Офіційний сайт Баранівської міської об'єднаної територіальної громади

ЙДУТЬ ТЕХНІЧНІ РОБОТИ
САЙТ ТИМЧАСОВО МОЖЕ БУТИ НЕДОСТУПНИМ

знаходиться за адресою http://otg.mrada-baranivka.gov.ua

знаходиться за адресою http://otg.mrada-baranivka.gov.ua

Тернистий шлях до правди і закону.

Мешканці Баранівки в основному проінформовані про діяльність Баранівської міської ради щодо господарської частини. Це насамперед інфраструктура та благоустрій міста. Проте мало хто знає скільки різних щоденних проблем доводиться вирішувати міському голові та працівникам міської ради. Однією з таких та перемогою над нею ми вирішили поділитися з громадою міста.

20.05.2011 року Житомирський окружний адміністративний суд на підставі позовної заяви судді Баранівського районного суду виніс постанову, якою зобов’язав Державну судову адміністрацію України в Житомирській області повернути 26 454,60 грн. незаконно утриманого податку з доходів фізичних осіб з вихідної допомоги судді, а Баранівську міську раду перерахувати дану суму на рахунок Державної судової адміністрації України в Житомирській області. Дане рішення суду не обґрунтоване та не законне, оскільки відповідно до діючого на той час Бюджетного кодексу податок з доходів фізичних осіб надходив на розподільчий дохідний рахунок казначейства звідки розподілявся між бюджетами у процентному співвідношенні, а саме до обласного бюджету 25% від суми, до районного бюджету – 50%, та до бюджету міста 25%. Отже, на доходний рахунок Баранівської міської ради надійшло лише 25 % від суми 26 454,60 грн., а точніше всього 6613,65грн.. Тож зрозуміло, що вищезазначене рішення Баранівська міська рада не визнавала. Однак, попри всі докази подані до суду апеляційної та касаційної інстанції, рішення залишилося без змін. Державна судова адміністрація подала виконавчий лист на примусове виконання в управління ДКС України в Баранівському районі.

Продовжуючи боротьбу проти незаконного рішення суду, міська рада звернулася до Житомирського окружного адміністративного суду із заявою про зміну способу виконання рішення суду, адже відповідно до пункту 19 Постанови КМУ №845 від 03.08.2011 року «Про затвердження Порядку  виконання рішень про стягнення коштів державного та місцевих бюджетів або бюджетних установ» безспірне списання коштів державного та місцевих бюджетів і їх перерахування на рахунок, зазначений у виконавчому документі про стягнення надходжень бюджету та/або заяві про виконання рішення про стягнення надходжень бюджету, здійснюються органами Казначейства з відповідного рахунка, на який такі кошти зараховані, шляхом оформлення розрахункових документів. На жаль, в задоволенні заяви було відмовлено, і в інших інстанціях суду також.

Не втрачаючи надії, міська рада знову звертається до Житомирського окружного адміністративного суду з іншою заявою про роз’яснення порядку виконання постанови від 20.05.2011 року. І знову відмова.

Баранівська міська рада з однієї сторони зобов’язана виконати рішення суду, а з іншої, не може цього зробити, бо всієї суми коштів не отримала.  Заручником даної ситуація стає і управління ДКСУ в Баранівському районі, яке не може виконати постанову суду відповідно до чинного законодавства, тобто здійснити безспірне списання коштів із надходжень бюджету, так як визначено боржником Баранівську міську раду як установу. Саме з даних причин міський голова ініціював спільну нараду за участю головного управління ДКСУ в Житомирській області. За результатами даної наради був складений акт, в якому зазначено, що рішення суду виконати згідно чинного законодавства не можливо. На підставі даного акта державне казначейство звертається до Житомирського окружного адміністративного суду про надання роз’яснень порядку виконання постанови суду від 20.05.2011 року. Однак, в черговий раз, суд відмовляє, так як на його думку постанова зрозуміла.

Міська рада «не опускає руки» та пише листи до Міністерства фінансів України, до Верховного суду України, до Вищої ради юстиції. І знову відписки.

У вересні 2015 року управління ДКСУ в Баранівському районі арештовує рахунки міської ради, цим же блокує роботу (придбання паливно-мастильних матеріалів для роботи сміттєвозів та іншої техніки, продуктів харчування у ДНЗ «Сонечко», тощо).

На перший погляд вихід лише один створювати видатки та сплачувати всю суму коштів, або ж інший - звертатися до суду та оспорювати дії управління ДКСУ в Баранівському районі, але до розгляду зави в суді робота міської ради заблокована. Що ж робити?

Міський голова їде до керівника Державної судової адміністрації України в Житомирській області та просить відізвати з виконання виконавчий лист, і пропонує обдуманий вихід.

В результаті даних перемовин, 10.11.2015 року Житомирський окружний адміністративний суд виніс постанову, якою зобов’язав управління ДКСУ в Житомирській області здійснити безспірне списання коштів в сумі 26454,60 грн. з надходжень бюджету, а саме з обласного бюджету 25% від цієї суми, з районного бюджету -  50%, та з бюджету міста Баранівка  -25%.

Дана ситуація, вкотре, свідчить про те, що правда та закон повинні перемагати. Головне - вірити в перемогу і ніколи не здаватися та не втрачати надії.

Друк E-mail