Офіційний сайт Баранівської міської об'єднаної територіальної громади знаходиться за адресою http://www.otg.mrada-baranivka.gov.ua

 

 

 

Про роботу Відділу освіти Баранівської міської ради

   30 грудня 2016 року на першій сесії восьмого скликання новообраної  Баранівської міської ради було затверджено Положення про Відділ освіти Баранівської міської ради, його штатний розпис та призначено начальника.

   З перших робочих днів 2017 року розпочалася активна організаційна діяльність. 5 січня Відділ був зареєстрований у Єдиному державному реєстрі, виготовлені нові штамп і печатка, створена офіційна поштова скринька, надіслано повідомлення про початок діяльності до обласного управління освіти та науки. Проведено повну реєстрацію нового відділу освіти як бюджетної установи у Державній казначейській службі України (виготовлено реєстраційну картку установи, відкрито розрахункові рахунки для кожної бюджетної функції, зареєстровані річні кошториси). Укладені нові проекти із обслуговування зарплатних рахунків із банками ПАТ «Райффайзенбанк «Аваль», ПАТ «Приватбанк» та «Ощадбанк».  Відбулася реєстрація установи як замовника торгів у системі публічних закупівель «ProZorro». Виготовлені електронні цифрові підписи, розроблені штатні розписи на всі заклади та установи освіти, які перебувають у підпорядкуванні. Проведено тарифікацію працівників дошкільних навчальних закладів та позашкільного навчального закладу, які з 01 січня перейшли у комунальну власність Баранівської міської ради.
   Закуплена та введена в дію програма «1С» із нарахування заробітної плати. У даний час майже завершено формування банку персональних даних усіх працівників закладів та установ освіти, здійснюється нарахування заробітної плати за січень.
   Планомірно відбувається передача майна дошкільних навчальних закладів із власності сільських (селищних) рад на баланс Відділу освіти.
   17 січня завершено формування штату Відділу освіти й усі працівники офіційно приступили до виконання посадових обов’язків.
   Незважаючи на значні організаційні труднощі вдалося забезпечити якісну роботу всіх 20 загальноосвітніх та 19 дошкільних навчальних закладів, які передані у підпорядкування відділу.
   З 03 січня організовано щотижневий виїзд педпрацівників на курси підвищення кваліфікації.  4 та 5 січня транспортом міської ради доставлено команди учнів на обласні олімпіади з української мови та історії. Забезпечена участь учнівських команд в обласних олімпіадах з математики, хімії, географії, економіки, фізики  13-15 та 21-22 січня.
  З 3 по 6 січня оперативно зібрані та узагальнені заявки шкіл та дитячих садків на продукти харчування, складено річний план закупівель. Отримано дозвіл обласного департаменту економіки на закупівлю  хліба та хлібобулочних виробів  поза механізмом електронних закупівель у січні. Збільшено щоденну вартість шкільного обіду з 4 до 8 гривень. З 24 січня всі необхідні продукти харчування, включаючи молочні та м’ясні вироби, крупи, борошно, цукор, яйця тощо будуть централізовано постачатися до всіх ЗНЗ та ДНЗ.
   13 січня 7 шкільних автобусів перейшли у власність відділу і з 16 січня після закінчення канікул  вийшли на звичні маршрути, підвозячи  щоденно 316 учнів, 131 вчителя, 12 вихователів та 22 дошкільника. Паливо та мастильні матеріали на січень також закуплені з дозволу обласного департаменту економіки.
    Укладені угоди на закупівлю крейди та на ремонт електротенів їдальні Рогачівської ЗОШ.
   Розроблений кошторис на ремонт опалювальної мережі Вірлянської ЗОШ І ст. та Вірлянського ДНЗ. Обстежено майстерню Рогачівської ЗОШ І-ІІІ ст. та котельню Зеремлянської ЗОШ І-ІІІ ст., які потребують негайного ремонту, визначено потребу в коштах і матеріалах. Ведуться перемовини з підрядником щодо заміни димової труби котельні Кашперівської ЗОШ І-ІІІ ст., яка знаходиться в аварійному стані.
     Забезпечено безперебійне постачання навчальних закладів електрикою та теплом. Підготовлено пакети документів для укладення тимчасових угод про постачання газу та електроенергії до завершення проведення тендерних торгів.
      12 січня  до обласного відділення МАН доставлені конкурсні дослідницько-пошукові роботи учнів Баранівської гімназії  та Баранівської ЗОШ І-ІІІ ст..№2, а  13 січня – роботи педагогів району на обласну педагогічну виставку «Сучасна освіта Житомирщини-2017» та обласний етап Всеукраїнського конкурсу «Шкільна бібліотека».
  Розроблено базові статути загальноосвітнього та дошкільного навчальних закладів, на основі яких складаються статути на місцях.
  Здійснені управлінські  заходи з організації зональних  змагань з волейболу (хлопці) на базі Баранівської гімназії 27 січня 2017 р.
  На жаль, робота Відділу освіти функціонально й технічно обмежена з 13 січня, після того, як значна частина майна вилучена Баранівською РДА, як власником. На даний час потреба в техніці та меблях компенсована шляхом тимчасової передачі  із навчальних закладів комп’ютерів (5 – з гімназії, 3 – із Баранівської ЗОШ І-ІІІ ст..№2, 1- із Полянківської ЗОШ І-ІІІ ст..), столів (5 – із Баранівської ЗОШ І-ІІІ ст..№2), стільців (20 – із гімназії).

Начальник Відділу освіти Баранівської міської ради Ростислав Николишин

Друк E-mail