Рішення виконкому міської ради від 24.07.2014

БАРАНІВСЬКА МІСЬКА РАДА

БАРАНІВСЬКОГО РАЙОНУ

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

від 24 липня 2014 р.                                                                                   №121

Про заходи щодо підготовки господарського  

комплексу міста до роботи в осінньо-зимовий

період 2014-2015 років

Заслухавши та обговоривши доповідь заступника міського голови В.А.Гнилориби про заходи щодо підготовки господарського комплексу міста до роботи в осінньо-зимовий період 2014-2015 років, виконком міської ради зазначає, що в місті вже розпочалася організаційна робота щодо підготовки до зими.

Так, проводиться капітальний та поточний ремонт комунальних доріг (у межах відповідного фінансування). Зокрема, проведено капітальний ремонт дороги на вулиці Некрасова, ямковий ремонт доріг на окремих центральних вулицях, продовжуються роботи з капітального ремонту ряду міських вулиць шляхом їх підсипання гравійно-піщаною сумішшю.

Певні обсяги робіт виконано в галузі благоустрою. Зокрема, проводиться капітальний ремонт мереж вуличного освітлення на частині вулиці Ново-Комсомольської. Спільно з громадянами заплановано провести заміну лампочок, що вийшли з ладу, на інших мережах вуличного освітлення.   

Значна увага звертається на підготовку до зими об’єктів соціальної сфери, що перебувають у комунальній власності територіальної громади міста. На ці цілі в міському бюджеті передбачені певні кошти. Так, у дошкільному навчальному закладі і в Будинку дитячої та юнацької творчості проводиться поточний ремонт приміщень та ігрових майданчиків. Заготовлюється тверде паливо для забезпечення гарячого водопостачання ФОКу.

Також розпочато підготовку до осінньо-зимового періоду в КП «Баранівка міськводоканал». Зокрема, працівниками даного  підприємства проводиться робота щодо ремонту системи водопостачання й водовідведення міста. Міськвиконкомом вживаються заходи щодо будівництва нових мереж та заміни аварійних. Цьогоріч планується завершити роботи 2-ї черги реконструкції мереж водопостачання міста та 2-ї черги будівництва водогінної та каналізаційної мережі південної частини міста.

Виконкомом міської ради активізується також робота щодо забезпечення твердим паливом пільгових категорій громадян.

Баранівською дільницею Новоград-Волинського УЕГГ проведено обстеження газового обладнання та мереж у багатоквартирних житлових будинках. Напередодні обстежень усі власники квартир були попереджені про необхідність приведення газових мереж у належний санітарний стан.

З метою своєчасної та якісної підготовки об’єктів господарського комплексу міста до роботи в осінньо-зимовий період 2014-2015 років, на виконання розпоряджень голови Баранівської райдержадміністрації від 05.06.2014 року №136 «Про підготовку об’єктів господарського комплексу району до роботи в осінньо-зимовий період 2014/2015 року», від 24.04.2014р. №94 «Про завдання щодо розвитку житлово-комунального господарства району на 2014 рік та стан проходження опалювального сезону 2013-2014 року», рішення виконкому міської ради від 21.05.2014р. №88 «Про хід виконання рішення виконкому від 24.10.2013р. №192 «Про стан підготовки господарського комплексу міста до роботи в осінньо-зимовий період 2013-2014 років», керуючись ст.30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет міської ради

В И Р І Ш И В:

1.Інформацію заступника міського голови В.А.Гнилориби про заходи щодо підготовки господарського комплексу міста до роботи в осінньо-зимовий період 2014–2015 років узяти до відома.

2.Звернути увагу керівників промислових підприємств, організацій та установ міста на посилення контролю за розробкою та виконанням власних заходів щодо підготовки до роботи в осінньо-зимовий період 2014-2015 років.

3.Головному спеціалісту міської ради з питань бухгалтерського обліку-головному бухгалтеру міської ради Дем’янюк О.Ю. до 24.09.2014 року забезпечити своєчасне проведення установами та організаціями, що фінансуються з міського бюджету, розрахунків за спожиті енергоносії та надані житлово-комунальні послуги (у межах відповідного фінансування).

4.Директору міського будинку культури ім. А.Пашкевича Шляхтенку В.В. до 1 жовтня 2014р. провести підготовку даного закладу до роботи в осінньо-зимовий період.

5.Директору міського дошкільного навчального закладу «Сонечко» Власюк А.Д. до 1 жовтня 2014 року завершити виконання заходів щодо підготовки даного закладу до сталої роботи в осінньо-зимових умовах, а саме:

  • завершити поточний ремонт приміщень;
  • забезпечити підготовку системи теплопостачання закладу до роботи в осінньо-зимовий період.

6.Директору міського Будинку дитячої та юнацької творчості Туровській С.М. до 01.10.2014р. провести поточний ремонт приміщення даного закладу, підготувати котельню та систему опалення до роботи в осінньо-зимових умовах.

7.Директору міського стадіону Драгану О.М. до 01.10.2014 року провести заміну твердопаливного котла на потужніший та підготувати котельню й систему опалення міського ФОКу до роботи в осінньо-зимовий період.

8.Директору КП «Баранівка міськводоканал» Зарембі В.Г.:

  • до 01.08.2014 року провести аналіз фінансово-економічного стану підприємства та розробити й затвердити заходи, спрямовані на його фінансове оздоровлення;
  • до 01.10.2014 року провести відповідні роботи щодо підготовки мережі водопостачання й водовідведення міста до роботи в осінньо-зимовий період;            
  • до 20.09.2014 року завершити ремонтні роботи на мережах водопостачання й водовідведення;
  • підготувати комунальну техніку та системи теплопостачання підпорядкованих об’єктів до роботи в осінньо-зимових умовах;
  • забезпечувати своєчасну та повну виплату заробітної плати працівникам комунального підприємства, не допускати утворення нових боргів.

9.Відділу житлово-комунального господарства та благоустрою міської ради (Савчук В.А.):

  • до 01.10.2014 року завершити паспортизацію комунальних доріг міста;
  • провести капітальний ремонт мереж вуличного освітлення (згідно з договором підряду);
  • продовжити грейдерування, ямковий та капітальний ремонт вулиць м.Баранівка відповідно до прийнятої програми;
  • заготовити достатню кількість сипучих матеріалів для боротьби з ожеледицею;
  • продовжити здійснення заходів по утриманню мережі вечірнього освітлення вулиць міста, зокрема, до 20.08.2014 року провести заміну лампочок, які вийшли з ладу, ремонт пошкоджених електроліній тощо (у межах відповідного фінансування);
  • забезпечити необхідні запаси матеріально-технічних ресурсів для стабільної роботи відділу в осінньо-зимових умовах;
  • забезпечити підготовку техніки для прибирання вулиць від снігу, створення необхідних запасів паливно-мастильних матеріалів та запчастин;
  • забезпечити належне утримання міського сміттєзвалища та ліквідацію наявних несанкціонованих сміттєзвалищ;
  • проводити роз’яснювальну роботу серед населення про необхідність забезпечення стовідсоткової оплати за спожиті енергоносії та надані житлово-комунальні послуги, про порядок оформлення субсидій тощо.

10.Керівнику ОСББ «Надія» Костецькій О.Д.:

  • до 01.08.2014 року провести відповідну роботу серед жителів багатоквартирних будинків, які перебувають на балансі даного товариства, щодо укладання договорів на утримання будинків та прибудинкової території, а також продовжити роз’яснювальну роботу щодо вступу в новостворене об’єднання співвласників житлових будинків.
  • спільно з Баранівською дільницею Новоград-Волинського УЕГГ вживати заходи щодо запобігання нещасним випадкам та забезпечення перевірки стану утримання, оснащення автоматикою безпеки та технічного обслуговування газового обладнання у багатоквартирних будинках, які перебувають на балансі ОСББ; забезпечити наявність актів обстеження стану експлуатації димових і вентиляційних каналів, проведення чергових та позачергових оглядів оголовків димовентканалів, проведення роз’яснювальної роботи серед населення щодо безпечного використання газу в побуті та дотримання правил експлуатації й технічного обслуговування газового обладнання.

11.Спеціалісту міської ради Пасічник К.Г. продовжити роботу щодо забезпечення твердим паливом пільгових категорій громадян.

12.Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови В.А.Гнилорибу.

Про хід виконання інформувати виконком міської ради до 15 жовтня 2014 року.

 

Міський голова                                                                             А.Душко

Заступник міського голови -

керуюча справами виконкому                                                  О.Бабінець

 

БАРАНІВСЬКА МІСЬКА РАДА

БАРАНІВСЬКОГО РАЙОНУ

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

від 24 липня 2014 р.                                                                                   №122

Про стан роботи виконкому міської ради  

із зверненнями громадян у І півріччі 2014 року

Заслухавши інформацію заступника міського голови-керуючої справами виконкому О.П.Бабінець про стан роботи виконкому міської ради із зверненнями громадян, виконком міської ради зазначає, що посадовими особами та службовцями виконавчого апарату міської ради проводиться відповідна робота на виконання Закону України «Про звернення громадян» та Указів Президента України щодо розгляду звернень громадян.

У своїй роботі зі зверненнями громадян виконком міської ради керується Законом України «Про звернення громадян» (із чинними змінами й доповненнями), Указом Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Інструкцією з діловодства, відповідними розпорядженнями та дорученнями голови районної державної адміністрації, міського голови, іншими нормативними документами з цього питання.

Значна увага звертається на організацію прийому громадян посадовими особами міської ради. Рішенням виконкому затверджено дні та години прийому громадян керівництвом міської ради. У багатьох випадках прийом здійснюється й поза встановленим графіком, адже громадські проблеми, які потребують негайного вирішення, можуть виникати в будь-які моменти. У виконкомі міської ради налагоджено облік усіх звернень, що надходять на розгляд, та контроль за їх вирішенням. Здійснюється також електронний облік звернень громадян та електронна звітність про хід їх розгляду. Щоквартально звіти про звернення громадян подаються в Баранівську райдержадміністрацію.

Протягом І півріччя 2014 року на особистому прийомі в міського голови та заступника міського голови побувало 43 громадян міста, у секретаря ради та заступника міського голови-керуючої справами виконкому – 50 осіб. З питань звернень (заяв) громадян у І півріччі 2014 році прийнято більше 100 рішень виконкому, що стосувалися в основному надання дозволів на будівництво приміщень, узаконення самочинно збудованих об’єктів, надання матеріальної допомоги на поховання померлих громадян, котрі не працювали й не отримували інших соціальних виплат, вирішення житлових та інших питань.

Незважаючи на вжиті заходи щодо посилення уваги до забезпечення життєвих потреб найбільш незахищених верств населення, все ще продовжує надходити велика кількість звернень від жителів міста на адресу міської ради. За І півріччя 2014 року надійшло 136 пропозицій, заяв і скарг громадян, у тому числі 12 колективних звернень. Для порівняння: за аналогічний період минулого року надійшло 82 пропозиції, заяви і скарги громадян, у тому числі 7 колективних звернень. Отже, у порівнянні з минулим роком кількість звернень збільшилася. Це пов’язано насамперед із складною суспільно-політичною ситуацією в країні, оскільки останнім часом до міської ради за наданням матеріальної та іншої допомоги стали масово звертатися члени сім’ї мобілізованих військовослужбовців.

Загалом до міськвиконкому звернулися 434 чол. (у І півріччі 2013 року – 398 осіб). Серед них – 4 інваліди загального захворювання та 2 багатодітні сім’ї.

Найбільша кількість звернень стосувалася соціального захисту населення (43), питань сільського господарства (24) та комунального й дорожнього господарства, благоустрою (29). Усе ще великою залишається кількість звернень з житлових питань (17). По 3 звернення надійшло з питань освіти, з питань промисловості та з питань екологічної безпеки, по 1 зверненню – з питань торгівлі і громадського харчування та з питань забезпечення законності та охорони правопорядку, а також 12 звернень з інших питань.

Більшість звернень громадян було задоволено (64) або надано правову консультацію щодо порядку вирішення порушених у них питань (61). 11 звернень поставлено на додатковий контроль. Це переважно звернення з питань запобігання підтопленням та ремонту доріг, а також окремі земельні спори. При наявності відповідного фінансування або ж рекомендацій інших служб щодо шляхів їх вирішення ці звернення будуть повторно розглянуті.

З метою забезпечення виконання вимог Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», керуючись пп.1 п.б ч.1 ст.38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», розпорядженням голови райдержадміністрації від 31.01.2014р. №15 «Про звернення громадян у 2013 році та забезпечення виконання в районі вимог законодавства України щодо розгляду звернень громадян», виконавчий комітет міської ради

В И Р І Ш И В:

1.Інформацію заступника міського голови-керуючої справами виконкому О.П.Бабінець про стан роботи виконкому міської ради із зверненнями громадян за І півріччя 2014 року взяти до відома.

2.Відділу житлово-комунального господарства та благоустрою міської ради (Савчук В.А.), спеціалістам міської ради Пасічник К.Г., Загорській О.С., Кухтюк О.В., Сус Н.В., Шевчук О.Г., Хохлюку О.Б.:

  • зосередити увагу на забезпеченні виконання Закону України «Про звернення громадян» та  Указів  Президента України щодо розгляду звернень громадян;
  • продовжити роботу щодо забезпечення належної організації прийому громадян з особистих питань.

3.Заступнику міського голови-керуючій справами виконкому О.П.Бабінець:

  • постійно забезпечувати чіткий контроль за своєчасним розглядом звернень громадян посадовими особами міської ради, дотриманням встановлених термінів їх розгляду;
  • звертати значну увагу на вирішення питань, порушених у зверненнях ветеранів війни та інвалідів, одиноких престарілих громадян, які проживають у складних матеріальних умовах;
  • щоквартально інформувати міськвиконком та райдержадміністрацію про стан роботи із зверненнями громадян.

4.Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови-керуючу справами виконкому О.П.Бабінець.

 

Міський голова                                                                             А.Душко

Заступник міського голови -

керуюча справами виконкому                                                  О.Бабінець

 

БАРАНІВСЬКА МІСЬКА РАДА

БАРАНІВСЬКОГО РАЙОНУ

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

від 24 липня 2014 р.                                                                                          №123

Про стан виконання міського бюджету

та Програми економічного і соціального

розвитку м. Баранівка за 6 місяців 2014 року

 

Заслухавши інформацію головного спеціаліста з питань бухгалтерського обліку-головного бухгалтера міської ради Дем’янюк О.Ю. про стан виконання міського бюджету та Програми економічного і соціального розвитку м. Баранівка за 6 місяців 2014 року, виконком міської ради зазначає, що протягом січня-червня до загального фонду міського бюджету надійшло 1707782,58грн. податків, зборів та інших платежів, що на 174940,58грн. більше від планових показників. Поряд із цим, надійшла дотація в сумі 1073476,16грн. (-2986,84грн. до плану) та субвенція на фінансування позашкільної освіти в сумі 348150грн. Загалом надходження загального фонду міського бюджету станом на 01.07.2014 року становили 3129408,74грн., що на 171953,74грн. більше від запланованих показників. Зокрема, перевиконано план надходжень прибуткового податку з громадян (+45702,56грн.), плати за землю та використання природних ресурсів (+88199,30грн.), держмита (+11476,67грн.), місцевих податків і зборів (+16555,83грн.), фіксованого сільськогосподарського податку (+15грн.) та інших надходжень (12991,22грн.).

До спеціального фонду міського бюджету надійшло 917964,98грн. податків, зборів та інших платежів, що на 70814,98грн. більше від запланованих показників. Забезпечено виконання практично всіх статей доходної частини спеціального фонду, за винятком надходжень збору за першу реєстрацію транспортного засобу (-606,39грн.). При цьому перевиконано план надходжень екологічного податку (+2838,50грн.), єдиного податку (+36720,79грн.), збору за провадження торгівельної діяльності нафтопродуктами (+7846,81грн.), податку на нерухоме майно (+1213,66грн.), а також план надходжень від продажу землі (+22801,61грн.). Поряд із цим, до міського бюджету надійшло 451150,16грн. власних надходжень, що на 110590,16грн. більше від запланованих показників. Крім того, надійшло 29413,91грн. благодійних надходжень (+22645,91грн.), 75768,0грн. відшкодування різниці в тарифах, 232177,0грн. державної субвенції на ремонт доріг (+78043,0грн.) та 302477,0грн. субвенції з районного бюджету на інвентаризацію земель. Загалом надходження спеціального фонду міського бюджету за 6 місяців 2014 року становили 2008951,05грн., що на 660339,05грн. більше від планових показників.

Усі ці кошти були спрямовані відповідно до Бюджетного кодексу на фінансування установ і закладів соціальної сфери міста, благоустрій, утримання доріг тощо. Зокрема, незважаючи на вкрай напружену фінансову ситуацію, пов’язану з недостатнім фінансуванням окремих галузей міського господарства, повною мірою було забезпечено видатки на утримання дошкільного навчального закладу, управління, Будинку дитячої та юнацької творчості, будинку культури, міського фізкультурно-оздоровчого комплексу, а також відділу благоустрою. Відповідно до рішення 39-ї сесії міської ради 6-го скликання від 23.07.2014 року кошти від перевиконання міського бюджету були розподілені на фінансування захищених статей, у т.ч. на оплату праці працівників міського ФОКу, на оплату енергоносіїв та паливно-мастильних матеріалів, а також на виплату матеріальної допомоги жителям Баранівки, у тому числі членам сімей мобілізованих до лав ЗСУ, та на проведення заходів з нагоди Дня міста.  

Певну роботу проведено міськвиконкомом на виконання Програми економічного і соціального розвитку м. Баранівка на 2014 рік.

Зокрема, виконано ряд заходів у сфері покращення інвестиційної політики міста. Так, розроблено інвестиційний проект «Розширення мережі культурно-спортивних послуг Баранівського міського Будинку дитячої творчості для обдарованих дітей та дітей з обмеженими фізичними можливостями шляхом облаштування спортивно-ігрового, культурно-оздоровчого комплексу «Котигорошко» у м.Баранівка Житомирської області», який прийнято до участі у Всеукраїнському конкурсі проектів та програм розвитку місцевого самоврядування. У рамках проекту «Малі міста – магніт для інвестора», який співфінансується за рахунок коштів МЗС Республіки Польща, розробляється інвестиційний паспорт міста, який у подальшому буде перекладений на англійську мову та виданий накладом у 300 примірників. Баранівська міська рада бере також активну участь у програмі ЕАРТС (Територіальне співробітництво країн Східного партнерства), у рамках якої заплановане написання й реалізація спільного українсько-білоруського проекту.

Певні роботи виконані в галузі житлово-комунального, дорожнього господарства та благоустрою. З метою забезпечення стабільної роботи КП «Баранівка міськводоканал» виділено кошти в сумі 175,430тис.грн. на поповнення статутного фонду цього підприємства. Виготовлено проектно-кошторисну документацію на будівництво підвісного мосту через річку Случ (17891,42грн.), придбано металоконструкцію для потреб ФОКу (5152грн.), снігоочисник тротуарний, сіті-лайт та комп’ютер для потреб відділу ЖКГ та благоустрою на загальну суму 28774грн. Придбано в’їзний знак «Баранівка», який встановлено при в’їзді в Баранівку з боку Житомира. На виготовлення документації з Генерального плану м.Баранівки вже затрачено кошти в сумі 69608грн. Роботи з його виготовлення будуть продовжуватися й надалі, адже без цього неможлива подальша забудова міста та залучення в його економіку інвестицій. За рахунок коштів бюджету розвитку поновлено матеріальну базу відділу ЖКГ та благоустрою. Зокрема, придбано кунг для облаштування робочого місця диспетчера-планувальника міського сміттєзвалища (9770грн.), баки для сміття (5430грн.), електронне табло (рухомий рядок), альтанку та інші предмети довгострокового використання.

Наразі завершуються роботи з ямкового ремонту доріг з асфальтовим покриттям та капітальний ремонт доріг з ґрунтовим покриттям (шляхом їх підсипання піщано-гравійною сумішшю). Зроблено капітальний ремонт дорожнього покриття на вулиці Некрасова. Загалом видатки на ремонт та утримання міських комунальних доріг становлять 295064,79грн. Розпочато роботи з капітального ремонту мереж вуличного освітлення. На ці цілі вже затрачено кошти в сумі 54312,6грн.

Дещо поновлено матеріально-технічну базу закладів соціальної сфери міста. Так, придбано матеріали довгострокового використання, у тому числі обладнання сцени та польову кухню, для потреб міського будинку культури ім.А.Пашкевича, ряд предметів довгострокового використання для потреб апарату міської ради, тамбурний блок та кущоріз для потреб ФОКу, інтерактивну дошку та ноутбук для забезпечення гурткової роботи міського Будинку дитячої та юнацької творчості.

У найближчих планах – будівництво підвісного мосту через річку Случ, проведення капітального ремонту території, прилеглої до пам’ятного знака «Баранівці – 430», а також поновлення матеріально-технічної бази міського ДНЗ та інших установ соціальної сфери міста.

З метою забезпечення виконання рішень сесії міської ради 6-го скликання Про затвердження міського бюджету на 2014 рік» та «Про затвердження Програми економічного і соціального розвитку м.Баранівка на 2014 рік», розпорядження голови Баранівської райдержадміністрації від 31.01.2014р. №18 «Про стан виконання державного та місцевих бюджетів протягом 2013 року», рішення виконкому від 24.04.2014 р. №57 «Про стан виконання міського бюджету та Програми економічного і соціального розвитку м. Баранівка за І-й квартал 2014 року», керуючись ст.28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет міської ради

В И Р І Ш И В:

1.Інформацію головного спеціаліста з питань бухгалтерського обліку-головного бухгалтера міської ради Дем’янюк О.Ю. про стан виконання міського бюджету та Програми економічного і соціального розвитку м.Баранівка за 6 місяців 2014 року (згідно з додатками 1,2,3,4) взяти до відома.

2.Затвердити звіт про виконання дохідної частини міського бюджету та видаткової частини міського бюджету за перше півріччя 2014 року (згідно з додатком 1).

3.З метою забезпечення збалансованого соціально-економічного розвитку території м.Баранівка, ефективного використання бюджетних коштів, проведення своєчасних платежів та виконання зобов’язань внести зміни до видаткової частини спеціального фонду міського бюджету, а саме: викласти в новій редакції Перелік об’єктів, фінансування яких передбачено проводити у 2014 році за рахунок коштів бюджету розвитку (згідно з додатком 2).

4.Виконавчому апарату міської ради відповідно до своїх повноважень:

  • забезпечити виконання доходної та видаткової частини міського бюджету, а також Програми економічного і соціального розвитку м. Баранівка на 2014 рік;
  • активізувати роботу щодо збільшення надходжень до міського бюджету за рахунок усіх джерел;
  • здійснювати жорсткий контроль за надходженням плати за землю, вживати суворі заходи адміністративного впливу до боржників;
  • вживати заходи по виявленню та залученню до оподаткування суб’єктів господарювання, які користуються землею без належного юридичного оформлення;
  • вжити дієві заходи щодо ефективного використання комунального майна, оформити договори оренди з метою надходження додаткових коштів;
  • проводити роботу щодо недопущення виникнення заборгованості по заробітній платі в установах, закладах та підприємствах комунальної власності міста;
  • сприяти розвитку малого підприємництва, активізувати роботу у сфері залучення інвестицій;
  • продовжити здійснення заходів щодо реформування житлово-комунальної сфери шляхом проведення оптимальної тарифної політики, розширення мережі комунальних послуг; 
  • проводити роботу щодо поліпшення торгівельного обслуговування населення міста;
  • забезпечувати належний правопорядок та санітарний стан у м. Баранівка.

5.Заступнику міського голови-керуючій справами виконкому О.П.Бабінець:

  • щоквартально виносити на розгляд виконкому питання про стан виконання міського бюджету та Програми економічного і соціального розвитку міста на 2014 рік.

6.Керівникам закладів, установ та підприємств комунальної власності територіальної громади міста постійно здійснювати суворий контроль за використанням енергоресурсів та здійсненням заходів з енергозбереження.

7.Дане рішення винести на розгляд і затвердження чергової сесії міської ради.

8.Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчого органу ради В.А.Гнилорибу.

Міський голова                                                                               А.Душко

Заступник міського голови -

керуюча справами виконкому                                                     О.Бабінець

 

БАРАНІВСЬКА МІСЬКА РАДА

БАРАНІВСЬКОГО РАЙОНУ

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

від 24 липня 2014 р.                                                                                   №124

Про затвердження заходів щодо проведення

в м. Баранівка Дня незалежності України

З метою проведення в м.Баранівка 23-ї річниці незалежності України, привернення уваги громадськості міста до цієї події, виховання громадян у дусі патріотизму і поваги до своєї держави, керуючись пп.3 п.б ч.1 ст. 38, п.8 ст.36 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет міської ради

В И Р І Ш И В:

1.Заходи щодо проведення в м. Баранівка Дня незалежності України – затвердити (додаються).

2.Виконавчому апарату міської ради забезпечити виконання вищезгаданих заходів.

3.Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови-керуючу справами виконкому О.П.Бабінець.

 

Міський голова                                                                                  А.Душко

Заступник міського голови -

керуюча справами виконкому                                                       О.Бабінець

 

Додаток до рішення виконкому

від 24.07.2014  №124

 

ЗАХОДИ

щодо проведення в м. Баранівка Дня незалежності України

1.Спільно з відділом культури Баранівської райдержадміністрації організувати та провести в м.Баранівка урочистості (відкриття районної Дошки пошани, покладання квітів до пам’ятника загиблим воїнам, концертну програму тощо) з нагоди 23-ї річниці незалежності України.

О.В.Кухтюк – спеціаліст міської ради;

В.В.Шляхтенко – директор міського будинку культури ім.А.Пашкевича.

Серпень 2014 року.

2.Спільно з відділом культури Баранівської райдержадміністрації провести в міському будинку культури ім. А.Пашкевича урочисті збори та святковий концерт з нагоди 23-ї річниці незалежності України.

В.В.Шляхтенко – директор міського Будинку культури.

                                                                                 Серпень 2014 року.

3.Провести в місті комплекс заходів з нагоди відзначення Дня Державного Прапора. З цією метою придбати та встановити флагшток із скловолокна, на якому підняти Державний прапор України (із спеціальної шовкової тканини шведського виробництва), біля пам’ятного знака «Баранівці -430» на майдані Волі у м.Баранівка.

О.В.Кухтюк – спеціаліст міської ради;

В.А.Савчук – начальник відділу ЖКГ та благоустрою.

До 23 серпня 2014 року.

4.Організувати та провести в культурно-освітніх закладах міста культурно-мистецькі, науково-просвітницькі та інші тематичні заходи, присвячені 23-й річниці незалежності України та заснування інституту президентства в Україні.                           

Керівники культурно-освітніх закладів міста.

Серпень 2014 року.

5.Обладнати в бібліотеках міста тематичні виставки-експозиції, огляди літератури, присвячені Дню незалежності України.                         

Керівники культурно-освітніх закладів міста.

                                                                                 Серпень 2014 року

6.Здійснити додаткові заходи щодо благоустрою території міста, прикрашання вулиць державною символікою та упорядкування пам’яток історії та культури.                    

В.А.Савчук – спеціаліст міської ради;

Л.А.Радзевіл – майстер з благоустрою.

До 22 серпня 2014 року.

7.Провести упорядкування пам’ятників та пам’ятних знаків, споруджених на території міста на честь загиблих у Великій Вітчизняній війні.                                   

В.А.Савчук – начальник відділу ЖКГ та благоустрою;

Л.А.Радзевіл – майстер з благоустрою.

Постійно протягом 2014 року.

8.Провести упорядкування міських клумб до Дня незалежності України.                          

В.А.Савчук – начальник відділу ЖКГ та благоустрою;

Л.А.Радзевіл – майстер з благоустрою.

                                                                                               До 22 серпня 2014 року.

9.Спільно з Баранівським РВ УМВС здійснити заходи щодо профілактики правопорушень, охорони громадського порядку в місцях проведення масових заходів з нагоди 23-ї річниці незалежності України.

В.А.Гнилориба – заступник міського голови.

            24 серпня 2014 року.  

10.Посилити увагу до повсякденних потреб громадян, ветеранів, інвалідів, вдів, поліпшення їх медичного, соціально-побутового обслуговування.

О.П.Бабінець – заступник міського голови-керуюча справами виконкому;

О.В.Кухтюк – спеціаліст міської ради.

Постійно.

Заступник міського голови -

керуюча справами виконкому                                                                 О.Бабінець

 

БАРАНІВСЬКА МІСЬКА РАДА

БАРАНІВСЬКОГО РАЙОНУ

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

від 24 липня 2014 р.                                                                                №127

Про створення комісії щодо проведення

капітального ремонту житлового будинку

інваліда війни 1-ї групи

З метою проведення капітального ремонту житлового будинку інваліда війни 1-ї групи, на виконання рішення виконкому міської ради від 25.10.2012р. №257 «Про проведення безоплатного капітального ремонту житлового будинку інваліду армії», керуючись п.8 ст.13 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», ст.34 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», постановою Кабінету Міністрів України від 20.05.2009 р. №565 «Про затвердження Порядку проведення безоплатного капітального ремонту власних житлових будинків і квартир осіб, що мають право на таку пільгу, а також першочерговий поточний ремонт житлових будинків і квартир осіб, які мають на це право», виконавчий комітет міської ради

В И Р І Ш И В:

Створити комісію щодо проведення капітального ремонту житлового будинку, який знаходиться за адресою: м.Баранівка, вулиця Гоголя,9 і перебуває у власності інваліда війни 1-ї групи Радзивіла Ігоря Миколайовича, у такому складі:

ГНИЛОРИБА

Вадим Анатолійович 

-

заступник міського голови, голова комісії

ПОЛІЩУК

Тамара Володимирівна

-

начальник відділу персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян УПСЗН Баранівської райдержадміністрації, заступник голови комісії  (за згодою)

САВЧУК

Василь Андрійович

-

начальник відділу житлово-комунального господарства та благоустрою міської ради, член комісії

РАЙКОВСЬКИЙ

Олексій Францович

-

головний інженер ПП «Резаліт» (підрядник ремонтних робіт), член комісії (за згодою)

ДУМА

Людмила Борисівна

-

начальник відділу містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства Баранівської РДА, член комісії

КУХТЮК

Олена Василівна

-

спеціаліст міської ради з гуманітарних питань, член комісії.

Міський голова                                                                             А.Душко

Заступник міського голови -

керуюча справами виконкому                                                  О.Бабінець

 

БАРАНІВСЬКА МІСЬКА РАДА

БАРАНІВСЬКОГО РАЙОНУ

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

від 24 липня 2014 р.                                                                                №128

Про створення комісії щодо проведення

капітального ремонту житлового будинку

інваліда війни 1-ї групи

З метою проведення капітального ремонту житлового будинку інваліда війни 1-ї групи, на виконання рішення виконкому міської ради від 20.06.2013 року №132 «Про проведення безоплатного капітального ремонту житлового будинку інваліда війни 1-ї групи», керуючись п.8 ст.13 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», ст.34 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», постановою Кабінету Міністрів України від 20.05.2009 р. №565 «Про затвердження Порядку проведення безоплатного капітального ремонту власних житлових будинків і квартир осіб, що мають право на таку пільгу, а також першочерговий поточний ремонт житлових будинків і квартир осіб, які мають на це право», виконавчий комітет міської ради

В И Р І Ш И В:

Створити комісію щодо проведення капітального ремонту житлового будинку, який знаходиться за адресою: м.Баранівка, вулиця Дзержинського,32 і перебуває у власності інваліда війни 1-ї групи Сябрука Миколи Петровича, у такому складі:

ГНИЛОРИБА

Вадим Анатолійович 

-

заступник міського голови, голова комісії

ПОЛІЩУК

Тамара Володимирівна

-

начальник відділу персоніфікованого обліку пільгових категорій громадян УПСЗН Баранівської райдержадміністрації, заступник голови комісії  (за згодою)

САВЧУК

Василь Андрійович

-

начальник відділу житлово-комунального господарства та благоустрою міської ради, член комісії

ПРОКОПЧУК

Юрій Павлович

-

заступник директора КП «Баранівка міськводоканал» (підрядник ремонтних робіт), член комісії (за згодою)

ДУМА

Людмила Борисівна

-

начальник відділу містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства Баранівської РДА, член комісії

КУХТЮК

Олена Василівна

-

спеціаліст міської ради з гуманітарних питань, член комісії.

Міський голова                                                                             А.Душко

Заступник міського голови -

керуюча справами виконкому                                                  О.Бабінець

 

БАРАНІВСЬКА МІСЬКА РАДА

БАРАНІВСЬКОГО РАЙОНУ

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

від 24 липня 2014 р.                                                                                       №129

Про надання дозволу на розміщення

зовнішньої реклами на рекламних

конструкціях типу «сіті-лайт»

Розглянувши клопотання Баранівського професійного ліцею від 23.06.2014 року №138 про надання дозволу на безкоштовне розміщення соціальної реклами про прийом учнів на 2014/2015 навчальний рік на двох існуючих рекламних конструкціях типу «сіті-лайт», встановлених у центрі м.Баранівка,  документи, додані до клопотання, керуючись пп.13 п.а ст.30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2003 р. №2067 «Про затвердження Типових правил розміщення зовнішньої реклами» (із змінами, внесеними Постановою КМУ №968 від 09.09.2009р.), виконавчий комітет міської ради

В И Р І Ш И В:

1.Надати дозвіл Баранівському професійному ліцею на розміщення зовнішньої соціальної реклами про прийом учнів на 2014/2015 навчальний рік на двох існуючих рекламних конструкціях типу «сіті-лайт» (вільних від комерційної реклами), встановлених у центрі м.Баранівка, на термін з 25.07.2014 року до 25.09.2014 року.

2.Відповідальність за технічний стан рекламних засобів, порушення вимог техніки безпеки під час його розташування та експлуатації покласти на балансоутримувача (відділ житлово-комунального господарства та благоустрою Баранівської міської ради) та розповсюджувача даної зовнішньої реклами –  директора Баранівського професійного ліцею Горшкова П.Ф.

3.Контроль за виконанням даного рішення покласти на відділ житлово-комунального господарства та благоустрою міської ради (Савчук В.А.).

Міський голова                                                                           А.Душко

Заступник міського голови -

керуюча справами виконкому                                                О.Бабінець

 

БАРАНІВСЬКА МІСЬКА РАДА

БАРАНІВСЬКОГО РАЙОНУ

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

від 24 липня 2014 року                                                                       №130

Про надання дозволу на розміщення

об’єкта торгівлі – бістро «Млинець» –

та погодження його розпорядку роботи

Розглянувши заяву фізичної особи-підприємця Семенюк Катерини Сергіївни, яка проживає на вулиці Садовій,9 у смт.Гришківці Бердичівського району Житомирської області, про надання дозволу на розміщення об’єкта торгівлі – бістро «Млинець» – в орендованому приміщенні кафе-бару на вулиці Дзержинського,2 у м.Баранівка із встановленням столика біля даного закладу на літній період, а також щодо погодження режиму роботи цього закладу, документи, додані до заяви, керуючись п.б пп.1, пп.2, пп.4 ст.30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законом України «Про благоустрій населених пунктів», виконавчий комітет міської ради

В И Р І Ш И В:

1.Надати дозвіл фізичній особі-підприємцю Семенюк Катерині Сергіївні на розміщення об’єкта торгівлі – бістро «Млинець» в орендованому приміщенні кафе-бару на вулиці Дзержинського,2 у м.Баранівка терміном з 01.08.2014р. до 02.06.2015р. (на період терміну дії відповідного договору оренди), а також надати дозвіл на встановлення на літній період столика біля орендованого приміщення кафе-бару (у межах відповідної земельної ділянки) за умови облаштування в даному закладі туалету, належного водопостачання, встановлення урни для сміття та дотримання чинних санітарних норм.

2.Погодити такий розпорядок роботи бістро «Млинець», розміщеного на вулиці Дзержинського,2 у м. Баранівка:

  • Початок роботи: 800 год.
  • Кінець роботи: 2400 год.
  • Без перерв та вихідних.

3.Заступнику міського голови-керуючій справами виконкому О.П.Бабінець підготувати та видати на ім’я ФОП Семенюк К.С. дозвіл на розміщення об’єкта торгівлі відповідно до цього рішення.

4.Рекомендувати ФОП Семенюк К.С. укласти з Баранівською міською радою договір на вивезення твердих побутових відходів від приміщення кафе-бару за вказаною адресою, а також погодити вищезгаданий дозвіл з Новоград-Волинським міжрайонним управлінням держсанепідслужби у Житомирській області.

Міський голова                                                                          А.Душко

Заступник міського голови -

керуюча справами виконкому                                                 О.Бабінець

 

Друк E-mail