Офіційний сайт Баранівської міської об'єднаної територіальної громади знаходиться за адресою http://www.otg.mrada-baranivka.gov.ua

 

 

 

До уваги громадян, що перебувають на квартирній черзі при виконавчому комітеті Баранівської міської ради

Відповідно до чинного житлового законодавства виконавчий комітет щорічно з 1 жовтня по 31 грудня проводить перереєстрацію громадян, що перебувають у черзі на отримання житла, під час якої перевіряються їх облікові дані.

Для проходження перереєстрації громадянам, які перебувають на квартирному обліку, необхідно кожен рік у ІV кварталі поновлювати документи облікової справи, а саме:

  • довідку про склад сім'ї  форми №3;
  • довідки з місця роботи  або навчання повнолітніх членів сім'ї;
  • копія паспорта  у випадку зміни місця проживання;
  • копії документів, що підтверджують наявність пільги (за необхідності).

Дані осіб, що перебувають на квартирному обліку вносяться Єдиного державного реєстру громадян, які потребують поліпшення житлових умов. У відповідності до Постанови КМУ №238 від 11.03.2011 р. заповнені форми подаються до Житомирського регіонального управління державного фонду сприяння молодіжному будівництву.

Зазначаємо, що значна частина громадян тривалий час не поновлює документи, у справах застарілі дані, відсутні копії документів, що не дає змоги внести відомості до АРМу квартобліку,   оскільки програмний комплекс не приймає дані, якщо хоча б одне поле не заповнене, тому дані про таких осіб відсутні у Єдиному реєстрі осіб, що потребують поліпшення житлових умов.

Прийом документів здійснюється у  будівлі Баранівської  міської ради, кімнаті №8 , тел. 4-21-87.

 

Міськвиконком

Відповідно до чинного житлового законодавства виконавчий комітет щорічно з 1 жовтня по 31 грудня проводить перереєстрацію громадян, що перебувають у черзі на отримання житла, під час якої перевіряються їх облікові дані.

Для проходження перереєстрації громадянам, які перебувають на квартирному обліку, необхідно кожен рік у ІV кварталі поновлювати документи облікової справи, а саме:

  • довідку про склад сім'ї  форми №3;
  • довідки з місця роботи  або навчання повнолітніх членів сім'ї;
  • копія паспорта  у випадку зміни місця проживання;
  • копії документів, що підтверджують наявність пільги (за необхідності).

Дані осіб, що перебувають на квартирному обліку вносяться Єдиного державного реєстру громадян, які потребують поліпшення житлових умов. У відповідності до Постанови КМУ №238 від 11.03.2011 р. заповнені форми подаються до Житомирського регіонального управління державного фонду сприяння молодіжному будівництву.

Зазначаємо, що значна частина громадян тривалий час не поновлює документи, у справах застарілі дані, відсутні копії документів, що не дає змоги внести відомості до АРМу квартобліку,   оскільки програмний комплекс не приймає дані, якщо хоча б одне поле не заповнене, тому дані про таких осіб відсутні у Єдиному реєстрі осіб, що потребують поліпшення житлових умов.

Прийом документів здійснюється у  будівлі Баранівської  міської ради, кімнаті №8 , тел. 4-21-87.

 

Міськвиконком

Друк E-mail