Офіційний сайт Баранівської міської об'єднаної територіальної громади знаходиться за адресою http://www.otg.mrada-baranivka.gov.ua

 

 

 

Бюджет участі набирає обертів

Багато жителів громади виявили неабияке зацікавлення впровадженням Бюджету участі у Баранівській міській раді. Начальник управління фінансів Олена Дем’янюк надала консультації виконуючим обов’язки старост щодо впровадження цієї громадської ініціативи, звернувши особливу увагу на основні етапи її провадження.

Шановні жителі громади! Пропонуємо ознайомитися з матеріалами, які стануть вам у нагоді при написанні проектів та участі в конкурсному відборі.                                                                               

1.    Пункти супроводу Бюджету участі
3.1.    Інформація щодо визначених пунктів супроводу, місце їх розташування та графік роботи оприлюднюється на офіційному сайті Баранівка міської ради протягом трьох робочих днів з дати затвердження Баранівка міською радою параметрів Бюджету участі.
3.2.    Пункти супроводу Бюджету участі виконують такі завдання:
-    інформаційний та методичний супровід учасників процесу;
-    видача бланків проектів;
-    прийняття проектів у паперовому вигляді;
-    ознайомлення мешканців із списком проектів, які прийняті для голосування;
-    забезпечення процесу голосування у друкованому вигляді;
-    внесення у електронну систему інформації із бюлетенів голосування, поданих в друкованому вигляді.

2.    Порядок підготовки проектів
2.1.    Проект розробляється автором за формою згідно з додатком 1 до цього Положення.
2.2.    Назва проекту повинна бути викладена лаконічно, в межах одного речення. Оригінальні назви не повинні суперечити їх основній меті.
2.3.    План заходів з виконання Проекту повинен відображати  етапи виконання проекту, зокрема закупівлю товарів (виконання робіт, надання послуг) (у залежності від потреб проекту).
2.4.    Розрахунки, креслення, що розкривають сутність цілі проекту та можливість його практичної реалізації, додаються автором до проекту, про що зазначається у формі проекту (назва додатку та кількість сторінок).
2.5.    При підготовці проекту автор забезпечує його відповідність таким вимогам:
-    проект відповідає нормам законодавства;
-    усі обов'язкові поля форми, наведеної у додатку 1 до цього Положення, заповнені;
-    проект належить до одного з типів проектів, затверджених Баранівка міською радою;
-    питання реалізації проекту знаходиться в межах компетенції Баранівка міської ради;
-    реалізація проекту планується на землях, які належать на праві комунальної власності територіальній громаді міста  Баранівка на території будівель (приміщень) загального користування та об’єктів соціально-культурної сфери комунальної форми власності та відповідати затвердженій містобудівній документації;
-    термін реалізації проекту не перевищує встановлену максимальну тривалість реалізації;
-    реалізація проекту не порушує прав інших осіб;
-    реалізація проекту не порушує прав інтелектуальної власності;
-    бюджет проекту, розрахований автором, включає усі витрати, пов’язані з: розробкою проектної документації; закупівлею сировини, матеріалів, комплектуючих; оплатою стороннім підрядникам послуг логістики (доставка, зберігання); оплатою праці виконавців; інформуванням жителів про реалізацію проекту (у разі необхідності);
-     фінансування проекту, реалізація якого передбачена  на території або об’єктах, що перебувають у власності ОСББ, здійснюється на умовах співфінансування за рахунок коштів Бюджету участі та коштів членів ОСББ у розмірі не менше 30 % загальної вартості проекту.

3.    Порядок подання проектів
3.1.    Проект подається автором у електронному (у електронній системі) або паперовому (у пунктах супроводу Бюджету участі) вигляді.
3.2.    Проект подається разом з підписами підтримки проекту у кількості осіб, встановлених Баранівка міською радою, за формою, наведеною у додатку 1 до цього Положення.
3.3.    Подання проекту у паперовому вигляді здійснюється за умови пред’явлення автором оригіналу паспорту громадянина України (посвідки на постійне проживання в Україні). При поданні проекту у електронному вигляді, автор вносить серію і номер зазначених документів до електронної системи та прикріплює їх скановану копію.
3.4.    Проекти, подані до пунктів супроводу Бюджету участі, передаються до відповідального структурного підрозділу щоденно не пізніше дня, наступного за днем, коли був поданий проект.
3.5.    Відповідальний структурний підрозділ забезпечує внесення у електронну систему проектів, поданих у паперовому вигляді протягом трьох робочих днів з дня отримання таких проектів.
3.6.    Автор проекту у будь-який момент може зняти свій проект з розгляду, але не пізніше ніж за 7 календарних днів до початку голосування.
3.7.    Баранівка міська рада та її виконавчий орган сприяють публічному обговоренню поданих проектів та надають можливість автору або уповноваженій ним особі, представити проект у ході публічного обговорення. Метою такого обговорення є детальний аналіз проекту. Внесення можливих поправок до проектів за результатами обговорення можливе не пізніше ніж за 7 календарних днів до початку голосування.

4.    Оцінка і відбір проектів
4.1.    Відповідальний структурний підрозділ здійснює попередню оцінку з метою перевірки поданого проекту на предмет:
-    відповідності найменування та ідеї проекту його змісту, нормам законодавства та суспільної моралі;
-    повноти заповнення усіх обов’язкових полів проекту за формою та у обсязі, що відповідають нормам цього Положення;
-    відповідності підписів підтримки проекту установленим вимогам;
-    відповідності цензурі.
У разі, якщо форма проекту є неповною або заповненою з помилками, Секретар комісії або уповноважена ним особа по телефону або електронною поштою повідомляє про це автора проекту. Автор проекту протягом 7 календарних днів з дня отримання відповідного повідомлення надає необхідну інформацію або вносить необхідні корективи у проект. У іншому випадку – проект  відхиляється.
4.2.    За результатами попередньої оцінки усіх поданих проектів відповідальний структурний підрозділ протягом 5 робочих днів приймає рішення про недопущення до оцінки Комісією проектів:
-    які містять ненормативну лексику, наклепи, образи, заклики до насильства, повалення влади, зміну конституційного ладу країни тощо;
-    автори яких протягом установленого терміну не надали необхідну інформацію або не внесли необхідні корективи у проекти.
    Зазначені проекти вважаються такими, що не пройшли попередню оцінку і у електронній системі є недоступними для публічного доступу.
4.3.    В міру отримання проектів відповідальний структурний підрозділ:
- визначає щодо кожного проекту, що пройшов попередню оцінку, відповідальний структурний підрозділ за галузевою ознакою та вносить цю інформацію у електронну систему разом з результатами попередньої оцінки усіх проектів;
- розподіляє подані проекти, що пройшли попередню оцінку, рівномірно між Комісіями у порядку затвердження цих Комісій.
4.4.    Проекти, що пройшли попередню оцінку, оприлюднюються у електронній системі (за винятком сторінок, які містять персональні дані авторів проекту і на розповсюдження яких останні не дали своєї згоди), а їх скановані копії надсилаються кожному члену відповідної Комісії, яка здійснює їх оцінку, та відповідальному структурному підрозділу.
4.5.    Управління фінансів спільно з відділом  бухгалтерського обліку,інвестицій    тазакупівель  протягом 20 днів з дня отримання сканованої копії проекту, що пройшов попередню оцінку, здійснює оцінку проекту на предмет його відповідності законодавству та реалістичності і достатності бюджету проекту для його практичної реалізації та подає Комісії звіт про аналіз відповідності проекту законодавству та можливості його реалізації за формою згідно з додатком 2 до цього Положення.
4.6.    Комісія протягом 10 днів з дня отримання звітів про аналіз відповідності проектів законодавству та можливості їх реалізації від відповідальних структурних підрозділів приймає висновок щодо прийняття проекту до голосування за формою, згідно з додатком 3 до цього Положення.
4.7.    У разі, якщо документи проекту не містять інформації, необхідної для його аналізу та оцінки, проект може бути відхилений у ході оцінки відповідальним структурним підрозділом та/або Комісією і відправлений автору на доопрацювання. Доопрацювання і повторне подання проекту може бути здійснене не пізніше ніж за 10 робочих днів до початку голосування за проекти.
4.8.    При виявленні двох і більше схожих проектів Комісія має право рекомендувати авторам їх об’єднати. Об’єднання проектів здійснюється шляхом створення нового проекту.
4.9.    У разі, якщо протягом 7 календарних днів з дня відправлення авторам проектів пропозицій про об’єднання проектів, автори проектів не дійдуть згоди і не опрацюють спільної позиції щодо проекту або знімуть одну з пропозицій, проекти розглядатимуться у своєму початковому варіанті. 
4.10.    Внесення будь-яких змін до проектів, зокрема, зміна локалізації чи об’єднання з іншими проектами, можливі лише за згодою авторів відповідних проектів.
4.11.    Комісія може прийняти рішення про відмову у прийнятті проекту для голосування з наступних причин:
-    автор проекту надав неправдиві відомості про себе;
-    проект суперечить законодавству України;
-    у рамках проекту передбачається виключно розробка проектно-кошторисної документації;
-    проект має незавершений характер (виконання одного із заходів в майбутньому вимагатиме прийняття подальших заходів та / або потребуватиме додаткового виділення коштів з бюджету міста Баранівка);
-    проект суперечить діючим програмам розвитку міста або дублює завдання, які передбачені цими програмами і плануються для реалізації на відповідний бюджетний рік;
-    реалізація проекту планується на землях або об’єктах приватної форми власності (крім ОСББ);
-    у рамках проекту передбачено витрати на утримання та обслуговування у сумі, що перевищує вартість реалізації проекту;
Проекти, щодо яких Комісією здійснено обґрунтований висновок щодо не виставлення їх на голосування, участь у голосуванні брати не можуть.
4.12.    Усі проекти, що отримали позитивну оцінку Комісій, публікуються у електронній системі не пізніше ніж за 10 календарних днів до початку голосування.
4.13.    Списки усіх проектів, що оцінювалися Комісіями, з відповідними результатами такої оцінки разом із звітами про аналіз відповідності проекту законодавству та можливості його реалізації надаються міському голові для ознайомлення.
4.14.    Скановані заповнені карти оцінки проектів разом із звітами про аналіз відповідності проекту законодавству та можливості його реалізації розміщуються у електронній системі та на офіційному веб-сайті Баранівка міської ради.
4.15.    Рішення Комісії щодо обґрунтованої відмови у виставленні проекту для голосування не може бути оскаржене в судовому порядку.

5.     Голосування за проекти
5.1.    Голосування за проекти здійснюється шляхом заповнення бланку голосування в електронному вигляді або на паперових носіях за формою, наведеною у додатку 4 до цього Положення.
5.2.    Одна особа може проголосувати не більше, ніж за п’ять проектів.
5.3.    Голосування у електронному вигляді здійснюється у електронній системі за допомогою авторизації мешканця міста Баранівка через електронну пошту і введення ним серії та номеру свого паспорту громадянина України (посвідки на постійне проживання).
5.4.    Голосування на паперових носіях здійснюється у пунктах супроводу і здійснюється за пред’явлення оригіналу паспорту (посвідки на постійне проживання) шляхом заповнення бланку голосування.
5.5.    Бланк голосування можна отримати шляхом:
- роздрукування його із електронної системи;
- отримання його паперової форми у пункті супроводу.
5.6.    Голосування не може тривати менше 15 календарних днів.
5.7.    Голоси, подані на бланках голосування на паперових носіях до пунктів супроводу Бюджету участі, передаються до відповідального структурного підрозділу щоденно не пізніше дня, наступного за днем, коли був поданий такий голос.
5.8.    Голоси, подані на бланках голосування на паперових носіях до пунктів супроводу Бюджету участі, вносяться до електронної системи відповідальним структурним підрозділом у день отримання бланків.

6.     Визначення переможців
6.1.    Після завершення кінцевого терміну голосування електронна система автоматично здійснює підрахунок голосів, визначає проекти-переможці та формує їх списки.
6.2.    Останній за рейтингом проект, що виходить за рамки встановленого обсягу Бюджету участі на відповідний рік, не включається до списку проектів-переможців.
6.3.    За результатами голосування відповідальний структурний підрозділ виконавчого органу Баранівка міської ради  протягом 5 робочих днів після закінчення голосування:
-    забезпечує передачу проектів-переможців та останнього за рейтингом проекту, що виходить за рамки встановленого обсягу Бюджету участі, відповідальним структурним підрозділам;
-    публікує список проектів-переможців на офіційному веб-сайті Баранівка міської ради і формує загальний звіт за результатами конкурсу проектів.

                                                            
Роз’яснення до типів проектів:
☐ Безпека та громадський порядок
Заходи, спрямовані на посилення громадського порядку, безпеку громадян та захист їхньої власності (наприклад, запровадження системи відеоспостереження, пожежної охорони, тощо).
☐ Велоінфраструктура
Облаштування велосипедних доріжок, паркувальних місць та пунктів прокату велосипедів.
☐ Дорожнє господарство
Створення та ремонт доріг. Розвиток пішохідної інфраструктури, зокрема підземних переходів тощо. Розв’язання проблеми заторів. Облаштування паркувальних місць для автомобілів.
☐ Енергозбереження
Заходи, спрямовані на енергозбереження.
☐ Засоби масової інформації
Створення та  розвиток ЗМІ на рівні міста.
☐ Комунальне господарство
Облаштування та озеленення територій. Облаштування дитячих майданчиків. Вуличне освітлення. Поводження з відходами. Поліпшення якості питної води (бювети, тощо).
☐ Культура та туризм
Створення та розвиток закладів культурного напряму. Організація культурного дозвілля (фестивалі, вистави концерти, конкурси, ярмарки, виставки тощо). Реставрація архітектурних пам'яток. Проекти в області розвитку міського туризму та туристичної інфраструктури.
☐ Навколишнє середовище
Запобігання та ліквідація забруднення навколишнього середовища. Охорона природних ресурсів. Організація безпритульних тварин, включаючи чіпування, створення та розвиток притулків, регулювання їх чисельності. Вигул свійських тварин.
☐ Освіта
Розвиток установ позашкільної, шкільної та вищої освіти. Організація  просвітницьких заходів, тренінгів, курсів, семінарів.
☐ Охорона здоров'я
Розвиток медичної інфраструктури, покращення доступу до медичних установ та доступності отримання медичних послуг. Організація заходів, направлених  на ранню діагностику та профілактику захворювань. Пропагування здорового способу життя.
☐ Соціальний захист
Розвиток закладів та заходи соціального спрямування, включаючи заходи з реабілітації  інвалідів. Захист інвалідів, сиріт, непрацездатних осіб, пенсіонерів, багатодітних сімей. Забезпечення вільного доступу інвалідів до об’єктів, закладів і заходів міста.
☐ Спорт
Розвиток закладів спортивно-оздоровчого напряму. Організація спортивних заходів (змагання, марафони тощо). Популяризація спорту та здорового способу життя.
☐ Телекомунікації, зв’язок та інформаційні технології 
Автоматизація систем з надання послуг мешканцям (наприклад, онлайн реєстрація місця проживання). Інтерактивні карти. Мобільні додатки щодо міської  інфраструктури. Облаштування зон wi fi.
☐ Транспорт
Доступ до  громадського транспорту. Удосконалення мережі громадського транспорту.
Розвиток екологічного громадського транспорту.

Warning: No images in specified directory. Please check the directory!

Debug: specified directory - http://mrada-baranivka.gov.ua/images/___news2017/1736

 

 





Друк E-mail