Рішення виконавчого комітету міської ради від 20.02.2014 року

БАРАНІВСЬКА МІСЬКА РАДА

БАРАНІВСЬКОГО РАЙОНУ

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

від 20 лютого 2014 р.                                                                                    №19

Про упорядкування списків громадян,

які перебувають на квартирному обліку

при виконкомі міської ради

Заслухавши інформацію спеціаліста міської ради з гуманітарних питань, секретаря житлової комісії при виконкомі міської ради Кухтюк О.В. та розглянувши списки черговості громадян, котрі перебувають на квартирному обліку для одержання жилих приміщень за місцем проживання у міськвиконкомі станом на 01.02.2014 року, керуючись «Правилами обліку громадян, які потребують покращення житлових умов», затвердженими Постановою Ради Міністрів УРСР і Укрпрофради від 11.12.1984р. №480 та пп.7 п.б ст.30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет міської ради

В И Р І Ш И В:

1.Затвердити контрольний список громадян, які перебувають на квартирному обліку у виконкомі Баранівської міської ради (загальна черга) станом на 01.02.2014р. (додаток 1).

2.Затвердити список громадян м. Баранівка, взятих на квартирний облік у міськвиконкомі, які користуються правом позачергового одержання житла, станом на 01.02.2014 року (згідно з додатком 2).

3.Затвердити список громадян м. Баранівка, взятих на квартирний облік у виконкомі міської ради, котрі користуються правом першочергового одержання жилих приміщень, станом на 01.02.2014 року (згідно з додатком 3).

4.Затвердити список громадян, потерпілих внаслідок аварії на ЧАЕС, котрі перебувають на квартирному обліку у виконкомі Баранівської міської ради, станом на 01.02.2014 року (згідно з додатком 4).

5.Затвердити список військовослужбовців, звільнених в запас або у відставку за станом здоров’я, віком, вислугою років та у зв’язку із скороченням штатів, учасників бойових дій в Афганістані та військових конфліктах в інших зарубіжних країнах та сімей військовослужбовців, які загинули під час виконання службових обов’язків, котрі перебувають на квартирному обліку у виконкомі Баранівської міської ради станом на 01.02.2014 року (згідно з додатком 5).

6.Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови В.А.Гнилорибу.

Міський голова                                                                              А.Душко

Заступник міського голови -

керуюча справами виконкому                                                   О.Бабінець

 

БАРАНІВСЬКА МІСЬКА РАДА

БАРАНІВСЬКОГО РАЙОНУ

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

від 20 лютого 2014 р.                                                                                    №20

Про відзначення в м. Баранівка

Міжнародного жіночого дня – 8 Березня

З метою відзначення в м. Баранівка Міжнародного жіночого дня – 8 Березня, керуючись          пп.3 п.б ст.38  Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради

В И Р І Ш И В:

1.Заходи щодо відзначення в м. Баранівка Міжнародного жіночого дня – 8 Березня – затвердити. (Додаються).

2.Затвердити кошторис витрат у загальній сумі 6000 грн. (шість тисяч гривень) на проведення вищезгаданих заходів.(Додається).

3.Головному бухгалтеру міської ради Дем’янюк О.Ю. провести відповідні розрахунки згідно з кошторисом.

4.Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови  з питань діяльності виконавчого органу ради В.А.Гнилорибу.

Міський голова                                                                     А.Душко

Заступник міського голови -

керуюча справами виконкому                                                 О.Бабінець

 

Додаток 1 до рішення виконкому

від 20.02.2014  №20

Заходи

щодо відзначення в м. Баранівка

Міжнародного жіночого дня – 8 Березня

1.Провести в м. Баранівка урочистості з нагоди відзначення Міжнародного жіночого дня – 8 Березня.

В.А.Гнилориба – заступник міського голови;

В.В.Шляхтенко – директор міського Будинку культури ім. А.Пашкевича (МБК);

О.В.Кухтюк – спеціаліст міської ради.

6 березня 2014 року

2.Організувати зустріч керівництва міської ради з жіночою громадськістю міста, керівниками та активістами жіночих громадських організацій.

З.П.Шикула – секретар міської ради.

6 березня 2014 року

3.Провести в м. Баранівка святковий концерт з нагоди відзначення Міжнародного жіночого дня – 8 Березня.

В.В.Шляхтенко – директор МБК.

6 березня 2014 року

4.Привітати трудові колективи міста, колективи органів місцевого самоврядування та органів виконавчої влади вищого рівня вітальними листівками з нагоди Міжнародного жіночого дня – 8 Березня.

О.П.Бабінець – заступник міського голови-керуюча справами виконкому;

О.В.Кухтюк – спеціаліст міської ради.

До 5 березня 2014 року

5.Привітати квітами та корзинами з квітами кращі трудові колективи міста, жінок, нагороджених званням «Почесний громадянин міста Баранівка», а також учасників та глядачів святкового концерту з нагоди Міжнародного жіночого дня – 8 Березня.

В.А.Гнилориба – заступник міського голови;

О.В.Кухтюк – спеціаліст міської ради.

6 березня 2014 року

6.Провести в навчальних закладах м. Баранівка виховні години, тематичні вечори, приурочені Міжнародному жіночому дню, а також зустрічі з жінками-ветеранами війни і праці.

Керівники навчальних закладів міста.

До 7 березня 2014 року

7.Підготувати та розмістити на окремих рекламних конструкціях типу «сіті-лайт», а також у газеті «Баранівські новини» святкові вітання міського голови й міськвиконкому з нагоди Міжнародного жіночого дня – 8 Березня.

О.П.Бабінець – заступник міського голови-керуюча справами виконкому;

О.В.Кухтюк – спеціаліст міської ради.

До 7 березня 2014 року

Заступник міського голови -

керуюча справами виконкому                                                  О.Бабінець

 

БАРАНІВСЬКА МІСЬКА РАДА

БАРАНІВСЬКОГО РАЙОНУ

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

від 20 лютого 2014 р.                                                                                    №21

Про затвердження Плану заходів з підготовки

і пропуску льодоходу, паводків та повені

на території м. Баранівка у 2014 році

З метою забезпечення керованого пропуску весняної повені у 2014 році, а також оперативного реагування при загрозі або виникненні надзвичайної ситуації в цей період, керуючись п.3 ст.36, пп.2 п.б ч.1 ст.38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,  виконавчий комітет міської ради

В И Р І Ш И В:

1.План заходів з підготовки і пропуску льодоходу, паводків та повені на території м. Баранівка у 2014 році – затвердити (додається).

2.Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчого органу ради В.А.Гнилорибу.

Міський голова                                                                          А.Душко

Заступник міського голови -

керуюча справами виконкому                                                 О.Бабінець

                                                                                                                                         

Додаток до рішення виконкому

від 20.02.2014 №21

План заходів

з підготовки і пропуску льодоходу, паводків та весняної повені на території м. Баранівка у 2014 році

1.Провести розрахунок сил та засобів, які планується залучити до здійснення запобіжних заходів та виконання робіт з ліквідації наслідків проходження льодоходу, паводків та весняної повені, а також до здійснення робіт по укріпленню гідроспоруди і берегів річки Случ.

Д.О.Нікулін – директор ТОВ «Сайенс Інновейшн Продакшн» (за згодою);

В.Г.Заремба – директор КП «Баранівка міськводоканал»;

В.А.Савчук – начальник відділу ЖКГ та благоустрою міської ради.

До 25.02.2014 року.

2.Вжити заходи щодо підготовки гідроспоруди на річці Случ до проходження льодоходу, паводків і весняної повені.

Д.О.Нікулін – директор ТОВ «Сайенс Інновейшн Продакшн» (за згодою).

В.А.Савчук – начальник відділу ЖКГ та благоустрою міської ради.

До 01.03.2014 року.

3.Вжити заходи щодо недопущення пошкодження газопроводу середнього тиску, який прокладений через річку Случ в м. Баранівка поблизу гідроспоруди.

Д.О.Нікулін – директор ТОВ «Сайенс Інновейшн Продакшн» (за згодою);

А.В.Шкабара – директор Баранівської дільниці Новоград-Волинського УЕГГ.

Постійно на період пропуску льодоходу та повені.

4.Здійснювати заходи щодо забезпечення безперебійної роботи водозаборів господарсько-питного призначення, водопровідно-каналізаційних мереж в умовах паводків та весняної повені.

В.Г.Заремба – директор КП «Баранівка міськводоканал».

Постійно на період пропуску льодоходу та повені.

5.Створити оперативний штаб з безпечного пропуску льодоходу, дощових паводків та весняної повені, мобільні оперативні групи для керівництва роботами. Визначити сили реагування для оперативного проведення запобіжних заходів при можливих ускладненнях паводкової (повеневої) ситуації та пошуково-рятувальних робіт.

В.А.Гнилориба – заступник міського голови;

В.Г.Заремба – директор КП «Баранівка міськводоканал».

До 25.02.2014 року.

6.Створити відомчі матеріальні резерви, призначені для запобігання та ліквідації НС, необхідного аварійного запасу паливно-мастильних, будівельних та сипучих матеріалів, мішків, засобів освітлення, захисного одягу, шанцевого інструменту тощо.

В.Г.Заремба – директор КП «Баранівка міськводоканал»;

В.А.Савчук – начальник відділу ЖКГ та благоустрою міської ради.

До 01.03.2014 року.

7.Перевірити стан готовності до пропуску дощових паводків та весняної повені водосховищ, ставків, гідротехнічних споруд, меліоративних систем, штучних споруд на автошляхах та об’єктів життєзабезпечення і господарювання. За результатами перевірки скласти відповідні акти.

Власники (орендарі) водосховищ, ставків, гідроспоруд;

В.А.Савчук – начальник відділу ЖКГ та благоустрою міської ради.

До 06.03.2014 року.

8.Провести розчистку отворів труб та решіток дощової каналізації на комунальних дорогах, стічних каналів вулиць.

В.А.Савчук – начальник відділу ЖКГ та благоустрою міської ради;

О.Б.Хохлюк – спеціаліст міської ради.

До 01.03.2014 року та на період пропуску льодоходу й повені.

9.Забезпечити відведення паводкових вод на прибудинкових територіях та присадибних ділянках громадян в разі їх підтоплення.

В.А.Савчук – начальник відділу ЖКГ та благоустрою міської ради;

Костецька О.Д. – керівник ОСББ «Надія»;

Власники домогосподарств.

На період пропуску паводків та повені.

10.Організувати роботу водомірних постів на гідроспоруді та забезпечити цілодобове спостереження за рівнем води на річці Случ.

Д.О.Нікулін – директор ТОВ «Сайенс Інновейшн Продакшн» (за згодою).

На період підготовки і пропуску весняної повені.

11.Уточнити дані щодо наявних державних та приватних плавзасобів, забезпечити їх готовність для залучення до дій в умовах паводка, пропуску повені на території міста.

В.Г.Заремба – директор КП «Баранівка міськводоканал»;

В.А.Савчук – начальник відділу ЖКГ та благоустрою міської ради.

До 01.03.2014 року.

12.Спільно з Новоград-Волинським міжрайонним управлінням Державної санепідеміологічної служби в Житомирській області організувати посилений контроль за санітарно-епідеміологічною обстановкою при підтопленні м. Баранівки й територій до та після спаду води.

В.А.Гнилориба – заступник міського голови;

В.А.Савчук – начальник відділу ЖКГ та благоустрою міської ради.

На період пропуску льодоходу й повені.

13.Забезпечити проведення спостережень за розвитком меж підтоплення та здійснити оперативні заходи щодо надійного захисту населення і зменшення збитків господарствам.

В.А.Гнилориба – заступник міського голови;

В.Г.Заремба – директор КП «Баранівка міськводоканал»;

В.А.Савчук – начальник відділу ЖКГ та благоустрою міської ради.

До початку та під час проходження весняної повені.

 

14.Уточнити плани евакуації населення та своєчасного вивезення матеріальних цінностей, що можуть потрапити в зони підтоплення, та заходи щодо життєзабезпечення населення в місцях тимчасового розміщення на період евакуації.

К.Г.Пасічник – спеціаліст міської ради;

О.С.Загорська – спеціаліст міської ради.

До 01.03.2014 року.

15.Уточнити порядок доведення попереджень і оповіщень до населення, робочого персоналу та керівників усіх рівнів про можливу загрозу паводка й повені та їх масштабів.

К.Г.Пасічник – спеціаліст міської ради;

О.С.Загорська – спеціаліст міської ради.

На період пропуску льодоходу, паводка та весняної повені.

16.Забезпечити своєчасне інформування комісії з питань ТЕБ і НС райдержадміністрації про проходження льодоходу й весняної повені.

В.А.Савчук – начальник відділу ЖКГ та благоустрою міської ради;

К.Г.Пасічник – спеціаліст міської ради.

На період пропуску льодоходу, паводка та весняної повені.

 

Заступник міського голови -

керуюча справами виконкому                                                                О.Бабінець

 

БАРАНІВСЬКА МІСЬКА РАДА

БАРАНІВСЬКОГО РАЙОНУ

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

від 20 лютого 2014 р.                                                                                    №24

Про відведення та облаштування місць

для розміщення матеріалів передвиборної

агітації на території м. Баранівка

З метою забезпечення на території м.Баранівка належної організації підготовки до виборів Президента України, на виконання ч.5 ст.90 Закону України «Про вибори Президента України», керуючись пп.3 п.б ст.38, ст.30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет міської ради

В И Р І Ш И В:

1.Відвести такі місця для розміщення матеріалів передвиборної агітації на території м.Баранівка:

  • дошка оголошень на майданчику біля міського будинку культури ім. А.Пашкевича;
  • дошка оголошень у сквері біля демонтованого пам’ятника В.І.Леніну;
  • дошка оголошень біля адмінприміщення Баранівського центру обслуговування споживачів (ЦОС) підприємства «Укрпошта»;
  • майданчик біля кінотеатру;
  • наявні рекламні конструкції на вулицях міста (шляхом укладення договорів з власниками конструкцій).

2.Відділу  житлово-комунального господарства та благоустрою Баранівської міської ради  (Савчук В.А.) забезпечити належний технічний стан рекламних засобів (дощок оголошень, сіті-лайтів, білборда тощо).

3.Відповідальність за порушення вимог техніки безпеки під час експлуатації вищезгаданих рекламних засобів для розміщення матеріалів передвиборної агітації покласти на балансоутримувача (відділ житлово-комунального господарства та благоустрою Баранівської міської ради) та розповсюджувачів даної зовнішньої реклами.

4.Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчого органу ради В.А.Гнилорибу.

Міський голова                                                                                А.Душко

Заступник міського голови -

керуюча справами виконкому                                                      О.Бабінець

 

БАРАНІВСЬКА МІСЬКА РАДА

БАРАНІВСЬКОГО РАЙОНУ

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

від 20 лютого 2014 р.                                                                                    №30

Про затвердження заходів щодо відзначення

в м. Баранівка у 2014 році 200-річчя з дня

народження Т.Г.Шевченка

З метою відзначення в м.Баранівка 200-річчя з дня народження видатного українського поета, прозаїка й художника Т.Г.Шевченка, популяризації та збереження культурних традицій і надбань українського народу, виховання дітей і молоді міста в дусі патріотизму, керуючись ст.32, пп.3 п.б ст.38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет міської ради

В И Р І Ш И В:

1.Заходи щодо відзначення в м.Баранівка у 2014 році 200-річчя з дня народження Т.Г.Шевченка – затвердити (додається).

2.Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчого органу ради В.А.Гнилорибу.

 

Міський голова                                                                          А.Душко

Заступник міського голови -

керуюча справами виконкому                                                 О.Бабінець

                                                                                                                                         

Додаток до рішення виконкому

від 20.02.2014 №30

ЗАХОДИ

щодо відзначення в м. Баранівка у 2014 році

200-річчя з дня народження Т.Г.Шевченка

1.Встановити на території м.Баранівка погруддя або пам’ятник Т.Г.Шевченку.

В.А.Гнилориба – заступник міського голови;

В.А.Савчук – начальник відділу ЖКГ та благоустрою міської ради.

Протягом 2014 року.

2.Провести літературно-мистецькі акції «Свою Україну любіть» у культурно-освітніх закладах міста.

Керівники культурно-освітніх закладів міста (за згодою).

Протягом лютого-березня 2014 року.

3.Провести Шевченківські читання «Спадщина Великого Кобзаря» у міському сквері на вулиці Леніна (поряд з дитячим майданчиком, де планується встановлення пам’ятника Т.Шевченку).

О.П.Бабінець – заступник міського-керуюча справами виконкому.

О.В.Кухтюк – спеціаліст міської ради з гуманітарних питань;

В.В.Шляхтенко – директор МБК.

7 березня 2014 року.

4.Організувати й відкрити в бібліотечних та музейних закладах міста тематичні виставки творів і репродукцій картин Т.Г.Шевченка.

Керівники бібліотечних та музейних закладів міста (за згодою).

Протягом 2014 року.

5.Провести в загальноосвітніх закладах міста тижні, присвячені пам’яті Кобзаря «Т.Шевченко – світоч українського народу».

Керівники навчальних закладів міста (за згодою).

Протягом лютого-березня 2014 року.

6.Провести в загальноосвітніх закладах міста тематичні усні журнали, конференції, літературні вітальні, світлиці, свята, конкурси малюнків до творчості Т.Шевченка, конкурси на краще декламування поезії Великого Кобзаря.

Керівники навчальних закладів міста (за згодою).

Протягом лютого-березня 2014 року.

7.Провести спортивно-масові заходи, присвячені 200-річчю з дня народження Т.Г.Шевченка.

О.М.Драган – директор міського стадіону.

Протягом 2014 року.

Заступник міського голови -

керуюча справами виконкому                                                                         О.Бабінець

 

БАРАНІВСЬКА МІСЬКА РАДА

БАРАНІВСЬКОГО РАЙОНУ

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

від 20 лютого 2014 р.                                                                                 №31

Про хід виконання рішення виконкому

міської ради від 21.11.2013р. №222 «Про

затвердження заходів щодо відзначення

в м. Баранівка Міжнародного дня інвалідів»  

Заслухавши інформацію заступника міського голови-керуючої справами виконкому О.П.Бабінець про хід виконання рішення виконкому міської ради від 21.11.2013 року №222 «Про затвердження заходів щодо відзначення в м.Баранівка Міжнародного дня інвалідів», виконком міської ради зазначає, що в місті була проведена певна робота на виконання вищезгаданого рішення. Зокрема, проведено обстеження матеріально-побутових умов інвалідів, які звернулися в міську раду із заявами щодо надання матеріальної допомоги на лікування. За результатами обстеження двом з них надано матеріальну допомогу на загальну суму 700грн. На жаль, у зв’язку з відсутністю в міському бюджеті відповідних коштів така допомога не була надана всім заявникам.

Спільно з відділом у справах сім’ї, молоді і спорту Баранівської райдержадміністрації проведено уточнення списків дітей-інвалідів, які проживають у м. Баранівка. Територіальним центром по обслуговуванню одиноких непрацездатних громадян було організовано й проведено в міському Будинку культури ім. А.Пашкевича виставку творчих робіт людей з обмеженими фізичними можливостями, де жителі й гості міста мали змогу не тільки споглядати чудові вироби, а й поспілкуватися з майстрами, котрі їх виготовили.

Поряд із цим, спільно з управлінням праці і соціального захисту населення Баранівської райдержадміністрації міськвиконкомом проводиться робота щодо забезпечення людям з обмеженими фізичними можливостями переважного права на влаштування до будинків-інтернатів та зарахування на соціально-побутове обслуговування до територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг). З цією метою для інвалідів, які проживають у Баранівці, надається консультативно-дорадча допомога з боку відповідних спеціалістів міської ради, проводиться обстеження матеріально-побутових умов, видаються довідки, готуються клопотання в інтернатні заклади та заклади охорони здоров’я для влаштування найбільш незахищених з них на державне утримання й лікування. 

На постійному контролі міськвиконкому перебуває питання щодо створення вільного доступу для осіб з обмеженими фізичними можливостями до об’єктів соціального та громадського призначення міста. Так, власникам цих об’єктів вручено відповідні приписи. На їх виконання переважна більшість власників об’єктів соцкультпобуту обладнали свої приміщення пандусами або кнопками для екстреного виклику. Новозбудовані об’єкти приймаються в експлуатацію за умови створення вільного доступу до них для осіб з обмеженими фізичними можливостями.

Беручи до уваги все вищесказане, з метою привернення уваги громадськості міста до проблем інвалідів, надання інвалідам рівних з усіма громадянами можливостей для участі в політичній, економічній і соціальній сферах життя, керуючись ст.34 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет міської ради

В И Р І Ш И В:

1.Інформацію заступника міського голови-керуючої справами виконкому О.П.Бабінець про хід виконання рішення виконкому міської ради від 21.11.2013 року №222 «Про затвердження заходів щодо відзначення в м.Баранівка Міжнародного дня інвалідів» взяти до відома.

2.Спеціалісту міської ради з питань організаційно-кадрової роботи Пасічник К.Г.:

  • спільно з Баранівським районним центром зайнятості продовжити роботу щодо надання індивідуальних профінформаційних послуг інвалідам, які звертаються за консультацією до районного центру зайнятості, про стан та потреби ринку праці, зміст основних професій, шляхи й умови профпідготовки та підвищення кваліфікації, можливості працевлаштування, протипоказання у зв’язку зі станом здоров’я;
  • спільно з Баранівським районним центром зайнятості відповідно до рекомендацій МСЕК сприяти організації професійного навчання інвалідів м.Баранівки, зареєстрованих в районному центрі зайнятості як безробітні, з метою підвищення конкурентоспроможності та забезпечення ефективної зайнятості;
  • спільно з Баранівським районним центром зайнятості продовжити роботу щодо залучення осіб з обмеженими фізичними можливостями до проведення ярмарків вакансій для їх подальшого працевлаштування та задоволення потреб роботодавців у підборі персоналу.

3.Спеціалісту міської ради з гуманітарних питань Кухтюк О.В.:

  • продовжити співпрацю з підприємствами та установами, благодійними організаціями з метою надання матеріальної підтримки особам з обмеженими фізичними можливостями за рахунок коштів, отриманих від господарської діяльності та благодійних надходжень;
  • спільно з управлінням праці і соціального захисту населення Баранівської райдержадміністрації продовжити роботу щодо забезпечення людям з обмеженими фізичними можливостями переважного права на влаштування до будинків-інтернатів та зарахування на соціально-побутове обслуговування до територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг).
  • проводити обстеження житлово-побутових умов інвалідів (за їх зверненнями) та при наявності відповідного фінансування подавати на розгляд виконкому пропозиції щодо надання матеріальної допомоги інвалідам з метою поліпшення їх матеріально-побутових умов проживання, придбання ліків тощо.

4.Відділу ЖКГ та благоустрою міської ради (Савчук В.А.) продовжити здійснення контролю за створенням вільного доступу для осіб з обмеженими фізичними можливостями до об’єктів соціального та громадського призначення міста.

5.Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчого органу ради В.А.Гнилорибу.

Міський голова                                                                             А.Душко

Заступник міського голови -

керуюча справами виконкому                                                  О.Бабінець

 

БАРАНІВСЬКА МІСЬКА РАДА

БАРАНІВСЬКОГО РАЙОНУ

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

від 20 лютого 2014 р.                                                                                 №32

Про хід виконання рішення виконкому

міської ради від 22.02.2012р. №54 «Про

затвердження заходів щодо реалізації

в м. Баранівка районної комплексної

Програми «Молодь і родина Баранівського

району» на 2012-2016 роки»  

Заслухавши інформацію заступника міського голови-керуючої справами виконкому О.П.Бабінець про хід виконання рішення виконкому міської ради від 22.02.2012 року №54 «Про затвердження заходів щодо реалізації в м.Баранівка районної комплексної Програми «Молодь і родина Баранівського району» на 2012-2016 роки», виконком міської ради зазначає, що в місті була проведена певна робота на виконання вищезгаданого рішення. Зокрема, на базі фізкультурно-оздоровчого комплексу та міського Будинку дитячої творчості створені й діють спортивні клуби з різних видів спорту та за інтересами.

Міськвиконкомом надається підтримка відділу у справах сім’ї, молоді та спорту Баранівської райдержадміністрації у проведенні на території м.Баранівка конкурсів, що спрямовані на формування здорового способу життя молоді. За рахунок коштів міського бюджету забезпечується належне утримання та своєчасний ремонт об’єктів спортивної інфраструктури міста.

У травні 2013 року в м.Баранівка було проведено обласний фестиваль серед хорових колективів «Мамина вишня». Упродовж минулого року забезпечено участь обдарованої молоді міста в обласних і республіканських конкурсах і фестивалях. Гуртківці міського Будинку дитячої творчості стали переможцями виставки-конкурсу творчих робіт «Майбутнє Полісся», обласних конкурсів «Барви Полісся», «Поліські візерунки», «Веселковий дивосвіт», «Зимова казка», обласних фестивалів-конкурсів «Кришталеві нотки» та «Великодні дзвони».  Учнівська молодь міста залучається до упорядкування пам’ятників загиблим воїнам, місць бойової слави у рамках акції «Пам’ятати. Відродити. Зберегти.».

Проводиться робота щодо виявлення на території м. Баранівка та інспектування сімей, які опинилися у складних життєвих обставинах, здійснюється їх соціальний супровід. З метою поліпшення житлових умов багатодітних сімей спеціалістами міської ради надається консультативна допомога щодо постановки їх на квартирний облік при міськвиконкомі.

Відділом у справах сім’ї, молоді і спорту Баранівської райдержадміністрації в м.Баранівка щорічно проводиться акція «Подаруй дитині свято», конкурс «Таланти багатодітної родини», а також інші заходи з метою пропаганди сімейних цінностей, вшанування багатодітних матерів тощо.

З міського бюджету щорічно виділяються певні кошти на матеріальну допомогу сім’ям, які опинилися у скрутних життєвих обставинах. Так, у минулому році така допомога була надана сім’ї Щербіїв, котрі постраждали внаслідок пожежі.

Беручи до уваги все вищесказане, з метою створення в м. Баранівка умов для становлення й розвитку молоді, підтримки громадянської активності молодих людей, надання для них соціальних гарантій, забезпечення системної та комплексної політики у сфері сім’ї та демографічного розвитку, на виконання Закону України «Про сприяння соціальному становленню та розвитку молоді в Україні», розпорядження голови Баранівської райдержадміністрації від 07.02.12. №35 «Про районну комплексну Програму «Молодь і родина Баранівського району» на 2012-2016 роки», керуючись ст.32 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет міської ради

В И Р І Ш И В:

1.Інформацію заступника міського голови-керуючої справами виконкому О.П.Бабінець про хід виконання рішення виконкому міської ради від 22.02.2012 року №54 «Про затвердження заходів щодо реалізації в м.Баранівка районної комплексної Програми «Молодь і родина Баранівського району» на 2012-2016 роки» взяти до відома.

2.Спеціалісту міської ради з гуманітарних питань Кухтюк О.В.:

  • сприяти відділу у справах сім’ї, молоді та спорту Баранівської райдержадміністрації у проведенні на території м. Баранівка конкурсів, що спрямовані на формування здорового способу життя молоді;
  • забезпечувати проведення в м.Баранівка обласного фестивалю серед хорових колективів «Мамина вишня» та участь обдарованої молоді міста в обласних і республіканських конкурсах і фестивалях;
  • продовжити роботу щодо виявлення на території м.Баранівка та інспектування сімей, які опинилися у складних життєвих обставинах, спільно з відповідними районними службами здійснювати їх соціальний супровід;
  • сприяти проведенню в м. Баранівка акції «Подаруй дитині свято», конкурсу «Таланти багатодітної родини», а також інших заходів з метою пропаганди сімейних цінностей, вшанування багатодітних матерів тощо;
  • сприяти в поліпшенні житлових умов багатодітним сім’ям, у тому числі надавати консультації щодо оформлення документів для постановки їх на квартирний облік при виконкомі міської ради;
  • спільно з керівниками навчальних закладів міста залучати учнівську молодь до упорядкування пам’ятників загиблим воїнам, місць бойової слави, проведення акції «Пам’ятати. Відродити. Зберегти.».

3.Керівникам закладів соціальної сфери міста (Драган О.М., Туровська С.М., Власюк А.Д.)   і відділу ЖКГ та благоустрою міської ради (Савчук В.А.) забезпечувати належне утримання та своєчасний ремонт підвідомчих об’єктів спортивної інфраструктури.

4.Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчого органу ради В.А.Гнилорибу.

Міський голова                                                                             А.Душко

Заступник міського голови -

керуюча справами виконкому                                                  О.Бабінець

 

БАРАНІВСЬКА МІСЬКА РАДА

БАРАНІВСЬКОГО РАЙОНУ

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

від 20 лютого 2014 р.                                                                                 №33

Про хід виконання рішення виконкому

міської ради від 26.09.2013р. №183 «Про

проведення у 2014 році в м. Баранівка

Року учасників бойових дій на території 

інших держав та відзначення  25-ї річниці

виведення військ колишнього СРСР 

з Республіки Афганістан»  

Заслухавши інформацію заступника міського голови-керуючої справами виконкому О.П.Бабінець про хід виконання рішення виконкому міської ради від 26.09.2013 року №183 «Про проведення у 2014 році в м.Баранівка Року учасників бойових дій на території інших держав та відзначення 25-ї річниці виведення військ колишнього СРСР з Республіки Афганістан», виконком міської ради зазначає, що в місті була проведена певна робота на виконання вищезгаданого рішення. Зокрема, 14.02.2014 року в міському Будинку культури ім. А.Пашкевича відбулися урочисті заходи з нагоди вшанування учасників бойових дій на території інших держав та 25-ї річниці виведення військ колишнього СРСР з Республіки Афганістан, у тому числі урочисті збори, нагородження кращих громадських активістів з числа воїнів-інтернаціоналістів, покладання квітів до пам’ятника воїнам, які загинули в Республіці Афганістан та на території інших держав тощо.

Протягом 11-13 лютого 2014 року проводилися зустрічі з учасниками бойових дій на території інших держав та членами сімей загиблих у навчальних закладах міста. Працівниками відділу житлово-комунального господарства та благоустрою проведено упорядкування пам’ятного знака воїнам, загиблим на території інших держав, який знаходиться на майдані Волі. У навчальних та культурно-освітніх закладах міста проводилися науково-практичні конференції, засідання за круглим столом, уроки мужності, вечори-зустрічі з учасниками бойових дій на території інших держав з метою вшанування пам’яті загиблих воїнів-інтернаціоналістів. У бібліотеках міста було встановлено фотостенди, організовано книжкові виставки, присвячені учасникам бойових дій на території інших держав, наочні матеріали з військово-патріотичної тематики.

Беручи до уваги все вищесказане, керуючись ст.ст.34, 36 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет міської ради

В И Р І Ш И В:

1.Інформацію заступника міського голови-керуючої справами виконкому О.П.Бабінець про хід виконання рішення виконкому міської ради від 26.09.2013 року №183 «Про проведення у 2014 році в м.Баранівка Року учасників бойових дій на території інших держав та відзначення 25-ї річниці виведення військ колишнього СРСР з Республіки Афганістан» взяти до відома.

2.Зняти з контролю рішення виконкому міської ради від 26.09.2013 року №183 «Про проведення у 2014 році в м.Баранівка Року учасників бойових дій на території інших держав та відзначення 25-ї річниці виведення військ колишнього СРСР з Республіки Афганістан» у зв’язку з його виконанням.

Міський голова                                                                             А.Душко

Заступник міського голови -

керуюча справами виконкому                                                  О.Бабінець

 

БАРАНІВСЬКА МІСЬКА РАДА

БАРАНІВСЬКОГО РАЙОНУ

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

від 20 лютого 2014 р.                                                                              № 34

Про проведення оплачуваних громадських робіт 

на території Баранівської міської ради у 2014 році

З метою залучення безробітних громадян, які перебувають на обліку в Баранівському районному центрі зайнятості, до оплачуваних громадських робіт, на виконання Програми економічного і соціального розвитку м.Баранівка на 2014 рік, Програми зайнятості населення на території Баранівської міської ради на 2014 рік, керуючись ст. ст.30,34 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст.31 Закону України «Про зайнятість населення», Постановою Кабінету Міністрів України від 20.03.2013 року №175 «Про затвердження Порядку організації громадських та інших робіт тимчасового характеру», рішенням 33-ї сесії міської ради 6-го скликання від 31.01.2014 року №1492 «Про виділення коштів на співфінансування оплати праці працівникам, які будуть задіяні при проведенні громадських робіт», виконавчий комітет міської ради   

В И Р І Ш И В:

1.Спільно з Баранівським районним центром зайнятості забезпечити організацію та проведення протягом 2014 року оплачуваних громадських робіт на території Баранівської міської ради.   

2.Залучити до участі в громадських роботах з благоустрою міста та ремонту закладів соціальної сфери 45 чол. з числа безробітних, що перебувають на обліку в Баранівському районному центрі зайнятості.

3.Затвердити такі види робіт, які можуть застосовуватися під час організації громадських робіт та мають суспільно корисну спрямованість, відповідають потребам та соціальному розвитку міської ради:

  • ліквідація несанкціонованих сміттєзвалищ;
  • благоустрій, озеленення та впорядкування території міста Баранівки;
  • благоустрій кладовищ;
  • упорядкування братських могил, пам’ятників, місць поховання загиблих захисників Вітчизни та інших пам’яток культурної спадщини;
  • виконання робіт по догляду за криницями загального користування;
  • упорядкування придорожніх смуг;
  • підсобні та ремонтні роботи з капітального ремонту закладів соціальної сфери, які перебувають у комунальній власності територіальної громади м. Баранівка (міський дошкільний навчальний заклад «Сонечко», міський стадіон та фізкультурно-оздоровчий комплекс, міський Будинок культури тощо);
  • інші доступні види трудової діяльності.

4.У зв’язку з обмеженим фінансуванням закладів соціальної сфери комунальної власності міста і відділу житлово-комунального господарства та благоустрою Баранівської міської ради витрати на оплату праці учасників громадських робіт (з нарахуваннями) здійснювати за рахунок коштів міського бюджету та коштів Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування на випадок безробіття рівними частинами пропорційно сумі витрат на їх організацію.

5.Співфінансування організації громадських робіт у випадку залучення зареєстрованих безробітних здійснювати за рахунок коштів міського бюджету, передбачених на ці цілі, у сумі 10000,00 грн.

6.Уповноважити міського голову А.О.Душка укласти з Баранівським районним центром зайнятості договір про організацію громадських робіт та їх фінансування та укласти з особами, котрі беруть участь у громадських роботах, строкові трудові договори в письмовій формі із занесенням запису до трудової книжки відповідно до чинного законодавства про працю.

7.Спеціалісту міської ради з питань бухгалтерського обліку-головному бухгалтеру міської ради О.Ю.Дем’янюк своєчасно та в повному обсязі здійснювати оплату праці безробітних, залучених до участі в громадських роботах  (при наявності відповідного фінансування).

8.Відділу житлово-комунального господарства та благоустрою Баранівської міської ради (Савчук В.А.), керівникам закладів соціальної сфери комунальної власності міста (Власюк А.Д., Драган О.М., Шляхтенко В.В.) на належному рівні забезпечити організацію оплачуваних громадських робіт на об’єктах, що перебувають у їх віданні, здійснювати постійний контроль за проведенням цих робіт.

 

Міський голова                                                                               А.Душко

Заступник міського голови -

керуюча справами виконкому                                                    О.Бабінець

 

БАРАНІВСЬКА МІСЬКА РАДА

БАРАНІВСЬКОГО РАЙОНУ

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

від 20 лютого 2014 р.                                                                                 №35

Про хід виконання в м.Баранівка

районної цільової соціальної програми
розвитку дошкільної освіти на період до 2017 року

Заслухавши інформацію заступника міського голови-керуючої справами виконкому Бабінець О.П. про хід виконання в м.Баранівка районної цільової соціальної програми розвитку дошкільної освіти на період до 2017 року, виконком міської ради зазначає, що в місті проводиться певна робота, спрямована на виконання заходів, передбачених даною Програмою. 

Зокрема, міськвиконкомом щорічно розглядаються питання про розвиток дошкільної освіти в м.Баранівка та про роботу міського ДНЗ «Сонечко». Штатний розпис даного дошкільного закладу приведено у відповідність до вимог наказу Міністерства освіти і науки України від 04.11.2010 №1055 «Про затвердження Типових штатних нормативів дошкільних навчальних закладів».

Міською радою на належному рівні забезпечується функціонування міського дошкільного навчального закладу «Сонечко». Станом на 01.01.2013 року у ДНЗ «Сонечко» функціонує 11 груп: 10 дошкільних і 1 ясельного віку, у яких виховується 292 дитини. Поряд із цим, проблематичним є зарахування в ДНЗ дітей 2-3-річного віку, оскільки кількість місць у ясельній та молодших групах набагато менша за кількість дітей, які стоять на черзі. При цьому у зв’язку з відкриттям упродовж останніх років додаткових груп наразі відсутня черговість на влаштування в ДНЗ дітей 5-6річного віку.

Міською радою постійно проводиться робота щодо поновлення матеріально-технічної бази закладу. Так, у цьому році були розпочаті роботи з капітального ремонту приміщення  ДНЗ «Сонечко» на вулиці Леніна,40 з метою впровадження заходів з енергозбереження за рахунок кредитних коштів НЕФКО (загальна вартість проекту – 1234647,16грн.).

Проведення цих робіт – це перший крок до відкриття на базі даного приміщення другого дошкільного навчального закладу. Звичайно, для відкриття окремого дошкільного навчального закладу необхідно облаштувати додатковий харчоблок, кладову, закупити необхідне кухонне та холодильне обладнання, устаткування й інвентар, меблі та обладнання для групових та ігрової кімнат та обладнати ігрові майданчики. На це потрібні значні кошти. За попередніми підрахунками, для відкриття нового дошкільного закладу (або філіалу існуючого) на базі приміщення колишнього дитсадка фарфорового заводу по вул. Леніна,40 потрібні кошти в сумі понад 1 мільйон гривень, у тому числі на придбання довгострокового обладнання та інвентарю – понад 700 тис. грн., на оплату праці персоналу – понад 360,0 тис. грн. На жаль, такі кошти відсутні в міському бюджеті. Тому без державного фінансування вирішення даного питання неможливе. У той же час варто зазначити, що у випадку відкриття нового дошкільного закладу керівництво району має вирішити проблему щодо надання іншого приміщення Баранівській районній школі мистецтв. Міська рада, у свою чергу, буде змушена надати інше приміщення Будинку дитячої творчості. Звичайно, таке приміщення буде надане після припинення окремих договорів оренди з іншими державними установами, які знаходяться у приміщеннях комунальної власності міста. Сподіваємося, що за державної та районної підтримки питання відкриття в місті ще одного дошкільного закладу буде вирішено в найближчі роки.

Щорічно міськвиконкомом та керівництвом ДНЗ «Сонечко» вживаються заходи щодо створення належних умов для повноцінного фізичного розвитку дошкільнят. З цією метою у навчальних групах ДНЗ обладнано фізкультурні зали та майданчики, створено «Галявину казок». У дошкільному закладі забезпечується також збалансоване раціональне харчування дітей відповідно до натуральних фізіологічних вимог.

Беручи до уваги все вищесказане, на виконання розпорядження голови Баранівської райдержадміністрації від 17.06.2013 року №175 «Про стан виконання районної цільової соціальної програми розвитку дошкільної освіти на період до 2017 року», керуючись ст.32 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет міської ради

В И Р І Ш И В:

1.Інформацію заступника міського голови-керуючої справами виконкому О.П.Бабінець про стан виконання в м.Баранівка районної цільової соціальної програми розвитку дошкільної освіти на період до 2017 року взяти до відома.

2.Директору міського ДНЗ «Сонечко» Власюк А.Д.:

  • продовжити роботу щодо створення належних умов для повноцінного фізичного розвитку дітей шляхом обладнання фізкультурних залів і майданчиків;
  • забезпечувати збалансоване раціональне харчування дітей, які відвідують ДНЗ, відповідно до натуральних фізіологічних норм;
  • продовжити організаційну роботу щодо розширення мережі груп, у т.ч. шляхом відкриття груп з короткотривалим перебуванням дітей.

3.Спеціалісту міської ради з гуманітарних питань Кухтюк О.В. вивчити питання щодо відкриття в Баранівці окремого дошкільного навчального закладу на базі колишнього дитячого садка по вулиці Леніна,40 з метою охоплення дошкільною освітою більшої кількості дітей міста. 

4.Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчого органу ради В.А.Гнилорибу.

Міський голова                                                                             А.Душко

Заступник міського голови -

керуюча справами виконкому                                                  О.Бабінець

Друк E-mail