твердих побутових відходів на міському паспортизованому МВВ, грн./м3, у т.ч. ПДВ

1.

ІІ група (бюджетні установи та організації)

85,42

14,48

2.

ІІІ група (інші споживачі)

85,42

14,48

 

Заступник міського голови-керуюча справами виконкому                                           О.Бабінець

 

АНАЛІЗ

регуляторного впливу до проекту рішення виконавчого комітету Баранівської міської ради  «Про нові тарифи на послуги з вивезення твердих побутових відходів для ІІ та ІІІ груп споживачів»

 

Назва регуляторного органу

 

Баранівська міська рада

Назва документу

Аналіз регуляторного впливу

Розробник аналізу регуляторного впливу

Виконавчий комітет Баранівської міської ради

Відповідальна особа:

Бабінець Оксана Павлівна

Контактний телефон

(04144) 42104

 

Назва регуляторного акту: Рішення виконавчого комітету Баранівської міської ради «Про нові тарифи на послуги з вивезення твердих побутових відходів для ІІ та ІІІ груп споживачів».

1.Визначення і аналіз  проблеми, яку передбачається розв’язати:

Основна проблема, яку передбачається вирішити шляхом прийняття цього регуляторного акту, – це невідповідність діючих тарифів на послуги з вивезення твердих побутових відходів економічно обґрунтованим витратам відділу житлово-комунального господарства та благоустрою, у результаті чого його діяльність стає збитковою.

На території м. Баранівка вивезенням твердих побутових відходів займається Баранівська міська рада (відділ ЖКГ та благоустрою).

Рішенням виконкому Баранівської міської ради від 21 березня 2013 р. №46 «Про нові тарифи на послуги з вивезення твердих побутових відходів» було встановлено тарифи на ці послуги для споживачів ІІ і ІІІ груп у розмірі 62,28 грн./м3, у тому числі тарифи на послуги із зберігання (захоронення) твердих побутових відходів на міському сміттєзвалищі – 11,73 грн./м3.

З моменту встановлення діючих тарифів на послуги з вивезення твердих побутових відходів, які надаються Баранівською міською радою (відділ ЖКГ та благоустрою), витрати з вивезення 1м3 твердих побутових відходів збільшилися і на даний час складають 85,42грн./м3 (з урахуванням ПДВ), у тому числі 14,48 грн./м3 – на послуги із зберігання (захоронення) твердих побутових відходів на міському сміттєзвалищі, оскільки протягом 2013 року зросла мінімальна заробітна плата, вартість енергоносіїв, паливно-мастильних матеріалів та інших господарських витрат.

Застосування діючих тарифів не відповідають фактичним витратам Баранівської міської ради, що призводить до виникнення  збитків.

Подальше здійснення господарської діяльності в існуючих умовах може призвести до виникнення негативних наслідків.

Таким чином, зазначена проблема потребує усунення шляхом прийняття рішення виконкому Баранівської міської ради «Про нові тарифи на послуги з вивезення твердих побутових відходів для ІІ та ІІІ груп споживачів».

2.Визначення цілей місцевого регулювання:

Основними цілями здійснення місцевого регулювання господарських відносин, які виникають в процесі надання населенню послуг з вивезення твердих побутових відходів є:

  • визначення реальних об’ємів утворення твердих побутових відходів;
  • ліквідація умов для створення стихійних сміттєзвалищ;
  • захист навколишнього природного середовища, забезпечення належного санітарного стану території м. Баранівка;
  • сприяння ефективності в роботі у сфері вивезення побутових відходів;
  • забезпечення надходжень до бюджету міста.

    Метою здійснення місцевого регулювання є забезпечення беззбиткової діяльності надавача послуг та якісне надання послуг споживачам - у повному обсязі.

Застосування тарифів, які пропонується затвердити рішенням виконавчого комітету Баранівської міської ради, забезпечить своєчасну виплату заробітної плати працівникам відділу ЖКГ та благоустрою, а також придбання необхідних матеріальних ресурсів для надання якісних послуг споживачам та сплату податків до бюджету.

3.Визначення та оцінка усіх прийнятих альтернативних способів досягнення встановлених цілей з аргументацією переваг обраного способу:

Можливі такі альтернативні варіанти:

3.1.Збереження існуючого стану, тобто без зміни діючих тарифів та без надання дотації з місцевого бюджету. У даному випадку це призведе до банкрутства надавача послуг, погіршення технічного стану об’єктів, зниження якості обслуговування споживачів, недоотримання встановленого рівня мінімальної заробітної плати, втрати кваліфікованих працівників. Дана альтернатива є неприйнятною.

3.2.Затведити тарифи нижче рівня економічно обґрунтованих витрат, а на відшкодування різниці передбачити дотацію в місцевому бюджеті. Внаслідок обмеженості бюджетних коштів передбачити реальну дотацію й безперебійно відшкодувати надавачу послуг різницю в тарифі на сьогодні немає можливості. Тому перевагою вибраного нами способу регулювання є те, що в даному випадку формується економічно обґрунтований тариф на послуги на вивезення твердих побутових відходів, який майже в повному обсязі покриватиме витрати підприємства на виробництво та їх реалізацію, сприятиме стабільній роботі надавача послуг і утримуванню на належному рівні якості комунальних послуг.

4. Механізм реалізації мети:

Вказану проблему планується розв’язати шляхом затвердження рішенням виконавчого комітету Баранівської міської ради тарифів на вивезення твердих побутових відходів, які надаються міською радою (відділ ЖКГ та благоустрою), виходячи із вартості 1м3 побутових відходів на рівні економічно-обґрунтованих витрат для здійснення поточних витрат.

Запропонований вихід із ситуації, що склалася, відповідає принципам державної регуляторної політики, а саме: доцільності, адекватності, ефективності, збалансованості, передбачуваності, принципу прозорості та врахування громадської думки.

Дане рішення підлягає оприлюдненню на сайті Баранівської міської ради та в газеті «Баранівські новини», і після цього набуває чинності. 

5.Обґрунтування можливості досягнення поставлених цілей у разі затвердження запропонованого регуляторного акту та оцінка можливості проведення й виконання вимог регуляторного акту.

      У разі ухвалення регуляторного акту буде вирішено питання з приведенням тарифів до економічно обґрунтованого рівня.

     Запропоновані тарифи дадуть можливість поліпшити фінансовий стан підприємства, своєчасно проводити оплату за використані паливно-мастильні матеріали, запасні частини для ремонту машин, оплачувати податки до бюджету та встановити заробітну плату працівникам, які надають послуги з вивезення твердих побутових відходів, гарантовану галузевою угодою, враховуючи прожитковий мінімум в Україні, а також, як наслідок, задоволення інтересів споживачів в наданні якісних послуг.

6.Визначення очікуваних результатів ухвалення запропонованого регуляторного акту:

     У разі ухвалення прийняття регуляторного акту та затвердження тарифів на послуги на вивезення твердих побутових відходів, очікується покращення якості послуг, які надає міська рада (відділ ЖКГ та благоустрою), за рахунок придбання необхідної кількості паливно-мастильних матеріалів, одержання додаткового прибутку, який буде направлений на ремонт сміттєвозів та іншої техніки для своєчасного вивезення твердих побутових відходів, забезпечення, поліпшення  санітарно-епідеміологічного стану міста, додержання вимог діючого законодавства з охорони навколишнього середовища, поповнення державного та місцевого бюджетів за рахунок своєчасної сплати податків.

7. Визначення показників результативності регуляторного акту:

   Прийняття регуляторного акту – рішення виконавчого комітету Баранівської міської ради «Про нові тарифи на послуги з вивезення твердих побутових відходів для ІІ та ІІІ груп споживачів»,  які надаються міською радою (відділ ЖКГ та благоустрою), забезпечить:

  • ефективне і раціональне використання майна, що перебуває в комунальній власності територіальної громади міста;
  • стабільність в наданні послуг з вивезення твердих побутових відходів;
  • збалансованість економіки підприємства-надавача послуг.

8. Обґрунтування запропонованого  терміну дії регуляторного акту:

    Термін дії  запропонованого регуляторного акту – постійний, з можливістю внесення  до нього змін, в залежності від факторів, які впливають  на формування тарифів, та чинного законодавства.

    При  виникненні змін у чинному законодавстві, які можуть вплинути на дію запропонованого регуляторного акту, до нього будуть вноситися відповідні коригування.

9.Визначення заходів, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності регуляторного акта в разі його прийняття.

    Звіт про відстеження результативності регуляторного акту покладається на відділ житлово-комунального господарства та благоустрою міської ради (В.А.Савчук).

     Заходами, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності регуляторного акту, буде аналіз даних фінансової звітності підприємства.

10.Зауваження та пропозиції надсилаються на адресу розробника проекту регуляторного акта:

поштова адреса: 12701, Житомирська область, м. Баранівка, вул. Леніна,20, Баранівська міська рада.

електронна адреса: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

телефон: (04144) 4-21-04, 3-10-21, 3-12-99.

 

Заступник міського голови-керуюча справами виконкому                                                                О.Бабінець

 

БАРАНІВСЬКА МІСЬКА РАДА

БАРАНІВСЬКОГО РАЙОНУ

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

від 24 квітня 2014 р.                                                                                №82

Про внесення змін до додатку 2 рішення

виконкому від 24.05.2012 року №116

«Про проведення поховань у почесних

секторах міських кладовищ»

У зв’язку з кадровими змінами у відділі житлово-комунального господарства та благоустрою Баранівської міської ради, керуючись ст.30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст.23 Закону України «Про поховання та похоронну справу», виконавчий комітет міської ради

В И Р І Ш И В:

1.Внести зміни до додатку 2 рішення виконкому міської ради від 24.05.2012 року №116 «Про проведення поховань у почесних секторах міських кладовищ», виклавши його в новій редакції (додається).

2.Вважати такими, що втратили чинність,  рішення виконкому міської ради від 20.03.2014р. №51 та від 20.06.2013р. №137 «Про внесення змін до додатку 2 рішення виконкому від 24.05.2012 року №116 «Про проведення поховань у почесних секторах міських кладовищ».

 

Міський голова                                                                             А.Душко

Заступник міського голови -

керуюча справами виконкому                                                  О.Бабінець

 

Додаток до рішення виконкому від 24.04.2014 р. №82

СКЛАД

комісії з організації проведення почесних поховань                                                      

Савчук Василь Андрійович – начальник відділу ЖКГ та благоустрою міської ради, голова комісії;

Радзевіл Людмила Анатоліївна – майстер з благоустрою, секретар комісії;

ЧЛЕНИ КОМІСІЇ:

Хохлюк Олександр Борисович – спеціаліст міської ради з питань благоустрою та санітарного стану;

Костецька Олена Дмитрівна – паспортист відділу ЖКГ та благоустрою;

Кольосов Леонід Юрійович – робітник кладовища.

 

Заступник міського голови -

керуюча справами виконкому                                                      О.Бабінець

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Друк E-mail