Рішення виконавчого комітету міської ради від 20.12.2013 року

Опубліковано у Рішення Виконавчого комітету

БАРАНІВСЬКА МІСЬКА РАДА

БАРАНІВСЬКОГО РАЙОНУ

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

від 20 грудня 2013 р.                                                                               №248

Про стан боротьби зі злочинністю, профілактики

правопорушень та охорони громадського порядку

на території міської ради

Заслухавши та обговоривши інформацію заступника начальника Баранівського РВ УМВС України в Житомирській області Корейби Р.В. про стан боротьби зі злочинністю та профілактики правопорушень на території міської ради, виконком міської ради зазначає, що підрозділом міліції Баранівського РВ УМВС України в Житомирській області здійснюється комплекс заходів щодо реалізації завдань, визначених Президентом України, Міністерством внутрішніх справ України та керівництвом УМВС. Зокрема, проводиться значна робота щодо забезпечення правопорядку й громадської безпеки м. Баранівка.

За 11 місяців 2013 року до чергової частини Баранівського РВ УМВС надійшло 3576 повідомлень, у тому числі 725 повідомлень по м. Баранівка, що на 71 повідомлення більше, ніж за відповідний період минулого року. У звітному періоді Баранівським РВ УМВС було зареєстровано 502 кримінальних правопорушення, що на 65,5% більше за аналогічний період минулого року. З них 138 кримінальних правопорушень – по м. Баранівка, що на 32% більше за аналогічний період минулого року. Загалом було розкрито 47 злочинів, у тому числі дільничними інспекторами, котрі працюють на дільницях Баранівки, - 10 злочинів. На даний час на території Баранівки здійснюють діяльність у сфері профілактики правопорушень та боротьби зі злочинністю 3 дільничних інспектори. Упродовж 2013 року ними було складено 367 протоколів про адміністративні правопорушення.

На жаль, у місті все ще є випадки порушень антиалкогольного законодавства, пов’язані з виготовленням, зберіганням та збутом самогону. Так, у Баранівці виявлено 34 таких правопорушення. У результаті їх розкриття було вилучено майже 65 літрів самогону та самогонної закваски, 7 самогонних апаратів.

Дільничними інспекторами міліції особлива увага звертається на осіб, котрі раніше вчиняли злочини, та на осіб, які зловживають спиртними напоями. Зокрема, на обліку у секторі дільничних інспекторів Баранівського РВ УМВС перебувають 14 осіб, раніше судимих, котрі підпадають під адміністративний нагляд, 7 осіб, котрі перебувають під адміністративним наглядом, 41 раніше судима особа, 181 побутовий правопорушник, 6 хронічних алкоголіків, 98 осіб, котрі зловживають спиртними напоями. Усі ці особи систематично перевіряються за місцем проживання, про що складаються відповідні рапорти.

З метою виявлення правопорушень, передбачених статтями 44, 160, 164-10, 164-16 КУпАП, дільничними інспекторами міліції перевірялися притони, пункти прийому металобрухту, а також окремі громадяни, котрі проживають на території Баранівки.

Баранівським РВ УМВС значна увага звертається на безпеку дорожнього руху,  особливо на проведення профілактичної та роз’яснювальної роботи у цій сфері. Так, було проведено 20 тематичних виступів з безпеки дорожнього руху, якими охоплено понад 2821 особу різних вікових категорій. З метою зниження аварійності, підвищення безпеки доріг постійно здійснюється моніторинг причин та умов вчинення дорожньо-транспортних пригод. Визначено місця концентрації ДТП, розроблено додаткові заходи з підвищення умов безпеки дорожнього руху, видано приписи щодо їх усунення. На усунення недоліків в утриманні та облаштуванні доріг і вулиць до адміністративної відповідальності притягнуто 5 осіб. у результаті проведеної роботи зменшилася кількість дорожньо-транспортних пригод з 8 до 5.

Певна робота щодо профілактики злочинності проводиться і в навчальних закладах міста, де відбуваються різноманітні виховні заходи з правової освіти школярів, зустрічі з працівниками правоохоронних органів, ведеться індивідуальна виховна робота. У культурно-освітніх закладах Баранівки щорічно проводяться заходи в рамках Всеукраїнського тижня правових знань. Певна робота здійснюється і в трудових колективах. Так, кадровиками роз’яснюються норми чинного законодавства про працю. Спеціалістом міської ради з питань юридичного забезпечення надається первинна правова допомога населенню міста, роз’яснення норм Цивільного та Сімейного кодексів України, Кодексу України про адміністративні правопорушення та інших чинних законодавчих актів. 

Усе більше молодих людей залучається до занять спортом, у гуртках художньої самодіяльності на базі міського ФОКу, Будинку дитячої та юнацької творчості, Будинку культури ім. А.Пашкевича. З цією метою проводиться робота щодо зміцнення матеріально-технічної бази цих закладів. У цьому році проведена реконструкція ще двох секторів міського стадіону, завершуються ремонтні роботи на другому поверсі ФОКу, проведено капітальний ремонт зали міського Будинку культури.

Спільно зі службою у справах дітей Баранівської райдержадміністрації забезпечується своєчасне виявлення неблагополучних сімей, їх облік та систематична перевірка умов утримання та виховання в них неповнолітніх, надання їм адресної допомоги. Здійснюється також контроль за додержанням вимог актів законодавства щодо захисту майнових прав неповнолітніх. Запроваджено облік неповнолітніх осіб з неблагополучних сімей, схильних до вчинення правопорушень, обмін інформацією стосовно цих осіб між зацікавленими організаціями для забезпечення проведення цілеспрямованої виховної та роз’яснювальної роботи серед них, своєчасного реагування на вчинені ними правопорушення.

Посилено контроль за додержанням правил торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами. Під час видачі дозволів на здійснення такої торгівлі затверджується відповідний розпорядок роботи торгових точок.

Посилено також контроль за дотриманням Правил благоустрою міста. З цією метою особами, уповноваженими виконавчим комітетом міської ради на укладання протоколів про адміністративні правопорушення у сфері благоустрою, здійснюються рейди вулицями міста. Порушникам вручаються відповідні приписи. У випадку їх невиконання винні особи притягуються до адміністративної відповідальності. Щоправда ця робота все ще є недостатньою.

Питання боротьби зі злочинністю та профілактики правопорушень систематично розглядаються на засіданнях постійних комісій міської ради, виконкому, апаратних нарадах міського голови.

Поряд з цим, варто зазначити, що в місті, на жаль, не налагоджена координація роботи установ та організацій, які здійснюють заходи щодо попередження злочинності. Так, кожен суб’єкт, на якого покладені такі повноваження, здійснює їх одноосібно. На жаль, у 2013 році у зв’язку з обмеженим фінансуванням місцевих бюджетів не було виділено коштів на виконання заходів обласної, районної та міської програми профілактики злочинності на 2011-2015 роки. З 22 травня 2013 року було призупинено роботу єдиного в районі ізолятора тимчасового тримання. Не в повній мірі відповідає встановленим нормам і спецтехніка для перевезення підозрюваних у скоєнні злочинів у найближчий від Баранівки Новоград-Волинський ІТТ.

Незважаючи на всі вжиті заходи, рівень злочинності практично не знижується. Є випадки крадіжок державного, комунального, колективного та особистого майна, інших кримінальних злочинів. У цьому році невідомими викрадено ланцюг і відро з криниці, що знаходиться біля в’їзного знака в Баранівку з боку Новограда-Волинського, знищено сіті-лайт неподалік від адмінбудівлі ПАТ «Укртелеком». Щоденно викрадаються кришки з каналізаційних люків, решітки дощової каналізації, інші елементи благоустрою. Тож правоохоронним органам і міській раді ще є над чим працювати.

Виходячи з усього вищесказаного, керуючись пп.2 п.а ч.1 ст.38, ст.381, пп.2 п.б ст. 30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради

В И Р І Ш И В:

1.Інформацію заступника начальника Баранівського РВ УМВС України в Житомирській області Корейби Р.В. про стан боротьби зі злочинністю та профілактики правопорушень на території міської ради взяти до відома.

2.Відділу житлово-комунального господарства та благоустрою Баранівської міської ради (Савчук В.А.):

3.Спеціалісту міської ради з гуманітарних питань Кухтюк О.В.:

4.Секретарю ради Шикулі З.П. та заступнику міського голови-керуючій справами виконкому Бабінець О.П.:

5.Спеціалісту міської ради з питань земельних ресурсів Шевчук О.Г.:

6.Керівнику ОСББ «Надія» Костецькій О.Д.:

7.Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови  Гнилорибу В.А.

Про хід виконання інформувати виконком міської ради до 18.06.2014 року.

 

Міський голова                                                                              А.Душко

Заступник міського голови -

керуюча справами виконкому                                                   О.Бабінець

 

БАРАНІВСЬКА МІСЬКА РАДА

БАРАНІВСЬКОГО РАЙОНУ

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

від 20 грудня 2013 р.                                                                                      №249

Звіт директора КП «Баранівка міськводоканал»

про роботу комунального підприємства у 2013 році

 

Заслухавши звіт директора комунального підприємства Баранівської міської ради «Баранівка міськводоканал» про роботу підприємства у 2013 році, виконком міської ради зазначає, що, незважаючи на значні капітальні вкладення з міського бюджету та залучення додаткових коштів з різних джерел, підприємство все ще залишається збитковим. Наразі підприємство надає послуги з централізованого водопостачання, водовідведення, виконує будівельно-ремонтні роботи, здійснює видобуток корисних копалин (піску). Станом на 01.12.2013 року валовий дохід по КП «Баранівка міськводоканал» становить 1310990грн. (з ПДВ).

Протягом 2013 року на підприємстві було проведено оптимізацію робочих місць, а саме: чисельність працівників скоротилася на 6чол. і на даний час складає 29чол. Упроваджено ряд заходів з енергозбереження, завдяки чому споживання електроенергії скоротилося на 9%. Однак у зв’язку з підвищенням тарифів на енергоносії витрати на електроенергію (у грошовому еквіваленті) залишилися на рівні минулорічних.

На даний час КП «Баранівка міськводоканал» надає послуги водопостачання та водовідведення 957 споживачам серед населення, а також ряду підприємств, установ, організацій міста. У 2013 році зросло споживання води населенням на 9% та на 8% збільшилася кількість послуг водовідведення для населення. При цьому споживачі ІІ групи скоротили споживання води на 15%, а послуги водовідведення – на 17%. Собівартість послуг водопостачання наразі становить 10,63грн./м3 при тарифі для населення 6,02грн./м3 і для ІІ групи споживачів – 7,00грн./м3. Собівартість послуг водовідведення складає 16,20грн./м3 при тарифі для населення 7,18грн./м3 і для ІІ групи споживачів – 12,00 грн./м3. Відтак надання послуг водопостачання та водовідведення є збитковим. Першопричиною збитковості є висока собівартість послуг водопостачання та водовідведення, а також зношеність мереж. Різниця в тарифах на послуги, надані населенню в минулі роки, становить 233858,00грн. На жаль, ці кошти не відшкодовуються в повній мірі.

Дохід КП «Баранівка міськводоканал» від інших видів діяльності у 2013 році у порівнянні з 2012 роком збільшився, а саме: послуги ринку – на 4,6%, послуги готелю – на 42%, автопослуги – на 5%. При цьому дохід від послуг лазні зменшився на 14%. Звичайно, із збільшенням доходу збільшилося й податкове навантаження. Так, у 2013 році підприємством сплачено податків до бюджету – 179,0тис.грн., до Пенсійного фонду – 318,0тис.грн., заборгованість по ПДФО – 101тис.грн. Загалом збитки підприємства за 2013 рік становлять 549427,00грн.

Упродовж 2013 року КП «Баранівка міськводоканал» отримало з міського бюджету кошти на поповнення статутного фонду в розмірі 607471,0грн., які були використані таким чином:

Керівництвом підприємства постійно проводиться робота щодо залучення додаткових джерел фінансування. Наприкінці жовтня 2013 року було відкрито кар’єр та розпочато видобування корисних копалин (будівельний пісок), що збільшило дохід підприємства на 54064грн., а витрати – на суму 25571грн.

  Беручи до уваги все вищесказане, враховуючи важкий фінансово-господарський стан підприємства, необхідність вжиття негайних та дієвих заходів щодо стабілізації його діяльності, керуючись пп.3 п.«а» ст.29, п.2 ч.2 ст.52 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради

В И Р І Ш И В:

1.Звіт директора КП «Баранівка міськводоканал» про роботу комунального підприємства у 2013 році взяти до відома.

2.Затвердити заходи щодо стабілізації діяльності комунального підприємства Баранівської міської ради «Баранівка міськводоканал». (Додаються.)

3.Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови  з питань діяльності виконавчого органу ради В.А.Гнилорибу.

Міський голова                                                                              А.Душко

Заступник міського голови -

керуюча справами виконкому                                                    О.Бабінець

 

Додаток до рішення виконкому

від 20.12.2013 року №249

Заходи

щодо стабілізації діяльності комунального підприємства

Баранівської міської ради «Баранівка міськводоканал»

1.КП «Баранівка міськводоканал» (Заремба В.Г.) забезпечити збільшення доходів підприємства від інших видів діяльності (проведення ремонтно-будівельних робіт, продаж будівельного піску, надання послуг ринку, готельних послуг, послуг з приватизації квартир комунальної власності і т. ін.) за рахунок залучення нових клієнтів та своєчасного перегляду калькуляцій на дані послуги у випадку збільшення рівня мінімальної заробітної плати, енергоносіїв, запчастин та матеріалів тощо.

2.Директору КП «Баранівка міськводоканал» Зарембі В.Г. покращити фінансову дисципліну на підприємстві, оптимізувати штатний розпис, активізувати роботу щодо підбору висококваліфікованих кадрів та постійно проводити претензійну роботу з боржниками.

3.КП  «Баранівка міськводоканал» (Заремба В.Г.) забезпечити посилений контроль за роботою водіїв, які працюють на транспортних засобах підприємства, для виконання плану збору плати за надані житлово-комунальні та транспортні послуги.

4.Директору КП «Баранівка міськводоканал» Зарембі В.Г. до 01.01.2014 року провести аналіз фінансово-господарської діяльності комунального підприємства, вжити заходи  щодо покращення його фінансового стану та надати розрахунок потреби в коштах для забезпечення його стабільного функціонування у 2014 році.

5.Головному спеціалісту з питань бухгалтерського обліку-головному бухгалтеру міської ради Дем’янюк О.Ю. при розробці проекту міського бюджету на 2014 рік передбачити відповідні видатки на поповнення статутного фонду, фінансову підтримку КП «Баранівка міськводоканал», а також на відшкодування різниці в тарифах на послуги водопостачання та водовідведення (при наявності відповідного фінансування).

Заступник міського голови -

керуюча справами виконкому                                                                    О.Бабінець

 

БАРАНІВСЬКА МІСЬКА РАДА

БАРАНІВСЬКОГО РАЙОНУ

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

від 20 грудня 2013 р.                                                                              №250

Звіт про роботу адміністративної комісії

при виконкомі міської ради у 2013 році

Заслухавши та обговоривши звіт спеціаліста міської ради з питань юридичного забезпечення, секретаря адміністративної комісії при виконкомі міської ради Загорської О.С. про роботу даної комісії, виконком міської ради зазначає, що адміністративна комісія при виконкомі міської ради 6-го скликання функціонує в новому складі (голова, заступник, секретар та 6 членів) з 29.08.2012 року.

У своїй роботі адмінкомісія керується Кодексом України про адміністративні правопорушення (КУпАП), Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», іншими нормативно-правовими актами, а також розробленими і затвердженими Правилами благоустрою м. Баранівка, за порушення яких передбачено адміністративну відповідальність. Адміністративна комісія уповноважена розглядати адміністративні справи по тридцяти  шести статтях вищезгаданого Кодексу.

На виконання Кодексу України про адміністративні правопорушення рішенням виконкому від 29.08.2012 року були призначені 4 особи, уповноважені складати протоколи про адміністративні правопорушення. За кожною з даних осіб було закріплене певне коло питань.

Засідання адміністративної комісії проводяться в міру потреби (при надходженні відповідних протоколів. Протягом 2013 року адмінкомісія розглянула 33 протоколи про адміністративні правопорушення. З них: 7 протоколів були складені уповноваженими посадовими особами, 23 протоколи надійшли з Баранівського РВ УМВС України в Житомирській області та 3 протоколи – з інспекції з благоустрою м. Києва.

За результатами розгляду було винесено 7 постанов про накладення адміністративного стягнення у вигляді штрафу. Серед них: 1 постанова за ч.1 ст.155 КУпАП (порушення правил торгівлі), 3 постанови за ст.180 КУпАП (доведення неповнолітнього до алкогольного сп’яніння), 3 постанови за ст.152 КУпАП (порушення Правил благоустрою). Загалом на виконання постанов адмінкомісії до міського бюджету надійшли адмінштрафи в сумі 306 грн.  

Винесено 10 постанов адмінкомісії про закриття адміністративної справи за малозначністю вчиненого правопорушення та винесено правопорушникам усне зауваження. Також винесено 16 попереджень.

Беручи до уваги все вищезазначене, з метою забезпечення додержання законності та правопорядку на території м. Баранівка, керуючись пп.4 п.б ч.1 ст. 38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради

В И Р І Ш И В:

1.Інформацію спеціаліста міської ради з питань юридичного забезпечення, секретаря адміністративної комісії при виконкомі міської ради Загорської О.С. про роботу даної комісії взяти до відома.

2.Роботу адміністративної комісії міськвиконкому визнати задовільною.

3.Адміністративній комісії при виконкомі міської ради (Гнилориба В.А.):

3.1. Продовжити роботу щодо забезпечення своєчасного, всебічного та об’єктивного з’ясування обставин кожної справи, причин та умов, що спричинили вчинення адміністративних правопорушень, виховання громадян міста в дусі додержання законів.

3.2.  Активізувати інформаційну та роз’яснювальну роботу серед населення міста з питань, які належать до функцій комісії відповідно до чинного законодавства

4.Щомісячно заслуховувати на нарадах, які проводяться міським головою, звіти посадових осіб, котрим надані повноваження на складання протоколів про адміністративні правопорушення за ст.152 КУпАП, про проведену роботу щодо запобігання та виявлення правопорушень у сфері благоустрою.

5.Контроль за виконанням даного рішення залишаю за собою.

Міський голова                                                                             А.Душко

Заступник міського голови -

керуюча справами виконкому                                                  О.Бабінець

 

БАРАНІВСЬКА МІСЬКА РАДА

БАРАНІВСЬКОГО РАЙОНУ

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

від 20 грудня 2013 р.                                                                                      №252

Про затвердження переліку об’єктів та видів

суспільно корисних робіт на 2014 рік на

території Баранівської міської ради для

відбування покарання особами, яким судом

призначено виконання громадських робіт

З метою залучення осіб, притягнутих до кримінального та адміністративного покарання у вигляді відбування суспільно корисних робіт, до виконання громадських робіт на території м.Баранівка, керуючись Кримінальним кодексом України, Кримінально-виконавчим кодексом України, Кодексом України про адміністративні правопорушення, Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради   

В И Р І Ш И В:

1.Затвердити на 2014 рік перелік об’єктів та видів суспільно корисних робіт на території Баранівської міської ради, де будуть відбувати покарання особи, яким судом призначено виконання громадських робіт (додається).

2.Баранівському районному підрозділу Новоград-Волинського міжрайонного відділу кримінально-виконавчої інспекції управління державної пенітенціарної служби України в Житомирській області спільно з відділом житлово-комунального господарства та благоустрою Баранівської міської ради здійснювати постійний контроль за ходом виконання суспільно корисних робіт з благоустрою особами, яким судом призначено виконання громадських робіт.

3.Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчого органу ради В.А.Гнилорибу.

Міський голова                                                                                  А.Душко

Заступник міського голови -

керуюча справами виконкому                                                        О.Бабінець

 

Додаток до рішення виконкому

          від 20.12.2013 року №252

ПЕРЕЛІК

об’єктів та видів суспільно корисних робіт

на 2014 рік на території Баранівської міської ради

для відбування покарання особами, яким судом

призначено виконання громадських робіт

№ з/п

Місцезнаходження об’єкту та вид об’єкту

Вид робіт (не пов’язаних із шкідливим виробництвом, ризиком для життя та здоров’я, які не потребують спеціальної підготовки та певної кваліфікації)

1.

Кладовища, м. Баранівка, вулиця Першотравенська (римо-католицьке та православні), вул.Леваневського (єврейське)

Благоустрій території

2.

Міський Будинок культури імені А.Пашкевича, м. Баранівка, вул. Леніна,22

Благоустрій зовнішньої та внутрішньої території

3.

Міське сміттєзвалище (р-н с. Зеремля)

Благоустрій території

4.

Міський парк, м. Баранівка, вул. Леніна,40-А

Благоустрій території

5.

Міський стадіон, м. Баранівка, вулиця Леніна,40-А

Благоустрій території

6.

Дитячий майданчик, м. Баранівка, вулиця Леніна

Благоустрій території

7.

Лазня КП «Баранівка міськводоканал», м.Баранівка, пров. Кооперативний,2

Благоустрій внутрішньої та зовнішньої території; порубка дров.

8.

Пам’ятники та пам’ятні знаки в м. Баранівка на майдані Волі та на вул. Леніна

Благоустрій території

9.

Клумби в м. Баранівка на вул. Леніна,20 та на майдані Волі

Благоустрій території

10.

м. Баранівка, вулиці Леніна, Дзержинського, Першотравенська, майдан Волі

Благоустрій території

11.

Дошкільний навчальний заклад «Сонечко», м. Баранівка, корпуси на вул. Леніна,40 та вул. Дзержинського

Благоустрій внутрішньої та зовнішньої території

12.

Місце відпочинку на березі р. Случ у м.Баранівка

Благоустрій території

13.

Адміністративна будівля міської ради, м.Баранівка, вул. Леніна,20

Благоустрій внутрішньої та зовнішньої території

14.

Бібліотека, м. Баранівка, вул.Котляревського,5

Благоустрій внутрішньої та зовнішньої території

15.

Прибережна смуга річки Случ у межах м.Баранівка

Благоустрій території

16.

Ринок КП «Баранівка міськводоканал», м.Баранівка, вул. Дзержинського (продовольча група) та І.Франка (сільськогосподарська група)

Благоустрій території

17.

Міський фізкультурно-оздоровчий комплекс, м. Баранівка, вул. Леніна,40-А

Благоустрій внутрішньої та зовнішньої території

18.

Міський Будинок дитячої та юнацької творчості, м. Баранівка, вул. Леніна,40

Благоустрій внутрішньої та зовнішньої території

Заступник міського голови -

керуюча справами виконкому                                                       О.Бабінець

 

БАРАНІВСЬКА МІСЬКА РАДА

БАРАНІВСЬКОГО РАЙОНУ

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

від 20 грудня 2013 р.                                                                              №257

Про забезпечення сталого проходження

в м. Баранівка опалювального сезону

2013-2014 років та утримання

дорожньо-мостового господарства

Заслухавши та обговоривши доповідь заступника міського голови В.А.Гнилориби про хід опалювального сезону 2013 –2014 років, виконком міської ради зазначає, що в Баранівці виконано ряд заходів щодо забезпечення сталого проходження опалювального сезону та утримання дорожньо-мостового господарства.

Зокрема, забезпечується належне теплопостачання дошкільного навчального закладу «Сонечко», Будинку дитячої та юнацької творчості, фізкультурно-оздоровчого комплексу, адмінбудівлі міської ради та міського Будинку культури.

Певні обсяги робіт виконано щодо підготовки дорожньо-мостового господарства міста до осінньо-зимового періоду. Так, проведено поточний ремонт мереж вуличного освітлення (замінено електролампочки, які вийшли з ладу, встановлено додаткові світильники). За рахунок коштів міського бюджету придбано автогрейдер, що дасть змогу дещо покращити роботу в розчищенні комунальних доріг від снігу, проведено капітальний ремонт мереж нічного освітлення на вулицях Ново-Комсомольській та Дзержинського. Підготовлено наявну комунальну техніку до роботи в осінньо-зимових умовах. Заготовлено необхідну кількість піщано-сольової суміші для підсипання комунальних доріг на період ожеледиці.

Комунальним підприємством «Баранівка міськводоканал» підготовлено мережі водопостачання, водовідведення та очисні споруди до роботи в осінньо-зимових умовах. На даний час забезпечується безперебійне водопостачання та водовідведення споживачів, при виникненні аварій на окремих ділянках водогону вживаються невідкладні заходи щодо усунення аварійної ситуації.

З метою здійснення контролю за проходженням опалювального сезону 2013-2014 років, належного утримання дорожньо-мостового господарства в зимовий період, на виконання розпорядження голови Баранівської райдержадміністрації від 28.11.2013 року №317 «Про стан проходження в районі опалювального сезону 2013-2014 року та утримання дорожньо-мостового господарства», рішення виконкому міської ради від 24.10.2013 року №192 «Про стан готовності господарського комплексу міста до роботи в осінньо-зимовий період 2013-2014 років», від 25.07.2013 року №141 «Про заходи щодо підготовки господарського комплексу міста до роботи в осінньо-зимовий період 2013-2014 років», керуючись ст.30  Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет міської ради

В И Р І Ш И В:

1.Керівникам закладів соціальної сфери комунальної власності міста (Власюк А.Д., Туровська С.М., Шляхтенко В.В., Драган О.М.):

2.Директору КП «Баранівка міськводоканал» Зарембі В.Г.:

3.Відділу житлово-комунального господарства та благоустрою міської ради (Савчук В.А.):

4.Керівнику ОСББ «Надія» Костецькій О.Д. проводити інформаційну кампанію щодо пожежобезпечного користування населення електроприладами та заощадження тепла й енергоресурсів.

5.Головному спеціалісту міської ради з питань бухгалтерського обліку-головному бухгалтеру міської ради Дем’янюк О.Ю. своєчасно проводити розрахунки за спожиті енергоносії (при наявності відповідних коштів).

6.Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови В.А.Гнилорибу.

Міський голова                                                                             А.Душко

Заступник міського голови -

керуюча справами виконкому                                                  О.Бабінець

 

БАРАНІВСЬКА МІСЬКА РАДА

БАРАНІВСЬКОГО РАЙОНУ

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

від 20 грудня 2013 р.                                                                              №258

Про хід виконання заходів районної

Програми забезпечення пожежної

безпеки на період до 2015 року

Заслухавши інформацію заступника міського голови В.А.Гнилориби про хід виконання заходів районної Програми забезпечення пожежної безпеки на період до 2015 року, виконком міської ради зазначає, що виконавчим органом та установами соціальної сфери комунальної власності територіальної громади міста вживаються певні заходи, спрямовані на покращення протипожежного захисту та техногенної безпеки підвідомчих об’єктів. Виконкомом прийнято ряд рішень з питань забезпечення пожежної безпеки на території міста. Зокрема, про вжиття невідкладних заходів щодо недопущення на території Баранівки загибелі й травмування людей, про заходи щодо протидії пожежам у природних екосистемах. На їх виконання проводиться певна робота.

Так, керівниками комунальних закладів з масовим перебуванням людей проводяться позапланові цільові протипожежні інструктажі з відповідальними особами за експлуатацію опалювальних систем та електронагрівальних установок. У межах відповідного фінансування вживаються заходи щодо забезпечення приміщень первинними засобами пожежогасіння, проведення технічного обслуговування вогнегасників, комплектування пожежних щитів необхідним інвентарем, приведення в належний стан систем пожежної автоматики, оповіщення людей про пожежу, джерел протипожежного водопостачання, перевіряється справність зв’язку для виклику пожежної охорони. Постійно проводиться робота щодо приведення електрообладнання будівель соціальної сфери та інших об’єктів з масовим перебуванням людей у відповідність до вимог протипожежної безпеки. На всіх об’єктах з масовим перебуванням людей, які перебувають у комунальній власності міста, визначено відповідальних осіб за дотриманням протипожежного режиму, забезпеченням справності приладів опалення, електроустановок, технічного обладнання тощо. На підпорядкованих об’єктах постійно відпрацьовуються з обслуговуючим персоналом дії відповідно до планів евакуації людей на випадок виникнення пожежі.

У закладах та установах соціальної сфери м.Баранівка, у тому числі й у приміщенні міської ради, обладнані спеціальні куточки, стенди з відповідною протипожежною літературою та наочною агітацією щодо попередження пожеж, опікового травматизму та загибелі людей на пожежах. Проводиться роз’яснювальна робота з населенням міста щодо дотримання правил пожежної безпеки та правил безпечної поведінки в побуті.

У навчальних закладах Баранівки постійно проводиться виховна робота, спрямована на запобігання пожежам від дитячих пустощів з вогнем, організовується вивчення дітьми правил пожежної безпеки у школі та в побуті, а також проводиться навчання діям на випадок пожежі.

Спільно з районним сектором УДСНС у Житомирській області проводиться роз’яснювальна робота серед населення Баранівки щодо необхідності дотримання правил пожежної безпеки та дій на випадок виникнення пожежі, недопущення випалювання на території міста стерні, бур’янів, сміттєзвалищ тощо. Відповідна інформація розміщена також на інформаційному стенді міської ради та на рекламних конструкціях (білборд, сіті-лайт).

Під час літнього та осіннього періодів вживалися невідкладні заходи щодо запобігання виникненню пожеж у зв’язку із сухою погодою, недопущення проведення масових заходів у місцях з підвищеною пожежною небезпекою. Так, державними підприємствами «Баранівське ЛМГ», «Дзержинський лісгосп АПК» були встановлені обмеження на відвідування лісів населенням, проведення певних видів робіт на окремих лісових ділянках на період пожежної небезпеки, а також заборонено в’їзд на територію лісового фонду транспортних засобів, про що громадяни міста та району були повідомлені через засоби масової інформації.

Незважаючи на все вищезазначене, організація роботи щодо забезпечення пожежного захисту закладів соціальної сфери міста потребує суттєвого покращення. Про це свідчать перевірки протипожежного стану цих об’єктів. У зв’язку з обмеженим фінансуванням не в достатній кількості закуплено засоби пожежогасіння, біля природних та штучних водойм не обладнано майданчики для встановлення й забору води пожежними автомобілями. У багатьох багатоквартирних будинках пожежні гідранти перебувають у незадовільному стані.

З метою підвищення ефективності роботи, пов’язаної із забезпеченням життєво важливих інтересів населення, установ та організацій комунальної власності міста у сфері пожежної безпеки, на виконання розпорядження голови Баранівської райдержадміністрації від 04.12.2013 року №325 «Про хід виконання районної Програми забезпечення пожежної безпеки на період до 2015 року», рішень міськвиконкому з питань забезпечення пожежної безпеки на території міста, керуючись ст.38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет міської ради

В И Р І Ш И В:

1.Визнати організаційну роботу установ соціальної сфери міста та структурних підрозділів виконавчого органу міської ради щодо забезпечення протипожежного захисту підвідомчих об’єктів та територій недостатньою.

2.Керівникам закладів соціальної сфери комунальної власності міста (Власюк А.Д., Туровська С.М., Шляхтенко В.В., Драган О.М.), керівництву КП «Баранівка міськводоканал» (Заремба В.Г.), відділу житлово-комунального господарства та благоустрою міської ради (Савчук В.А.):

3.Керівнику ОСББ «Надія» Костецькій О.Д. активізувати роботу щодо навчання населення міста правилам безпеки життєдіяльності відповідно до Глави 10 Кодексу цивільного захисту України.

4.Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови В.А.Гнилорибу.

Міський голова                                                                             А.Душко

Заступник міського голови -

керуюча справами виконкому                                                  О.Бабінець

 

БАРАНІВСЬКА МІСЬКА РАДА

БАРАНІВСЬКОГО РАЙОНУ

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

від 20 грудня 2013 р.                                                                              №267

Про визначення місць для розміщення засобів

пересувної дрібно-роздрібної торгівлі на

території м. Баранівка на період новорічних

і різдвяних свят з 20.12.2013 до 07.01.2014 року  

З метою покращення торгівельного обслуговування населення Баранівки, упорядкування роботи об’єктів дрібно-роздрібної торгівлі на період новорічних і різдвяних свят, недопущення підняття цін на продукти харчування в передноворічний період, попередження стихійної торгівлі на території міста, керуючись пп.8 п.а, пп.2 п.б ст.30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», постановами Кабінету Міністрів України від 22.08.2007 року №1065 «Про вдосконалення виставково-ярмаркової діяльності в Україні», від 14.05.2008 року «Деякі питання виставково-ярмаркової діяльності», від 29.07.2009 року №868 «Деякі питання організації діяльності продовольчих, непродовольчих та змішаних ринків», розпорядження Кабінету Міністрів України від 13.05.2009 року №516-р «Питання проведення продовольчих ярмарків», розглянувши клопотання комунального підприємства «Баранівка міськводоканал» від 20.12.2013 року щодо встановлення місць для розміщення засобів пересувної дрібно-роздрібної торгівлі, виконавчий комітет міської ради

В И Р І Ш И В:

1.Визначити такі місця для розміщення засобів пересувної дрібно-роздрібної торгівлі на території м.Баранівка на період різдвяних і новорічних свят з 20.12.2013р. до 07.01.2014р. включно:

1.1.торгівля ялинками та соснами:

- вулиця Леніна,1 (біля колишнього магазину «Гастроном»);

- майданчик біля міської новорічної ялинки на майдані Волі.

1.2.торгівля новорічною атрибутикою, подарунками, сувенірами та іграшками:

- майданчик біля міської новорічної ялинки на майдані Волі.

2.Провести новорічні й різдвяні продовольчі ярмарки на майдані Волі (територія, прилегла до магазину «Меркурій») 30-31 грудня 2013 року та 5-6 січня 2014 року.

3.Заборонити суб’єктам підприємницької діяльності всіх форм власності здійснювати продаж піротехнічних засобів та спиртних напоїв на об’єктах пересувної торгівлі, а також на лотках і прилавках під час проведення новорічних ярмарків.

4.Доручити КП «Баранівка міськводоканал» стягувати оплату ринкових послуг у зазначених вище місцях.

5.КП «Баранівка міськводоканал» (Заремба В.Г.) спільно з відділом житлово-комунального господарства та благоустрою міської ради (Савчук В.А.):

5.1.підготувати дислокацію торгових місць на святкову торгівлю ялинками, соснами, новорічною атрибутикою, подарунками та іграшками у вищевказаних місцях відповідно до поданих підприємцями заяв;
5.2.розмістити учасників ярмарків відповідно до даного рішення та поданих ними заяв з урахуванням дотримання санітарних і ветеринарних правил та норм при реалізації товарів населенню;

5.3.на період торгівлі забезпечити контроль за дотриманням суб’єктами господарювання усіх форм власності вимог чинного законодавства у сфері торгівлі.

6.Рекомендувати Баранівському РВ УМВС України в Житомирській області забезпечити охорону громадського порядку та безпеку дорожнього руху під час проведення новорічних і різдвяних ярмарків та в межах наданих повноважень систематично здійснювати заходи щодо недопущення торгівлі в місцях, не передбачених переліком місць, затверджених даним рішенням.

7.Координацію роботи щодо виконання даного рішення покласти на відділ житлово-комунального господарства та благоустрою міської ради (Савчук В.А.), контроль – на заступника міського голови з питань діяльності виконавчого органу ради Гнилорибу В.А.

Міський голова                                                                             А.Душко

Заступник міського голови -

керуюча справами виконкому                                                    О.Бабінець

 

Друк