Рішення виконкому міської ради від 23.01.2014 року

БАРАНІВСЬКА МІСЬКА РАДА

БАРАНІВСЬКОГО РАЙОНУ

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

від 23 січня 2014 р.                                                                                    №1

Про підсумки роботи із зверненнями

громадян, що надійшли до виконавчого

комітету міської ради у 2013 році

Заслухавши інформацію заступника міського голови-керуючої справами виконкому О.П.Бабінець про стан роботи виконкому міської ради із зверненнями громадян, виконком міської ради зазначає, що виконавчим апаратом міської ради проводиться відповідна робота на виконання Закону України «Про звернення громадян» та Указів Президента України щодо розгляду звернень громадян.

Значна увага звертається на організацію прийому громадян відповідальними працівниками виконкому. Рішенням виконкому затверджено дні та години прийому громадян керівництвом міської ради. У виконкомі міської ради налагоджено облік усіх звернень, що надходять на розгляд, та контроль за їх вирішенням. Здійснюється також електронний облік звернень громадян.

Протягом 2013 року на особистому прийомі в міського голови та заступника міського голови побувало 95 громадян міста, у секретаря ради та керуючої справами виконкому – близько 400 осіб. З питань звернень (заяв) громадян у 2013 році прийнято більше 230 рішень виконкому, що стосувалися в основному оформлення права власності на об’єкти нерухомого майна, надання дозволів на будівництво приміщень, узаконення самочинно збудованих об’єктів, надання матеріальної допомоги на поховання померлих громадян, котрі не працювали й не отримували інших соціальних виплат, вирішення житлових та інших питань.

 Незважаючи на вжиті заходи щодо посилення уваги до забезпечення життєвих потреб найбільш незахищених верств населення, все ще продовжує надходити велика кількість звернень від жителів міста на адресу міської ради. У 2013 році надійшла й було опрацьована 261 пропозиція, заява і скарга громадян, у тому числі 30 колективних звернень. Для порівняння: у 2012 році надійшло 214 пропозицій, заяв і скарг громадян, у тому числі 27 колективних звернень. Отже, у порівнянні з минулим роком кількість звернень дещо збільшилася.

Загалом до міськвиконкому звернулися 642 чол. (у 2012 році – 459 осіб). Серед них – 53 ветерани праці, 8 інвалідів, 4 дітей війни, 1 одинока мати та 1 мати-героїня.

За звітний період цього року надійшло також 3 повторних звернення громадян.

У зверненнях громадян порушено 261 питання різної тематики, що на 47 більше, ніж за 2012 рік. Найбільша кількість звернень стосувалася питань соціального захисту населення (58) та комунального й дорожнього господарства, благоустрою (97). Усе ще великою залишається кількість звернень з питань сільського господарства (37) та житлових питань (48). Лише по два звернення надійшло з питань торгівлі та освіти; по одному зверненню з питань промисловості, транспорту і зв’язку, екології та природних ресурсів, а також законності й охорони правопорядку, 12 звернень з інших питань.

Варто зауважити, що у порівнянні з минулим роком збільшилася кількість звернень громадян Баранівки, які були надіслані на розгляд міськвиконкому органами державної влади вищого рівня. Так, за звітний період надійшло 4 звернення громадян міста з Кабінету Міністрів України, 11 звернень – від Баранівської райдержадміністрації, 4 звернення – з прокуратури у Баранівському районі, 4 звернення – з Житомирської облдержадміністрації, по одному зверненню з Баранівської районної ради та від помічника-консультанта народного депутата України.

Більшість звернень громадян було задоволено (86) або надано правову консультацію щодо порядку вирішення тих чи інших питань (174). Одному громадянину відмовлено. Разом з тим виконком міської ради зазначає, що через обмеженість бюджетних коштів ряд питань, що пов’язані із наданням матеріальної допомоги, газифікації, благоустрою, вирішуються не в повній мірі у зв’язку з відсутністю відповідного фінансування.

З метою забезпечення виконання вимог Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», керуючись пп.1 п.б ч.1 ст.38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», розпорядженням голови райдержадміністрації від 01.08.11. №197 з даного питання, виконавчий комітет міської ради

В И Р І Ш И В:

1.Інформацію заступника міського голови-керуючої справами виконкому О.П.Бабінець про підсумки роботи із зверненнями громадян, що надійшли до виконавчого комітету міської ради у 2013 році, узяти до відома.

2.Вважати роботу із зверненнями громадян одним із пріоритетних завдань керівництва Баранівської міської ради, обов’язком її посадових осіб та службовців.

3.Посилити персональну відповідальність посадових та службових осіб міської ради за забезпечення системності в роботі із зверненнями, а також за усунення причин, що спричиняють обґрунтовані звернення громадян до органів влади всіх рівнів.

4.Заступнику міського голови з питань діяльності виконавчого органу міської ради В.А.Гнилорибі:

  • Зосередити увагу керівників установ соціальної сфери комунальної власності міста, посадових осіб міської ради на забезпеченні виконання Закону України «Про звернення громадян» та  Указів  Президента України щодо розгляду звернень громадян.
  • Продовжити роботу щодо забезпечення належної організації прийому громадян з особистих питань.

5.Заступнику міського голови-керуючій справами виконкому О.П.Бабінець:

  • Спільно з керівниками структурних підрозділів міської ради здійснювати постійний контроль за розглядом звернень громадян, дотриманням встановлених термінів їх розгляду, вирішенням проблем жителів міста.
  • Значну увагу приділяти вирішенню питань, порушених у зверненнях ветеранів війни та інвалідів, одиноких престарілих громадян, які проживають у складних матеріальних умовах.
  • Щоквартально інформувати міськвиконком та райдержадміністрацію про стан роботи із зверненнями громадян.

6.Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови-керуючу справами виконкому О.П.Бабінець.

Міський голова                                                                              А.Душко

Заступник міського голови -

керуюча справами виконкому                                                   О.Бабінець

 

БАРАНІВСЬКА МІСЬКА РАДА

БАРАНІВСЬКОГО РАЙОНУ

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

від 23 січня 2014 р.                                                                                             №2

Про підсумки виконання міського бюджету

та Програми економічного і соціального

розвитку міста за 2013 рік

Заслухавши інформацію головного спеціаліста з питань бухгалтерського обліку-головного бухгалтера міської ради Дем’янюк О.Ю. про підсумки виконання міського бюджету та Програми економічного і соціального розвитку м. Баранівка за 2013 рік, виконком міської ради зазначає, що протягом 2013 року до загального фонду міського бюджету надійшло 3395276грн. податків, зборів та інших платежів, що на 719277грн. менше від планових показників. Поряд із цим, надійшла дотація вирівнювання в сумі 2274443грн. та субвенція на фінансування заходів позашкільної освіти в сумі 613726 грн., а також субвенція з держбюджету на соціально-економічний розвиток території в сумі 248321грн. Загалом надходження загального фонду міського бюджету у 2013 році становили 6531,766 тис. грн. (90%), що на 719,277 тис. грн. менше від запланованих показників. Зокрема, не виконано план надходжень прибуткового податку з громадян (-564146грн.), плати за землю (-161564грн.), адміністративних зборів (-1930грн.), інших надходжень (-794грн.). При цьому перевиконано планові надходження місцевих податків і зборів (+6462грн.), фіксованого сільськогосподарського податку (+456грн.), адмінштрафів та послуг(+939грн.), а також надходження від реалізації безхазяйного майна (+1300грн.).

До спеціального фонду міського бюджету надійшло 2146203грн. податків, зборів та інших платежів, що на 62836грн. більше від запланованих показників. Забезпечено виконання більшості статей доходної частини спеціального фонду, за винятком надходжень екологічного податку (-3310грн.), торгового патенту заправних станцій (-16840грн.), податку на власність (-3762грн.), від продажу землі (-147968грн.). При цьому перевиконано план надходжень єдиного податку (+35123грн.), відшкодувань втрат лісогосподарського виробництва (+75654грн.) та інших надходжень (+15527грн.). Поряд із цим, майже в повному обсязі (316993грн.) надійшла субвенція на ремонт комунальних доріг (-2262грн. до плану), однак не надійшли кошти іншої субвенції на суму 300000грн. Загалом надходження спеціального фонду міського бюджету, крім власних надходжень, у 2013 році склали 2463196грн. (88%), що на 347320грн. менше від запланованих показників.

Усі ці кошти були спрямовані відповідно до Бюджетного кодексу України на фінансування установ і закладів соціальної сфери міста, благоустрій, утримання доріг тощо. Зокрема, незважаючи на вкрай напружену фінансову ситуацію, пов’язану з недостатнім фінансуванням окремих галузей міського господарства, повною мірою було забезпечено видатки на утримання дошкільного навчального закладу, управління, Будинку дитячої та юнацької творчості, Будинку культури ім.А.Пашкевича, міського стадіону, а також відділу благоустрою.

Певну роботу проведено міськвиконкомом на виконання Програми економічного і соціального розвитку м. Баранівка на 2013 рік. Підготовлено та розроблено інвестиційний проект «Підвищення екологічної безпеки населення міста Баранівки Житомирської області шляхом запровадження інноваційних механізмів збору, вивозу та утилізації (переробки) сміття», який став переможцем Всеукраїнського конкурсу проектів та програм розвитку місцевого самоврядування. Як результат – у 2014 році міська рада отримає з державного бюджету додаткові кошти в сумі 199000грн. на придбання сміттєвоза. Підготовлено й подано в Житомирську обласну державну адміністрацію інвестиційні пропозиції щодо придбання за рахунок державних коштів світлодіодних світильників і комунальної техніки та їх подальшої передачі на баланс КП «Баранівка міськводоканал» і відділу благоустрою міської ради. За рахунок коштів державної субвенції на соціально-економічний розвиток регіонів здійснено капітальний ремонт приміщень фізкультурно-оздоровчого комплексу, виконано певні роботи з будівництва водо-каналізаційних мереж у південній частині міста (2-а черга) та реконструкції мереж водопостачання та водовідведення.

За рахунок коштів міського бюджету певні обсяги робіт виконані в галузі житлово-комунального господарства та благоустрою. З метою забезпечення стабільної роботи КП «Баранівка міськводоканал» виділено кошти в сумі 760000грн. на поповнення статутного фонду цього підприємства. З метою врегулювання та забезпечення безпеки дорожнього руху на перехресті вулиць Дзержинського, Радянської та Ново-Комсомольської встановлено світлофори із вмонтованим електронним табло і відліком часу, а на перехресті вулиць Леніна та Радянської (місця концентрації ДТП) – вуличні турнікети. Для запобігання підтопленням придбано понад 100м.п. залізобетонних труб, які були встановлені на проблемних ділянках комунальних доріг. Також закуплено комплектовану мотопомпу для відкачування води та передано її в користування місцевій пожежно-рятувальній частині. Придбано та встановлено новий в’їзний знак у Баранівку з боку Новограда-Волинського, поряд з яким облаштовано зону для відпочинку подорожніх (альтанка, криниця з «журавлем», туалет тощо). За рахунок коштів бюджету розвитку придбано та встановлено на будівлі міської ради годинник з логотипом і метеотабло, а на будівлі міського Будинку культури – рухомий рядок (для розміщення анонсів важливих міських подій). Придбано МАФ та водоочисне обладнання для облаштування автомату з розливу питної води в центрі міста.

Зроблено перші кроки до виготовлення Генерального плану забудови м.Баранівки. Так, за рахунок коштів міського бюджету (29832,02грн.) виготовлено топозйомку та створено топографічні плани міста. Виготовлено проектно-кошторисну документацію на реконструкцію станції знезалізнення, будівництво водозабірної свердловини та підвісного мосту через р.Случ.

Дещо поновлено матеріально-технічну базу закладів соціальної сфери міста. Так, придбано костюми та вішак для потреб міського Будинку культури; меблі, штори та інші матеріали й обладнання для потреб ДНЗ «Сонечко» (для відкриття нової групи), душові кабіни для потреб фізкультурно-оздоровчого комплексу, костюми та фотоапарат для гуртківців міського Будинку дитячої творчості, комп’ютерну техніку для потреб міської ради та її структурних підрозділів, баки для сміття, сіті-лайти та сінгуматор для потреб відділу житлово-комунального господарства та благоустрою. Придбано та встановлено арку в парково-спортивний комплекс ім.В.Хоменка, закуплено меблі і холодильник для потреб міського фізкультурно-оздоровчого комплексу, а також ряд інших предметів довгострокового використання для інших установ.

Проводилася певна робота щодо залучення інвестицій у розвиток міста. Так, за рахунок кредитних коштів НЕФКО у 2013 році розпочато роботи з капітального ремонту будівлі ДНЗ «Сонечко» на вулиці Леніна,40 (впровадження заходів з енергозбереження). Зокрема, виконано роботи з ізоляції трубопроводів, заміни вікон, утеплення стін та утеплення даху. У квітні 2014 року планується завершити всі заходи вищезгаданого проекту.

Певним інвестиційним внеском у соціально-економічний розвиток міста є будівництво та введення в експлуатацію індивідуальних житлових будинків. Так, у 2013 році у Баранівці введено 19 об’єктів індивідуального житлового будівництва загальною площею 2384кв.м., житловою площею 1414кв.м., загальною вартістю 11млн. 360,1тис. грн. Для порівняння: у 2012 році було введено 15 таких об’єктів загальною площею 2006кв. м., житловою площею 1101кв.м., загальною вартістю 9,2 млн. грн.

Певні заходи були виконані й у сфері дорожнього господарства та благоустрою. Так, придбано автогрейдер, завдяки чому дещо покращиться поточне утримання комунальних доріг. Проведено капітальний ремонт мереж вуличного освітлення на вулицях Ново-Комсомольській та Дзержинського. Розпочалися роботи на родовищі будівельного піску, яке було відкрито в жовтні 2013 року, що дасть можливість певним чином покращити фінансову ситуацію на КП «Баранівка міськводоканал».

Беручи до уваги все вищесказане, керуючись ст.28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет міської ради

В И Р І Ш И В:

1.Інформацію головного спеціаліста з питань бухгалтерського обліку-головного бухгалтера міської ради Дем’янюк О.Ю. про підсумки виконання міського бюджету та Програми економічного і соціального розвитку м. Баранівка за 2013 рік узяти до відома.

2.Виконавчому апарату міської ради відповідно до своїх повноважень:

  • забезпечити виконання доходної та видаткової частини міського бюджету, а також Програми економічного і соціального розвитку м. Баранівка на 2014 рік;
  • активізувати роботу щодо збільшення надходжень до міського бюджету за рахунок усіх джерел;
  • здійснювати жорсткий контроль за надходженням плати за землю, вживати суворі заходи адміністративного впливу до боржників;
  • вживати заходи по виявленню та залученню до оподаткування суб’єктів господарювання, які користуються землею без належного юридичного оформлення;
  • вжити дієві заходи щодо ефективного використання комунального майна, оформити договори оренди з метою надходження додаткових коштів;
  • проводити роботу щодо недопущення виникнення заборгованості по заробітній платі в установах, закладах та підприємствах комунальної власності міста;
  • сприяти розвитку малого підприємництва;
  • продовжити здійснення заходів щодо реформування житлово-комунальної сфери шляхом проведення оптимальної тарифної політики, розширення мережі комунальних послуг; 
  • проводити роботу щодо поліпшення торгівельного обслуговування населення міста;
  • забезпечувати належний правопорядок та санітарний стан у м. Баранівка.

3.Заступнику міського голови-керуючій справами виконкому О.П.Бабінець щоквартально виносити на розгляд виконкому питання про стан виконання міського бюджету та Програми економічного і соціального розвитку міста на 2014 рік.

4.Керівникам закладів, установ та підприємств комунальної власності територіальної громади міста постійно здійснювати суворий контроль за використанням енергоресурсів та здійсненням заходів з енергозбереження.

5.Дане рішення винести на розгляд і затвердження чергової сесії міської ради.

6.Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови  з питань діяльності виконавчого органу ради В.А.Гнилорибу.

Міський голова                                                                              А.Душко

Заступник міського голови -

керуюча справами виконкому                                                   О.Бабінець

 

БАРАНІВСЬКА МІСЬКА РАДА

БАРАНІВСЬКОГО РАЙОНУ

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

від 23 січня 2014 р.                                                                                          №4

Про відзначення в м. Баранівка

Дня вшанування учасників бойових

дій на територіях інших держав

З метою відзначення в м. Баранівка Дня вшанування учасників бойових дій на територіях інших держав, збереження традицій українського народу та виховання молоді в дусі патріотизму, керуючись п.8  ст.36  Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради

В И Р І Ш И В:

1.Спільно з районною спілкою воїнів-інтернаціоналістів провести 15 лютого 2014 року в м.Баранівка громадські заходи з нагоди вшанування учасників бойових дій на територіях інших держав, у рамках яких організувати мітинг та покладання квітів до пам’ятника загиблим воїнам-інтернаціоналістам.

2.Спеціалісту міської ради з гуманітарних питань Кухтюк О.В. до 06 лютого 2014 року провести уточнення списків воїнів-інтернаціоналістів, які проживають на території ради.

3.Нагородити грамотами та подяками за активну громадську діяльність окремих членів Баранівської районної спілки воїнів-інтернаціоналістів (за поданням голови спілки).

4.Керівникам навчальних закладів міста організувати проведення зустрічей з учасниками бойових дій на територіях інших держав, сім’ями загиблих.

5.Керівникам бібліотечних закладів міста облаштувати фотостенди, книжкові виставки, присвячені учасникам бойових дій на території інших держав, наочні матеріали військово-патріотичної тематики.

6.Рекомендувати Баранівському РВ УМВС України в Житомирській області забезпечити охорону громадського порядку під час проведення масових заходів з нагоди Дня вшанування учасників бойових дій на територіях інших держав.

7.Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчого органу ради В.А.Гнилорибу.

Міський голова                                                                             А.Душко

Заступник міського голови -

керуюча справами виконкому                                                  О.Бабінець

 

БАРАНІВСЬКА МІСЬКА РАДА

БАРАНІВСЬКОГО РАЙОНУ

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

 РІШЕННЯ

від 23 січня 2014 р.                                                                                    №6     

Про стан виконавської дисципліни та

організації виконання завдань, визначених

актами і дорученнями Президента України,

Кабінету Міністрів України, голів обласної

держадміністрації та райдержадміністрації,

у виконавчому апараті міської ради

Розглянувши розпорядження голови Баранівської райдержадміністрації від 17.12.2013 року №340 «Про стан виконавської дисципліни та організації виконання завдань, визначених актами і дорученнями Президента України, Кабінету Міністрів України, голів облдержадміністрації та райдержадміністрації», виконком міської ради зазначає, що виконавчим апаратом міської ради постійно вживаються заходи, спрямовані на покращення управлінської діяльності і зміцнення виконавської дисципліни. Особлива увага керівництва та посадових осіб міської ради звертається на виконання актів та доручень Президента України, Кабінету Міністрів України, розпоряджень та доручень голів обласної і районної державних адміністрацій.

Загалом організація роботи з контролю за виконанням вищезгаданих актів органів влади вищого рівня у 2013 році була спрямована на безумовне виконання контрольних завдань, їх вчасне і якісне виконання та насамперед на попередження випадків невиконання або несвоєчасного виконання контрольних документів. Варто зазначити, що протягом 2013 року до міськвиконкому надійшло 336 розпорядчих документів з райдержадміністрації, з них 222 було взято на контроль. На виконання розпоряджень голови райдержадміністрації міськвиконкомом затверджувалися власні заходи та проводилася відповідна робота щодо їх безумовного виконання. Так, у 2013 році на засіданнях виконкому було розглянуто 70 питань щодо виконання завдань, визначених розпорядчими документами голови Баранівської райдержадміністрації. Крім того, на виконання всіх розпорядчих документів голови райдержадміністрації, що надійшли в порядку контролю, була проведена відповідна робота, про що було проінформовано структурні підрозділи райдержадміністрації. Щоправда окремі інформації про хід виконання розпоряджень голови райдержадміністрації були надані у невстановлені терміни, тобто із запізненням. У зв’язку з цим посадовим особам міської ради, відповідальним за їх виконання, було вказано на допущені недоліки та зобов’язано їх безумовно виконувати завдання, визначені розпорядчими документами органів влади вищого рівня, та своєчасно інформувати про їх виконання міськвиконком і відповідні структурні підрозділи органів виконавчої влади.

Поряд із цим, певна увага зверталася й на виконання нормативних актів Президента України, Верховної Ради України та Кабінету Міністрів України. Зокрема, на виконання Закону України «Про адміністративні послуги» та постанови Кабінету Міністрів України від 30.01.2013 №44 «Про затвердження вимог до підготовки технологічної картки адміністративної послуги» міськвиконкомом було розроблено та затверджено інформаційні й технологічні картки на адміністративні послуги, що надаються виконавчим комітетом та його структурними підрозділами. На виконання Законів України «Про заходи щодо попередження та зменшення вживання тютюнових виробів і їх шкідливого впливу на здоров’я населення», «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» міськвиконкомом було прийнято регуляторний акт «Про заборону куріння в громадських місцях на території м.Баранівка» (рішення виконкому від 20.06.2013 №114). На виконання «Правил утримання зелених насаджень у населених пунктах України», затверджених наказом Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України 10.04.2006 № 105, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 27 липня 2006 року за № 880/12754, «Порядку видалення дерев, кущів, газонів і квітників у населених пунктах», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2006 року № 1045 (із внесеними змінами) міськвиконкомом було прийнято рішення від 23.05.2013 року №104 «Про утримання об’єктів зеленого господарства на території м.Баранівки», згідно з яким затверджено склад комісії з обстеження зелених насаджень, що підлягають видаленню на території м. Баранівки.  

Беручи до уваги все вищесказане, з метою виконання актів та доручень Президента України, Кабінету Міністрів України, розпоряджень та доручень голів обласної та районної державних адміністрацій, керуючись ст.ст.38,40 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет міської ради

В И Р І Ш И В:

1.Заступнику міського голови з питань діяльності виконавчого органу ради Гнилорибі В.А., заступнику міського голови-керуючій справами виконкому Бабінець О.П. та секретарю міської ради Шикулі З.П. вжити невідкладних заходів щодо організації безумовного виконання актів і доручень Президента України, Кабінету Міністрів України, Верховної Ради України, запитів та звернень депутатів різних рівнів, розпоряджень голів обласної та районної державних адміністрацій.

2.Керівникам структурних підрозділів Баранівської міської ради та посадовим особам її виконавчого апарату:

  • звернути увагу на персональну відповідальність щодо своєчасного та якісного забезпечення виконання завдань, визначених у законах України, актах та дорученнях Президента України, Кабінету Міністрів України, розпорядженнях та дорученнях голів облдержадміністрації та райдержадміністрації;
  • посилити контроль за виконанням розпорядчих документів органів виконавчої влади вищого рівня, рішень виконавчого комітету і міської ради та розпоряджень міського голови;
  • своєчасно інформувати керівництво міської ради про проведену роботу щодо виконання завдань, визначених у законах України, актах та дорученнях Президента України, Кабінету Міністрів України, розпорядженнях та дорученнях голів облдержадміністрації та райдержадміністрації, а також у рішеннях міської ради і її виконавчого комітету та розпорядженнях міського голови;
  • неухильно дотримуватися Інструкції з діловодства в частині розгляду, контролю та підготовки інформацій щодо виконання актів органів влади вищого рівня, доручень керівництва обласної та районної державних адміністрацій, оформлення, складання документів тощо.

3.Координацію роботи щодо виконання даного рішення покласти на заступника міського голови-керуючу справами виконкому О.П.Бабінець, контроль залишаю за собою.

Міський голова                                                                               А.Душко

Заступник міського голови -

керуюча справами виконкому                                                     О.Бабінець

Друк E-mail