Про роботу виконкому міської ради із зверненнями громадян за 9 місяців 2013 року

Опубліковано у Рішення Виконавчого комітету

БАРАНІВСЬКА МІСЬКА РАДА

БАРАНІВСЬКОГО РАЙОНУ

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

від 24 жовтня 2013 р.                                                                                   №193

Про стан роботи виконкому міської ради  

із зверненнями громадян за 9 місяців 2013 року

Заслухавши інформацію заступника міського голови-керуючої справами виконкому Бабінець О.П. про стан роботи виконкому міської ради із зверненнями громадян, виконком міської ради зазначає, що виконавчим апаратом міської ради проводиться відповідна робота на виконання Закону України «Про звернення громадян» та Указів Президента України щодо розгляду звернень громадян. У своїй роботі зі зверненнями громадян виконком міської ради керується Законом України «Про звернення громадян» (із чинними змінами й доповненнями), Указом Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Інструкцією з діловодства, відповідними розпорядженнями та дорученнями голови районної державної адміністрації, міського голови, іншими нормативними документами з цього питання.

Значна увага приділяється питанням організації прийому громадян відповідальними працівниками виконкому. Рішенням виконкому затверджено дні та години прийому громадян керівництвом міської ради. У виконкомі міської ради налагоджено облік усіх звернень, що надходять на розгляд, та контроль за їх вирішенням. Здійснюється також електронний облік звернень громадян, завдяки чому значно покращилася робота із заявами, скаргами та пропозиціями жителів міста, посилився контроль за їх виконанням.

За 9 місяців 2013 року на особистому прийомі в міського голови та заступника міського голови побувало 69 громадян міста, у секретаря ради та керуючої справами виконкому – близько 300 осіб. З питань звернень (заяв) громадян за 9 місяців поточного року прийнято більше 170 рішень виконкому, що стосувалися в основному оформлення права власності на об’єкти нерухомого майна, надання дозволів на будівництво приміщень, узаконення самочинно збудованих об’єктів, надання матеріальної допомоги на поховання померлих громадян, котрі не працювали й не отримували інших соціальних виплат, вирішення житлових та інших питань.

 Незважаючи на вжиті заходи щодо посилення уваги до забезпечення життєвих потреб найбільш незахищених верств населення, все ще продовжує надходити велика кількість звернень від жителів міста на адресу міської ради. За 9 місяців 2013 року надійшло й було опрацьовано 194 пропозиції, заяви і скарги громадян, у тому числі 24 колективних звернення. Для порівняння: за аналогічний період минулого року надійшло 152 пропозиції, заяви і скарги громадян, у тому числі 17 колективних звернень. Отже, у порівнянні з минулим роком кількість звернень дещо збільшилася.

Загалом до міськвиконкому звернулися 512 чол. (за 9 місяців 2012 року – 302 особи).  Серед них – 2 пенсіонери, 7 інвалідів та 1 ліквідатор аварії на ЧАЕС.

За звітний період цього року надійшло також 1 повторне звернення громадян.

У зверненнях громадян порушено 194 питання різної тематики, що на 42 більше, ніж за відповідний період 2012 року. Найбільша кількість звернень стосувалася питань соціального захисту населення (42) та комунального й дорожнього господарства, благоустрою (78). Усе ще великою залишається кількість звернень з питань сільського господарства (30) та житлових питань (30). Лише по два звернення надійшло з питань торгівлі та освіти, по одному зверненню з питань промисловості та законності й охорони правопорядку, 8 звернень з інших питань.

Варто зауважити, що у порівнянні з минулим роком збільшилася кількість звернень громадян Баранівки, які були надіслані на розгляд міськвиконкому органами державної влади вищого рівня. Так, за звітний період надійшло 11 звернень громадян міста з Баранівської райдержадміністрації, 4 звернення – з прокуратури у Баранівському районі, 3 звернення – з Житомирської облдержадміністрації, по одному зверненню з Баранівської районної ради та від помічника-консультанта народного депутата України.

Більшість звернень громадян (59) було задоволено або надано правову консультацію щодо порядку вирішення тих чи інших питань (133). Одному громадянину відмовлено.

Разом з тим виконком міської ради зазначає, що через обмеженість бюджетних коштів ряд питань, що пов’язані із наданням матеріальної допомоги, газифікації, благоустрою, вирішуються не в повній мірі у зв’язку з відсутністю відповідного фінансування.

З метою забезпечення виконання вимог Закону України «Про звернення громадян» та Указу  Президента України «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», керуючись пп.1 п.б ч.1 ст. 38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», розпорядженням голови райдержадміністрації від 01.08.11. №197 з даного питання, виконком міської ради

В И Р І Ш И В:

1.Інформацію заступника міського голови-керуючої справами виконкому О.П.Бабінець про стан роботи виконкому міської ради із зверненнями громадян за 9 місяців 2013 року взяти до відома.

2.Вважати роботу із зверненнями громадян одним із пріоритетних завдань керівництва Баранівської міської ради, обов’язком її посадових осіб та службовців.

3.Посилити персональну відповідальність посадових та службових осіб міської ради за забезпечення системності в роботі із зверненнями, а також за усунення причин, що спричиняють обґрунтовані звернення громадян до органів влади всіх рівнів.

4.Заступнику міського голови В.А.Гнилорибі:

5.Заступнику міського голови-керуючій справами виконкому О.П.Бабінець:

6.Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови-керуючу справами виконкому О.П.Бабінець.

Міський голова                                                                             А.Душко

Заступник міського голови -

керуюча справами виконкому                                                  О.Бабінець

 

Друк