Рішення виконкому міської ради від 19.02.2015

Опубліковано у Рішення Виконавчого комітету

БАРАНІВСЬКА МІСЬКА РАДА

БАРАНІВСЬКОГО РАЙОНУ

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

від 19 лютого 2015 р.                                                                               №19

Про стан обслуговування населення

в закладах громадського харчування

м.Баранівка

Заслухавши інформацію заступника міського голови-керуючої справами виконкому міської ради О.П.Бабінець про стан обслуговування населення в закладах громадського харчування м.Баранівка, виконком міської ради зазначає, що нині в місті функціонує 12 закладів громадського харчування загальною площею понад 1100м2; загальна кількість місць – понад 500. Крім того, послуги громадського харчування надаються в окремих підприємствах та в навчальних закладах Баранівки, де їх споживачами є обмежений контингент (працівники або учні). Більшість закладів, які надають послуги громадського харчування для всіх категорій споживачів, працюють у режимі «стіл замовлень», хоча є заклади, які обслуговують населення в усі дні відповідно до затвердженого міськвиконкомом розпорядку роботи. 

Звичайно, зустрічаються випадки недотримання окремими закладами затвердженого міськвиконкомом розпорядку роботи, порушення законодавства про тишу і т.ін. Так, до міськвиконкому надходили скарги на деяких власників кафе про порушення ними законодавства про тишу. Після втручання міської ради та Баранівського РВ УМВС усі ці порушення були усунені.

Звичайно, власникам закладів громадського харчування потрібно постійно працювати над підвищенням якості своїх послуг, оскільки, на жаль, рівень їх надання все ще залишається невисоким.  

Виходячи з вищевикладеного та керуючись пп.2 п.б ст.30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет міської ради

В И Р І Ш И В:

1.Інформацію міського голови-керуючої справами виконкому міської ради О.П.Бабінець про стан обслуговування населення в закладах громадського харчування м.Баранівка узяти до відома.

2.Керівникам (власникам або наймачам) закладів громадського харчування м.Баранівка незалежно від форм власності:

3.Відділу ЖКГ та благоустрою міської ради (Савчук В.А.):

4.Рекомендувати управлінню праці та соціального захисту населення Баранівської районної державної адміністрації (Л.Л.Куцан) спільно з правоохоронними та іншими контролюючими органами постійно проводити перевірки закладів громадського харчування всіх форм власності з метою легалізації найманої праці та дотримання мінімальних гарантій в оплаті праці відповідно до чинного законодавства.

5.Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчого органу ради В.А.Гнилорибу.

 

Міський голова                                                                              А.Душко

Заступник міського голови -

керуюча справами виконкому                                                   О.Бабінець

 

БАРАНІВСЬКА МІСЬКА РАДА

БАРАНІВСЬКОГО РАЙОНУ

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

від 19 лютого 2015 р.                                                                                    №20

Про упорядкування списків громадян,

які перебувають на квартирному обліку

при виконкомі міської ради

Заслухавши інформацію спеціаліста міської ради з гуманітарних питань, секретаря житлової комісії при виконкомі міської ради Кухтюк О.В. та розглянувши списки черговості громадян, котрі перебувають на квартирному обліку для одержання жилих приміщень за місцем проживання у міськвиконкомі станом на 01.02.2014 року, керуючись «Правилами обліку громадян, які потребують покращення житлових умов», затвердженими Постановою Ради Міністрів УРСР і Укрпрофради від 11.12.1984р. №480 та пп.7 п.б ст.30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет міської ради

В И Р І Ш И В:

1.Затвердити контрольний список громадян, які перебувають на квартирному обліку у виконкомі Баранівської міської ради (загальна черга) станом на 01.02.2015р. (додаток 1).

2.Затвердити список громадян м. Баранівка, взятих на квартирний облік у міськвиконкомі, які користуються правом позачергового одержання житла, станом на 01.02.2015 року (згідно з додатком 2).

3.Затвердити список громадян м. Баранівка, взятих на квартирний облік у виконкомі міської ради, котрі користуються правом першочергового одержання жилих приміщень, станом на 01.02.2015 року (згідно з додатком 3).

4.Затвердити список громадян, потерпілих внаслідок аварії на ЧАЕС, котрі перебувають на квартирному обліку у виконкомі Баранівської міської ради, станом на 01.02.2015 року (згідно з додатком 4).

5.Затвердити список військовослужбовців, звільнених в запас або у відставку за станом здоров’я, віком, вислугою років та у зв’язку із скороченням штатів, учасників бойових дій в Афганістані та військових конфліктах в інших зарубіжних країнах та сімей військовослужбовців, які загинули під час виконання службових обов’язків, котрі перебувають на квартирному обліку у виконкомі Баранівської міської ради станом на 01.02.2015 року (згідно з додатком 5).

6.Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчого органу ради В.А.Гнилорибу.

Міський голова                                                                              А.Душко

Заступник міського голови -

керуюча справами виконкому                                                   О.Бабінець

 

БАРАНІВСЬКА МІСЬКА РАДА

БАРАНІВСЬКОГО РАЙОНУ

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

від 19 лютого 2015 р.                                                                                    №21

Про затвердження Плану заходів з підготовки

і пропуску льодоходу, паводків та повені

на території м. Баранівка у 2015 році

З метою забезпечення керованого пропуску весняної повені у 2015 році, а також оперативного реагування при загрозі або виникненні надзвичайної ситуації в цей період, керуючись п.3 ст.36, пп.2 п.б ч.1 ст.38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,  виконавчий комітет міської ради

В И Р І Ш И В:

1.План заходів з підготовки і пропуску льодоходу, паводків та повені на території м. Баранівка у 2015 році – затвердити (додається).

2.Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчого органу ради В.А.Гнилорибу.

Міський голова                                                                          А.Душко

Заступник міського голови -

керуюча справами виконкому                                                 О.Бабінець

                                                                                                            

Додаток до рішення виконкому

від 19.02.2015  №21

План заходів

з підготовки і пропуску льодоходу, паводків та весняної повені

на території м. Баранівка у 2015 році

1.Провести розрахунок сил та засобів, які планується залучити до здійснення запобіжних заходів та виконання робіт з ліквідації наслідків проходження льодоходу, паводків та весняної повені, а також до здійснення робіт по укріпленню гідроспоруди і берегів річки Случ.

Д.О.Нікулін – директор ТОВ «Сайенс Інновейшн Продакшн» (за згодою);

В.Г.Заремба – директор КП «Баранівка міськводоканал»;

В.А.Савчук – начальник відділу ЖКГ та благоустрою міської ради.

До 25.02.2015 року.

2.Вжити заходи щодо підготовки гідроспоруди на річці Случ до проходження льодоходу, паводків і весняної повені.

Д.О.Нікулін – директор ТОВ «Сайенс Інновейшн Продакшн» (за згодою).

В.А.Савчук – начальник відділу ЖКГ та благоустрою міської ради.

До 01.03.2015 року.

3.Вжити заходи щодо недопущення пошкодження газопроводу середнього тиску, який прокладений через річку Случ в м. Баранівка поблизу гідроспоруди.

Д.О.Нікулін – директор ТОВ «Сайенс Інновейшн Продакшн» (за згодою);

А.В.Шкабара – директор Баранівської дільниці Новоград-Волинського УЕГГ.

Постійно на період пропуску льодоходу та повені.

4.Здійснювати заходи щодо забезпечення безперебійної роботи водозаборів господарсько-питного призначення, водопровідно-каналізаційних мереж в умовах паводків та весняної повені.

В.Г.Заремба – директор КП «Баранівка міськводоканал».

Постійно на період пропуску льодоходу та повені.

5.Створити оперативний штаб з безпечного пропуску льодоходу, дощових паводків та весняної повені, мобільні оперативні групи для керівництва роботами. Визначити сили реагування для оперативного проведення запобіжних заходів при можливих ускладненнях паводкової (повеневої) ситуації та пошуково-рятувальних робіт.

В.А.Гнилориба – заступник міського голови;

В.Г.Заремба – директор КП «Баранівка міськводоканал».

            До 25.02.2015 року.

6.Створити відомчі матеріальні резерви, призначені для запобігання та ліквідації НС, необхідного аварійного запасу паливно-мастильних, будівельних та сипучих матеріалів, мішків, засобів освітлення, захисного одягу, шанцевого інструменту тощо.

В.Г.Заремба – директор КП «Баранівка міськводоканал»;

В.А.Савчук – начальник відділу ЖКГ та благоустрою міської ради.

До 01.03.2015 року.

7.Перевірити стан готовності до пропуску дощових паводків та весняної повені водосховищ, ставків, гідротехнічних споруд, меліоративних систем, штучних споруд на автошляхах та об’єктів життєзабезпечення і господарювання. За результатами перевірки скласти відповідні акти.

Власники (орендарі) водосховищ, ставків, гідроспоруд;

В.А.Савчук – начальник відділу ЖКГ та благоустрою міської ради.

До 06.03.2015 року.

8.Провести розчистку отворів труб та решіток дощової каналізації на комунальних дорогах, стічних каналів вулиць.

В.А.Савчук – начальник відділу ЖКГ та благоустрою міської ради;

О.Б.Хохлюк – спеціаліст міської ради.

До 01.03.2015 року та на період пропуску льодоходу й повені.

9.Забезпечити відведення паводкових вод на прибудинкових територіях та присадибних ділянках громадян в разі їх підтоплення.

В.А.Савчук – начальник відділу ЖКГ та благоустрою міської ради;

Костецька О.Д. – керівник ОСББ «Надія»;

Власники домогосподарств.

            На період пропуску паводків та повені.

10.Організувати роботу водомірних постів на гідроспоруді та забезпечити цілодобове спостереження за рівнем води на річці Случ.

Д.О.Нікулін – директор ТОВ «Сайенс Інновейшн Продакшн» (за згодою).

На період підготовки і пропуску весняної повені.

11.Уточнити дані щодо наявних державних та приватних плавзасобів, забезпечити їх готовність для залучення до дій в умовах паводка, пропуску повені на території міста.

В.Г.Заремба – директор КП «Баранівка міськводоканал»;

В.А.Савчук – начальник відділу ЖКГ та благоустрою міської ради.

До 01.03.2015 року.

12.Спільно з Новоград-Волинським міжрайонним управлінням Державної санепідеміологічної служби в Житомирській області організувати посилений контроль за санітарно-епідеміологічною обстановкою при підтопленні м. Баранівки й територій до та після спаду води.

В.А.Гнилориба – заступник міського голови;

В.А.Савчук – начальник відділу ЖКГ та благоустрою міської ради.

На період пропуску льодоходу й повені.

13.Забезпечити проведення спостережень за розвитком меж підтоплення та здійснити оперативні заходи щодо надійного захисту населення і зменшення збитків господарствам.

В.А.Гнилориба – заступник міського голови;

В.Г.Заремба – директор КП «Баранівка міськводоканал»;

В.А.Савчук – начальник відділу ЖКГ та благоустрою міської ради.

До початку та під час проходження весняної повені.

14.Уточнити плани евакуації населення та своєчасного вивезення матеріальних цінностей, що можуть потрапити в зони підтоплення, та заходи щодо життєзабезпечення населення в місцях тимчасового розміщення на період евакуації.

К.Г.Пасічник – спеціаліст міської ради;

О.С.Загорська – спеціаліст міської ради.

До 01.03.2015 року.

15.Уточнити порядок доведення попереджень і оповіщень до населення, робочого персоналу та керівників усіх рівнів про можливу загрозу паводка й повені та їх масштабів.

К.Г.Пасічник – спеціаліст міської ради;

О.С.Загорська – спеціаліст міської ради.

На період пропуску льодоходу, паводка та весняної повені.

16.Забезпечити своєчасне інформування комісії з питань ТЕБ і НС райдержадміністрації про проходження льодоходу й весняної повені.

В.А.Савчук – начальник відділу ЖКГ та благоустрою міської ради;

К.Г.Пасічник – спеціаліст міської ради.

На період пропуску льодоходу, паводка та весняної повені.

Заступник міського голови -

керуюча справами виконкому                                                                О.Бабінець

 

БАРАНІВСЬКА МІСЬКА РАДА

БАРАНІВСЬКОГО РАЙОНУ

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

від 19 лютого 2015 р.                                                                                    №22

Про проведення в м.Баранівка

пам’ятних заходів з нагоди

Дня Героїв Небесної Сотні

З  метою вшанування відваги, сили духу і стійкості громадян, котрі віддали своє життя під час Революції гідності (листопад 2013 року – лютий 2014 року), захищаючи ідеали демократії, відстоюючи права і свободи людини, європейське майбутнє України, на виконання Указу Президента України від 11.02.2015 року «Про вшанування подвигу учасників Революції гідності та увічнення пам’яті Героїв Небесної Сотні», керуючись п.8 ст.36, пп.3 п.б ч.1 ст.38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет міської ради

В И Р І Ш И В:

1.Провести 20 лютого 2015 року в м.Баранівка громадські заходи з нагоди вшанування подвигу учасників Революції гідності та увічнення пам’яті Героїв Небесної Сотні, у рамках яких організувати мітинг-реквієм, запалювання лампадок та покладання квітів до пам’ятного знака Героям Майдану.

2.Виконавчому апарату та структурним підрозділам міської ради взяти участь у всеукраїнській акції «Хвилина мовчання – нескінченність пам'яті».

3.Затвердити кошторис витрат на проведення вищезгаданих заходів (згідно з додатком).

4.Головному спеціалісту міської ради з питань бухгалтерського обліку-головному бухгалтеру міської ради Дем’янюк О.Ю. провести відповідні розрахунки згідно з кошторисом.

5.Рекомендувати керівникам навчальних закладів міста організувати проведення зустрічей з учасниками Революції гідності, які проживають у м.Баранівка.

6.Рекомендувати керівникам культурно-освітніх закладів міста облаштувати фотостенди, виставки періодики, присвячені Революції гідності та Героям Небесної Сотні.

7.Рекомендувати Баранівському РВ УМВС України в Житомирській області забезпечити охорону громадського порядку під час проведення пам’ятних заходів з нагоди Дня Героїв Небесної Сотні.

8.Контроль за виконанням даного рішення покласти на міського голову А.О.Душка.

Міський голова                                                                             А.Душко

Заступник міського голови -

керуюча справами виконкому                                                  О.Бабінець

 

БАРАНІВСЬКА МІСЬКА РАДА

БАРАНІВСЬКОГО РАЙОНУ

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

від 19 лютого 2015 року                                                                       №24

Про затвердження тарифів (цін) на

послуги міської лазні, що надаються

КП «Баранівка міськводоканал»  

Розглянувши лист та розрахунок комунального підприємства «Баранівка міськводоканал» від 18.02.2015 року №23, у зв’язку з підвищенням цін на природний газ, електроенергію, матеріали, розміру мінімальної заробітної плати, забезпечення необхідного рівня та якості послуг, ефективності роботи комунального підприємства, приведення тарифів до рівня економічно обґрунтованих витрат на послуги міської лазні, керуючись п.2 ч.а ст.28, п. 1 ч.а ст.30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статтями 14,31 Закону України «Про житлово-комунальні послуги», виконавчий комітет міської ради

В И Р І Ш И В:

1.Затвердити для комунального підприємства «Баранівка міськводоканал тарифи на послуги міської лазні для одного відвідувача в розмірі:

2.Попередні тарифи на зазначені послуги, що надаються КП «Баранівка міськводоканал», вважати такими, що втратили чинність.

3.Врахувати, що тарифи (ціни), затверджені цим рішенням, встановлені з урахуванням всіх податків та обов’язкових платежів і вступають в дію з дня їх оприлюднення.

4.Директору КП «Баранівка міськводоканал»» Зарембі В.Г. довести дані тарифи (ціни) до відома споживачів у порядку, передбаченому чинним законодавством України.

Міський голова                                                                          А.Душко

Заступник міського голови -

керуюча справами виконкому                                                О.Бабінець

 

БАРАНІВСЬКА МІСЬКА РАДА

БАРАНІВСЬКОГО РАЙОНУ

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

від 19 лютого 2015 року                                                                       №25  

Про затвердження нових тарифів (цін) на послуги

з викачки нечистот асенізаційною машиною, що

надаються КП «Баранівка міськводоканал»  

Керуючись пп.2  п.а ст.28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статтями 14,31 Закону України «Про житлово-комунальні послуги», розглянувши клопотання комунального підприємства «Баранівка міськводоканал» від 18.02.2015 року №23 щодо необхідності затвердження нових тарифів на послуги з викачки нечистот асенізаційною машиною у зв’язку із значним підняттям цін на паливно-мастильні матеріали, планову калькуляцію викачки 1м3 нечистот АС-машиною, виконавчий комітет міської ради

В И Р І Ш И В:

1.Встановити нові тарифи (ціни) на послуги з викачки нечистот асенізаційною машиною (без врахування паливно-мастильних матеріалів), які надаються комунальним підприємством «Баранівка міськводоканал», відповідно до планової калькуляції викачки 1м3 нечистот АС-машиною в розмірі:

2.Попередні тарифи на зазначені послуги, що надаються КП «Баранівка міськводоканал», затверджені рішенням виконкому від 24.04.2014р. №66, вважати такими, що втратили чинність.

3.Врахувати, що тарифи (ціни), затверджені цим рішенням, встановлені з урахуванням всіх податків та обов’язкових платежів і вступають в дію з 01.03.2015 року, але не раніше офіційного їх опублікування в місцевих засобах масової інформації.

4.Директору КП «Баранівка міськводоканал»» Зарембі В.Г. довести дані тарифи (ціни) до відома споживачів у порядку, передбаченому чинним законодавством України.

Міський голова                                                                          А.Душко

Заступник міського голови -

керуюча справами виконкому                                                О.Бабінець

 

БАРАНІВСЬКА МІСЬКА РАДА

БАРАНІВСЬКОГО РАЙОНУ

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

від 19 лютого 2015 року                                                                       №26

Про заборону торгівлі сільськогосподарською

продукцією на торгівельному майданчику біля

магазину «Гуртовня» на вул.Першотравенській

Розглянувши клопотання комунального підприємства «Баранівка міськводоканал» від 18.02.2015р. №24, беручи до уваги той факт, що на торгівельному майданчику біля магазину «Гуртовня» розміщуються торгівельні ряди для здійснення торгівлі промисловою групою товарів, а для торгівлі сільськогосподарською продукцією відведено місця на ринку «Колос», керуючись ст.30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», відповідно до Порядку заняття торгівельною діяльністю і правил торгівельного обслуговування населення, затвердженого постановою Кабміну України від 08.02.1995р. №108, Правил торгівлі на ринках, затверджених наказом Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України, Міністерства внутрішніх справ України, Державної податкової адміністрації України, Державного комітету стандартизації, метрології та сертифікації України від 26.02.2002 р. №57/188/84/105, з метою попередження порушень санітарного законодавства та забезпечення санітарного й епідеміологічного благополуччя населення міста Баранівки, виконавчий комітет міської ради

В И Р І Ш И В:

1.Заборонити торгівлю сільськогосподарською продукцією на торгівельному майданчику біля магазину «Гуртовня» на вулиці Першотравенській у м.Баранівка, де здійснюється торгівля промисловою групою товарів.

2.Визначити такі місця для торгівлі сільськогосподарською продукцією на території м.Баранівки:

3.КП «Баранівка міськводоканал» (Заремба В.Г.):

4.Контроль за виконанням даного рішення покласти на відділ житлово-комунального господарства та благоустрою міської ради (Савчук В.А.).

Міський голова                                                                          А.Душко

Заступник міського голови -

керуюча справами виконкому                                                О.Бабінець

 

БАРАНІВСЬКА МІСЬКА РАДА

БАРАНІВСЬКОГО РАЙОНУ

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

від 19 лютого 2015 р.                                                                                    №37

Про затвердження Положення про порядок

надання земельних ділянок громадянам

для будівництва  і обслуговування

житлового будинку, господарських

будівель і споруд (присадибна ділянка)

за рахунок земель комунальної власності

на території міста Баранівки

З метою забезпечення прозорості надання земельних ділянок для індивідуального житлового будівництва громадянам, особливо пільговим категоріям, керуючись ст.ст.30,33 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет міської ради

В И Р І Ш И В:

1.Затвердити Положення про порядок надання земельних ділянок громадянам для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка) за рахунок земель комунальної власності на території міста Баранівки (додається).

2.Установити, що це рішення набуває чинності з дня його опублікування в місцевих ЗМІ.

3.Спеціалісту міської ради з гуманітарних питань Кухтюк О.В. опублікувати дане рішення в місцевих ЗМІ (газети «Слово Полісся» або «Поліські новини») та на офіційному сайті міської ради.

4.Спеціалісту міської ради з питань земельних ресурсів Шевчук О.Г. у тижневий термін виготовити журнали обліку громадян (відповідно до видів черги), які виявили бажання отримати земельні ділянки, згідно з додатком 2.

5.Заступнику міського голови-керуючій справами виконкому міської ради О.П.Бабінець винести дане рішення на розгляд та затвердження чергової сесії міської ради.

6.Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчого органу ради В.А.Гнилорибу та секретаря міської ради З.П.Шикулу, а організацію його виконання – на спеціаліста міської ради з питань земельних ресурсів Шевчук О.Г.

Міський голова                                                                              А.Душко

Заступник міського голови -

керуюча справами виконкому                                                   О.Бабінець

 

Додаток 1 до рішення виконкому

від 19.02.2015 р. №37

ПОЛОЖЕННЯ

про порядок надання земельних ділянок громадянам для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка) за рахунок земель комунальної власності на території міста Баранівки

1.Загальні положення

1.1.Положення про порядок надання земельних ділянок громадянам для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка) із земель комунальної власності на території міста Баранівки (далі за текстом – Положення) розроблене з метою економічного та ефективного використання і розпорядження землями міста, задоволення потреб територіальної громади міста на отримання земельних ділянок відповідно до Конституції України, Земельного кодексу України, Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про оренду землі», Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», з урахуванням норм, передбачених Законами України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», і визначає порядок надання земельних ділянок для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка) (далі за текстом – для індивідуального житлового будівництва) та ведення обліку громадян, які бажають отримати такі ділянки.

Цей порядок розроблений і буде використовуватися при умові наявності на території м.Баранівки  вільних земельних ділянок, які відповідно до генерального плану забудови міста можуть бути надані громадянам на умовах оренди або в порядку безоплатної приватизації для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (далі – для індивідуального житлового будівництва), і не стосується проведення приватизації земельних ділянок, на яких розташовані житлові будинки, що належать громадянам на правах власності,  а також тих земельних ділянок, які є в користуванні громадян, що підтверджується відповідними документами.

1.2.Індивідуальне житлове будівництво у місті Баранівці проводиться на територіях, визначених для цієї мети генеральним планом міста Баранівки. Земельні ділянки для індивідуального житлового будівництва виділяються також у вибірковому порядку для впорядкування існуючої забудови. Відчуження для цих потреб земельних ділянок від попередніх землекористувачів проводиться  при їх згоді або у встановленому законодавством порядку.

1.3.Земельні ділянки надаються фізичним особам, громадянам України, які мають повну цивільну дієздатність (далі – Громадяни). Надання земельних ділянок громадянам для індивідуального житлового будівництва проводиться на підставі рішень Баранівської міської ради у відповідності до вимог чинного законодавства та даного Положення. 

1.4.Надання громадянам земельних ділянок, вільних від забудови, у масивах/кварталах, визначених Генеральним планом м.Баранівки, для індивідуального житлового будівництва на  території міста Баранівки здійснюється виключно в порядку черговості, шляхом постановки громадян на облік у Баранівській міській раді.

1.5.Площа земельних ділянок, що надаються громадянам для індивідуального житлового будівництва, встановлюється Баранівською міською радою у відповідності з генеральним планом міста Баранівки, потребами та наявністю вільних земельних ділянок та не може бути меншою як 0,06га та більшою як 0,1га для однієї земельної ділянки.

1.6.Право на одержання земельних ділянок для індивідуального житлового будівництва відповідно до даного Положення може бути використане громадянами, які перебувають у списках черговості для надання земельних ділянок, один раз.

1.7.Дане Положення стосується виключно вільних від забудови земельних ділянок.

2. Облік громадян

2.1.Облік громадян, котрі бажають отримати земельні ділянки для індивідуального житлового будівництва, проводиться спеціалістами з питань земельних ресурсів Баранівської міської ради шляхом включення заявників до списків черговості громадян щодо надання земельних ділянок для індивідуального житлового будівництва (книг реєстрації) (далі – списки черговості), у тому числі по чергах:

- загальна черга;

- першочергова черга;

- позачергова черга.

Книги реєстрації повинні бути пронумеровані, прошнуровані, підписані міським головою Баранівської міської ради та скріплені печаткою міської ради.

2.2.Надання земельних ділянок для громадян загальної черги здійснюється на загальних підставах без врахування пільг.

2.3.Право на першочергове надання земельної ділянки для індивідуального житлового будівництва мають:

2.4.Право на позачергове надання земельної ділянки для індивідуального житлового будівництва:

2.5.У списках черговості реєструються громадяни, які проживають та зареєстровані в місті Баранівці та які виявили бажання отримати земельну ділянку для індивідуального житлового будівництва, а також подали всі документи, необхідні для реєстрації у списках черговості.

2.6.Для включення громадян до списків черговості, громадяни подають заяву на ім’я міського голови.

До заяви додаються:

- довідка про склад сім’ї та площу квартири;

- ксерокопія паспорта (1, 2, 11 сторінки);

- ксерокопія довідки про присвоєння ідентифікаційного номера;

- довідка про наявність (відсутність) земельної ділянки у приватній власності, отриманої в порядку безоплатної приватизації або отриманої у власність в іншому порядку, шляхом  укладання  цивільно-правових угод;

- документи, що підтверджують переважне (позачергове, першочергове) право громадян на отримання земельної ділянки (за наявності).

2.7.Заява та документи, визначені у п.2.6 даного Положення, після розгляду міським головою скеровуються до спеціалістів з питань земельних ресурсів Баранівської міської ради для внесення громадян до списків черговості.

2.8.Черговість громадян визначається датою реєстрації поданої заяви та документів, передбачених пунктом 2.6 даного Положення.

У разі надходження протягом одного дня двох і більше заяв громадян, переважне право при визначенні черговості надається заяві, що раніше зареєстрована.

У разі відсутності документів (документа), визначених у п.2.6 даного Положення, заява не підлягає розгляду, про що спеціалісти міської ради з питань земельних ресурсів Баранівської міської ради повідомляють заявника у термін, що не перевищує 15 днів з дати реєстрації заяви.

2.9.Після внесення інформації до списків черговості, громадянину у термін, що не перевищує 15 днів з дати реєстрації заяви, спеціалісти з питань земельних ресурсів Баранівської міської ради надсилають письмову відповідь, у якій зазначається дата включення у списки черговості, вид і номер черги.

2.10.У разі виникнення у громадян, що перебувають у списках загальної черги прав на першочергове або позачергове надання земельних ділянок, такі громадяни можуть бути включені до відповідних списків черговості у порядку, визначеному у пунктах 2.6, 2.7, 2.8, 2.9. При цьому, зі списку черговості щодо надання земельних ділянок на загальних підставах громадяни  виключаються.

2.11.У разі смерті громадян, які  перебували у списках черговості, дозволити спеціалістам з питань земельних ресурсів Баранівської міської ради реєструвати у цих списках, у відповідності до вимог даного Положення, членів їх сімей (чоловіка або дружину) замість померлих громадян тією датою, згідно з якою перебував у списках черговості померлий (померла), з урахуванням пільг, якщо такі є. У разі відсутності пільг члени сім’ї (чоловік або дружина) померлого (померлої) включаються до списків загальної  черги.

2.12.Громадяни, які зареєстровані в списках першочергового або позачергового надання земельних ділянок для індивідуального житлового будівництва, якщо вони були необґрунтовано зараховані до цих списків або втратили вказане право, виключаються із списків першочергового та позачергового надання земельних ділянок та включаються за їх письмовою заявою на ім’я міського голови у списки черговості на загальних підставах за датою перебування їх у списках черговості на першочергове або позачергове надання земельних ділянок.

2.13.Громадянин вправі сам відмовитися від виділеної йому земельної ділянки з особистих міркувань, при цьому Баранівська міська рада передає дану ділянку іншому громадянину, який зареєстрований у списках черговості під номером, наступним за порядком. У такому випадку громадянин не виключається зі списків черговості щодо надання земельних ділянок для індивідуального житлового будівництва.

2.14.Документи, на основі яких громадяни включені в список для одержання земельних ділянок під індивідуальне житлове будівництво, повинні поновлюватися громадянами через 1 рік з дня включення їх у список. У випадку непоновлення документів у вказаний термін земельна ділянка такому громадянину не надається. У випадку непоновлення вказаних вище документів протягом 2-х років підряд громадянин виключається із списку, у якому перебував.

2.15.Виключення громадян із списків черговості відбувається після надання земельної ділянки та оформлення громадянином права користування земельною ділянкою та з інших причин, що унеможливлюють перебування громадян у списках черговості відповідно до даного Положення (у разі смерті, зміни місця проживання та реєстрації у зв’язку з переїздом до іншого населеного пункту тощо), а також у випадках, передбачених п.2.14.

2.16.Спеціалісти з питань земельних ресурсів Баранівської міської ради оприлюднюють списки черговості громадян для надання земельних ділянок для індивідуального житлового будівництва, шляхом їх розміщення в мережі Інтернет на офіційному веб-сайті Баранівської міської ради (http://mrada-baranivka.gov.ua/).

3. Розподіл земельних ділянок для індивідуального житлового будівництва

3.1.Загальна кількість земельних ділянок для індивідуального житлового будівництва  житлового масиву (кварталу) визначається спеціалістами з питань земельних ресурсів Баранівської міської ради у відповідності до генерального плану міста Баранівки, плану зонування та детального плану територій.

3.2.Земельні ділянки розподіляються відповідно до списків черговості громадян для індивідуального житлового будівництва за наступною пропорцією:

- 30% для громадян, які перебувають у списках черговості на загальних підставах;

- 30% для громадян, які перебувають у списках першочергового надання земельних ділянок;

- 40% для громадян, які перебувають у списках позачергового надання земельних ділянок.

3.3.Баранівська міська рада в окремих випадках має право приймати рішення щодо позачергового надання земельних ділянок для індивідуального житлового будівництва для соціально значимих громадян міста Баранівки, зокрема, для учасників АТО, незалежно від дати включення їх у списки черговості, виду й номера черги, у тому числі, для тих, котрі не перебувають у списках черговості.

3.4.У випадку відсутності черговиків загального списку земельні ділянки розподіляються між черговиками, які мають право на позачергове одержання земельних ділянок. У випадку відсутності черговиків, які мають право на позачергове одержання земельних ділянок, земельні ділянки розподіляються між черговиками, які мають право на першочергове одержання земельних ділянок. У випадку відсутності черговиків, які мають право на першочергове одержання земельних ділянок, земельні ділянки розподіляються між черговиками, які перебувають у загальному списку.

4.Умови надання та використання земельних ділянок для індивідуального житлового будівництва

4.1.Земельні ділянки для індивідуального житлового будівництва надаються громадянам у довгострокову оренду терміном до 50 років.

4.2.Приступати до освоєння земельної ділянки, наданої для індивідуального житлового будівництва, громадяни мають право після державної реєстрації прав на неї відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» та оформлення дозвільних документів на забудову земельної ділянки (розроблення будівельного паспорта на забудову земельної ділянки чи проекту забудови земельної ділянки, надання повідомлення  або декларації про початок виконання будівельних робіт).

4.3.Невикористання земельної ділянки для забудови протягом трьох років підряд, а також використання земельної ділянки не за цільовим призначенням, є підставою для прийняття Баранівською міською радою рішення про припинення права користування земельною ділянкою в односторонньому порядку, про що обов’язково зазначається в договорі оренди земельної ділянки.

4.4.Перехід права оренди здійснюється відповідно до вимог Земельного кодексу України, Закону України «Про оренду землі» та умов укладеного договору оренди земельної ділянки. Передача земельних ділянок для індивідуального житлового будівництва в суборенду не допускається, про що зазначається в договорі оренди земельної ділянки.

4.5.Передача земельних ділянок безоплатно у власність для індивідуального житлового будівництва здійснюється після введення в експлуатацію житлового будинку та реєстрації речових прав на нього у відповідності до чинного законодавства.

4.6.У випадку, якщо громадянин уже використав своє право на безоплатну передачу земельної ділянки у власність для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка) у межах норми, визначеної Земельним кодексом України, передача земельної ділянки у власність для індивідуального житлового будівництва не допускається.

Заступник міського голови -

керуюча справами виконкому                                                   О.Бабінець

 

БАРАНІВСЬКА МІСЬКА РАДА

БАРАНІВСЬКОГО РАЙОНУ

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

від 19 лютого 2015 р.                                                                                 №38  

Про затвердження планової калькуляції витрат

на надання послуг із збирання, приймання і

зберігання твердих побутових відходів  

Заслухавши інформацію начальника відділу ЖКГ та благоустрою міської ради Савчука В.А. щодо необхідності затвердження калькуляції витрат на надання послуг із збирання, приймання та зберігання твердих побутових відходів, планову калькуляцію витрат на надання вищезгаданих послуг, розроблену спеціалістом міської ради з економічних питань Бондаренко А.В., керуючись Законами України «Про житлово-комунальні послуги», «Про відходи», ст.28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні, виконавчий комітет міської ради

В И Р І Ш И В:

1.Затвердити калькуляцію витрат на надання послуг із збирання, приймання та зберігання твердих побутових відходів на міському місці видалення відходів (МВВ), які надаються на території м.Баранівка відділом ЖКГ та благоустрою міської ради, у наступних розмірах: 87,43грн. за 1м3, у тому числі на зберігання (захоронення) твердих побутових відходів на міському МВВ – 15,11грн. за 1м3.

2.Відділу ЖКГ та благоустрою міської ради (Савчук В.А.):

3.Встановити, що попередньо затверджені тарифи на послуги із збирання, приймання та зберігання твердих побутових відходів на міському місці видалення відходів (МВВ), які надаються на території м.Баранівка відділом ЖКГ та благоустрою міської ради, залишаються незмінними для всіх груп споживачів (до затвердження в установленому законодавством порядку нових тарифів).

Міський голова                                                                              А.Душко

Заступник міського голови -

керуюча справами виконкому                                                    О.Бабінець

 

БАРАНІВСЬКА МІСЬКА РАДА

БАРАНІВСЬКОГО РАЙОНУ

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

від 19 лютого 2015 р.                                                                                   №40

Про розгляд колективного звернення

жителів м.Баранівки щодо надання

земельної ділянки для випасання ВРХ

Розглянувши колективне звернення жителів м.Баранівки, котрі проживають на вулицях і провулках: Шевченка, Мічуріна, І.Франка, Садових, Автомобілістів, Молодіжній, Дубрівське шосе, від 16.02.2015 року №Ко-10 щодо надання земельної ділянки для випасання великої рогатої худоби (60-70голів), беручи до уваги той факт, що міською радою виготовлено документацію на земельні ділянки для громадських пасовищ, у тому числі й неподалік від даного мікрорайону, керуючись ст.ст.33,38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст.34 Земельного кодексу України, виконавчий міської ради

В И Р І Ш И В:

1.Колективне звернення жителів м.Баранівки, котрі проживають на вулицях і провулках: Шевченка, Мічуріна, І.Франка, Садових, Автомобілістів, Молодіжній, Дубрівське шосе, від 16.02.2015 року №Ко-10 щодо надання земельної ділянки для випасання великої рогатої худоби (60-70голів) взяти до відома.

2. Спеціалісту міської ради з питань земельних ресурсів Шевчук О.Г.:

3.Рекомендувати жителям вищезгаданих вулиць і провулків створити об’єднання громадян-власників худоби та укласти з міською радою договір оренди земельної ділянки для випасання худоби.

4. Організацію виконання цього рішення покласти на спеціаліста міської ради з питань земельних ресурсів Шевчук О.Г., контроль – на заступника міського голови з питань діяльності виконавчого органу міської ради В.А.Гнилорибу.

 

Міський голова                                                                              А.Душко

Заступник міського голови -

керуюча справами виконкому                                                    О.Бабінець

 

БАРАНІВСЬКА МІСЬКА РАДА

БАРАНІВСЬКОГО РАЙОНУ

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

від 19 лютого 2015 р.                                                                                    №44

Про відзначення в м. Баранівка

Міжнародного дня прав жінок і миру

З метою відзначення в м. Баранівка Міжнародного дня прав жінок і миру, керуючись пп.3 п.б ст.38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет міської ради

В И Р І Ш И В:

1.Заходи щодо відзначення в м.Баранівка Міжнародного дня прав жінок і миру – затвердити. (Додаються).

2.Затвердити кошторис витрат на проведення вищезгаданих заходів.(Згідно з додатком 2).

3.Головному бухгалтеру міської ради Дем’янюк О.Ю. провести відповідні розрахунки згідно з кошторисом.

4.Контроль за виконанням даного рішення покласти на міського голову А.О.Душка.

Міський голова                                                                     А.Душко

Заступник міського голови -

керуюча справами виконкому                                           О.Бабінець

 

Додаток 1 до рішення виконкому

від 19.02.2015р.  №44

Заходи

щодо відзначення в м. Баранівка

Міжнародного дня прав жінок і миру

1.Провести в м.Баранівка святковий концерт за участю артистів Житомирської обласної філармонії ім.С.Ріхтера з нагоди відзначення Міжнародного дня прав жінок і миру. З цією метою підготувати проект відповідного договору та подати його на підписання сторін.

В.В.Шляхтенко – директор міського Будинку культури ім. А.Пашкевича (МБК);

Загорська О.С. – спеціаліст міської ради

6 березня 2015 року

2.Організувати зустріч керівництва міської ради з жіночою громадськістю міста, керівниками та активістами жіночих громадських організацій.

З.П.Шикула – секретар міської ради

5-6 березня 2015 року

3.Привітати трудові колективи міста, колективи органів місцевого самоврядування та органів виконавчої влади вищого рівня вітальними листівками з нагоди Міжнародного дня прав жінок і миру – 8 Березня.

О.П.Бабінець – заступник міського голови-керуюча справами виконкому;

О.В.Кухтюк – спеціаліст міської ради.

До 6 березня 2015 року

4.Привітати квітами та корзинами з квітами кращі трудові колективи міста, жінок, нагороджених званням «Почесний громадянин міста Баранівка», а також учасників та глядачів святкового концерту з нагоди Міжнародного дня прав жінок і миру – 8 Березня.

А.О.Душко – міський голова;

К.Г.Пасічник – спеціаліст міської ради.

6 березня 2015 року

5.Провести в навчальних закладах м. Баранівка виховні години, тематичні вечори, приурочені Міжнародному жіночому дню, а також зустрічі з жінками-ветеранами війни і праці.

Керівники навчальних закладів міста

До 6 березня 2015 року

6.Підготувати та розмістити на окремих рекламних конструкціях типу «сіті-лайт», а також у місцевих ЗМІ святкові вітання міського голови й міськвиконкому з нагоди Міжнародного дня прав жінок і миру – 8 Березня.

В.А.Савчук – начальник відділу ЖКГ та благоустрою;

О.В.Кухтюк – спеціаліст міської ради.

До 7 березня 2015 року

Заступник міського голови -

керуюча справами виконкому                                                   О.Бабінець

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Друк